home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 509 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Puerta kollaps
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Puerta kollaps  (Læst 21064 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Puerta kollaps
« Svar #75: 28 Aug 2007, 17:47 »

Nej hans død er da heller ikke speciel fra andres, men derfor kan man da stadig godt vise ham og hans familie nået respekt. Siger ikke det behøver at blive blæst op til noget stort, synes bare at han fortjener det Græder han var trods alt en fremragende fodboldspiller

Enig, ham var en fremragende fodboldspiller... MEn hvad med den søde mor der dør, dem fantastiske far der kommer af dage...den elskelige olemor osv osv der af en eller anden måde er væk... dem er der ingen der tænker på...
Dem er der ingen der skriver eller sender blomster til udover venner og familie...
Bør vi også oprette en tråd for dem??

Det er dybt tragisk han er død men det er det altså også når en mor, far, oldemor , børn osv dør...

JKJ
Gæst

« Svar #76: 28 Aug 2007, 17:52 »

Så skulle den føromtalte kamp være udsat; http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-8076732.html?forside

Et eller andet sted er det også en af de kampe der ville blive meget svære at afvikle... med tanke på den katestrofe de oplever i Grækenland i disser dage og timer plus Puertas tragiske død... inegn af spillerne ville vel have tankerne 100% med i kampen...

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #77: 28 Aug 2007, 17:52 »

Enig, ham var en fremragende fodboldspiller... MEn hvad med den søde mor der dør, dem fantastiske far der kommer af dage...den elskelige olemor osv osv der af en eller anden måde er væk... dem er der ingen der tænker på...
Dem er der ingen der skriver eller sender blomster til udover venner og familie...
Bør vi også oprette en tråd for dem??

Det er dybt tragisk han er død men det er det altså også når en mor, far, oldemor , børn osv dør...
Ja men dem sender man da automatisk en tanke til når sådan noget her sker, det her bliver da bare lidt støre når han trods alt var kendt, det gør ikke hans død mere speciel men den er bare mere kendt. men misforstå mig ikke, det er absolut ligeså slemt det du nævner. dette kommer bare frem i lyset R.I.P EVERYBODY.

Remember, everything happens for a reason

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

JKJ
Gæst

« Svar #78: 28 Aug 2007, 18:06 »

Ja men dem sender man da automatisk en tanke til når sådan noget her sker, det her bliver da bare lidt støre når han trods alt var kendt, det gør ikke hans død mere speciel men den er bare mere kendt. men misforstå mig ikke, det er absolut ligeså slemt det du nævner. dette kommer bare frem i lyset R.I.P EVERYBODY.

Remember, everything happens for a reason

Jamen igen... hvorfor er det større når man er kendt?? Der er jo ingen der ved hvordan han var uden for banen, han kunne jo være et arrogant røvhul!! - ikke at jeg tror det, men det ved vi jo ikke... det eneste vi ved var at han var et stort talent der aldrig fik den helt store chance for at bevise dette...

Jeg kan ikke forstå at vi sådan puster det op til noget kæmpe stort bare fordi at han var kendt...

FCK88
Manager

« Svar #79: 28 Aug 2007, 18:07 »

2 ting.. 1: Jeg har INGEN respekt for folk der ikke gider at tage denne melding seriøst.. uanset HVEM det handler om (fodboldspillere eller andre sportsudøvere)..(jeg nævner ingen navne men se tidligere indlæg i dette emne) ticked off

2. R.I.P. Antonio Puerta.. We're going to miss u... May you always be in our hearts.. Smiley

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

JKJ
Gæst

« Svar #80: 28 Aug 2007, 18:08 »

2 ting.. 1: Jeg har INGEN respekt for folk der ikke gider at tage denne melding seriøst.. uanset HVEM det handler om (fodboldspillere eller andre sportsudøvere)..(jeg nævner ingen navne men se tidligere indlæg i dette emne) ticked off

2. R.I.P. Antonio Puerta.. We're going to miss u... May you always be in our hearts.. Smiley

Den tager jeg til mig, men hvilken melding tænker du på??

Jeg tager hans død dybt seriøst, jeg kan bare ikke forstå at det skal tages mere seriøst end at en "alm" mor eller far kommer af dage... hvorfor er sportsudøveres død mere tragiske end en alm persons??
« Seneste Redigering: 28 Aug 2007, 18:23 af JKJ » Logged

FCK88
Manager

« Svar #81: 28 Aug 2007, 18:35 »

Om Puertas død JKJ.. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #82: 28 Aug 2007, 18:36 »

Om Puertas død JKJ.. Smiley

Jeg tror du lige har tabt mig et eller andet sted... kan du ikke lige uddybe det bare en smule?  Huh

FCK88
Manager

« Svar #83: 28 Aug 2007, 18:39 »

Da meldingen om Antonio Puertas død kom og folk begyndte at kondolere skrev du ting som fik mig til at få det dårligt på Puertas vegne... det kan jo ikke passe at bare fordi han er en sportsudøver så synes du at du skal skrive hvorfor der altid blir taget EKSTRA HENSYN til fodboldspillere frem for ALM. mennesker.. Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #84: 28 Aug 2007, 18:42 »

Hvis vi lige ser bort fra alle de politisk korrekte udmeldinger, jamen så må vi jo bare konstatere, at det vi har referencer til, direkte eller inddirekte, altid vil påvirke os mere end noget vi ikke til dagligt har noget gøre med.

Dem der blev kørt ned i sommer med børn i maven og to levende børn er da også slemt, og man bliver berørt af det når man står og skal til at være far, men jeg kan da ikke forvente, at min (opdigtede) nabo på 17 somre skal have samme relation til det, og derfor vil det naturligvis ikke berøre ham/hende på samme måde som det bører mig.

Jeg er stor fan af fodbold og så kampen, og det var bestemt ikke nogen behagelig situation at se på. Blev meget forskrækket og løb nærmest væk fra sofaen, havde sgu ikke lyst til at se på det, og derfor er jeg da også mere berørt af det end jeg f.eks. var af Marc Vivian Foe, for det kan godt være man så situationen gentaget på tv nogle gange, men det at se det i det øjeblik det sker, jamen det giver et andet perspekt.

Så synes ærlig talt at diskussionen om hvis død der er vigtigst er ekstremt forkvaklet. Der er jo, så vidt jeg har læst, ikke nogen herinde der har sagt at hans død er vigtigere end andres. Det ville da være dybt besynderligt og en smule kvalmt, hvis alle pludseligt skulle til at nævne at de kendte en der døde, for at vi så kunne sørge over det i fællesskab med Puertas død. Dels ville vi alle blive omvandrene zombier, dels ville vi aldrig blive færdige. Så lad os sørge over Puertas død i den grad man har lyst, og udelad alle andres død, dem skal der nok blive sørget over:)

JKJ
Gæst

« Svar #85: 28 Aug 2007, 18:50 »

Da meldingen om Antonio Puertas død kom og folk begyndte at kondolere skrev du ting som fik mig til at få det dårligt på Puertas vegne... det kan jo ikke passe at bare fordi han er en sportsudøver så synes du at du skal skrive hvorfor der altid blir taget EKSTRA HENSYN til fodboldspillere frem for ALM. mennesker.. Smiley

Jeg siger ikke der bliver taget ekstra hensyn til fodboldspillere, jeg nævner jo bla også at jeg selv tager det til mig på en mere personlig måde end jeg troede jeg ville...
Jeg synes bare at det et eller andet sted er gået over gevind at man skriver som om man kendte fyren... Der er ingen af os der kendte ham, de fleste kender ham kun gennem et computerspil, og har set hændelsen i tv'et, og ja jeg synes også det så meget ubehageligt ud og synes da også det er dybt tragisk...

Det er mig bare en gåde at nogen synes at det er mere tragisk han er død end en ganske alm person... de har imo begge 2 lige meget at bidrage med i livet, de gør det bare på forskellige måder...

At du så ikke er enig er fint med mig, det er jo derfor vi feks har dette forum så vi kan diskutere sagerne, verden ville være kedeligt hvis vi alle var enige...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #86: 28 Aug 2007, 18:53 »

Men hvor er der direkte nogen der siger at de synes det er mere skidt at han dør, end en alm person? Det eneste folk siger er, at han fortjener det, ikke at andre ikke fortjener det...

Ranieri
Gæst

« Svar #87: 28 Aug 2007, 18:55 »

Synes det er latterligt at høre på. For det første er han kendt, og derfor kender vi ham - vi kender ikke de "alm" mennesker. Tror også at hvis du JKJ skrev en tråd om eksempelvis en du kendte der døde, ville folk da også komme ind og sige at de kede af det osv. osv. osv. .. så forstår ikke lige pointen i dette.
« Seneste Redigering: 28 Aug 2007, 18:57 af Ranieri » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #88: 28 Aug 2007, 18:57 »

Synes det er latterligt at hører på. For det første er han kendt, og derfor kender vi ham - vi kender ikke de "alm" mennesker. Tror også at hvis du JKJ skrev en tråd om eksempelvis en du kendte der døde, ville folk da også komme ind og sige at de kede af det osv. osv. osv. .. så forstår ikke lige pointen i dette.

Du kan være helt rolig, det kunne jeg aldrig finde på...

HAn er kendt ja og vi kender ham?? Nej, du har set ham spille noget bold i tv og måske haft ham i et computerspil, hvordan gør det at du kender ham??

JKJ
Gæst

« Svar #89: 28 Aug 2007, 19:00 »

Men hvor er der direkte nogen der siger at de synes det er mere skidt at han dør, end en alm person? Det eneste folk siger er, at han fortjener det, ikke at andre ikke fortjener det...

Det er der vel ingen der skriver... men af en eller anden grund er der heller ingen der modsiger mig på det punkt...
Jeg skriver jo også at jeg selv på et eller andet plan er berørt af hans død, jeg synes bare det er forkert at man skriver at man kender ham osv...

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010