home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 556 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Puerta kollaps
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Puerta kollaps  (Læst 20922 gange)
Batigol
Manager

Sv: Puerta kollaps
« Svar #15: 27 Aug 2007, 21:30 »

Er snakken om Puerta nu helt stoppert.. Kan da ikke passe bare fordi de lukker den anden tråd Huh

Det ved jeg søreme ikke. Ved bare jeg ikke har lyst til at tale om det, hvad enten han er død eller ej Skuffet

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #16: 27 Aug 2007, 21:30 »

Ikke så meget at diskutere egentlig.

Den nyeste melding er fra Marca og er 30 minutter gammel. Inden ændring i hans tilstand endnu.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

N17
Manager

« Svar #17: 27 Aug 2007, 21:31 »

Tror det fleste - mig selv inklusiv - venter på at hører noget mere konkret end bare et rygte.. Dermed ikke sagt, at det ikke kan være korrekt nok hvad der blev skrevet!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 27 Aug 2007, 21:32 »

nen emnet er bare skiftet til " Sorg i Sevilla" Smiley

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 27 Aug 2007, 21:33 »

Jeg ved at jeg ikke kan bruge det til så meget, men skriver man 'puerta dead' på google, kommer der intet op omkring at han skulle være død. Intet, så jeg tror ikke på det. Heldigvis.

N17
Manager

« Svar #20: 27 Aug 2007, 21:33 »

Ikke så meget at diskutere egentlig.

Den nyeste melding er fra Marca og er 30 minutter gammel. Inden ændring i hans tilstand endnu.

Kan du give et link - for den omtalte artikel kan jeg ikke finde

nen emnet er bare skiftet til " Sorg i Sevilla" Smiley

Nej for den er lukket - for at denne skal bruges!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 27 Aug 2007, 21:36 »

nårh pkay.. sorry.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #22: 27 Aug 2007, 21:36 »

Kan du give et link - for den omtalte artikel kan jeg ikke finde

Bruger for det meste et spansk fodboldforum hvor nogle spaniere fortæller om det. Så dette er min kilde:

Citat
Marca's got a new story on the main page from 30 minutes ago.

He is still in critical condition in the Intensive Care Unit and they are not revealing more right now.

He has apparently stopped going in and out of consciousness and is staying awake now, but his heart is extremely weak at the moment and the worst part is that since it occurred 48 hours ago, there has barely been any progress at all.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Bademesteren
Manager

« Svar #23: 27 Aug 2007, 21:41 »

Er snakken om Puerta nu helt stoppert.. Kan da ikke passe bare fordi de lukker den anden tråd Huh

Selvfølgelig kan der snakkes om Puerta, men vi kan ikke have en tråd, der siger at manden er død - uden at der er så meget som et link.

N17
Manager

« Svar #24: 27 Aug 2007, 21:43 »

Bruger for det meste et spansk fodboldforum hvor nogle spaniere fortæller om det. Så dette er min kilde:

Har tjekket hele der side rundt, og jeg kan overhovedet ikke finde den omtalte artikel.. Den eneste artikel jeg kan finde er fra omkring kl. 13!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 27 Aug 2007, 21:44 »

Er helt enig med dig Bademesteren.. Det var bare fordi at folk gik jo næst amok med at skrive i den anden tråd også lige pludselig var der bare dødt.. Men der skal helt sikkert nogle facts på bordet inden
« Seneste Redigering: 27 Aug 2007, 21:47 af Chriz » Logged

Michael
Gæst

« Svar #26: 27 Aug 2007, 21:50 »

Selvfølgelig kan der snakkes om Puerta, men vi kan ikke have en tråd, der siger at manden er død - uden at der er så meget som et link.

Rigtig godt træk at låse/slette den anden tråd...
Er helt enig i, at det er uacceptabelt med en sådan tråd..

Desuden mener jeg at ophavsmanden til den tidligere tråd, burde have holdt mund, når han angiveligt ikke vidste en skid. Det er sgu ikke for sjov, at folk følger med i dette, det er interesse omkring en person, man håber overlever, fordi man måske har oplevet kampen i TV, og dermed er en smule berørt af situationen. Inkl. mig...
Men man gør åbenbart meget for, at få opmærksomhed i disse dage.. Enten skruer man et rat af, mens man kører 100 kmt, eller også siger man en mand er død, uden at have facts og link på plads... Begge ting er dybt åndsvage..

Jeg håber virkelig at Puerta kommer i bedring, da ingen personer fortjener en død så tidligt, samt han venter barn med konen, og en stor fremtid, måske ikke på banen, men generelt..
Jeg krydser fingre...

njandersen
Gæst

« Svar #27: 27 Aug 2007, 21:55 »

Mener ikke det er forkert at oprette en tråd, når man har uofficielle rygter.. Han skulle måske have lydt lidt mindre overbevist omkring det..

RasmusBech
Juniorspiller
**

« Svar #28: 28 Aug 2007, 09:56 »

Rigtig godt træk at låse/slette den anden tråd...
Er helt enig i, at det er uacceptabelt med en sådan tråd..

Desuden mener jeg at ophavsmanden til den tidligere tråd, burde have holdt mund, når han angiveligt ikke vidste en skid. Det er sgu ikke for sjov, at folk følger med i dette, det er interesse omkring en person, man håber overlever, fordi man måske har oplevet kampen i TV, og dermed er en smule berørt af situationen. Inkl. mig...
Men man gør åbenbart meget for, at få opmærksomhed i disse dage.. Enten skruer man et rat af, mens man kører 100 kmt, eller også siger man en mand er død, uden at have facts og link på plads... Begge ting er dybt åndsvage..

Jeg håber virkelig at Puerta kommer i bedring, da ingen personer fortjener en død så tidligt, samt han venter barn med konen, og en stor fremtid, måske ikke på banen, men generelt..
Jeg krydser fingre...

Jeg har netop set at der er blevet oprettet en anden tråd angående min tidligere tråd "Sorg i Sevilla". Jeg har bygget facts fra en af mine gode venner, som har tilbragt 6 mdr. i Sevilla, hvor han kom meget tæt på personer som var/er indvolveret i klubbens dagligdag. Og den information jeg har fået er fra en kvindlig læge, som arbejder på det hospital hvor Antonio Puerta skulle ligge i respirator. Det er da klart at man måke vil vente med at offentliggøre en eventuel dødserklæring, da Sevilla spiller en utrolig vigtig kamp i morgen mod AEK Athen. Og udentvivl at menneskeliv betyder mere end bare fodbold, men som sagt, så ved jeg ikke hvorfor der ikke er blevet offentlig gjort nogle informationer angående hans "død".

Jeg vil også lige indføre en skarp kritik af Bademesterens indlæg, da jeg syns det er ude af proportion at komme med denne udtalelse om mig. Al respekt for ham (Bademesteren), men måske du skulle tage den lidt med ro. Jeg har oprettet "denne" som sympati for min gode ven, fordi han havde det meget dårligt med de informationer han fik angåedne Puerta i går.

Bademesteren
Manager

« Svar #29: 28 Aug 2007, 10:13 »

Jeg har netop set at der er blevet oprettet en anden tråd angående min tidligere tråd "Sorg i Sevilla". Jeg har bygget facts fra en af mine gode venner, som har tilbragt 6 mdr. i Sevilla, hvor han kom meget tæt på personer som var/er indvolveret i klubbens dagligdag. Og den information jeg har fået er fra en kvindlig læge, som arbejder på det hospital hvor Antonio Puerta skulle ligge i respirator. Det er da klart at man måke vil vente med at offentliggøre en eventuel dødserklæring, da Sevilla spiller en utrolig vigtig kamp i morgen mod AEK Athen. Og udentvivl at menneskeliv betyder mere end bare fodbold, men som sagt, så ved jeg ikke hvorfor der ikke er blevet offentlig gjort nogle informationer angående hans "død".

Jeg vil også lige indføre en skarp kritik af Bademesterens indlæg, da jeg syns det er ude af proportion at komme med denne udtalelse om mig. Al respekt for ham (Bademesteren), men måske du skulle tage den lidt med ro. Jeg har oprettet "denne" som sympati for min gode ven, fordi han havde det meget dårligt med de informationer han fik angåedne Puerta i går.

Du kan meget vel have ret i denne sag og det lader til at du har dine kilder på stedet.

Når det så er sagt, så må vi se på helheden på siden og der kan vi ikke tråde om spilleres død eller andre lignende nyheder - uden at der er lidt mere sul på rygterne.

Nu må du ikke tage dette ilde op, men enhver kan jo skrive om hans syge moster, der kender en, som har hørt at bla. bla. bla.

Kan du se idéen?

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010