home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 345 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 222966 gange)
Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #885: 27 Aug 2008, 17:31 »

Jeg læser ikke indkast, så jeg ved ærlig talt ikke, hvad du snakker om.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #886: 27 Aug 2008, 17:37 »

Jeg læser ikke indkast, så jeg ved ærlig talt ikke, hvad du snakker om.

Jeg snakker om historien i det link jeg kommenterede på i det indlæg du kommenterede på  Wink
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #887: 27 Aug 2008, 20:07 »

Jeg snakker om historien i det link jeg kommenterede på i det indlæg du kommenterede på  Wink

Aaah, I see Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #888: 28 Aug 2008, 09:45 »

Paloschi er sendt til Parma på et delejerskab, mens Senderos bestod lægetjekket, og har sluttet sig til holdet.

Er lidt ked af at se Paloschi gå, men ok, et delejerskab, så har vi da chancen for at hente ham hjem igen, og beholde skindet på næsen, specielt når man tager Parmas økonomiske situation med i betragtningerne, men synes det er lidt ærgerligt, at han skal ofres, for at skabe plads til Ronaldinho og Sheva.

Senderos lader i øvrigt til at vise lidt af den rigtige mentalitet, så forhåbentlig vil han udvikle sig hurtigt, så vi er dækket fornuftigt ind i det centrale forsvar.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #889: 29 Aug 2008, 09:01 »

Brocchi solgt til Lazio, og Oddo udlejet til Bayern München, med købsklausul.

At Brocchi ryger ud kan jeg ikke græde snot over, vi har fået et par unge spillere ind til midtbanen, der i øvrigt som typer passer meget bedre ind i systemet, så fint at få en af de gamle marginalspillere ud.

Oddo er måske lidt mere uventet, men planen for sæsonen har gennem hele sommeren virket til at være, at Zambrotta skal spille på højrebacken og Jankulovski på venstrebacken, og så er det vel fint nok at sende Oddo til Bayern. Synes i det hele taget Oddo var faldet i niveau sidste sæson, hans første halve år i klubben spillede han fantastisk, men sidste sæson var det som om han manglede et gear, så fint nok få ham erstattet. Man kan måske frygte lidt for backup mulighederne på højrebacken, men måske kan Antonini spille højrebacken også? jeg mener han har været brugt på den plads i en af venskabskampene i hvert fald.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #890: 29 Aug 2008, 13:03 »

Kaká regner i øvrigt med at være klar til anden Serie A kamp. En vigtig udmelding, så var det jo slet ikke så slemt, som pressen ellers gerne ville gøre det. Han virker i øvrigt, ligesom resten af truppen, tændt på at revancere sidste sæsons skuffende resultater, ved både at vinde Serie A og UEFA Cuppen. Den sidste er jo pludselig blevet lidt vigtigere, da vi nu må dele æren af at have vundet flest Internationale trofæer, med Boca Juniors. Den konkurrence skulle vi gerne lige bringe os alene i front af, og der kunne UEFA Cup og efterfølgende Super Cup jo være en oplagt mulighed  Thumbs Up
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #891: 30 Aug 2008, 01:11 »

Jeg kunne ikke lade være med at blive lidt modløs over at se AC Milans navn ved UEFA Cup-lodtrækningen. UEFA Cup og AC Milan klinger ikke godt sammen. Så lyder Champions League altså bedre  Peace

Men så må drengene jo bare vise, at de hører til i CL ved at vinde cuppen  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #892: 30 Aug 2008, 08:55 »

Storfavoritten har ikke tendens til at vinde UEFA Cup faktisk. Og jeg tvivler på, at spillerne er voldsomt motiverede heller.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #893: 30 Aug 2008, 22:37 »

Storfavoritten har ikke tendens til at vinde UEFA Cup faktisk. Og jeg tvivler på, at spillerne er voldsomt motiverede heller.

Ud fra spillernes udtalelser at dømme, så virker de faktisk ualmindeligt motiverede, dels fordi de vil rette op på det indtryk de gav sidste sæson, og dels fordi de vil op forbi Boca Juniors, som den klub med flest internationale titler igen. Begge ting virker til at fylde meget i deres bevidsthed, de virker meget opsatte på at ville spille Super Cuppen til næste sæson, så de kan slå det hold der vinder Champions League, og på den måde bevise at de er de bedste. Man kan så bare håbe, at de ikke er så opsatte på det mål, at det kommer til at gå ud over deres præstationer i Serie A, for så er vi jo lige vidt.
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #894: 01 Sep 2008, 07:24 »

Tvivler du i øvrigt stadig på Ronaldinho? Han mangler stadig lidt fart, men fuck mig, hvor ser han vild ud igen.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #895: 01 Sep 2008, 08:41 »

Tvivler du i øvrigt stadig på Ronaldinho? Han mangler stadig lidt fart, men fuck mig, hvor ser han vild ud igen.

hvor ser du det henne? har kun kørt vi tabte  Forlegen
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #896: 01 Sep 2008, 10:05 »

Trist at vi igen, igen skal have sådan en start på sæsonen, specielt når nu alle hold, som må formodes at være dem vi skal slås med sidst i sæsonen, også satte point til. Bologna må man bare ikke tabe til, og slet ikke på hjemmebane... Man kan måske nok skylde meget af det på et forsvar der slet ikke er i kampform endnu, men for pokker det problem kunne de se, allerede da de vendte tilbage fra sommerferien, og siden har de kun gjort det ved det, at de har solgt en af de forsvarsspillere der kunne nå at spille sig i kampform, og udlejet en anden, og så i sidste time lejet en, som de ikke havde til rådighed til sæsonstart...

Nu så jeg ikke kampen, men et er i hvert fald sikkert, Ali, hvis Ronaldinho afgjorde den kamp, så kan vi i hvert fald nu konstatere, at det var til det forkerte holds fordel  Wink Det' gas, jeg kan ikke udtale mig om Dinho's niveau, eftersom jeg hverken har set kampen, eller højdepunkter derfra. Det er da positivt hvis han er ved at komme i form, men på den anden side, når man ved der er problemer i de bageste gelleder, så er det måske ikke lige Ronaldinho og Inzaghi der er smartest at satse på fra start, men det kan man selvfølgelig kun bebrejde Ancelotti, det er ikke hverken Ronaldinhos eller Inzaghis skyld, at han sætter to defensivt dovne spillere på banen fra start.

Nu skal der så bare ydes endnu mere i de kommende kampe, men heldigvis skulle både Kaká og Borriello så også være ved at være klar igen, så holdet kan kun blive stærkere.

Hvorfor var Senderos egentlig ikke kampklar? er han skadet? og hvornår er han i så fald tilbage?
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #897: 01 Sep 2008, 10:47 »

Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #898: 01 Sep 2008, 11:58 »

Faldt lige over nogle udtalelser fra diverse Milan folk efter kampen, og noget kunne tyde på, at Ronaldinho faktisk gjorde det godt, og var kampens bedste spiller, så det lover jo godt, håber så sandelig han gør min skepsis til skamme. De andre nyindkøb, Zambrotta og Flamini, lod i øvrigt også til at være blandt de bedste i kampen. Det var defensiven den kneb med, det lader desværre til at være ret tydeligt, at vi mangler Nesta, forhåbentlig bliver det bedre når Kaladze og hans makker, om det så bliver Maldini, Bonera eller Senderos, kommer i bedre kampform.
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #899: 01 Sep 2008, 20:00 »

Din største bekymring burde være, at Ronaldinhos klasse udstiller jeres angriberes elendighed. Inzaghi og Shevchenko var latterlige. Click me.

Det er skønt at se ham smile igen. Han fortjener det mere end de fleste Smiley
Logged

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010