home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1037 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240330 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1230: 09 Jun 2009, 12:05 »

Hvem mener i skal tage over for Kaká  Huh

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1231: 09 Jun 2009, 12:39 »

Det kommer vel lidt an på, hvordan Leonardo har tænkt sig at spille, men under alle omstændigheder, så er Kaká uerstattelig, køber vi en af helt samme type, så kommer vi stærkt svækket ud af transfervinduet, det bliver nok nødt til at være en med nogle andre kvaliteter.

Men umiddelbart er jeg bange for, at man mener Ronaldinho kan udfylde tomrummet, Berlusconi er i hvert fald meget begejstret for ham, og det bekymrer mig.

Jeg har også svært ved at få øje på den verdensklasseangrib er vi blev lovet i stedet for Kaká, i ham Bosnieren fra Wolfsburg, som vi sættes i forbindelse med. Det er muligt han er god, men var han i verdensklasse, vil jeg da umiddelbart tro, at jeg havde hørt bare en smule om ham, selvom han spiller i en liga jeg ikke følger med i.

Jeg frygter, at vi igen i næste sæson, må finde os i at skulle se Inter over os i tabellen, og måske også Juve.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1232: 09 Jun 2009, 12:45 »

Jeg begriber nu heller ikke, hvordan du har undgået at høre om Edin Dzeko Smiley Han er muligvis ikke verdensklasse, men der er næppe gået tre dage i træk, hvor han ikke er blevet nævnt i et medie. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #1233: 09 Jun 2009, 12:46 »

Det rygtes jo også at Pato er tæt på at følge jeres gamle træner til Chelsea. Så begynder det da at se lidt skidt ud rent offensivt.

Men som DNE nævner så kan det jo være Leonardo har en plan og der skal spilles et nye system ind...

Det bliver i hvert fald spænede at se hvad der sker i jeres klub...

mathias o
Reserveholdsspiller

« Svar #1234: 10 Jun 2009, 13:37 »

Selføldelig bliver det spændene det er jo Milan! Smiley
Men nu til sagen, jeg ville vælge Kakás landsmand Diego til at tage over for kaká, han har også fin teknik, mon ikke om han også vil skifte han spiller i Werder Bremen som blev 10 i sidste års Bundesliga det må da være lidt skidt hvis han skal blive der, så JEG håber vi får ham.. Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1235: 10 Jun 2009, 13:39 »

Diego - er han ikke solgt til Juventus?

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #1236: 10 Jun 2009, 13:40 »

Diego - er han ikke solgt til Juventus?

Jo  Grin

mathias o
Reserveholdsspiller

« Svar #1237: 10 Jun 2009, 13:45 »

Hvde jeg glemt, My BAD!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1238: 11 Jun 2009, 09:55 »

Maldini kom på sit pressemøde med nogle udtalelser omkring salget af Kaká, og på de udtalelser kunne det lyde til, at det ikke kun er klubbens fans, der er utilfredse med salget, spillerne reagerede på samme måde. Han udtaler endvidere at vi mere eller mindre har solgt vores chance for at vinde Champions League, og det er jeg helt enig i, havde vi beholdt Kaká, og forstærket os på et par pladser, så kunne vi godt have spillet med om det, men uden Kaká, glem det, det er for vigtigt et omdrejningspunkt at skifte ud. Det bliver ikke næste sæson vi vinder Champions League igen, og vi overhaler sikkert heller ikke Inter  Forlegen

Nu er vi tvunget til endnu en mellemsæson, så benyt lejligheden, og få ryddet ordentligt ud i truppen, og begynd at bygge et nyt hold op. Problemet er, at vi netop har solgt den vigtigste del i den stamme det nye hold skulle have været bygget op omkring. Pirlo, Seedorf, Gattuso og Ambrosini kan man vel godt bygge et hold op omkring, men ikke på lang sigt, de har vel alle et par sæsoner i sig endnu, men det havde altså været rart at have spillere med flere år i sig, at bygge holdet op omkring. Nu skal vi bygge et hold op omkring gamle spillere, hente nogle lidt yngre ind, som vi så om et par år kan begynde at bygge det hold op omkring, som vi egentlig skulle have været igang med nu...

Uanset hvem vi køber, så tror jeg ikke, at vi vinder noget næste sæson, jeg håber det, men tror ikke på det. Håber vi køber forholdsvis ungt, og sigter på den lange bane, vi må se realistisk på det, og begynde at bygge et hold op, der om 2-4 år kan begynde at spille med om mesterskab og Champions League, og så håbe på, at Galliani ændrer lidt i indkøbspolitiken, så vi køber ind efter at sikre kontinuitet med løbende generationsskifte, så vi ikke ender i samme situation igen. Nu og her må vi nok forberede os på endnu en mellemsæson.

JKJ
Gæst

« Svar #1239: 11 Jun 2009, 10:58 »

Med alt respekt for Kaka og Milan, men det må da være pokkers træls at være så afhængig af en spiller??

Hvad ville i have gjort hvis han løb ind i en længere spiller krise, fik en alvorlig skade som holdt ham ud i ½-1 sæson eller ligende...

Han er uden tvivl en god spiller, det er slet ikke til diskution, men at alt skal bygges op omkring ham og alt afhænger af ham er mig lidt en gåde. Så ville i jo virkelig have været på røven hvis noget af det ovenstående ville ske...

Som jeg ser det, har i nu mulighed for at få fat i 1-3 nye profiller som alle kan gøre en forskel og derfor har i også langt flere strenge at spille på hvis den ene har en dårlig dag, er skadet osv

Pirlo, Seedorf, Gattuso og Ambrosini er jo alle ved at være oppe i alderen og måske det opgså var på tide at få dem byttet ud med nogle yngre og mere sultne spillere og så som sagt suppleret med nogle kreative offensive kræfter...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1240: 11 Jun 2009, 12:43 »

Med alt respekt for Kaka og Milan, men det må da være pokkers træls at være så afhængig af en spiller??

Hvad ville i have gjort hvis han løb ind i en længere spiller krise, fik en alvorlig skade som holdt ham ud i ½-1 sæson eller ligende...

Han er uden tvivl en god spiller, det er slet ikke til diskution, men at alt skal bygges op omkring ham og alt afhænger af ham er mig lidt en gåde. Så ville i jo virkelig have været på røven hvis noget af det ovenstående ville ske...

Som jeg ser det, har i nu mulighed for at få fat i 1-3 nye profiller som alle kan gøre en forskel og derfor har i også langt flere strenge at spille på hvis den ene har en dårlig dag, er skadet osv

Pirlo, Seedorf, Gattuso og Ambrosini er jo alle ved at være oppe i alderen og måske det opgså var på tide at få dem byttet ud med nogle yngre og mere sultne spillere og så som sagt suppleret med nogle kreative offensive kræfter...

Problemet er netop, at vi, med den indkøbspolitik vi har kørt de seneste år, har malet os op i et hjørne, hvor vi nu stod på et punkt, hvor vi var så afhængige af Kaká, fordi han stort set var den eneste der havde alderen til at kunne være en del af den vigtige stamme der skulle til, for at holde niveauet, igennem det generationsskifte vi skal igennem. Nu er vi tvunget ud i snart at skulle spille en helt ny generation ind på holdet, uden at have en reel stamme af rutinerede, dog ikke alt for gamle spillere, til at falde tilbage på.

Vores gøren og laden på transfermarkedet de seneste år, har gjort et glidende generationsskifte umuligt, specielt nu hvor vi har solgt Kaká.

Nu må Galliani se at få fingeren ud, og få hentet det nye kuld, så vi kan nå at få spillet nye spillere ind, inden spillere som Pirlo, Gattuso, Seedorf, Inzaghi, Zambrotta, Jankulowski, Nesta, Kaladze etc bliver for gamle til at hjælpe dem ind på holdet. Vi har altså en stor opgave foran os, som skal løses ret hurtigt, at Maldini kunne blive ved til han blev 40 er altså ikke ensbetydende med, at resten af holdet kan, gennemsnitsalderen skal ned, hvis vi vil gøre os nogen forhåbninger om at vippe Inter af pinden igen.

JKJ
Gæst

« Svar #1241: 11 Jun 2009, 13:29 »

Jeg er udmærket klar over at jeres nye træner er Milan mand, men mon ikke han har nogle ideer om hvad der skal ske og hvem der skal ud og ind...
Når der kommer en ny træner kommer til plejer der som regel at ske 2-3 støre omrokeringer af en eller anden art plus en del mindre...

Men vil stadig påstå at i går en dårlig sæson imøde pga i har mistet 1 mand er imo at være lidt for negativ... Hvis et hold som MIlan ikke har en erstatining i ærmet eller 2 efter slalget af Kaka er der i hvert fal et eller andet galt i klubben...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1242: 11 Jun 2009, 13:48 »

Jeg er udmærket klar over at jeres nye træner er Milan mand, men mon ikke han har nogle ideer om hvad der skal ske og hvem der skal ud og ind...
Når der kommer en ny træner kommer til plejer der som regel at ske 2-3 støre omrokeringer af en eller anden art plus en del mindre...

Men vil stadig påstå at i går en dårlig sæson imøde pga i har mistet 1 mand er imo at være lidt for negativ... Hvis et hold som MIlan ikke har en erstatining i ærmet eller 2 efter slalget af Kaka er der i hvert fal et eller andet galt i klubben...

Der er netop noget helt galt i klubben, han hedder Adriano Galliani  Wink

Og til det med træneren, så er han netop det, træner, han har desværre ikke managerstatus, det er Galliani der står for køb og salg, Leonardo skal så bare få Gallianis køb til at spille sammen.

Jeg siger ikke, at vi ikke vil være at finde i top 4 til næste sæson, jeg siger blot, at mulighederne for Champions League sejr og Mesterskab blev solgt med Kaká, plus at man gjorde det forestående generationsskifte en hel del sværere at gennemføre, uden at det kommer til at koste på resultatsiden.

Man har ikke handlet fornuftigt, og sørget for at køre nye spillere i stilling, til de pladser der de kommende sæsoner vil blive ledige på grund af naturlig afgang. Næ, man har hentet middelmådige spillere, eller spillere der har deres bedste år bag sig (med undtagelse af Flamini og måske Thiago Silva, det vil vise sig), og så middelmådige talenter (med undtagelse af Pato). Samtidig har man solgt ud af de spillere der rent faktisk kunne have taget over (Paloschi og Gourcuff eksempelvis). Det er ikke holdbart i længden, og da slet ikke, når vi nu også begynder at sælge ud af profilerne.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1243: 11 Jun 2009, 16:52 »

Dzeko lader til at være rimeligt sikker, i hvert fald mener Galliani allerede, at han bliver det andet ikke-EU køb, dermed skal vi kigge på EU borgere, som yderligere forstærkninger.

Han afviser endvidere, at vi ikke skulle være konkurrencedygtige i alle turneringer, men det skal han jo sige, og det har han også sagt de seneste år, hvor vi ikke har været konkurrencedygtige. .. Skal Dzeko ses som erstatning for Kaká, hvilket jeg forstår på Gallianis udtalelser at han skal, bliver vi i hvert fald ikke mere konkurrencedygtige end vi var i denne sæson, da det jo er to af de godt besatte poster der er blevet erstattet.

Han lover også, at alle spillere, der forlader os, vil blive erstattet, men siger i samme åndedrag, at de spillere der ikke har spillet så meget, som har forladt os (Emerson, Sheva, Senderos og Mattioni) ikke vil blive erstattet, og det er i mine øjne helt forkert. Det vil med andre ord sige, at vi går fra en tynd bænk til ingen bænk, og det er jo netop bredden, der ofte er afgørende for hvor konkurrencedygtigt et hold er. Og ja, vi skal have kørt nye i stilling til at tage over for de gamle.

plutonium
Manager

« Svar #1244: 11 Jun 2009, 17:03 »

Milans nye trøjedesign er super fedt Opstemt

Har lige fået en trøje ind ad døren. Ikke den store forskel i pasformen (de er stadig gode Thumbs Up), men designet er super! I hvert fald efter min mening.

On-topic:
Jeg synes netop det Milan har kunnet bryste sig af var, at vi havde en bred bænk på midtbanen. I forsvaret var der lidt tyndere, mens angrebet var acceptabelt, efter min mening. Nu skal vi da have en del forstærkninger eller breddespillere!

Som DNE meget rigtigt siger, så skal vi have en større bredde hvis vi vil noget!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010