home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1132 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De ti bud
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bør bloggen fortsætte?
Ja, jeg er fast læser
- 33 (45,2%)
Ja, men jeg er ikke fast læser
- 20 (27,4%)
Nej - jeg vil hellere læse en 08 blog.
- 20 (27,4%)
Antal Stemmer: 73

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: De ti bud  (Læst 32041 gange)
MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De ti bud
« Svar #105: 15 Okt 2007, 18:29 »

CSKA Moskva
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De ti bud
« Svar #106: 16 Okt 2007, 10:52 »

Man må sige der i den grad er stemmelighed. Jeg giver den 5-6 timer mere.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: De ti bud
« Svar #107: 16 Okt 2007, 11:23 »

Schalke 04....  Danskerklubben skal til Tops..  CSKA bliver da fornemt et hold med dine kvaliteter.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De ti bud
« Svar #108: 16 Okt 2007, 18:14 »

Afstemningen er slut og med 36.4 % af stemmerne vinder Schalke 04.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Fjogh
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: De ti bud
« Svar #109: 16 Okt 2007, 18:18 »

Jeg stemte på cska, men nu må hvad du får ud af die knappen. Good luck
Logged

¡Hala Madrid!

Rossonero
Gæst
 
Sv: De ti bud
« Svar #110: 16 Okt 2007, 19:08 »

Held og lykke i din nye klub cube. Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De ti bud
« Svar #111: 17 Okt 2007, 13:18 »


Så er vi i gang igen og klubben valgt er som bekendt Schalke 04, der ikke har vundet det tyske mesterskab i 50 år. Det er dermed en flok sultne fans jeg skal forsøge at mætte. Truppen er som sådan stærk, men forsvaret er aldrende og det har ført til, at jeg har solgt den tidligere forsvarsgeneral, Bordon, til Sevilla. Derfor har det da også været en selvfølge, at jeg har måttet styrke defensiven inden sæsonstarten.



Kicker.de, 28. august 2006

     Gonzalo Pineda, i midten, har spillet et stort antal lands-
     kampe trods sin unge alder. 34 kampe for at være præcis.

Schalke handler mexicansk

Schalke 04, der for nylig skildte sig af med forsvarsklippen Bordon, kunne i dag præsentere to nye spillere. Her er tale om de to mexicanere, Gonzalo Pineda (23 år) og Patricio Araujo (18 år), der begge kan tage flere pladser på den defensive del af banen. Efter en kvik præsentation tog manager Kasper Rasmussen ordet: "I Gonzalo og Patricio har vi fået to store talenter, der vil være at finde på det mexicanske landshold i mange år fremover. Jeg er sikker på, at vores fans vil elske Mexico efter denne sæson."

18-årige Araujo sagde følgende: "Det er en drøm, der går i opfyldelse, at komme til at spille i en af de største ligaer i Europa, og jeg vil gøre alt, hvad der står i min magt for at hjælpe Schalke til succes."



Startopstillingen består dermed af: Manuel Neuer, Christian Pander, Mladen Krstajic, Patricio Araujo, Rafinha, Levan Kobiashvili, Peter Løvenkrands, Gonzalo Pineda, Gustavo Varela, Halil Altintop og Kevin Kuranyi. Som de stærkeste substitutter kan nævnes: Gerald Asamoah, Søren Larsen, Mathias Abel og Dario Rodriguez.
Mine ti bud, der som bekendt strækker sig over 3 sæsoner ser ud som følger:


01. Slut i top 2 i Bundesligaen
02. Køb ingen spillere, der er mere end 25 år
03. Tab ikke mere end 3 hjemmekampe hver sæson
04. Tab ikke mere end 6 udekampe hver sæson
05. Køb mindst to tyske landsholdsspillere
06. Kom videre fra gruppespillet i Champions League
07. Nå minimum kvartfinalen i DFB-Pokal i mindst 2 ud af 3 sæsoner
08. Nå finalen i Liga-Pokal i mindst 2 ud af 3 sæsoner
09. Få en spiller kåret som Årets Spiller i Bundesligaen
10. Få minimum 3 spillere på Årets Hold
« Seneste Redigering: 17 Okt 2007, 13:26 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MisterFCK
Gæst
 
Sv: De ti bud
« Svar #112: 17 Okt 2007, 13:22 »

Det bliver spændende at se hvad du kan føre holdet frem til. Held og lykke Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: De ti bud
« Svar #113: 17 Okt 2007, 13:22 »

Som sagt, held og lykke cube Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De ti bud
« Svar #114: 17 Okt 2007, 13:24 »

En super update igen igen.. Glæder mig meget til at høre mere fra Gelsenkirchen.. De 10 bud burde være det til at klare.. De sværeste er nok 1, 3 & 4.. KUTGW..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Møller
Gæst
 
Sv: De ti bud
« Svar #115: 17 Okt 2007, 13:56 »

Spændende at se hvordan du får mættet de sultne fans Smiley godt indkøb!
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De ti bud
« Svar #116: 17 Okt 2007, 14:49 »


Det første år i Schalke 04 er næsten slut og jeg er klar med et fyldigt referat af vores færden i de forskellige turneringer, hjemlige som internationale.

Skuffelse i pokalturneringerne
Sæsonen startede med den mindre prestigefyldte Liga-Pokal, hvor sidste sæsons otte stærkeste hold deltager i en lille knockout-turnering. I kvartfinalen mødte vi Bayer Leverkusen og efter en tæt kamp kunne vi kalde os vindere. Det måtte dog helt ud i straffesparkskonkur rence, før det blev afgjort.
I semifinalen stod vi overfor ingen ringere end Bayern München og de var en tand for stærke. Med Luca Toni i spidsen vandt de med 2-0 og vi var ude inden finalen. Dermed ser målet om 2 finaler i denne turnering på 3 år en smule sværere ud.

I DFB-Pokal kom vi let forbi Cloppenburg i første runde, hvor vi sejrede med 1-4. I næste runde ventede Dortmund hjemme og de blev en for stor mundfuld. Allerede i 2. runde kunne vi altså konkludere, at pokal succes blev det ikke til for os i år. Dortmund vandt kampen med 2-0.



Stjerne-øjeblikke i Champions League

     Vi havde stor ære af Champions
       League turneringen, men Real Madrid
       var i en klasse for sig på Bernabéu.

Vi havde set meget frem mod Champions League og håbede på en overkommelig gruppe. Det fik vi til en vis grad, synes jeg. Vores gruppe så således ud:

Valencia
Lazio
Dinamo Zagreb
Schalke


Ingen tvivl om, at Valencia var gruppens favorit, men vi håbede på en overraskelse. Og det leverede vi. I vores første gruppekamp, mod Valencia, vandt vi på udebane med 1-2 og sikrede os et glimrende udgangspunkt for resten af gruppespillet. I de følgende to kampe slog vi Dinamo med 3-0 og spillede 2-2 mod Lazio, inden vi tabte to kampe på stribe. Først 2-4 til Lazio og dernæst 0-1 hjemme mod Valencia. Dermed var kampen mod Dinamo vital for vores videre færden, og drengene skuffede ikke. Vi sejrede med 1-6 i en kamp, hvor Kuranyi scorede 4 gange og vi var klar til ottendedelsfinalen. Her ventede ingen ringere end Real Madrid - ikke just en overkommelig modstander. Vi overraskede dog alt og alle i den første kamp. Her vandt vi med imponerende 5-2 og det lignede videre avancement. Real Madrid ville det dog anderledes, og i returkampen på Bernabéu vandt madrilenerne med 4-0 og sendte os ud i det europæiske mørke. Vi har dog stor ære af turneringen og vores fans vil uden tvivl kigge tilbage på sejrene over Valencia og Real Madrid med stolthed.



     Kevin Kuranyi har været i storform i Bundes-
       ligaen, hvor han har stået for en stor del af
       vores scorigner

Spænding i Bundesligaen
Vi har gjort en rigtig god figur i Bundesligaen og især Kevin Kuranyi har været en vigtig faktor i mange af vores kampe med et hav af mål og oplæg. Vi ligger i øjeblikket nr. 1 og der resterer otte kampe. Undervejs må vores største resultater være 3-1 og 0-1 sejre over Werder Bremen samt en 5-1 sejr over Frankfurt. Mod Bayern München har vi dog ikke fået et ben til jorden - de slog os med hele 5-0 på Allianz Arena og jeg ser meget frem mod en snarlig revanche.

Der resterer som sagt otte kampe og vi topper ligaen. Dog har Bayern samme antal point som os efter ligeledes 26 spillede kampe. Det ligger altså til en mere end spændende sæsonafslutning, hvor kampen mod Bayern om 3 runder må forventes at blive afgørende for udfaldet af mesterskabskampen.

« Seneste Redigering: 17 Okt 2007, 15:01 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

manutd5
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: De ti bud
« Svar #117: 17 Okt 2007, 14:56 »

lidt skuffende med de to pokalturneringer, men rigtig flot i bundesligaen!

Lidt ærgeligt at du ikke gik videre mod Real Madrid, men sådan er det jo.

Rigtig god update! har lige et spørgsmål, er det med vilje at der er forskel i størrelsen på din skrift?
Pokalturneringen har en skrift størrelse og så er resten mindre..
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: De ti bud
« Svar #118: 17 Okt 2007, 14:58 »

Hej cube.
Dejlig læsning, men er ikke vild med den lille skrift under 'stjerne-øjeblikke....'
Men det er egentlig ikke dét det handler om, og en helt igennem fantastisk blog.
Flot i Champions League, og lad os håbe på den forventede 2. plads i Bundesligaen.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De ti bud
« Svar #119: 17 Okt 2007, 15:00 »

Jeg kan ikke se den forskel i skriftstørrelse som i snakker om. Så det forstår jeg egentlig ikke rigtig noget af. Kan prøve at kigge den igennem for koder, men jeg kan slet ikke se det i snakker om Opstemt

EDIT: Nu har jeg lavet nogle ændringerne i koden på indlægget. Jeg kan ikke selv se forskel, men kan jo være det er anderledes på jeres screens Peace
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010