home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 223560 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #555: 04 Jul 2008, 14:37 »

Er Ronaldos kontrakt udløbet -  jeg har sovet i timen.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #556: 04 Jul 2008, 14:40 »

et eksempel ..
Dida

Oddo - Bonera - Nesta - Jankulovski

   
Pirlo

Ronaldinho      Seedorf

Kaká


Borriello - Pato


er det SÅ dårligt?  Huh


som sagt har jeg svært ved at se at der skulle blive plads til Ronaldinho i Milan. Som angriber er han ikke den type vi "mangler" ved siden af Pato, som offensiv midtbane har vi Kaká, der er klasser bedre og han laver som sagt for lidt defensivt, til at der kan blive plads til ham længere tilbage i banen.

det mener Ancelotti åbenbart af han er Smiley




Logged

It's all, part of the plan.

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #557: 04 Jul 2008, 14:45 »

et eksempel ..
Dida

Oddo - Bonera - Nesta - Jankulovski

   
Pirlo

Ronaldinho      Seedorf

Kaká


Borriello - Pato


er det SÅ dårligt?  Huh

Det er i hvert fald ubalanceret. Midtbane med Seedorf og Ronaldinho? Flamini eller Gattuso må spille for at holde balancen nogenlunde, og jeg tror på ingen måde, at Ronaldinho vil gide at kæmpe på midten. Hvis Ronaldinho kommer ind, så kommer han til at være bag den enlige angriber sammen med Kaka.
På denne måde ville det finansielt også være bedst for Milan. Så behøver de ikke at købe endnu en angriber, og der vil være to spillere til stort set hver plads på midtbanen såvel til pladsen som den enlige angriber.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #558: 04 Jul 2008, 14:52 »

Det er i hvert fald ubalanceret. Midtbane med Seedorf og Ronaldinho? Flamini eller Gattuso må spille for at holde balancen nogenlunde, og jeg tror på ingen måde, at Ronaldinho vil gide at kæmpe på midten. Hvis Ronaldinho kommer ind, så kommer han til at være bag den enlige angriber sammen med Kaka.
På denne måde ville det finansielt også være bedst for Milan. Så behøver de ikke at købe endnu en angriber, og der vil være to spillere til stort set hver plads på midtbanen såvel til pladsen som den enlige angriber.

det var stadigvæk kun et EKSEMPEL...
personligt er jeg heller ikke meget for at sætte Gattuso udenfor, eller Flamini som jeg godt kan lide, det var som sagt bare et eksempel. Hvor han skal spille og om han gider kæmpe for holdet, kommer jo an på hans indstilling til tingene (som INGEN af os kender til, andet end det han udtalte den anden dag), og om Ancelotti laver taktikken om, det vil tiden jo vise?
« Seneste Redigering: 04 Jul 2008, 14:55 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #559: 04 Jul 2008, 16:33 »

det var stadigvæk kun et EKSEMPEL...
personligt er jeg heller ikke meget for at sætte Gattuso udenfor, eller Flamini som jeg godt kan lide, det var som sagt bare et eksempel. Hvor han skal spille og om han gider kæmpe for holdet, kommer jo an på hans indstilling til tingene (som INGEN af os kender til, andet end det han udtalte den anden dag), og om Ancelotti laver taktikken om, det vil tiden jo vise?

Ronaldinho er ikke just kendt for at kæmpe på midtbanen. Han står længere fremme og venter på bolden. Han søger som sådan kun tilbage i banen, når han bliver irriteret over manglende bolde, hvilket er et massivt handicap for holdet til tider.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #560: 04 Jul 2008, 17:48 »

Ronaldinho er ikke just kendt for at kæmpe på midtbanen. Han står længere fremme og venter på bolden. Han søger som sådan kun tilbage i banen, når han bliver irriteret over manglende bolde, hvilket er et massivt handicap for holdet til tider.

jeg ved udemærket hvad han er kendt for, jeg siger bare, at ingen af os kender den indstillingen han har til tingene nu, og hvordan han har tænkt sig at "opføre" sig på banen hvis han kommer til milan eller en anden klub. det er jo umuligt at svare på, og det vil tiden vise. jeg har som sagt stadig ikk noget specielt imod hvis han kommer til Milan.
Logged

It's all, part of the plan.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #561: 04 Jul 2008, 22:23 »

Jeg er ikke et sekund i tvivl om grunden til at Milan evt. køber Ronaldinho. Han har jo en gigantisk (astronomisk) PR-værdi, og Milan er, for klubbens størrelse, bag efter andre storhold rent økonomisk. Der vil Ronaldinho kunne give et kæmpe boost hos fansene samt sponsorerne.

Jeg så også hellere, at man fik forstærket målmandsposten og ellers fik sat gang i et overgangsforløb, hvor unge talenter bliver købt ind, så de på en periode på 1-2 år kan overtage for de aldrende stjerner, som i mine øjnene stadig kan vinde guld påny. Men om bare 2 år kan det blive LANGT sværere.

Men giv os en angriber og en målmand, så vil jeg være tilfreds med dette transfer-vindue
(såfremt vi ikke køber hverken Adebayor eller Drogba, da jeg ganske enkelt ikke kan lide dem som spillere)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #562: 06 Jul 2008, 12:26 »

det virker mere og mere sandsynligt http://www.bold.dk/nyt/?vis=85981
Logged

It's all, part of the plan.

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #563: 06 Jul 2008, 12:43 »

det virker mere og mere sandsynligt http://www.bold.dk/nyt/?vis=85981

Det siger Galliani jo men hordan skulle han vide det?
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #564: 06 Jul 2008, 13:37 »

jeg ved udemærket hvad han er kendt for, jeg siger bare, at ingen af os kender den indstillingen han har til tingene nu, og hvordan han har tænkt sig at "opføre" sig på banen hvis han kommer til milan eller en anden klub. det er jo umuligt at svare på, og det vil tiden vise. jeg har som sagt stadig ikk noget specielt imod hvis han kommer til Milan.

Gattuso og Flamini for den sags skyld, er begge typer, der nærmest løber en halv maraton i løbet af de 90 minutter plus det løse, som en fodboldkamp varer, og så giver de sig fuldt ud i alle tacklinger, Ronaldinho er typen der, hvis han kan slippe af sted med det, højst løber en kvart banelængde, hver gang bolden bliver givet op, og så ellers overlader det der med at tackle, til dem der kan det (ok, sat lidt på en spids, men der er en markant forskel på arbejdsindsatsen på de to typer, uanset indstilling).

Jeg er enig med Ali (det måtte jo ske på et eller andet tidspunkt  Wink), hvis vi absolut skal have Ronaldinho, så skal han bruges på den offensive midtbane, ved siden af Kaká. Problemet er bare, at det går ud over angrebet, som så enten bliver en-mands, eller næsten endnu værre, man vælger at sætte Kaká derop (og der hører han bare ikke hjemme, han er, som Ronaldinho, bedst på den offensive midtbane).

Som sagt er jeg slet ikke begejstret for udsigten til et enmandsangreb, dels fordi vi pt har både Borriello, Pato og Inzaghi, der er gode nok til pladsen allerede, og en Paloschi lige på grænsen af sit gennembrud, hvis bare han får chancen af og til, og det gør han altså ikke i et enmandsangreb, med de tre førnævnte foran ham i køen.

Til den offensive midtbane har vi allerede Kaká og Seedorf. Skal Kaká have en pause, så kan Seedorf spille pladsen, og på den centrale midtbane har vi flere spillere der kan tage over for Seedorf, f.eks. Flamini eller Ambrosini. Det lader ikke til at Gourcuff får flere chancer for at spille sig på holdet, da han er lejet ud, med en købsklausul i lejeaftalen, så umiddelbart synes jeg, at vi, hvis vi endelig skal have en ny offensiv midtbane, skal satse lidt yngre end Ronaldinho, og også gerne på en lidt mere allround type, a la Seedorf, der kan tage både en offensiv og en central rolle (måske vi allerede har en mulighed på ungdomsholdet).

Er det en kransekagefigur man vil have, jamen så fair nok, jeg kan bare ikke forstå, at man snakker om at ændre taktik og jeg ved ikke hvad, for at passe en spiller ind, som egentlig ikke (bedømt på de seneste sæsoner) er bedre end nogen af dem vi allerede har. Korrekt Ronaldinho i topform er en spiller der kan afgøre en fodboldkamp, men når han ikke har vist denne topform i mere end to år, så synes jeg altså, at det er meget satset, ligefrem at ændre i den taktik som spillerne kender, bare for at passe ham ind.
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #565: 06 Jul 2008, 15:15 »

Ronaldinho. Tyk, men han kan nogle ting, som ingen andre kan. Hvis manden er i topform, så kan Cristiano Ronaldo vinke farvel til de helt store individuelle priser Smiley
« Seneste Redigering: 06 Jul 2008, 15:23 af Ali » Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #566: 06 Jul 2008, 15:17 »

Ronaldinho. Tyk, men han kan nogle ting, som ingen andre kan. Hvis manden er i topform, så kan Cristiano Ronaldo vinke farvel til de helt store individuelle priser Smiley

Malfunction id
Logged


Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #567: 06 Jul 2008, 15:24 »

Rettet Smiley
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #568: 06 Jul 2008, 16:20 »

Det siger Galliani jo men hordan skulle han vide det?

de er jo ligesom også i kontakt med ronaldinho og hans bror?..
Logged

It's all, part of the plan.

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #569: 06 Jul 2008, 19:54 »

Logged

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010