home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1095 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240148 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #435: 08 Jun 2008, 20:25 »

Der er da først African Nations cup I sæson 2009/10?

Tjae, men til den tid vil de altså stadig være Afrikanere  Wink

Bave
Gæst

« Svar #436: 08 Jun 2008, 20:27 »

Tjae, men til den tid vil de altså stadig være Afrikanere  Wink

Det er jo så selvfølgelig rigtigt men synes ikke men skal tænke så langt
Når Pato på det tidspunkt nok er truppens bedste Angriber

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #437: 08 Jun 2008, 21:57 »

Det er jo så selvfølgelig rigtigt men synes ikke men skal tænke så langt
Når Pato på det tidspunkt nok er truppens bedste Angriber

Men er han skadet, og man har to andre stjerneangribere afsted med deres landshold i en måned, så begynder det altså at se temmelig sort ud... Jeg synes trods alt det bør være inde i Gallianis overvejelser, hvis han har tænkt sig at hente to stjerneangribere.

Det kan selvfølgelig også være, at han bare vil være på den sikre side, hvis han nu ikke kan nå til enighed med den ene, så har han lige et es i ærmet.

plutonium
Manager

« Svar #438: 09 Jun 2008, 11:01 »

Er der ikke noget med, at italienske hold kun må hente én ikke-eu-spiller til klubben per sæson?
Eller er det mig der er helt ude at svømme??

Jeg så hellere Eto'o til Milan end Adebayor og Drogba, det er helt sikkert. Men ingen af dem er spillere, der ville få mig op af stolen og tænke 'YES, der er ham vi mangler!'

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #439: 09 Jun 2008, 11:07 »

Er der ikke noget med, at italienske hold kun må hente én ikke-eu-spiller til klubben per sæson?
Eller er det mig der er helt ude at svømme??

Jeg så hellere Eto'o til Milan end Adebayor og Drogba, det er helt sikkert. Men ingen af dem er spillere, der ville få mig op af stolen og tænke 'YES, der er ham vi mangler!'

Mon ikke Eto'o har Spansk pas også? jeg ved det ikke, men synes de udsteder dem i hobetal dernede. Ellers har Drogba måske Fransk pas? det er jo ikke usædvanligt, at afrikanske spillere har Fransk pas.

Personligt så jeg klart helst Drogba til Milan, synes han er den mest komplette af de nævnte, hvor Eto'o lever mere på sin hurtighed, og minder måske for meget om Pato.

Bave
Gæst

« Svar #440: 09 Jun 2008, 15:29 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=154548

Et Spændende navn men kommer han ikke til at være i overskud med alle de Midtbanespillere vi har?

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #441: 09 Jun 2008, 15:50 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=154548

Et Spændende navn men kommer han ikke til at være i overskud med alle de Midtbanespillere vi har?

Det tror jeg nu ikke. Han er jo Def. Midt/Midterforsvar, og uden tvivl en god gardering/fremtiddinvestering, vil jeg sige..

It's all, part of the plan.

ManUtd83
Manager

« Svar #442: 09 Jun 2008, 15:57 »

Han er midtbanespiller primært tror jeg, og jo så synes jeg han ville være i overskud - ellers også ville Flamini blive det.

Bave
Gæst

« Svar #443: 09 Jun 2008, 15:58 »

Det tror jeg nu ikke. Han er jo Def. Midt/Midterforsvar, og uden tvivl en god gardering/fremtiddinvestering, vil jeg sige..

Ja nu ved jeg ikke helt så meget om ham.

Gik bare udfra siden der stod midtbane at han kun var det Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #444: 09 Jun 2008, 17:54 »

Nu skal vi jo lige huske på, at Ambrosini og Seedorf ikke just hører til blandt de yngste, og Pirlo og Gattuso er ikke meget yngre, så at hente en 22-årig nu, ville efter min mening ikke være helt åndsvagt. Generationsskiftet på midtbanen ligger altså ikke så langt ude i fremtiden, så man kan lige så godt begynde, at finde dem der skal tage over, og få dem spillet ind, frem for om to år at mangle 3-4 nye mand, som så i øvrigt også skal spilles ind.

Jeg kunne dog godt ønske mig, at man hentede et par Italienere til at tage over, men det kan selvfølgelig være, at der også står et par stykker parat i ungdomsrækkerne.

plutonium
Manager

« Svar #445: 09 Jun 2008, 21:07 »

Jeg er enig. Flere italienere ville være det bedste. Så man beholder en stamme af 'lokale'. Mere fra egen avl ville jeg også gerne se. Og så vil et glidende skifte være det bedste. At de 'gamle' midtbanefolk bliver skiftet ud løbende, så det ikke pludselig bliver en sæsom med 4 nye 'uprøvede' folk på midtbanen.

Jeg synes Veloso bliver spændende, fordi jeg ved så lidt om ham. Men hvis han kan slide på midtbanen, så kunne han godt blive en gevinst, med en flamini som makker. Kunne måske være den fremtidige midterakse på midtbanen, hvis de udvikler sig i den rigtige retning, vel at mærke!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Bave
Gæst

« Svar #446: 10 Jun 2008, 21:49 »

Endnu en spændene spiller sat i forbindelse med Milan

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=154629

plutonium
Manager

« Svar #447: 11 Jun 2008, 12:13 »

En mål-scorende back!

Det lyder da bestemt ikke dårligt! Kender ikke meget til ham generelt, men det lyder da bestemt lovende, og prisen er heller ikke den største, i forhold til hvad de små hold normalt kræver fra de store!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #448: 11 Jun 2008, 15:16 »

Og så er han Italiener, og ung nok til at kunne sænke gennemsnitsalderen, så vi nok efterhånden begynder at nærme os status som det yngste hold i toppen af Serie A  Wink

Men lad os nu se, det er ikke usandsynligt, at prisen bliver hævet, inden vi får ham, og Fiorentina og Juventus sætter jo nærmest en ære i, at hente spillere for næsen af os denne sommer...

plutonium
Manager

« Svar #449: 11 Jun 2008, 22:59 »

Ja det er ikke engang løgn.. Og når medierne får nys om interesse fra storklubber, så har priserne det med at stige voldsomt...  Sur

Men lad os håbe på, at vi får ham. En spiller på 26 kan stadig oplæres, så han passer ind i systemet, og kan dermed blive guld værd! I aller bogstaveligeste forstand  Wink

Ikke at han nødvendigvis bliver en gigantisk stjerne, men en scorende back på 26 år lyder ikke dårligt!

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010