home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  3 Brugere, 306 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  La capitale della Mafia [11]
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: La capitale della Mafia [11]  (Læst 13576 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #45: 04 Sep 2007, 15:41 »

Det her er virkeligt godt! Du skriver super, og rammer samtidigt en perfekt længde! Keep un going, jeg kan kun glæde mig til næste update.

Helt enig... længden gør at man gider at læse det, hverken for langt eller kort  Thumbs Up
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #46: 04 Sep 2007, 15:43 »

Helt enig... længden gør at man gider at læse det, hverken for langt eller kort Thumbs Up

Det her er virkeligt godt! Du skriver super, og rammer samtidigt en perfekt længde! Keep un going, jeg kan kun glæde mig til næste update.

TAK!

ok blog


Kunne du uddybe dig lidt?
Logged

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #47: 04 Sep 2007, 15:47 »

TAK!

Kunne du uddybe dig lidt?
nej
Logged

Årest lamer 2010

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #48: 04 Sep 2007, 16:31 »

nej
Så lad være med at skrive.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #49: 04 Sep 2007, 16:47 »



Ingen dans før solen står op.
      - en historie fra det kriminalitets prægede Palermo.


Mange er ikke været tilfredse med Palermos køb og salg. Det var dog langt fra kvaliteten af de spillere der blev hentet. Men hvad for nogle placeringer de blev hentet til.

Først Luca Pilotto hentet, en målmand som har rundet 22 fødselsdage. I sine unge år var han karakteriseret som et stort talent. Talentet blev dog ikke helt indfriet da han efter kun to år uden kampe i Varese, fik en skade som kostede ham karrieren midlertidigt. Siden har han stået uden klub i fem år, og det kan derfor undre at Palermo har valgt at købe ham. At det blev ham kom efter en anbefaling fra talentspejderne, det hævder Biffi i hvert fald. Disse spejdere skulle efter sine havde set stort potentiale i den unge italiener, og havde derfor konkluderet at han var den perfekte backup målmand.

Herefter fulgte det første køb af videre stor betydning. Det var nemlig Fiorentina spilleren Franco Semioli som blev hentet. Semioli var kommet ud i kulden i sin gamle klub, og havde ikke fået en eneste ligakamp for holdet, som har skuffet og indtil videre ligger på en skuffende attende plads. Semioli hvis speed og indlæg karakterisere ham, blev solgt for 28 millioner. Dermed kommer Semioli nok til at køre i rotation på kanterne, sammen med succesrige Bresciano og langtidsskadet Jankovic.

Næste køb blev 21’årige Marco Zambelli, som blev købt løs af sin kontrakt med Brescia for et sølle beløb af to millioner. Et køb som må betegnes som et sccop, da hans afleveringer og dødbolde allerede må betegnes som top klasse. Han har kun fået sølle elleve kampe for sit gamle hold, noget som må betegnes som en fejl af Brescias træner Mario Somma. Et køb på denne plads er helt sikkert fornuftigt, da det virkelig har været et ømt punkt for Palermo, der er blevet roteret mere end højest nødvendigt på denne plads, og dette burde efter signende være stoppet nu.

Det sidste køb må betegnes som det største, Gaetano D’Agostino er blevet hentet fra Udinese for 55 millioner. D’Agostiono har taget i betragtning af hans alder allerede bevist at han er en spiller som kan slå sig fast hos Palermo. Via af hans aflevering, sparketeknik og ikke mindst hans gudsbenådet boldomgang, som kan få ethvert forsvar til at blive forvirret, er han en spiller som allerede har kvaliteterne til at blive en af Palermos bedste spillere i efteråret.

Udover Barzagli er Guana og Migliaccio også solgt. Begge spiller central midbane, og er dermed kommet i overskud efter de nye køb. Det var Chievo der fik fingrene i Guana og de måtte punge ud med 25 millioner, Mantova var de heldige til at overtage Migliaccio for lige under tre millioner.
 


Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #50: 04 Sep 2007, 16:55 »

Klasse Opstemt
Logged

I ain't playin', nigga

JKJ
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #51: 04 Sep 2007, 17:01 »

Spændene og fornuftige gode indkøb... det ser ud til du har styr på hvad du mangler Wink
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #52: 04 Sep 2007, 17:13 »

Dette er sku en KLASSE-blog:D
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Kaas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #53: 04 Sep 2007, 17:40 »

Godt nok flot . Smiley
Super nice skrevet.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #54: 04 Sep 2007, 21:40 »

Klasse Opstemt

Spændene og fornuftige gode indkøb... det ser ud til du har styr på hvad du mangler Wink

Dette er sku en KLASSE-blog:D

Godt nok flot . Smiley
Super nice skrevet.

Tusind tak alle sammen, jeg håber jeg kan holde den 'gode' stil Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #55: 15 Sep 2007, 19:52 »

Så er siden oppe igen, men jeg mangler 6 updates! Skuffet

Skal jeg poste dem igen, i det tilfælde kommer det til at tage lang tid før der er ny update. Eller skal jeg bare fortsætte hvor jeg slap?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #56: 15 Sep 2007, 20:28 »

fortsæt hvor du slap - de der følger med kan sagtens finde ud af det, og andre der kommer ind nu er alligevel bagud Wink

Men du kan da opsumerer på de seneste updates Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JKJ
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #57: 16 Sep 2007, 10:36 »

fortsæt hvor du slap - de der følger med kan sagtens finde ud af det, og andre der kommer ind nu er alligevel bagud Wink

Men du kan da opsumerer på de seneste updates Smiley

Enig... et kort resume må være nok... men bare du kommer videre i denne fremragende blog...
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #58: 16 Sep 2007, 20:41 »

Okay, et kort resumé:

Palermo endte som nummer fem, efter at de smed fjerde pladsen væk i sidste runde.

Med købene af Bianchi, Lupoli, Crisctio. Og salgene af Amauri, Cavani, Budan og Bovo. Er det et klart stærkere og mere italiensk hold som står klar.

Hvis man ikke nåede at læse de sidste updates, så skal i vide at jeg har skiftet skrivestil.

Jeg arbejder i øjeblikket på en update, jeg håber den kan være klar i morgen Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia [5]
« Svar #59: 22 Sep 2007, 13:43 »

Flot, men imorgen er over en uge siden..
Kommer den idag, jeg venter selv spændt på at læse videre..
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010