home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 223512 gange)
Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #735: 25 Jul 2008, 14:52 »

Jeg håber det sgu også. Ronaldinho har givet så mange gode stunder, så meget glæde, at han har min fulde opbakning - udover hvis han spiller mod Barca Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #736: 27 Jul 2008, 10:46 »

Det lader til at Kalac bliver førstevalg i målet fra sæsonstart i år, det kan jeg egentlig ikke sige så meget til, når vi nu ikke skal have en ny keeper... Han gjorde det fornuftigt da han fik chancen sidste sæson, og er i hvert fald mere stabil end Dida. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se hvor Abbiati står i forhold til de to andre, og det får vi da nok også muligheden for, eftersom han står som nummer to i hierakiet, så han skal nok få nogle kampe i løbet af sæsonen.

Dida synes jeg bare vi skal se at få ud af vagten, gerne i dette transfervindue, hvis det overhovedet kan lade sig gøre, han er alt for svingende i sine præstationer, og har altid været det - Lige så fantastisk han kan være i det ene øjeblik, lige så katastrofal kan han være i det næste.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=86851
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #737: 27 Jul 2008, 13:28 »

Jeg er helt enig.

Jeg kender godt nok ikke Kalac's generelle niveau, men det kan umuligt være værre en Dida, set over en hel sæson  Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #738: 27 Jul 2008, 14:39 »

Det er da lidt af en faliterklæring at satse Kalac fremfor Dida eller Abbiati imo.. Jeg vil gerne se en ny keeper i stedet for en af de 3.. Men som DNE siger er Kalac sikkert mere stabil end Dida og Abbiati stod, såvidt jeg husker i skyggen af Leo Franco i Atlético.. Håber i får en ny keeper Wink
« Seneste Redigering: 27 Jul 2008, 14:44 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #739: 27 Jul 2008, 15:50 »

Ny keeper får vi desværre ikke i dette transfervindue, eftersom Galliani har brændt alle pengene af på Ronaldinho... Sur

Men ingen tvivl om, at en ny klassekeeper ville være den optimale løsning, og i øvrigt langt mere nødvendigt, end endnu en midtbanespiller, uanset hvor meget merchandise han så får solgt...
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #740: 27 Jul 2008, 16:11 »

Vi får se, din pessimist Wink
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #741: 27 Jul 2008, 17:05 »

dinho har endnu engang udtalt at han vil give alt for os, uanset om det bliver på midtbanen eller i angrebet.. glæder mig nu stadig til at se hvad det bliver til  Rullende Øjne
Logged

It's all, part of the plan.

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #742: 27 Jul 2008, 17:07 »

Hvad så hvis det bliver i forsvaret eller målmand Shockeret?
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #743: 27 Jul 2008, 17:10 »

Hvad så hvis det bliver i forsvaret eller målmand Shockeret?

Det var da en underlig kommentar  Huh

Han kommer jo nok ikke til spille der
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #744: 27 Jul 2008, 17:31 »

Hvad så hvis det bliver i forsvaret eller målmand Shockeret?

 Huh Rullende Øjne
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #745: 27 Jul 2008, 20:15 »

nesta på vej væk? i hope not Huh
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #746: 27 Jul 2008, 20:43 »

nesta på vej væk? i hope not Huh

Nu kan det godt ske jeg husker helt galt, men er der ikke noget med, at PSG døjer en hel del med økonomien? i så fald har de næppe råd til Nesta, som vel heller ikke er specielt interesseret i at spille i en Fransk bundklub, uanset hvilken historie klubben så måtte have.

Skulle Galliani få endnu en hjerneblødning, og alligevel acceptere et bud på Nesta, så var midtbanen da i hvert fald det helt forkerte sted at forstærke truppen i sommerpausen, eftersom vi jo dårligt nok har et reelt alternativ til Nesta...
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #747: 28 Jul 2008, 15:25 »

Jamen så er det helt sikkert det de gør  Rullende Øjne

Vi må altså snart have fortalt Galliani hvilke pladser der skal forstærkes. Han er lidt mystisk i sine dispositioner. Bare han ikke sælger Nesta. Gør han det, så er forsvaret ude at sejle..
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #748: 31 Jul 2008, 09:30 »

Kalac mener tilsyneladende, at vi har verdens bedste målmandstrio, og det er da også meget muligt, at vi har det, problemet er bare, at alle tre kun har niveau til at være reservekeeper i en klub som Milan... Det er muligt at de alle ville være førstevalg i de fleste andre Serie A klubber, men i toppen af Serie A synes jeg altså at flere af de andre hold har bedre førstemålmænd end vi har.

Så at sætte lighedstegn mellem det at have det største udvalg af gode målmænd, og det ikke at have et målmandsproblem, det er efter min mening at stramme den.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=87044
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #749: 31 Jul 2008, 09:53 »

Sheva spøger igen.

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=158178

Umiddelbart synes jeg det ser ud som om man har kogt en historie, hvor der ikke er en, Ancelotti har blot udtalt, at han ikke tror Sheva ville være interesseret i at skifte til en af Milans rivaler i Serie A, og det mener pressen så betyder, at Sheva skulle være på vej tilbage til Milan. Det ville dog være et yderst ulogisk træk, da Galliani for det første fyrede alle pengene af på Ronaldinho, og for det andet betyder den handel efter alt at dømme, et systemskifte, hvor vi nu skal til at spille med en mand på toppen (hvor også Shevas plads ville være), og til den plads har vi allerede Pato, Borriello, Inzaghi og Paloschi.

Så den historie køber jeg ikke, og selvom jeg af nostalgiske årsager gerne så Sheva tilbage i Milan, så er jeg ikke så meget i tvivl om, at han toppede før han skiftede til Chelsea, så det ville nok blive et skuffende gensyn. Så det bedste ville nok være, at lade ham være, og så huske ham for hans storhedstid i klubben.
Logged

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010