home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1135 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Aalborg BK 1885 - Vi vil altid følge dig!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Aalborg BK 1885 - Vi vil altid følge dig!  (Læst 8571 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Aalborg BK 1885 - Vi vil altid følge dig!
« Svar #30: 18 Sep 2007, 17:39 »

Synes også der er for meget tekst... dit privatliv er imo totalt unødvendige oplysninger... det er vel de færreste der gider hører om din kærestes hunde  Wink

Okay, så dropper jeg det i fremtidige updates.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #31: 22 Sep 2007, 00:01 »

Kalenderen siger d. 1. oktober, tiden er fløjet af sted, sæsonen er i fuld gang, og jeg vil nu prøve at give jer et overblik.
Vi lagde ud med to venskabskampe mod nedrykkede OB, og den tidligere traditionsklub B93, OB blev sendt hjem til Odense og Viasat Sport Divisionen med et nederlag på 3-1, og B93 fik en øretæve på hele 7-0.
Efter disse to kampe, skulle vi nu for alvor i gang, i gang med SAS-ligaen, inden sæsonen havde jeg forelagt følgende mål for spillerne:
•   Top 3 i SAS ligaen
•   Semifinalerne i Pokalturneringen
Spillerne og bestyrelsen var skeptiske, men jeg var overbevist om at det kunne lade sig gøre.

Vi startede på hjemmebane med en kamp mod AC Horsens, vi kom klart bedst fra start og dominerede kampen, og det var kampens store spiller, Hamdi Salihi, der kunne score vores to mål i henholdsvis det 12. og det 55. minut. Et skår i glæden var dog at Kim Aabech fik et fortjent rødt kort i det 67.min for en albue i ansigtet på en modstander, det udnyttede Horsens til at reducere til 2-1 i det 72.min ved Kasper Klausen, Horsens scorede heldigvis ikke yderligere, og vi kunne hive en fortjent hjemmesejr i hus.

I anden runde kom Randers FC på besøg, vi spillede igen meget frit fra start, og det udmøntede sig i et føringsmål i det 25.min. sat ind af vores svenske bomber Rade Prica. Resten af kampen blev en ren stillingskrig, og det førte til at vi kunne tage vores anden sejr ud af to mulige.

I tredje runde var vi på besøg på Farum Park hvor FC Nordsjælland holder til, det blev en hæsblæsende kamp, det første mål kom allerede i det 3.min. hvor Martin Bernburg brød igennem forsvarets venstreside, og sikkert sendte læderet i nettet. Men i det 38.min fik vi hjørnespark, og inde i feltet kom Rade Prica højest, og sendte kuglen ind bag Kim Christensen. Efter pausen styrede vi begivenhederne, og det gav pote allerede i det 49.min. hvor Rade Prica blev spillet fri inden i feltet, og han lagde den sikkert i nettet. Men så slog det klik for os, og med et mål af Martin Bernburg i det 55.min. og et mål af Stephen Petersen i det sidste minut, sikrede FCN sig en ufortjent hjemmesejr.

I fjerde spillerunde tog vi til Kolding, hvor nyoprykkede Kolding FC bød op til dans, det var dog en ulige kamp, og vi vandt en sikker 0-3 sejr på to mål af Rade Prica og et selvmål at Henrik Smedegaard.

Efter Kolding-kampen solgte vi to af vores spillere, Caca, der aldrig ikke fik en plads i min opstilling skiftede til Molde, mens vores målmaskine Rade Prica, skiftede til Middlesbrough efter et bud fra englænderne, hvor bestyrelsen gik ind og accepterede imod min vilje. Som erstatning for Rade Prica, købte jeg Ola Toivonen fra Malmø, samtidig købte vi stortalentet Danni Avdic fra Elfsborg, men vi forstærkede også vores u/18-hold med Sergey Kisliy, der efter et par år, kunne blive den nye bomber i Danmark.

I femte runde tog vi til Herning for at spille mod ulvene, altså FC Midtjylland, kampen blev en utrolig spændende og velspillet affære. Med et verske ægte hattrick sendte Ola Toivonen hos i front 0-3 med hans mål i det 6. 12. og 29.min. Men FCM lod sig ikke kue, og i det 33.min. scorede ’Farlige’ Frank et flot mål på kontra. Resten af kampen gik med FCM pres, og AaB kontra, men det var først i det 90.min. at det lykkedes for FCM og Dennis Flinta at få bolde i kassen til slutstillingen 2-3.

Næste kamp var mod Esbjerg hjemme på Aalborg Stadion, det blev dog en noget kedelig kamp, og den endte fortjent 0-0.

Efter denne kamp blev det offentliggjort at Johan Absalonsen skiftede til AaB fra nedrykkede OB, dette skifte blev betegnet som et scoop for AaB, Johan Absalonsen var også hurtigt ude at meddele, at han glædede sig meget til at spille for AaB, og at han håbede på metal allerede i hans første sæson i klubben. Ud over Absalonsen hentede AaB og den 21.årige polske midtbanemand Piotr Kuklis.

Næste kamp i SAS-Ligaen var mod Silkeborg på udebane, der stod ’hævn’ printet i panden på alle AaB-spillerne efter at Silkeborg tilføjede AaB et pinligt nederlag på 4-0 sidste sæson, men vi regnede med at hævne os grusomt, men sådan blev det ikke, kampen endte som et kedeligt remis, 1-1, målene blev scoret af Jeppe Curth og Asgar Jensen.

Efter kampen mod Silkeborg havde AaB igen gang i skifterne, Mota blev sendt til Maccaba Haifa i Israel, mens kantspilleren Jacob Sørensen vendte hjem til AaB efter to år i den norske klub Odd Grenland, derudover hentede AaB endnu et polsk talent, nemlig Mateusz Cieluch.

Så kom en første kamp i landspokalturnering en mod Randers KFUM på udebane, vi tog til Randers og knuste Randers KFUM med 0-5.

Efter kampen mod Randers KFUM offentliggjorde AaB endnu engang et par klubskifter, denne gang var det Jelle Vossen der røg til AaB, Vossen er et stort belgisk angrebstalent, samtidig afsatte AaB Chrys til brasilianske Goias.

Så kom ottende spillerunde i SAS-Ligaen mod vores evige rivaler fra AGF, men også denne kamp blev en kedelig uafgjort, målene blev sat ind af Andreas Johansson og Alex Valencia.
« Seneste Redigering: 22 Sep 2007, 13:46 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #32: 22 Sep 2007, 13:36 »

Fint !! FORSÆT`DEN GODE STIME Smiley
Elsker at se når AaB vinder ..

// Holmo som lige er kommet hjem fra 30 grader i Italien,

[Min signatur er for stor]

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #33: 22 Sep 2007, 13:38 »

Fint !! FORSÆT`DEN GODE STIME Smiley
Elsker at se når AaB vinder ..

// Holmo som lige er kommet hjem fra 30 grader i Italien,

Hah, du mener vel at starte en ny stime Opstemt Hvad syntes I om grafikken?

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #34: 22 Sep 2007, 13:47 »

Spillet har ikke ville gemme ordentlig, spiller derfor på en backup af Savet, som er fra ottende spillerunde, altså er der fire kampe slettet fra updaten.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #35: 22 Sep 2007, 16:14 »

Ja okay, læste meget hurtigt, og så kun halvdelen og var pænt træt Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #36: 22 Sep 2007, 16:20 »

Hah, så er det jo ikke så galt, eftersom jeg tror du er den eneste der følger denne blog Opstemt

AaB - Liverpool

Pride & Passion

JKJ
Gæst

« Svar #37: 22 Sep 2007, 16:30 »

Hah, så er det jo ikke så galt, eftersom jeg tror du er den eneste der følger denne blog Opstemt

Ikke helt, vi er da i hvert fald 2 Wink

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #38: 22 Sep 2007, 16:31 »

Ikke helt, vi er da i hvert fald 2 Wink

Lyder godt  Grin To er bestemt bedre end en  Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Niko
Gæst

« Svar #39: 22 Sep 2007, 16:33 »

Han mener, du har lavet alt for meget tekst.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #40: 22 Sep 2007, 16:54 »

Han mener, du har lavet alt for meget tekst.

Nå okay, det er der mange der mener, men det er nu engang min måde at skrive på, jeg skriver måske tre-fire update pr. sæson, hvor der så står en hel del.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #41: 22 Sep 2007, 17:32 »

Men hvis der er stemning for en anden slags updates, kan jeg da godt overveje det?

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #42: 22 Sep 2007, 18:20 »

Det er op til dig.. Bare det der kommer en update.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #43: 23 Sep 2007, 21:37 »

Denne blog stopper her. Men jeg lover at komme stærkt tilbage når FM08 falder min i hænde.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010