|
Niko
Gæst
|
|
Så lidt  Giver respons når jeg spillet en halv sæson eller der omkring  Glæder mig til at høre det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rudz
|
|
Super at du har lavet sådan et sæt træning og lader andre få glæde af det - håber det bliver en success  Kan se du har lavet 2 typer angrebs træning, en god ide - specielt hvis man elsker at bruge TM.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Haugmeister
Lilleputspiller
|
|
Prøver den lige
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Troede aldrig jeg skulle sige dette om en træning, men du har givet mig inspiration!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Tak til jer alle, jeg sætter pris på jeres ros 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Har nu kørt en halv sæson med FCM og det er bare super det trænnings program.. Vælger at se på at den ikke har noget med den aktuele stilling i ligaen  hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Flipperen
|
|
Lyder som noget jeg lige til afprøve, selvom min træning er helt kanon..  Men jeg kan ikke downloade den? Eller jo, når den først er downloadet, på et sekund så er det som om det er en underlig fil? Har WinRaR osv..?
|
|
|
|
|
|
R.I.P. Save på Man Utd 2093 (07)...  Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
kan i ikke kommer med nogel SS a hvor højt i trækker dem angående hårdheden a hver enkel disciplin ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kous
Gæst
|
|
jeg kunne godt lige tænke mig at høre om i synes den er bedre end tug træning, som jeg køre med pt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Lyder som noget jeg lige til afprøve, selvom min træning er helt kanon..  Men jeg kan ikke downloade den? Eller jo, når den først er downloadet, på et sekund så er det som om det er en underlig fil? Har WinRaR osv..? Det fylder ike mere, end du kan hente den på et splitsekund. Iøvrigt har jeg brugt den en sæssons tid og er ganske tilfreds med den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Flipperen
|
|
|
|
|
|
|
|
R.I.P. Save på Man Utd 2093 (07)...  Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Det fylder ike mere, end du kan hente den på et splitsekund.
Iøvrigt har jeg brugt den en sæssons tid og er ganske tilfreds med den.
Det er jeg glad for! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Har nu kørt en halv sæson med FCM og det er bare super det trænnings program.. Vælger at se på at den ikke har noget med den aktuele stilling i ligaen  hehe Mange tak. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Så lidt.. Har kørt med dit trænings program i snart 1 ½ sæson og talenter forbedre sig bare hele tiden hvad angår talene og nu begynder resultaterne også at komme så på den gamle 13 - scala vil jeg nok give den 10^  Uha, mange mange tak! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|