home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 308 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  La capitale della Mafia [11]
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: La capitale della Mafia [11]  (Læst 13577 gange)
Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #15: 30 Aug 2007, 18:40 »

Hejsa Sommer!

Rigtig flot blog! Flotte updates!

Glæder mig til at følge Biffi i Palermo!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #16: 30 Aug 2007, 20:17 »

Hejsa Sommer!

Rigtig flot blog! Flotte updates!

Glæder mig til at følge Biffi i Palermo!

Danke Kimu. Jeg glæder mig også rigtig meget til at følge min egen blog i fremtiden Opstemt
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #17: 30 Aug 2007, 20:52 »

Ny update? Opstemt
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #18: 30 Aug 2007, 21:35 »

Ny update? Opstemt

Jeg faldt lige over nogen lektier jeg ikke har lavet. Så det bliver først i morgen Smiley
Logged

AllStar
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #19: 30 Aug 2007, 21:52 »

Hej -Sommer-
Rigtig flot blog du har fået banket op. Elsker italianske hold, så det her bliver helt sikkert noget jeg vil følge med på.
Held og lykke.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #20: 31 Aug 2007, 11:19 »

Hej -Sommer-
Rigtig flot blog du har fået banket op. Elsker italianske hold, så det her bliver helt sikkert noget jeg vil følge med på.
Held og lykke.

Endnu en gang tak!

Jeg er syg i dag, så jeg regner med at kunne komme med en update..!

God vind fremover!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #21: 31 Aug 2007, 14:41 »



Ikke en skovtur i himlen
      - en historie fra det kriminalitets prægede Palermo.


Palermo’s nye træner Roberto Biffi, har måtte sande at det at lede Palermo ikke har været en ’skovtur i himlen’. Træningskampene er ikke gået så godt som forventet, og man har ikke haft ressourcerne til at købe videre godt ind.

2-1 Northampton
5-1 Wycombe
2-1 Leicester
0-1 Grenoble
1-0 Piacenza
2-2 Cesena
1-0 Palermo U/20
Det har langt fra været et Palermo hold på skinner, som tilskuer har været vidne til. Dette viste sig i allerhøjeste grad da Palermo, måtte rejse hjem fra Grenoble med et nederlag. Dog har Rosanero vundet fem kampe, og spillet en enkelt uafgjort, men taget modstanderne i betragtning kan dette ikke betegnes som en succes. Northampton, Wycombe, Leicester, Piacenza, Cesena og holdets eget ungdomshold, er bestemt ikke imponerende modstandere. Det har især været forsvaret der har været problemet for Palermo, dette kan tydelig ses gennem 2-2 resultatet mod det upåagtet Cesena. For sæsonens største succes kom via en 5-1 sejr over Wycombe, en kamp hvor Amauri fik bolden i mål intet mindre en fire gange, hvorefter han blev skadet. Denne skade til Amauri har skabt problemer for Palermo, og de har siden da ikke været imponerende foran mål.

Midt i alle træningskampene blev der trukket lod til UEFA cuppen, Palermo var til alt held seedet til tredjekvalifikation srunde, men denne seedning var mere eller mindre værdiløs da de trak FC Nürnberg op af hatten, til stor skuffelse for træner og spillere. Det var ikke kun i UEFA cup lodtrækningen at Palermo var uheldige, også i Coppa Italia trak de en nitte. Denne nitte have form af Torino, som må regnes for en svær modstander allerede i første runde.

Selvom budgettet ikke var hvad Biffi have forventet, blev der alligevel købt en for en værdi af omkring 50 millioner kroner. Især Giovinco og Schiavi trak budgettet ned, med henholdsvis en pris på 35 og 15 millioner var det dyre spillere der kom til Palermo. Palermo fik købt yderligere to spillere for en slik, Montesanto og Breviario til en samlet værdi af omkring en million.  De to unge og dyre drenge, Schiavi og Giovinco er tiltænkt en plads i rotationssystemet mens de to andre er købt som backup. Via af købene af Giovinco og Schiavi er fremtiden sikret for Palermo, i hvert fald skulle de to spillere ifølge eksperterne blive meget habile spillere for italiensk fodbold i fremtiden. For at kunne konkurrere med de priser de andre klubber satte på deres spillere, var salg af Franco Brienza og Mariano Gonzalez nødvendige, folk som ikke var tiltænkt nogen stor rolle hos Rosanero, og de forladte derfor klubben for omkring 30 millioner.


« Seneste Redigering: 01 Sep 2007, 18:07 af -Sommer- » Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #22: 31 Aug 2007, 15:34 »

Skuffende ingen har sagt noget! ticked off

Men... Så gør jeg det! Lækker update igen, og mit grafik gør jo det hele bedre Cool Ej 9^/10 Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #23: 31 Aug 2007, 17:29 »

Once again Mr. Sommer....

Lækker update du har lavet. God optakt på sæsonen minus nederlaget til Grenoble, et træls nederlag. Ellers går du et par spændende kval kampe i UEFA Cuppen og Coppa Italia i møde. Det bliver et par hårde kampe men jeg er slet ikke i tvivl om at du nok skal hive den samlede sejr hjem i de opgør.

På transfersiden må man sige at du har gjort et par rigtig gode indkøb i de unge spillere Giovinco og Schiavi, bliver spændende at følge dem.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #24: 31 Aug 2007, 17:42 »

Dejlig blog..  Elegant, og nem at overskue..  Men er det kun ved mig at billederne ikke virker ??   Forlegen
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #25: 01 Sep 2007, 18:08 »

Tak alle sammen!

Det skal siges at Don har lavet et nyt banner, som nu pryder updaten Smiley

Dejlig blog.. Elegant, og nem at overskue.. Men er det kun ved mig at billederne ikke virker ?? Forlegen

Er der andre der har samme oplevelser? Smiley

For jeg ved ikke rigtig hvad der er galt :/
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #26: 01 Sep 2007, 18:15 »

Dejlig blog:) Virkelig dejlig at læse, og opsætningen er jo en fryd for øjet;P
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #27: 02 Sep 2007, 02:39 »

Fin start for 'the godfather' aka Roberto Biffi Opstemt Tunge

Husk nu, at smide en update op kl. 7:29! Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Møller
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #28: 02 Sep 2007, 02:41 »

Så skal vi snart have en update Sommer!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #29: 02 Sep 2007, 17:11 »

Ja, men desværre har jeg stået uden net hele dagen Skuffet

Og nu har jeg så fået det igen, men hvor er Don? VÆK! Opstemt
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010