home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1119 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240879 gange)
Bave
Gæst

Sv: AC Milan tråden
« Svar #300: 22 Maj 2008, 20:09 »

Drogba har også udtalt at han Drømmer om Milan

Men han vil nok gerne spille CHL næste sæson

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #301: 22 Maj 2008, 20:32 »

Nah, han har alligevel karantæne, så den kan han vel lige så godt få overstået i UEFA cuppen  Wink

Jeg håber bestemt mest på Drogba, han er en komplet angriber (ikke at de andre ikke er det, jeg mener bare, at Drogba er den bedste, og mest komplette af de nævnte). Han har også ytret ønske om at han vil væk fra Chelsea, så han burde ikke være umulig at få fat på, mens Eto'o vel nærmere er på vej væk fra Barca, fordi han ikke er helt på det niveau han har været på? og Amauri er vel nærmest sikker i Juve? og Adebayor kan jeg ikke udstå, han er, om muligt, endnu mere usympatisk end Drogba, så ham må Arsenal hellere end gerne beholde, og det vil de nok også gøre alt for, og han er vel også selv interesseret i at blive.

Men Drogba ville passe perfekt ind i Milans spillestil, og sikket angreb vi ville få, med Drogba og Pato helt i front, med Kaka hængende bagved...  Thumbs Up

Bave
Gæst

« Svar #302: 22 Maj 2008, 20:39 »

Jeg Vil helst Se Drogba eller Eto'o i Milan men tror ikke Eto'o skifter.
og Drogba er nok den bedste af de to Thumbs Up

Rossonero
Gæst

« Svar #303: 27 Maj 2008, 16:15 »

Tja, rygterne sejler jo sprælsk rundt for tiden, og jeg har svært ved at tro på noget af det, før der ligger nogle konkrete oplysninger fra pålidelige kilder. Det seneste nye er, at Ancelotti er på vej væk til Chelsea, hvor Abramovich står klar med en kæmpe pose penge. Hvis dette skulle ske, er det Marcello Lippi der tager over.

Hvad jeg kan tro på, er at Gilardino meget snart er langt fra Milano's rækkevide. Fiorentina har igennem en længere periode jagtede den sjældent scorende angriber, og jeg ville personligt ikke blive ulykkelig, hvis han skred. Han har fået nok chancer og har simpelthen ikke udnyttet dem. Et skifte burde være på plads inden forfærdeligt længe.

Bave
Gæst

« Svar #304: 27 Maj 2008, 16:22 »

Et eller andet sted vil jeg hellere beholde Gilardino hvis vi ikke for en anden Angriber

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #305: 27 Maj 2008, 16:48 »

Hvad enten vi får en ny angriber eller ej (det er jeg dog overbevist om at vi gør), så ser jeg absolut gerne at Gillardino bliver solgt. Han har fået chancer nok, og det eneste han har bevist, er at han ikke passer ind i Milans spillestil (det ville han dog nok komme til, hvis Lippi skulle overtage roret, men så passer resten af holdet ikke ind...). Jeg ser hellere, at vi benytter os lidt mere af nogle af de fremragende talenter vi har i ungdomsrækkerne, end at vi bliver ved med at betale Gillardino for ikke at lave det han ellers er købt til, nemlig at score mål.

Læste i øvrigt tidligere på dagen, husker desværre ikke hvor, at vi skulle være ude efter Evra, det ville bestemt ikke være dårligt at få fingrene i ham, men sandsynligt er sådan et køb nok desværre ikke. Men på den anden side, det ville jo også komme til at gå ud over Maldinis spilletid...

Under alle omstændigheder, så ville det ikke være dårligt med en investering eller to i den bageste kæde, og se en (eller to) helt oppe foran.

Rossonero
Gæst

« Svar #306: 27 Maj 2008, 17:06 »

Læste i øvrigt tidligere på dagen, husker desværre ikke hvor, at vi skulle være ude efter Evra, det ville bestemt ikke være dårligt at få fingrene i ham, men sandsynligt er sådan et køb nok desværre ikke. Men på den anden side, det ville jo også komme til at gå ud over Maldinis spilletid...

Jeg er ret sikker på, at vi har fået øje på samme nyhed.

Nyheden berettede dog om, at Milan ville forsøge at hente ham på en fri i næste sæson, hvor hans kontrakt angiveligt slutter. Der stopper Maldini jo vel også, hvilket ikke vil gå ud over ham alligvel.
Men mon ikke Manchester United forlænger med den gode Evra...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #307: 28 Maj 2008, 09:43 »

Jeg er ret sikker på, at vi har fået øje på samme nyhed.

Nyheden berettede dog om, at Milan ville forsøge at hente ham på en fri i næste sæson, hvor hans kontrakt angiveligt slutter. Der stopper Maldini jo vel også, hvilket ikke vil gå ud over ham alligvel.
Men mon ikke Manchester United forlænger med den gode Evra...

Yep, fandt nyheden igen, og denne gang havde jeg tid til at læse mere end bare overskriften, og ja, du har ret, det var en fri transfer til næste sommer de var ude efter. Det er nok tæt på at være endnu mere urealistisk, end et decideret køb, selvom det er tankevækkende, at han er kommet så tæt på et kontraktudløb, uden at en forlængelse er kommet i stand. Måske kan grådigheden sætte ind, og få United til at stejle, meeeen jeg tror desværre at chancen for at de finder en løsning er større.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #308: 28 Maj 2008, 10:45 »

Milan har jo meldt ud at de vil købe ordenligt denne her gang, Gilardino ryger til Fiorentina = der skal komme det vi har manglet siden Sheva - en bomber. Drogba, Eto'o, lidt ligemeget for mig, begge er klasse angribere og kan score mål, Evra ville da være fin at hente, men tvivler lidt.. Dog ville jeg være glad hvis der var hold i at de hentede Lloris Smiley ku være godt, for en målmand mangler vi også.. Håber ikke at Ancelotti smutter, den mand beundrer jeg  Rullende Øjne

It's all, part of the plan.

Djævlen
Gæst

« Svar #309: 28 Maj 2008, 11:20 »

Drogba har også udtalt at han Drømmer om Milan

Men han vil nok gerne spille CHL næste sæson

Drogba tror jeg i den grad går med Mourinho, hvilket han selv har sagt på et eller andet tidspunkt. Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #310: 28 Maj 2008, 11:29 »

Drogba tror jeg i den grad går med Mourinho, hvilket han selv har sagt på et eller andet tidspunkt. Smiley

kunne sagtens være, me det ville bare være typisk inter.

ManUtd83
Manager

« Svar #311: 28 Maj 2008, 11:56 »

Ja helt klart! Jeg tror nærmest at Inter får Drogba, Essien og Lampard nu, hvor Mourinho skal styre dem. Måske også Terry, selvom han er mr. Chelsea.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #312: 29 Maj 2008, 08:15 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84361 endelig. så kan vi for helvede snart hente en ordenlig målscorer  Rullende Øjne

Rossonero
Gæst

« Svar #313: 30 Maj 2008, 00:21 »

Det bliver tydeligvis ikke Lloris, der hentes for at styrke målmandsposten, da han for nyligt accepterede en kontrakt fra Lyon. Et par nyheder siger endda, at vi måske bare holder os til Dida. Ikke lige mit foretrukne valg af muligheder.

plutonium
Manager

« Svar #314: 30 Maj 2008, 00:54 »

Ved ikke om Dida er noget værd for klubben mere.

Jo, han er da en super-god keeper, men han har tit ytret utilfredshed med klubben, og har en gang imellem været en lidt rusten sidste skanse.

Jeg ville helt klart kigge mig om efter nyt blod. Igor Akinfeev er en talentfuld keeper fra CSKA Moskva, der allerede har masser af landskampe og CL-kampe i bagagen. Er han en mulighed, tror i? Jeg tror han bliver en af de helt store, hvis han kommer til en lidt mere profileret klub end CSKA, selvom det er en storklub.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010