home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  La capitale della Mafia [11]
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: La capitale della Mafia [11]  (Læst 13574 gange)
7kfum
Gæst
 
La capitale della Mafia [11]
« : 29 Aug 2007, 20:22 »

La capitale della Mafia
      - en historie fra det kriminalitets prægede Palermo.

Så er jeg så på banen igen, med en ny blog. Mange tænker sikkert at denne ikke holder, da mine andre ikke har gjort det. Men der er gået lang tid siden sidst, og jeg ville da egentlig gerne fortsætte med min West Ham blog. Men som sagt er min gamle computer gået i stykker, og dermed er spillet gået tabt. Som nævnt før er tiden gået siden sidst, og jeg tror at tiden har gavnet, og at jeg kan holde den her blog oppe.

Jeg har valgt Palermo som holdet, der skal føre mig frem. Jeg har selv været i Palermo, og det er en dejlig by med en masse mystik om sig. Denne mystik kommer til overfladen, ved at det er hjemstedet for organiseret kriminalitet i Italien, bedre kendt som Mafia. Derudover har byen en fodboldhold der er på vej frem, i løbet af de sidste sæsoner har de sat sig tungt på en placering i Serie A. Man kan give en stor tak til Luca Toni, som virkelig førte holdet frem til Serie A, ved hjælp af en topscorer placering i Serie B. Han blev dog siden hen solgt. Men dette betyder ikke at holdet ikke har nogen stjerner i dag, for Miccoli, Barzagli  og Amauri, er blevet etableret navne i europæisk fodbold.

Jeg har derudover taget mig nogle forholdsregler, da jeg har lagt regler og høje ambitioner for dette spil. Jeg forventer at denne blog går mindst ti sider, dette mener jeg er at krav som jeg skal opnå, samtidig er det også et realistisk mål. Men de sider skal jo have indhold, og derfor skal disse sider have mindst ti opateringer.

Som før omtalt har jeg også sat mig nogle regler for mit spil. Jeg har valgt at jeg skal køre med et rotationssystem, jeg må kun købe Italienere og jeg skal minimum have fem spillere som er under 24 i den startende ellever, hver gang.
« Seneste Redigering: 24 Sep 2007, 22:17 af -Sommer- » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #1: 29 Aug 2007, 20:26 »

Cool!
KUTGW! Wink
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #2: 29 Aug 2007, 20:37 »

Fedt Sommer, også er det et italiansk hold!
Nu må vi se hvordan bloggen udvikler sig Smiley
Held og lykke.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #3: 29 Aug 2007, 21:38 »

Tak begge to. Jeg ¨håber i vil følge med fremover!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #4: 29 Aug 2007, 21:39 »

Et lille problem, jeg kan ikke sætte et lodret billede ind, medmindre det er 250 pixels højt. Kunne man få udvidet denne grænse på en eller anden måde?
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #5: 29 Aug 2007, 21:39 »

Fed start.
Håber din blog varer lidt længere tid, end dine andre blogge Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #6: 29 Aug 2007, 21:40 »

Fed start.
Håber din blog varer lidt længere tid, end dine andre blogge Wink

Det håber jeg så sandelig også, og jeg tror mere end nogensinde før at det lykkedes. Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #7: 30 Aug 2007, 13:10 »

Lyder godt Sommer! Selvom jeg vidste det meste af det du skrev Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #8: 30 Aug 2007, 17:37 »

Et lille problem, jeg kan ikke sætte et lodret billede ind, medmindre det er 250 pixels højt. Kunne man få udvidet denne grænse på en eller anden måde?

Kode:
[float=left][ img]kode[img][/float]
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #9: 30 Aug 2007, 17:41 »

 


Palermo offentliggøre storsatsning!
      - en historie fra det kriminalitets prægede Palermo.


Trods sidste sæsons succesfulde femte plads, valgte Palermo i dag at fyre den nuværende træner Stefano Colantuono. Som erstatning er Palermo legenden, Roberto Biffi, blevet hentet. Han har offentliggjort en satsning, som ifølge ham selv, skal bringe Palermo helt til tops i italiensk fodbold.

I dag skriver vi så en ny sæson, og med en ny sæson kommer nye overraskelser, og netop overraskelser det var hvad Palermo leverede i dag. Ikke blot blev succes træneren Stefano Colantuono, erstattet med Roberto Biffi. Men også en ny strategi blev lagt af den nye træner og klubbens ledelse. Palermo vil fra dags dato satse italiensk, dette vil betyde at Palermo kun køber spillere fra Italien. Klubben lover imidlertidigt at dette ikke betyder at de ikke italienske spillere vil blive solgt med det samme, men at klubben blot sætter denne nye linje for at fremme italiensk fodbolds fremtid.

Manden som bekendt skal tage over er ved navn kendt som Roberto Biffi. Han er den der har spillet allerflest kampe for rosanero, nærmere bestemt 319 kampe er det blevet til, i de kampe fik han scoret femten gange. Biffi er født og har fået sin fodbold lektioner i Milano hos AC Milan, han nåede dog kun at spille fire kampe for deres første hold, inden han startede på en turbulent karriere, hvor han kun var i Palermo i længere tid. Biffi nåede at spille i intet mindre end ni klubber, og sluttede i år 2005 sin aktive karriere i Sanremese, seks år efter han forladte Palermo.

Mange fans stiller sig endvidere undrende tilbage for beslutningen, nok er han den spiller med flest kampe for de lyserøde. Men han har ingen erfaring som træner på dette niveau, og dengang han gjorde Palermo tjeneste spillede de enten i Serie B eller C1, så han har ingen relationer med fodbold på højeste plan. Dog mener mange af fansene at beslutningen omkring den italienske satsning er klog, og at den vil give Palermo succes i fremtiden.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #10: 30 Aug 2007, 17:42 »

Udover at den update var mit bedste værk nogensinde, var det også mit indlæg nummer 2000! Nyd det!

Også en stor tak til Don A, som laver al grafik til denne blog plus at han også har lavet mit sig og ava. En stor hånd til ham!

Og til Cesc: Det ved jeg godt, jeg har fået det til at virke nu. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #11: 30 Aug 2007, 17:49 »

Sådan -Sommer-! Det er virkelig en flot update - den er jo også helt fejlfri. Hørte den lige igennem adgangforalle, og ja, den er utrolig rar at læse din blog!
Jeg glæder mig til at dine indkøb Wink
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #12: 30 Aug 2007, 17:51 »

Sådan -Sommer-! Det er virkelig en flot update - den er jo også helt fejlfri. Hørte den lige igennem adgangforalle, og ja, den er utrolig rar at læse din blog!
Jeg glæder mig til at dine indkøb Wink

Hvad? :p

Tak for rosen.

Kommer du ikke lige på MSN`?
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #13: 30 Aug 2007, 18:07 »

God start, glæder mig til at følge den:)
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Niko
Gæst
 
Sv: La capitale della Mafia
« Svar #14: 30 Aug 2007, 18:23 »

Hvad? :p

Tak for rosen.

Kommer du ikke lige på MSN`?

Har skrevet..  Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010