home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Puerta kollaps
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: Puerta kollaps  (Læst 20924 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: Puerta kollaps
« Svar #120: 29 Aug 2007, 17:40 »

Er fuldkommen enig med KF..
Hvorfor skal han vises så meget mere respekt end alle andre? Var der nogen der gjorde dette på CMFreaks eller FmFreaks da Miklos Feher døde? Marc Vivien Foe? Nej vel..
Det er totalt overdrevet at vi skal sætte signaturs ind og alt muligt..

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #121: 29 Aug 2007, 17:52 »

Så hold jer dog for helvede bare fra den her tråd!
Ville i ære ham og sige farvel en sidste gang, ville det, at sætte siggen ind, være en god idé. Men det vil i tydeligvis ikke, så skrid herfra hvis i intet positivt har at sige om Puerta.

Soccerpop
Gæst

« Svar #122: 29 Aug 2007, 17:57 »

Så hold jer dog for helvede bare fra den her tråd!
Ville i ære ham og sige farvel en sidste gang, ville det, at sætte siggen ind, være en god idé. Men det vil i tydeligvis ikke, så skrid herfra hvis i intet positivt har at sige om Puerta.

Jeg har ikke sagt noget negativt jeg har bare sagt at jeg ikke synes det hører sig hjemme at bare fordi han er fodboldspiller skal han straks vises mere "respekt" end andre..

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #123: 29 Aug 2007, 17:58 »

Hvem er de såkaldte andre?

Soccerpop
Gæst

« Svar #124: 29 Aug 2007, 18:01 »

Hvem er de såkaldte andre?
"Almindelige" mennesker som dig og mig, andre fodboldspillere, andre sportsstjerner osv..

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #125: 29 Aug 2007, 18:11 »

Jeg har ikke sagt noget negativt jeg har bare sagt at jeg ikke synes det hører sig hjemme at bare fordi han er fodboldspiller skal han straks vises mere "respekt" end andre..

Jeg kan nu ikke se, hvorfor det kommer bag på nogen. Vi er trodsalt på et spilsite, hvor spillet baserer sig på .... ja :-)

Er fuldkommen enig med KF..
Hvorfor skal han vises så meget mere respekt end alle andre? Var der nogen der gjorde dette på CMFreaks eller FmFreaks da Miklos Feher døde? Marc Vivien Foe? Nej vel..
Det er totalt overdrevet at vi skal sætte signaturs ind og alt muligt..

Nu er der jo først og fremmest ca. 15-16.000 brugere til forskel (lidt overdrevet). Dernæst tvivler jeg på, at du overhovedet ved noget om det. I så fald husker du relativt godt, hvis du kan huske de tråde, der har været her på sitet for flere år siden. Og da jeg tvivler meget på at du ved dette, kan jeg ikke se hvorfor du vælger at bruge denne linje, som du gør. Derudover er der heller ingen der siger I skal sætte signatures ind - I kan. I bestemmer trodsalt selv hvad I vil..

Og netop dette bringer mig videre; Hvis folk har lyst til at skrive RIP til en spiller, som de muligvis ikke kender --- så lad dem dog. Hvorfor skal det ende i sådanne diskussioner? Bare fordi man ikke er enig, kan man vel godt have lov til at skrive RIP alligevel - præcis ligesom man selv bestemmer, om man vil sætte en signatur ind eller ej. Og har man lyst til at lave en signatur og bruge den... jamen, så gør dog det. Der er INGEN, der tvinger jeg andre til at bruge den. Muligvis finder man det tåbeligt, men sådan er det jo. Hver sin mening.

Møller
Gæst

« Svar #126: 29 Aug 2007, 18:59 »

Enig med dig JosepGuardiola, jeg opfordrede kun folk til det, køber du alt hvad der kommer i reklamerne i TV? Nej, det er et eksempel på opfordringer. "Køb VANISH og skidtet er væk" Smiley "Sæt SIGNATUREN ind og giv Puerta et sidste farvel" Smiley

Schleidt
Reserveholdsspiller

« Svar #127: 29 Aug 2007, 22:51 »

Gungner
Gæst

« Svar #128: 30 Aug 2007, 00:43 »

En zambiansk spiller fra en israelsk klub, kollapsede igår under træningen og døde på hospitalet...
Hvad sker der for tiden?!

Edit: Så ikke lige linket
« Seneste Redigering: 30 Aug 2007, 00:46 af Gungner » Logged

KF
Landsholdsspiller

« Svar #129: 30 Aug 2007, 10:15 »

KF - Jeg regner nu heller ikke med at folk hovedløst sætter signaturen ind. Jeg ser Puertas død som en tragedie og en trist affære. Du ser hvad han efterlader, en gravid kone som skal føde om 2½ måned, han døde som bare 22 årig. Han er et af Spaniens store talenter, en af Sevillas vigtigste defensive spillere. Synes det er trist og synd for familie, klubben og ikke mindst ham selv. Derfor opfordre jeg folk til at give Puerta lidt respekt, at du ikke vil det er ok med mig. Men så må du jo have en anden holdning!

Jeg er helt på linje med jer. RIP Puerta er på sin plads. Det er sørgeligt og tragisk... og så er det vist heller ikke mere. At give Puerta lidt respekt er helt fint med mig. Det fortjener han så sandelig. Der er bare ikke tale om lidt respekt, når man begynder at begræde hans død, som var det ens egen far. Så er det hovedløst og kvalmende - og så synes jeg ikke, der er tale om respekt...

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #130: 30 Aug 2007, 11:05 »

De falder da bare om som spyfluer for tiden  Græder Der var jo også en af Jimmy "albino" Nielsen's holdkammerater der faldt om men er vist ok  Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #131: 30 Aug 2007, 11:15 »

Det piner mig meget at sige det, men jeg er ganske enig med KF.  Ubeslutsom

@lex :b
Førsteholdsspiller

« Svar #132: 30 Aug 2007, 17:29 »

Så sørgeligt  Græder

R.I.P. ,

Fodbolden vil aldrig glemme dig !

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #133: 30 Aug 2007, 19:56 »

arrgh det ender med det sker hver dag!

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #134: 30 Aug 2007, 20:23 »

Fodbolden vil aldrig glemme dig !

Selvom jeg forstår din hensigt mener jeg bestemt fodbolden både vil og bør glemme sådanne ting.

Hvor mange husker den meget vellidte Marc V.Foe idag? Man ser næppe nogle sigs i hans navn selvom han efter min mening havde større betydning for fodbolden som helhed end Puerta.

Stadigvæk, syntes det er en god ide med en sig omkring Puertas bortgang selvom jeg ikke selv kunne drømme om at bruge den.

Det er altid ærgeligt at unge mennesker går bort - men kan altså ikke finde mere sympati frem i mig mere for enkelte individer, symbol eller ej.

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010