home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 974 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Gudeholdet fra Vestegnen..
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Gudeholdet fra Vestegnen..  (Læst 2298 gange)
Vino-Evans
Gæst
 
Gudeholdet fra Vestegnen..
« : 30 Aug 2007, 23:35 »

Brøndby Idrætsforening


Version: 7.0.2 & Freakup Future 1.4.
Ligaer: Danmark, Sverige, Norge.
Samtidig har jeg loadet alle spillere fra U.S.A.

Denne her blog er min første ever, så i må bære lidt over med mig hvis bloggen ikke kommer helt op at støde..




1/7-06:

Igår kunne man i Ekstra Bladet læse et interview lavet af EB's rutinerede fodboldredaktør Allan Pedersen med Brøndby IF's nuværende træner Tom Køhlert..

Her et lille uddrag af interviewet: Tom hvad synes du om igen at stå i spidsen for Brøndby som en mellemløsning?

Nu har jeg i lige over 25 år været tilknyttet Brøndby og har derfor selvfølgelig stærke bånd til klubben, men det er nu lidt irriterende at være en "mellemløsning" som du kalder det.. Jeg ville hellere have en klar aftale med klubben, om det kun er midlertidigt at jeg skal være træner eller om det er noget der skal udmynte sig i en fast aftale med klubben. Så nu har jeg bedt Per (Bjerregaard Formand) om at tage stilling til det, og så komme frem med et svar til mig i den nærmeste fremtid om hvad Brøndby's fremtidsplaner går ud på.

Kan det så i yderste konsekvens fører til at du siger op?

Nu vil jeg jo aldrig udelukke noget, men det kan måske være en sidste udvej for mig.. Meenn skal vi nu ikke først se hvad Per kommer frem til som den bedste løsning for klubben...

Idag den 1. juli ser det så ud til at Brøndby allerede har fundet en løsning på træner-problematikken, eftersom de har indkaldt til pressemøde på Brøndby Stadion kl. 14.00.. De fleste journalister forventer at der på pressemødet vil blive præsenteret en ny træner eller at de vil sige at Køhlert får en permanent kontrakt som Brøndby-træner.




1/7-06 kl. 14.00:

Per Bjerregaard gik alene ind til det flot fremmødte pressemøde og det tolkede alle journalisterne selvfølgelig som om at Køhlert ville fortsætte... Men.. Per begyndte pressemødet
"Tak, fordi i alle har mødt op til mødet. I dag er det desværre endt med en skilmisse med vores nu daværende træner Tom Køhlert.. Køhlert kunne ikke leve med at han kun var midlertidig og derfor valgte han at forlade posten som træner.. Men fans og folk omkring Brøndby kan være fortrystningsfulde for den nye træner er allerede i hus".
"Den nye træner er helt ny i faget og har dermed aldrig prøvet at stå i spidsen for et hold før.. Han er altså en rookie i manager-faget, men med de ting han lagde frem for mig og bestyrelsen til jobsamtalen kan vi vist være helt rolige med at sige at det er en kvalitetstræner vi har fået fat i her"... "Og nu til øjeblikket, den nye træner i Brøndby IF er"......
« Seneste Redigering: 04 Sep 2007, 20:01 af Vino-Evans » Logged

Vino-Evans
Gæst
 
Sv: Gudeholdet fra Vestegnen..
« Svar #1: 31 Aug 2007, 18:24 »

..."den nu 33-årige Michael Sahl". Ind kommer jeg og sætter sig ved siden af Per samtidig med at han fortsætter "Jeg vil nu give ordet til den nye træner, som nu kan give en kort præsentation af sig selv og så vil vi bagefter begge sætte vores underskrift på den kontrakt som vil sikre Brøndby IF deres nye træner".

"Tak for det Per. Som Per selv har sagt tidligere på pressemødet er jeg 33 år gammel og er helt grøn på dette område inden for fodboldens rammer. Men selvom jeg måske er uerfaren er der ikke noget der kan slå mig ud ad kurs. Jeg er utrolig glad for at min første trænergerning kommer til at foregå i favoritklubben Brøndby, og jeg ser selvfølgelig derfor utrolig meget frem til at stå i spidsen for dem. Nu håber jeg selvfølgelig bare at mine ideer og fremtidsvisioner, kan få Brøndby tilbage som det førende tophold i Danmark og lidt senere hen i fremtiden også som et veletablerede europæisk tophold" Wink..

"Tak til Michael".

Per tager kontrakten frem og lægger den foran os, jouralisterne gør kameraerne klar til at tage deres billeder.. Per tager sin kulepen frem og skriver under og rækker den til mig bagefter, hvor jeg uden at blinke skriver under med det vuns.
Per tager den brøndbytrøje der lå på bordet foran os, vi rejser os op, tager fat i hvert sit ærme og viser den frem så journalisterne kan tage deres billede af dette lykkelige øjeblik af starten på en ny æra i dansk fodbold. Vi vender os om og der kan man se navnet Sahl husere bag på brøndbytrøjen.. Thumbs Up

Vi forlader Loungen sammen og pressemødet er slut for denne gang.. Nu er det tid for mig at komme ud til min første træning med holdet.
« Seneste Redigering: 02 Sep 2007, 03:53 af Vino-Evans » Logged

Zinqo
Gæst
 
Sv: Gudeholdet fra Vestegnen..
« Svar #2: 31 Aug 2007, 18:27 »

rigtig spændende, glæder mig til at se hvem du køber Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gudeholdet fra Vestegnen..
« Svar #3: 31 Aug 2007, 21:30 »

god start glæder mig tl indkøbene
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

ask-ikk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Gudeholdet fra Vestegnen..
« Svar #4: 01 Sep 2007, 23:24 »

God start glæder mig til updaten
Logged

Vino-Evans
Gæst
 
Sv: Gudeholdet fra Vestegnen..
« Svar #5: 02 Sep 2007, 03:53 »

Juli måned 2006 Del 1/3


1/7-12/7: Første uge på arbejdet i Brøndby blev startet med at planlægge en supertræning til holdet for at få dem i superform til deres første kamp. En del af planen var at opgradere to af holdets super-ungdomstrænere Skovdahl & Ranum til også at træne førsteholdet samt at hente stjernemidtbanen Kim Källströms far til klubben med fornavnet Mikael. Den første uge gik faktisk ikke på særlig meget andet end at træne holdet og lige at se spillerne an før jeg eventuelt ville begynde at købe nye spillere til klubben. Noget ad det mest væsentligste i ugen var måske at jeg sendte Jørgen Henriksen ud for at scoute 18 spillere for at få lidt hår på brystet inden for scoutingfaget og så kunne den mere rutinerede Kim Vilfort scoute mere intensivt på de 2 mest interessante danske talenter ifølge undertegnede for mig... De efterfølgende dage indtil mit første opgør gik på at træne samt gøre mine spillere klar til opgøret mod irske Drogheda Utd. som jeg skulle møde i første kvalrunde af uefaen.

13/7: Dagen var kommet, det var blevet tid til min første kamp i spidsen for Brøndby IF. Jeg var efter vores taktikmøde op til kampen blevet spurgt af bold.dk "hvordan jeg havde det op til min første kamp", jeg kom med den simple udtalelse "at det var mit ansvar at holdet spillede godt" for ligesom at tage presset væk fra spillerne. Kl. var blevet 19. og der var nu kun 45 minutter til kampen. Jeg sendte mine spillere ud til opvarmning hvor René står for den fysiske opvarmning og i denne sjældne anledning (på grund af at det var min første kamp) stod jeg også for opvarmningen. Da jeg kom ind på banen fik jeg kuldegysninger af et fantastisk bifald fra klubbens fans og en tifo hvorpå der stod "Vestegnens fans står bag dig". Bagefter gennemgik jeg og Siggaard holdopstillingen og hvad kampens taktik bød på. Der var nu kun få minutter til startfløjtet og jeg satte mig ud for første gang på mit trænersædet.



13/7 - Uefa-cup 1. kvalrunde 1. kamp

Per Nielsen og co. tog et godt skridt mod anden kvalrunde i Uefa-cuppen, med en sikker 2-0 sejr over irske Drogheda og sikrede samtidig Michael Sahl sin første sejr i chefstolen.

Brøndby IF (4-3-1-2):
MM 16. Stephan Andersen 7
FH 3. Thomas Rytter 7
FV 14. Joseph Elanga (ud 68) 7
FC 4. Per Nielsen (c) 9
FC 20. Mikkel Bischoff 7
MH 11. Mads Jørgensen 7
MC 6. Marcus Lantz (ud 87) 7

MV 21. Thomas Rasmussen 7
OMC 10. Martin Ericsson 8
AC 13. Chris Katongo (ud 6) 7
AC 17. Duncan 8

U 41. Nicolaj Agger (ind 68) 6
U 33. Marc Olsen (ind 68) 7
U 8. Kim Daugaard (ind 87) 6

Gennemsnit: 7.1
Drogheda Utd. (4-4-2):
MM 1. Brian Donegan 6
FH 2. Ronan Tuite 6
FV 3. Sean Martyn 6
FC 4. Jason Gavin (c) 6
FC 5. Lorcan Roche+ (ska 6) 6
MH 6. John Davoren (ud 80) 7
MV 7. Dónal Ahearne 7

MC 8. Ian Flynn 7
MC 9. John Reilly (ud 80) 7
AC 10. Mick Dunne 6
AC 11. Derek Power 7

U 14. Danny Ward (ind 80) 6
U 15. Mark Kenny (ind 6) 7
U 17. Ryan Forker (ind 80) 6

Gennemsnit: 6.4
Brøndby IF 2 - 0 Drogheda United

+Lorcan Roche (6), 1-0 Mads Jørgensen (35), 2-0 Martin Ericsson (45)

KOMMENTATOR: ZAK EGHOLM - TV2 SPORT
Det første mål blev skabt af en flad tværaflevering fra Duncan inden foran mål til Mads Jørgensen som let kunne score Brøndby’s første kasse i år. Første halvleg bød også på et skud fra Duncan som han desværre tordnede op på overlæggeren, klang! Lige inden halvlegens slut, udbyggede Martin Ericsson Brøndby’s føring. Ericsson trak mod målet fra midten af feltet og den irske målmand gik ud mod ham og han vippede den ”tvivlsomt” over Donegan til slutresultatet 2-0. 

En kamp som de ca. 10.000 Brøndby-fans og den nye Brøndby-træner Michael Sahl kan være godt tilfreds med, og især at de tre personer der er udset en hovedrolle i år ifølge Sahl spillede til to 8-taller og et 9 tal og prædikatet kampens spiller til anføreren Per Nielsen.


Også Randers vandt deres Uefa-cup kamp med 3-0 over færøske Skála, altså en god dag for dansk fodbold i Europa.
Lægger i denne sæson ud med et flot 9-tal
« Seneste Redigering: 05 Sep 2007, 16:06 af Vino-Evans » Logged

Vino-Evans
Gæst
 
Sv: Gudeholdet fra Vestegnen..
« Svar #6: 02 Sep 2007, 19:41 »

Juli måned 2006 Del 2/3


14/7-19/7: Efter sejren mod irske Drogheda blev der slappet lidt af for at kunne blive klar til SAS-liga opgøret mod Vejle om en uge. Ugen forløb stille og roligt og der blev ikke rigtig foretaget noget fra min side, andet end at træne førsteholdet.

I løbet af ugen kom jeg også med udtalelsen om at jeg mente at Lyngby var storfavoritter til at rykke op fra Viasat Sport-divisionen, det blev selvfølgelig mødt positivt fra træner Kasper Hjulmand.



19/7 - SAS-ligaen 1. runde

Brøndby fortsætter stilen fra Uefa-Cuppen med en god 2-0 sejr på udebane, hvor en dommer i SAS-ligaen leverede en af de sjældne fremragende indsatser.

Vejle (4-4-2):
MM 24. Theis Rasmussen 6
FH 31. Ákos Takács (ud 77) 6
FV 25. Søren Pallesen 6
FC 29. Bora Zivkovic (c) 7
FC 16. Sladan Peric 7
MH 8. Kim Kristensen 6
MV 7. Alex Nørlund 6
MC 15. Steffen Kielstrup 7
MC 12. Rodolfo Soares 6
AC 13. Ulrik Balling (ud 68) 7
AC 21. Issey Nakajima-Farran (ud 68) 6

U 18. Ulrik Johansen (ind 68) 6
U 19. Brian Pedersen (ind 68) 6
U 11. Dario Mijatovic (ind 77) 6

Gennemsnit: 6.3
Brøndby IF (4-3-1-2):
MM 16. Stephan Andersen 8
FH 3. Thomas Rytter 7
FV 14. Joseph Elanga (ud 76) 7
FC 4. Per Nielsen + (ska 68) (c) 7
FC 20. Mikkel Bischoff 8
MH 11. Mads Jørgensen 7
MC 6. Marcus Lantz 7
MV 21. Thomas Rasmussen 7
OMC 10. Martin Ericsson 9
AC 13. Chris Katongo (ud 83) 7
AC 17. Duncan 8

U 41. Nicolaj Agger (ind 83) 7
U 33. Marc Olsen (ind 76) 6
U 5. Mark Howard (ind 68) 7

Gennemsnit: 7.3
Vejle 0 - 2 Brøndby IF

0-1 Duncan (28), +Per Nielsen (68), 0-2 Chris Katongo (77)

AF VAGN NIELSEN - EKSTRA BLADET
Efter det 28. minut kom 0-1 målet, hvor Thomas Rasmussen laver en first-timede aflevering til nærmeste stolpe hvor Duncan bare sætter sin fod på. Starten af anden halvleg bød på Vejles største mulighed for en udligning. Chancen tilfaldt Balling som uden for feltet slår et bananskud og kun en feberredning fra Stephan Andersen forhindrede ham i at udligne. Thumbs Up Stephan. Med 14 minutter tilbage af kampen fandt Ericsson Katongo i dybden som snød Vejles offside-fælde og Katongo strakt sig... og fik prikket den ind til 0-2 lige foran Theis Rasmussen, en genial aflevering fra kampens spiller Martin Ericsson.. Katongo's første mål for sin nye klub.

Det var en kamp hvor begge hold havde deres chancer, hvor Brøndby spillede sig til deres, var Vejles mere på dødboldsituationer. Selvom Vejle dog havde bolden mest, handler det om at udnytte sine chancer og der var Brøndby skarpest i dag.

Godt Stephan altid holder et højt niveau som sikker sidste skanse



Efter kampen blev jeg spurgt af EB's udsendte reporter Vagn Nielsen - "Det var din første kamp i spidsen for Brøndby i SAS-ligaen, hvad er dit syn på kampen".
"Efter min mening var det en meget lige affære idag, hvor vi i høj grad kan takke Stephan Andersen for at holde os inde i kampen på nogle tidspunkter hvor vi var presset".

"Nu har du en svær hjemmekamp mod FCM allerede på søndag, skal dit hold op i et højere gear hvis i skal vinde den kamp".
"Ja, svarer jeg modstræbende, selvom vi vinder denne kamp 2-0 er det en slagkraftig offensiv vi kommer til at stå over for på søndag og derfor bliver vi nød til at steppe en tand op hvis vi skal have point i den kamp".





20/7-23/7: Efter kampen fik jeg desværre meldingen fra Jan Buhl at min anfører Per Nielsen er ude i 2-3 uger på grund af en skadet albue som han pådrog sig under kampen mod Vejle. Så måtte jeg igang med at tænke om jeg skulle hente en ny midterforsvarer eller om jeg skulle bruge en af de 3 jeg har, der kunne gå ind på positionen.

Dagen inden kampen mod FCM kom jeg også ud med til bold.dk at jeg håbede at det bedste hold ville vinde mellem os og FCM. Det fik Erik Rasmussen til at rose mig offentligt og sagde at det var venskabelig rivalisering der stod bag denne her kamp.

I løbet af dagene begyndte det også at svirre med nogle rygter om at Brøndby var ved at hente 2 U-17 landsholds spillere samt en potentiel en af slagsen til prøvetræning.



23/7 - SAS-ligaen 2. runde

En skræmmende lige kamp med spænding til sidste fløjt.

Brøndby IF (4-3-1-2):
MM 16. Stephan Andersen 7
FH 3. Thomas Rytter 7
FV 14. Joseph Elanga (ud 75) 6
FC Henrik Kildentoft (ud 75) 6
FC 20. Mikkel Bischoff 6
MH 11. Mads Jørgensen (ud 85) 6
MC 6. Marcus Lantz 7
MV 21. Thomas Rasmussen (c) 6
OMC 10. Martin Ericsson 8
AC 13. Chris Katongo 7
AC 17. Duncan 7

U 23. Martin Spelmann (ind 85) 6
U 33. Marc Olsen (ind 75) 6
U 5. Mark Howard (ind 75) 6

Gennemsnit: 6.5
FC Midtjylland (4-4-2):
MM 1. Anders Rasmussen 7
FH 3. Kolja Afriyie 7
FV 19. Leon Jessen 7
FC 32. Kristian Bak Nielsen (c) 7
FC 12. Jesper Mikkelsen 8
MH 21. Danny Olsen 6
MV 11. Simon Poulsen 7
MC 27. Adigun Salami (ud 73) 5
MC 8. Thomas Røll (ud 73) 7
AC 24. Dennis Sørensen (ud 81) 7
AC 23. Frank Kristensen 7

U 26. Femi (ind 73) 6
U 20. Christian Olsen (ind 81) 6
U 7. Claus Madsen (ind 73) 7

Gennemsnit: 6.7
Brøndby IF 1 - 1 FC Midtjylland

0-1 str. Kristian Bak Nielsen (17), 1-1 Martin Ericsson (36), 1-1 brændt str. Kristian Bak Nielsen (87)

AF NIELS JØRGEN LARSEN - TIPSBLADET
Kampen kom for alvor i gang i det 17. minut hvor Røll tager et frispark og slår den ind i det lille målfelt hvor Thomas Rasmussen kommer til at fange Kolja med sit ben, og Christoffersen peger på pletten trods nogle protester fra Brøndby spillerne. Kristian Bak tager sig af det og sparker den sikkert ud i højre side af målet, 0-1 selvom Stephan går til den rigtige side. Efter at have rundet den halve time spillede Mads Jørgensen 1-2-3 med først Thomas R. og bagefter Ericsson som var trukket fri af forsvaret på lige uden for midten af feltet.. Og han slår den over Anders Rasmussen, Udligning skabt af en smuk aflevering fra Thomas, 1-1. Det var i det hele taget en spændende første halvleg!!
Anden halvleg bød på nogle gode muligheder til begge hold for at bringe sig foran, men den største var i det 87. minut. D. Olsen fik en bold i dybden af "Farlige" Frank og Howard skubber Olsen i feltet, straffe og gult kort til Howard. Igen var det Bak der skulle tage, men denne gang sigter han efter venstre hjørne og sparker langt forbi.
Den samme mand skal aldrig sparke to gange i samme kamp


Hvis man så på statistikkerne efter kampen, var de nærmest identiske - Boldbesiddelse, Skud i alt, Skud inden og uden for målrammen var ens og afleveringsprocente rne afvigede kun med 1%.. Så begge mandskaber kan tage hjem og være "tilfredse" med deres indsatser.



Efter kampen stillede Niels Jørgen mig nogle spørgsmål til læserne:
"Michael hvad var dit syn på præstationen af dit forsvar i dag" . "Ja, det var nok ikke deres bedste dag i karrieren, men så er det jo heldigt at de har en offensiv der kan kompensere for deres problemer".

"Synes du at dommer Lars Christoffersen tog den rigtige beslutning ved at dømme straffe i første halvleg, jeg kunne se at dine spillere i hvert fald ikke var enige med ham". "Jeg må nok erkende at dommeren tog den rigtige beslutning"





24/7-27/7: Efter mine udtalelser om straffesparket fik jeg faktisk noget ros fra Thomas Rasmussen om at det var flot at jeg kunne bevare fatningen på trods af at der var mange ting der gik imod os i kampen mod FCM.

2 dage efter kampen kom der nye rygter på banen, BT bragte i deres tirsdags-udgave en artikel om at den nye Brøndby-træner Michael Sahl skulle være meget interesseret i at hente Michael Laudrups søn Andreas til vestegnen. Brøndby skulle angiveligt lokke med en plads på det nyanlagte sportsgymnasium Brøndby Gymansium, så han kunne få en gymnasiel uddannelse samtidig med at han har hovedvægten på fodbolden..

Dagen inden returopgøret mod irske Drogheda, fik jeg endnu en skade på holdet.. Denne gang er det min arbejdsmotor på midten Lantz der bliver holdt ude af en forvredet knæskade og må se frem til at være ude 2-4 uger.
« Seneste Redigering: 05 Sep 2007, 16:03 af Vino-Evans » Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gudeholdet fra Vestegnen..
« Svar #7: 02 Sep 2007, 19:58 »

Rigtig flot blog du har gang i, og så gør det jo ikke noget det er Brøndby Wink Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Gudeholdet fra Vestegnen..
« Svar #8: 02 Sep 2007, 21:09 »

Flot blog og sjovt at se at der for engangs skyld er en der ikk smider alle 100 mio. væk på et helt nyt mandskab, noget jeg selv har tendens til som BIF træner... Håber virkelig du kan skabe resultater, med den nuværende trup...
Logged

Vino-Evans
Gæst
 
Sv: Gudeholdet fra Vestegnen..
« Svar #9: 04 Sep 2007, 01:04 »

Juli måned 2006 Del 3/3



27/7 - Uefa-cup 1. kvalrunde 2. kamp

Brøndby sikkert videre til 2. kvalrunde i Uefaen, med to 2-0 sejr over Drogheda. Kampen bød desværre også på et styks overophedet irer, der fik rødt kort efter at have skubbet Kim Daugaard i brystet.

Drogheda Utd. (4-4-2):
MM 1. Brian Donegan + (ska 45) 6
FH 2. Ronan Tuite (ud 77) 6
FV 3. Sean Martyn 6
FC 4. Jason Gavin (c) (ud 80) 6
FC 5. Lorcan Roche 6
MH 6. John Davoren 6
MV 7. Dónal Ahearne 7
MC 8. Ian Flynn (ud 83) 5
MC 9. John Reilly (ud 62) 6
AC 10. Mick Dunne 6
AC 11. Derek Power 5

U 12. Eoin Hines (ind 45) 7
U 17. Andrew Molloy (ind 80) 6
U 19. Mark Kenny (ind 62) 6

Gennemsnit: 6
Brøndby IF (4-3-1-2):
MM 16. Stephan Andersen 8
FH 3. Thomas Rytter 7
FV 24. Asbjørn Sennels (ud 71) 7
FC 5. Mark Howard 9
FC 20. Mikkel Bischoff 8
MH 11. Mads Jørgensen (ud 71) 7
MC 8. Kim Daugaard 7
MV 21. Thomas Rasmussen (c) 7
OMC 10. Martin Ericsson 7
AC 41. Nicolaj Agger (ud 88) 8
AC 17. Duncan 8

U 23. Martin Spelmann (ind 71) 7
U 33. Marc Olsen (ind 71) 7
U 31. David Williams (ind 88) 6

Gennemsnit: 7.4
Drogheda United 0 - 2 Brøndby IF

0-1 Nicolaj Agger (1), 0-2 Duncan (33), Udv. Ian Flynn (83).

KOMMENTATOR: CARSTEN SÆBYE - TV2 SPORT
Det skulle bare tage Brøndby sølle 25 sekunder for at bringe dem foran. Duncan header den ned til Agger som viger uden om Martyn og er fri af den sidste forsvarer, flaget er stadig nede. Han er lige uden for det lille målfelt i højre side og vælger at skyde fladt mod det lange hjørne.. 0-1 Brøndby-fansene danser i vild jubel.
I det 33. minut blev det så endeligt afgjort at Brøndby ville gå videre til anden kvalrunde. Igen er det Howard der starter det, med at heade bolden frem til Ericsson som så slår en smuk aflevering i dybden til Duncan som får det serveret på et sølvfad og gør det let til 0-2.. Efter 2-0 målet begyndte Brøndby at slappe lidt mere af og kampen blev mere lige med chancer i begge ender. Efter 83 minutter tabte Drogheda's Flynn så hovedet. På et indkast til Drogheda skubber Ian Flynn, Daugaard i brystet og den rutinerede dommer Paparesta er hurtig ovre ved situationen og viser Flynn ud.
Howard viser mig at han skal være 1. reserve


Brøndby er sikkert videre til anden kvalrunde. Ligesom i det første opgør var det Brøndby der styrede kampen og derfor fuldt fortjent at Brøndby går videre. Man må samtidig sige at Mark Howard ved hvornår han skal gribe sin chance, efter at Kildentoft leverede en noget svag indsats i søndagens kamp.


Også Randers og OB er videre til den anden kvalrunde - Randers samlet 5-1 over Skála og OB efter to 1-1 kampe hvor de så måtte ud i straffesparkkonkurr ence hvor de vandt 5-3 over Gent i Totoen.





27/7-30/7: Lige efter kampen kommer det frem at jeg har hentet min første spiller til vestegnen, dog kun på prøvetræning. Spilleren er Danmarks U-17 keeper, Esben Højmark. Jeg havde længe haft øjnene på ham og det udmyntede sig til en prøvetræning da Vilfort fulgte ham i en venskabskamp mellem AGF-Liverpool hvor han blev kåret til kampens spiller.

Dagen efter var det tid til lodtrækningen til Uefaen.. Vi var tre danske hold som var med i lodtrækningen og selvom os og OB var seedet fik de danske hold, 3 hold i samme sværhedsgrad.
Beitar-OB - Alle kender jo Beitar.
Lyn-Randers FC - Nok det bedste hold af de 3.

Og jeg trak det israelske hold Bnei Yehuda, det er absolut ikke en lodtrækning jeg jubler over. Det er selvfølgelig heldig at deres nigerianske målmand Enyeama er blevet solgt. Men det med de lange flyture og at spille i østen kan altid være svært og jeg havde derfor inden lodtrækningen placeret dem over top 5 "ikke fede" hold at trække.

Lige inden kampen blev det rygte som BT bragte for en uge siden, så til virkelighed. Andreas Laudrup var blevet enige med Brøndby og skiftet kunne så falde på plads. Laudrup skifter dog først til Vinter på en 4-årig kontrakt og en pris på 0 kr. men hvor Lyngby så får 10% af et eventuelt slag af ham i fremtiden.



27/7 - SAS-ligaen 3. runde

Igen en superindsats fra Martin Ericsson som med kampens enlige drømmemål sikrede Brøndby en sejr.

Silkeborg (4-4-2):
MM 1. David Preece 7
FH 21. Henrik Schnedler 6
FV 6. Bjarni Ólafur Eiríksson 7
FC 2. Steven Lustü 7
FC 13. Jens Berthel Askou 7
MH 7. Peter Degn 7
MV 15. Antti Okkonen (ud 75) 7
MC 5. Stefan Schmidt (ud 64) 7
MC 8. Michael Hansen (c) 7
AC 18. Dennis Flinta + (ska 45) 6
AC 27. Hördur Sveinsson 7

U 24. Simon Nagel (ind 45) 6
U 10. Muhammed Akinci (ind 64) 7
U 11. Lasse Rostholm (ind 75) 6

Gennemsnit: 6.7
Brøndby IF (4-3-1-2):
MM 16. Stephan Andersen 8
FH 3. Thomas Rytter 7
FV 14. Joseph Elanga (ud 77) 7
FC 5. Mark Howard 8
FC 20. Mikkel Bischoff 8
MH 11. Mads Jørgensen + (ska 64) 7
MC 23. Martin Spelmann 7
MV 21. Thomas Rasmussen (c) 7
OMC 10. Martin Ericsson 9
AC 13. Chris Katongo 7
AC 17. Duncan (ud 90) 7

U 41. Nicolaj Agger (ind 90) 6
U 33. Marc Olsen (ind 77) 6
U 31. David Williams (ind 64) 6

Gennemsnit: 7.1
Silkeborg 0 - 1 Brøndby IF

0-1 Martin Ericsson (39), +Dennis Flinta (45), + Mads Jørgensen (64).

AF MADS GLENN WEHLAST - EKSTRA BLADET
Det var 6 minutter før halvlegen sluttede at Ericsson skulle bringe Brøndby fortjent i front. Det startede med en vundet hovedstødsduel fra Duncan mod Askou hvor Ericsson modtog den, han trak fremad fra midten og veg uden om Eiríksson i højre side af feltet og skyder efter det korte hjørne. 0-1, et strålende mål fra en super enkeltmandspræstati on.

I anden halvleg skabte Silkeborg flere chancer, men flere gode redninger fra Stephan Andersen forhindrede dem i at få det ønskede udligningsmål.
5 kampe, 3 gange kampens spiller og 3 mål.. Bliv bare ved på den måde.


Man må sige at Ericsson er i superform i øjeblikket og hvis han bliver ved på den måde så bliver træner Sahls mandskab et svært hold at stoppe, og bliver for alvor en trussel mod det meget stærke FCK-hold. Altså en fortjent sejr til Brøndby på Silkeborg Stadion, som med de 3 point kravler op på en delt andenplads med OB.



Efter kampen spurgte Mads mig: "Michael i de seneste kampe i SAS-ligaen har Martin Ericsson spillet super godt, hvordan ser du på hans præstationer". "Nu er et hold ikke afhængig af en enkelt spillers præstationer, men jeg må jo påstå at han spiller en vigtig rolle på holdet i kampen mod mesterskabet og jeg er nu også  yderst tilfreds med hans seneste optrædener".


30/7-31/7: Efter kampen kunne jeg få skadesrapporten om Mads Jørgensen, men den skade han pådrog sig i kampen viste sig heldigvis kun at være et mindre skrub på ribbenene og en pause på max. 2 uger.
Jeg besluttede mig også for at give et bud til Herfølge på deres meget talentfulde U-17 spiller om at han kunne komme på prøvetræning, nu får jeg at se.
Og så kom den største handel indtil videre i sommerens transfervindue i Danmark. FCK hentede Niclas Jensen's bror Daniel Jensen tilbage til Danmark som en klar forstærkning til midtbanen for 29 mio. En spiller der kun gør FCk endnu stærkere end de i forvejen var.


Her er så to SS - Den ene tabellen efter 3 runder og den anden månedens hold.

En rimelig forventet stilling, uden de store overraskelser
En positiv overraskelse med hele 5 af Wieghorst's drenge i startopstillingen























Der kommer sandsynligvis en større redigering af bloggen i morgen og update hvis der bliver tid til det Wink
« Seneste Redigering: 05 Sep 2007, 19:16 af Vino-Evans » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Gudeholdet fra Vestegnen..
« Svar #10: 04 Sep 2007, 07:22 »

Flot updates!! Men tager det ikke sindsygt langtid at lave den opsætning ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Vino-Evans
Gæst
 
Sv: Gudeholdet fra Vestegnen..
« Svar #11: 04 Sep 2007, 10:56 »

Jo, det tager al for lang tid.. Det er derfor jeg har skrevet at der kommer en redigering, hvor jeg kommer til at ændre meget
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gudeholdet fra Vestegnen..
« Svar #12: 04 Sep 2007, 11:45 »

God start Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Vino-Evans
Gæst
 
Sv: Gudeholdet fra Vestegnen..
« Svar #13: 05 Sep 2007, 14:33 »

Når jeg får redigeret færdig, er der så stemning for en update kl. 21.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010