home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Puerta kollaps
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Puerta kollaps  (Læst 20989 gange)
Ranieri
Gæst

Sv: Puerta kollaps
« Svar #90: 28 Aug 2007, 19:01 »

Du kan være helt rolig, det kunne jeg aldrig finde på...

HAn er kendt ja og vi kender ham?? Nej, du har set ham spille noget bold i tv og måske haft ham i et computerspil, hvordan gør det at du kender ham??
Du ved jo hvad jeg mener Wink Han er ung, og han havde potentiale til at blive noget stort i fodboldverdenen, som betyder meget for mig. Vi kender jo hans navn, vi har set ham spille, og jeg personligt selv synes han var en fantastisk spiller - så derfor synes jeg ikke dette kan blæses højt nok. Hans personlighed kender jeg dog ikke, men vi kendte ham på vores egen måde - på banen. Så det er jo helt normalt at folk kommer ind og skriver "Hvil i fred", da vi "kender" ham.

Dolle
Reserveholdsspiller

« Svar #91: 28 Aug 2007, 19:11 »

Vi siger jo ikke at vi kender manden, men det er et faktum at han var kendt og folk som så kampen direkte og så ham falde om og ligge der er berørt, inkl. mig selv.

Vi ser jo ikke mødrene som dør.. Du bliver mere berørt at noget du ser direkte end noget du hører i f.eks. tv avisen. Jeg så selv kampen og var rimelig chokeret lige da det skete ..

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #92: 28 Aug 2007, 19:13 »

R.I.P Puerta

"You´ll Never Walk Alone"

molle
Landsholdsspiller

« Svar #93: 28 Aug 2007, 19:21 »

OG?!?!?!?!?
Gør det ham til et vigtigere od bedre menneske end alle andre?!

nej, men det gør ham til et menneske vi ved hvem er og har en hvis form for relation til.

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #94: 28 Aug 2007, 19:29 »

R.I.P Puerta

cube
Manager

« Svar #95: 28 Aug 2007, 19:35 »

Tragisk tragisk Skuffet det er altid en skam når et menneske dør i så ung en alder. Især er det synd i dette tilfælde når han efterlader en højgravid kone.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #96: 28 Aug 2007, 19:45 »

Det er så tragisk, godt de har aflyst kampen mod AEK Athen og Osasuna, Sevilla spillerne har brug for ro. Det er simpelthen forfærdeligt.

Badefar
Manager

« Svar #97: 28 Aug 2007, 19:52 »

Hvil i fred tag Sevilla ånden med

R.I.P Antonio Puerta Perez

motZ
Gæst

« Svar #98: 28 Aug 2007, 19:54 »

Jeg vil huske dig for altid.

Hvil så i fred.

LosCules
Gæst

« Svar #99: 28 Aug 2007, 20:00 »

Det er godt nok sørgeligt. Jeg havde ellers regnet med, at han ville komme tilbage, men jeg fik godt nok et chok, da jeg læste det på tekst-tv.

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #100: 28 Aug 2007, 20:13 »

Det er der vel ingen der skriver... men af en eller anden grund er der heller ingen der modsiger mig på det punkt...
Jeg skriver jo også at jeg selv på et eller andet plan er berørt af hans død, jeg synes bare det er forkert at man skriver at man kender ham osv...

JKJ kan du så ikke komme med nogle exempler på folk der har sagt de kender ham.
Alle os der har set det må føle en eller anden relation med det der er sket. Og det er virkelig noget jeg bliver ked af at høre, når du skriver det som om vi sætter hans død højere end andres.

Det kan slet ikke spilles ud mod hinanden og som dolle så korrekt siger, så er det altså noget andet at se en mand "Dø" eller næsten dø live på tv. Men lad det nu ligge og lad ham Hvile i fred fordi alle herinde formentlig vil huske ham som en stor spiller

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #101: 28 Aug 2007, 20:29 »

R.I.P Antonio Puerta

Soccerpop
Gæst

« Svar #102: 28 Aug 2007, 20:52 »

Jeg så bl.a. en der sagde at han var en fantastisk person på og uden for banen..

Soccerpop
Gæst

« Svar #103: 28 Aug 2007, 20:56 »

nej, men det gør ham til et menneske vi ved hvem er og har en hvis form for relation til.

Du har da ikke en skid relation til ham bare fordi du har ham i et pc spil og har set ham på tv.. Indrømmer gerne at jeg aldrig har set manden spille IRL eller på tv, og synes også det er underligt at folk lige pludselig siger at han var fremragende osv. fordi han dør.. Selvfølgelig har der været noget om snakken, men mon ikke også noget af det er lidt blæst op?

Desuden skrev jeg og fordi hvorfor skal han vises mere respekt bare fordi han var fodboldspiller? Sender vi sådan noget rundt når en bus med 21 skolebørn kører galt og 14 bliver dræbt?

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #104: 28 Aug 2007, 20:58 »

Usted era un talento grande, resto en la paz, Antonio Puerta.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010