home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1062 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Aalborg BK 1885 - Vi vil altid følge dig!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Aalborg BK 1885 - Vi vil altid følge dig!  (Læst 8554 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Aalborg BK 1885 - Vi vil altid følge dig!
« Svar #15: 17 Sep 2007, 13:46 »

Så er alle tidligere updtes oppe. Den næste der kommer er der igen grafik med i.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #16: 17 Sep 2007, 14:57 »

Godt. Og sikke en dejlig sejr mod bøf i går Smiley
Og lidt trist det hele gik tabt  men godt du er igang igen.. Glæder mig til det næste. Og 4-0 mod SIF hvad var din opstilling der ? 2 holdet skal du kun bruge når du har mesterskabet i hænderne :p

[Min signatur er for stor]

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #17: 17 Sep 2007, 15:02 »

Godt. Og sikke en dejlig sejr mod bøf i går Smiley
Og lidt trist det hele gik tabt  men godt du er igang igen.. Glæder mig til det næste. Og 4-0 mod SIF hvad var din opstilling der ? 2 holdet skal du kun bruge når du har mesterskabet i hænderne :p
Ja, de tvar en fed sejr! Jeg var på Stadion som sædvanlig.
Med hensyn til Silkeborg-kampen, så var jeg i samme opstilling som da jeg bankede FC.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #18: 17 Sep 2007, 18:15 »

Ja, de tvar en fed sejr! Jeg var på Stadion som sædvanlig.
Med hensyn til Silkeborg-kampen, så var jeg i samme opstilling som da jeg bankede FC.
Okay, var os derude som jeg plejer Wink
Okay, så måtte sif have en god dag Wink

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #19: 17 Sep 2007, 18:36 »

Okay, var os derude som jeg plejer Wink
Okay, så måtte sif have en god dag Wink

Til dels, men mit hold spillede også pinligt ringe!

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #20: 17 Sep 2007, 19:40 »

Til dels, men mit hold spillede også pinligt ringe!
Okay..
Kan man få Ss af din opstilling , du kan evt oploade på www.tinypic.com

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #21: 18 Sep 2007, 13:53 »

En ny sæson, et nyt liv. Alting forandre sig, og det villeda være meget kedeligt vis de ikke gjorde, et gammelt udtryk siger 'Forandring fryder', vi håber på en forandring, der skaber resultater, forandringer der kan udfylde en plads i trofæskabet.

Sommerpausen er forbi, en sommerpause hvor jeg og truppen har revideret sidste sæsons præstationer, og vi er alle enige om, at sidste sæson var en fiasko, og skal glemmes.
Da jeg overtog holdet i vinterpausen lå vi på en tiende plads, men i løbet at foråret kom vi helt op på den gyldne fjerde plads, men så gik det galt, holdet kom ind i en stime af nederlag, og sæsonen endte med en samlet syvende plads. Men den største fiasko stod OB for, de var før sæsonstart regnet som medaljetagere, men endte på en elvte plads, og rykkede dermed ud af Superligaen, det samme gjorde Vejle via deres tolvte plads. Oprykkerne fra Viasat Sport Division blev AGF og Kolding FC.
Vores liga topscorer blev Rade Prica, der scorede hele sytten mål, hvilket også betød en anden plads på topscorelisten kun overgået med et enkelt mål af Djiby Fall. Samtidig fik vi Michael Jacobsen, Rasmus Würtz og Rade Prica på årets hold. Men det var ikke kun spillerne der fik hæder for sæsonen, overraskende valgte mine kollegaer mig som den næstbedste træner i sæsonen 2006/2007 til trods for at jeg kun havde haft held til at styre AaB til ni sejre, tre uafgjorte og seks nederlag i forårssæsonen, vinderen af denne hæder blev fortjent FC Københavns succestræner Ståle Solbakken, der styrede FCK til sejr i ligaen, pokalturneringen og super cuppen, en stor præstation af den svenske træner. Overraskende valgte FCK dog at fyre Solbakken i sommerpausen og erstatte ham med assistenttræner Peter Nielsen. Men det var ikke den eneste trænerrokering i sommerpausen, i Brøndby sagde Tom Køhlert stop, og i hans sted blev den tidligere Brøndby-spiller Søren Colding ansat.
I sommerpausen var vi også meget aktive på transfermarkedet, det skyldes især at flere af vores store profiler skiftede til andre klubber.
Her er en oversigt over klubbens handler:

Salg:
Rasmus Würtz til FCK
Jimmy Nielsen til Leicester City
Thomas Kortegaard til AC Horsens
Frederik Winsnes til Sandefjord
Casper Jacobsen til Breiöablik
Suni Olsen til Fri Transfer
Darlan til Fri Transfer
Siyabonga Nomvethe til Messina

Køb:
Karim Zaza fra Essen
Andreas Johansson fra Wigan
Benedict Vilakazi fra Orlando Pirates
Steve Olfers fra Sparta Rotherdam
Martin S. Jensen fra Randers FC
Marc Olsen fra Brøndby
Ivan Hurtado fra Atletico Nacional

Karim Zaza er købt ind som erstatning for Jimmy Nielsen, han har tidligere spillet i Brøndby og er tre gange blevet kåret som ligaens bedste målmand. Karim Zaza er blevet hentet på Fri Transfer

Andreas Johansson er en svensk midtbanespiller, han er fast mand på det svenske landshold og kommer fra Wigan. I Wigan fik han næsten ingen spilletid og derfor valgte han at skifte til AaB på Fri Transfer.

Benedict Vilakazi spiller på den centrale midtbane og kommer fra Sydafrika, han er fast mand på det sydafrikanske landshold, og er hentet til AaB fra Orlando Pirates, han menes at have kostet klubben omkring 4.2mio.

Steve Olfers er hentet til klubben på Fri Transfer fra den hollandske klub Sparta Rotherdam, han kan spille som både midterforsvarer og defensiv midtbane.

Martin S. Jensen er hentet fra Randers FC som gardering for Karim Zaza i målet, han har tidligere spillet i OB og Esbjerg, han kommer til klubben på Fri Transfer.

Marc Olsen er hentet fra Brøndby på en Fri Transfer, han er bedst på den offensiv midtbane, men kan også spille på kanterne og som spydspids. Han er kommet til klubben på en Fri Transfer.

Den sidste handel i denne omgang er den rutinerede forsvarsklippe Ivan Hurtado, han har stor international erfaring med sine 114 landskampe for Ecuador, hvilket gør ham til den spiller med flest landskampe i den danske liga. Hurtado er kommet til på en Fri Transfer.

Med denne trup som vi nu har fået samlet i klubben er jeg overbevist om, at vi kan tage revanche for sidste sæsons fiasko. Medierne har spået os til en femte plads, latterligt efter min mening, vi har en af de bedste trupper i ligaen, helt på højde med FCK efter min mening, derfor er min og truppens målsætning helt klart medaljer, også selvom bestyrelsens krav kun er at blive fri for nedrykning, mens fansene forventer en sikker midterplacering.

Det er ikke kun i klubben der er sket store ændringer, også i mit privatliv er der sket ting og sager, min kæreste er flyttet ind i min villa i Hasseris, der var en stor omvæltning at være to i huset, men også dejligt, men det blev ikke kun ved to, tre uger efter Rikke var flyttet ind var vi pludselig fire i huset, Rikke havde anskaffet sig to hunde, nærmere bestemt to smukke Samojeder, hundene blev døbt Nukak og Nikit, samtidig med at vi fik hunde havde jeg besluttet mig for at få et akvarium igen, så jeg tog ned til mit gamle arbejde, eller min butik som jeg også kaldte den, eftersom jeg havde været med til at starte den, ejede jeg stadig en del af butikken, og det havde jeg tænkt mig at blive ved med. Det blev til et 375L og et 112L, det største akvarium skulle stå i stuen, men det anden skulle stå inde på mit kontor. Da jeg kom hjem fik jeg bygget dem op med baggrund, sten, planter osv., efter seks timers arbejde stod akvarierne og snørede, om et par uger skulle der fisk i og jeg glædede mig grænseløst.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 18 Sep 2007, 14:12 »

God update!! glæder mig til at høre mere!!

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #23: 18 Sep 2007, 14:36 »

Hmm, et bette fif som jeg selv har haft succes med er at hente en del unge "billige" spillere såsom Andrade, Rivaldo, Dalle Valle osv til u 18 og andet holdet, du får mere succes også kan mange af jo os bruges eller sælges senere hen.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #24: 18 Sep 2007, 15:16 »

Hmm, et bette fif som jeg selv har haft succes med er at hente en del unge "billige" spillere såsom Andrade, Rivaldo, Dalle Valle osv til u 18 og andet holdet, du får mere succes også kan mange af jo os bruges eller sælges senere hen.

Okay Smiley Det er noteret.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #25: 18 Sep 2007, 15:24 »

også dig der er på www.debatside.dk?

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #26: 18 Sep 2007, 15:27 »

Nej, jeg har ikke en bruger derinde.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #27: 18 Sep 2007, 16:55 »

Hvilken klub spiller de endelig I?

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Red love
Gæst

« Svar #28: 18 Sep 2007, 17:24 »

fin blog, meget,meget tekst. Men ganske udemærket skrevet..

JKJ
Gæst

« Svar #29: 18 Sep 2007, 17:32 »

fin blog, meget,meget tekst. Men ganske udemærket skrevet..

Synes også der er for meget tekst... dit privatliv er imo totalt unødvendige oplysninger... det er vel de færreste der gider hører om din kærestes hunde  Wink

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010