home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Puerta kollaps
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Puerta kollaps  (Læst 20940 gange)
RasmusBech
Juniorspiller
**

Sv: Puerta kollaps
« Svar #30: 28 Aug 2007, 10:59 »

Du kan meget vel have ret i denne sag og det lader til at du har dine kilder på stedet.

Når det så er sagt, så må vi se på helheden på siden og der kan vi ikke tråde om spilleres død eller andre lignende nyheder - uden at der er lidt mere sul på rygterne.

Nu må du ikke tage dette ilde op, men enhver kan jo skrive om hans syge moster, der kender en, som har hørt at bla. bla. bla.

Kan du se idéen?
Tager det skam ikke ilde op, men hvis der er hold i denne sag, som jeg selv mener, så regner jeg med en undskyldning for dit personlige angreb. Og selvfølgelig, alle kan komme op med en eller anden latterlig nyhed for at skabe opmærksomhed osv.. Ser bare denne nyhed som værende relevant ikke kun fordi vi mister et stort fodboldtalent, men også fordi det er en åbent sår for fodbolden som helhed.. Er her for at skabe debat, og ikke for at lave personlige hetz..

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #31: 28 Aug 2007, 11:26 »

Tager det skam ikke ilde op, men hvis der er hold i denne sag, som jeg selv mener, så regner jeg med en undskyldning for dit personlige angreb.

Hvilket personligt angreb? Begrundelsen for at tråden blev lukket var da ganske saglig og forståelig. Jeg forstår ikke hvorfor du føler dig forulempet. Hvis man bevæger sig bare en smule på nettet, så ved man da også at man skal tage det meste med et gran salt. Der er ikke noget at sige til, at folk stiller sig en anelse tvivlsom overfor, at du skulle ligge inde med fakta som spanske jounalister via deres kilder ikke har været i stand til at opsnuse. Specielt når du ikke har noget til at underbygge det.

RasmusBech
Juniorspiller
**

« Svar #32: 28 Aug 2007, 11:34 »

Hvilket personligt angreb? Begrundelsen for at tråden blev lukket var da ganske saglig og forståelig. Jeg forstår ikke hvorfor du føler dig forulempet. Hvis man bevæger sig bare en smule på nettet, så ved man da også at man skal tage det meste med et gran salt. Der er ikke noget at sige til, at folk stiller sig en anelse tvivlsom overfor, at du skulle ligge inde med fakta som spanske jounalister via deres kilder ikke har været i stand til at opsnuse. Specielt når du ikke har noget til at underbygge det.

Det er også fint nok, folk må bare vælge at tro eller lade vær, der er ikke så meget andet at gøre. Har lavet tråden af personlige årsager, så må vi jo bare se om jeg har hold i min kilde når der kommer en officiel udmelding om hans tilstand.

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 28 Aug 2007, 12:10 »

Det er også fint nok, folk må bare vælge at tro eller lade vær, der er ikke så meget andet at gøre. Har lavet tråden af personlige årsager, så må vi jo bare se om jeg har hold i min kilde når der kommer en officiel udmelding om hans tilstand.
Som du har skrevet tidligere at du har kilder på stedet og de har sagt at han er død og du kan også sagtens forsvare dig hvis du for noget af vide fra en nær ven, ville også tror på vedkommende om dennes oplysninger.. Ved ikke lige hvad jeg skal tror i disse timer men håber at det evt. bare er et rygte nede i spanien som er løbet rundt

RasmusBech
Juniorspiller
**

« Svar #34: 28 Aug 2007, 12:16 »

Som du har skrevet tidligere at du har kilder på stedet og de har sagt at han er død og du kan også sagtens forsvare dig hvis du for noget af vide fra en nær ven, ville også tror på vedkommende om dennes oplysninger.. Ved ikke lige hvad jeg skal tror i disse timer men håber at det evt. bare er et rygte nede i spanien som er løbet rundt

Personligt håber jeg virkelig også det er et rygte, men da jeg snakkede med min ven om det, var ham rimelig berørt af situationen. Men kan også godt forstå dem som har sin tvivl, efterom der ikke er kommet nogen officiel udmeldning.

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 28 Aug 2007, 12:21 »

Hvis hun nærmst græd da du snakkede med hende må man jo næsten tro det, men vides jo ikke.. Det undre også mig at det ikke kan findes på overhovedet ingen hjemmeside, men kan som sagt være at de ikke vil ud med en udmelding lige før en så vigtig kamp for dem.. Den mod AEK Athen

RasmusBech
Juniorspiller
**

« Svar #36: 28 Aug 2007, 12:28 »

Hvis hun nærmst græd da du snakkede med hende må man jo næsten tro det, men vides jo ikke.. Det undre også mig at det ikke kan findes på overhovedet ingen hjemmeside, men kan som sagt være at de ikke vil ud med en udmelding lige før en så vigtig kamp for dem.. Den mod AEK Athen
Personen var i hvert fald svært rystet Skuffet . Det er så mange spørgsmål lige pt. som er svære at få svar på, men vi får forhåbentlig be- eller afkræftet vores "formodninger" i løbet af ugen. Rent sportsmæssigt er det jo også en vigtig uge Sevilla går i møde med Cl-kvallen ude mog AEK Athen og fredagens Super Cup mod AC Milan, så hvis det bliver en realitet med Puerta bliver det en meget svær uge for Sevilla.

JKJ
Gæst

« Svar #37: 28 Aug 2007, 12:29 »

Med alt respekt, men så holder man ikke en mands død hemmelig før en kamp... det vil i hvert fald være totalt usmagsligt imo...
Hvis det skulle være tilfældet så ville spillerne med garanti yde 25% mere for at ære hans minde...
Og igen hvis det skulle være tilfældet så ville der helt sikkert også komme nogle signaler fra det sygehus han er indlagt på, enten direkte eller inddirekte, det er sådanne ting man ikke kan holde hemmelige i flere døgn...
OG nej tror ikke han er død, men det er nok yderst tvivlsomt om han nogensinde kommer tilbage til topfodbolden igen

RasmusBech
Juniorspiller
**

« Svar #38: 28 Aug 2007, 12:42 »

Med alt respekt, men så holder man ikke en mands død hemmelig før en kamp... det vil i hvert fald være totalt usmagsligt imo...
Hvis det skulle være tilfældet så ville spillerne med garanti yde 25% mere for at ære hans minde...
Og igen hvis det skulle være tilfældet så ville der helt sikkert også komme nogle signaler fra det sygehus han er indlagt på, enten direkte eller inddirekte, det er sådanne ting man ikke kan holde hemmelige i flere døgn...
OG nej tror ikke han er død, men det er nok yderst tvivlsomt om han nogensinde kommer tilbage til topfodbolden igen
Kan kun give dig ret i det med at man ikke holder mands død hemmelig før en kamp, for menneskeliv er fremfor alt vigtigere end fodbold. Men jeg kan kun tage udgangspunkt i det jeg har hørt og fået afvide, samt den måde min ven reagerede på da han fortalte det til mig, det er jo ikke ligefrem noget man joker med.  Shockeret

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 28 Aug 2007, 12:44 »

Vil også mene diverse medier måtte have fundet ud af det.. Ville nok også være bedst, men man ved jo ikke hvad Sevilla vælger

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #40: 28 Aug 2007, 12:45 »

Kan kun give dig ret i det med at man ikke holder mands død hemmelig før en kamp, for menneskeliv er fremfor alt vigtigere end fodbold. Men jeg kan kun tage udgangspunkt i det jeg har hørt og fået afvide, samt den måde min ven reagerede på da han fortalte det til mig, det er jo ikke ligefrem noget man joker med.  Shockeret
Nej.. Så har man i hvert fald en usmaglig form for humor det da helt sikkert

JKJ
Gæst

« Svar #41: 28 Aug 2007, 13:35 »

Synes iøvrigt også det er lidt usmagsligt at komme med sådanne halve rygter i en sag her...
Som Bademesteren så rigtig siger så er det noget nogen har hørt fra en helt 3. som har hørt det fra osv osv...
Det er så alvorligt at man skal være minst 110% sikker før man kommer med sådanne udtalelser, ellers bør man holde mund...

Der er vel heller ingen herinde der har lyst til at blive erklæret død på rygtebasis!!

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 28 Aug 2007, 13:42 »

Det har jeg i hvert fald ikke

Zone 43
Manager

« Svar #43: 28 Aug 2007, 14:50 »

Fra madridista

"Antonio Puertas tilstand er fortsat særdeles kritisk og seneste nyt fortæller desværre om en forværrelse af hans situation, som har lammet den spanske sportsverden."

Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #44: 28 Aug 2007, 14:57 »

Fra madridista

"Antonio Puertas tilstand er fortsat særdeles kritisk og seneste nyt fortæller desværre om en forværrelse af hans situation, som har lammet den spanske sportsverden."

Skuffet

Det er godt nok sørgeligt, her har vi en ung knægt på hvad 21-22 stykker, som der havde hele livet foran sig både på og uden for banen. Det er godt nok tragisk det her, og angående tråden som der blev låst. Synes jeg at istedet for at diskutere om det er sandt eller ej skulle vi måske bare sende vores støtte til denne unge fyr. Det gør jeg i hvertfald

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010