home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 379 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Cesc-træning
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Cesc-træning  (Læst 15868 gange)
Niko
Gæst
 
Cesc-træning
« : 26 Aug 2007, 11:49 »

Jeg har før udarbejdet et kæmpe træningsprogram til Arsenal. Det er ifølge mig selv blevet en rigtig stor succesc, mine spillere i Arsenal har virkelig udviklet sig ekstremt meget. Men nu; så er det tid til et nyt program, det kan dog bruges til alle mandskaber. Det kaldes Cesc-Træning.



Cesc-Træning


Cesc-Træning er bygget op, sådan at spillerne kun får det de har brug for. Det vil sige at man ikke skal gå i panik, hvis ens spiller pludselig har en masse røde pile ned, for det er nok fordi at han ikke har brug for det til sin position. Grunden til at de unødvendige ting godt kan falde er at, jeg har prøvet at lave træningsprogrammern e lette. Så spillerne er klar til hver eneste kamp.

Målmand:
Ved denne kategori, har jeg valgt at satse på deres fysik og på deres målmandsegenskaber. Deres stats skal gå opad hele tiden. Der er også lidt dødbold træning indblandet, men det er for at gøre deres spark bedre, da målmænd som Graig Gordon ikke kan ramme Amin Jensen 10 meter væk fra sig. Spark er også meget vigtig for målmænd, derfor er den med.

Backs:
Backs er gået op i at skulle kunne forsvare og angribe. Det er et hårdt træningsprogram, men i nutidens fodbold er backs noget af det vigtigste på et fodboldhold. Det er dem som skal lukke af for mandstandernes fløje og bagefter komme forbi dem. Det er et hårdt job – ergo: et hårdt træningsprogram.

Centerforsvare:
Her skal man være klar på at få skrammer! Træningen står på intensiv forsvar træning, der skal arbejdes igennem og det kan man sige der også bliver. Dette træningsprogram går op i at kunne forsvare og intet andet. Hvis du har en spiller, som Kolo Touré, der også kan ting fremad banen, kan du regne med at 3 år fremme, kan han ikke det mere – men til gengæld kan selv Cristiano Ronaldo ikke komme forbi ham.

Defensivmidt:
Her bliver der også gået til den, men der er skam også en masse taktisk træning indblandet. Her på positionen arbejdes der med at lave fightere. Dem som kæmper hele kampen igennem og rydder op foran forsvarskæden. Taktik og forsvars-træning er det som træningen mest går på hér.

Centralmidt:
Denne træning kan man kalde for Allround. Her bliver der både trænet forsvar og angrebs-træning. Centralmidtbanespil lere skal også kunne drible et par mænd selv og spille bolden sikkert rundt, så dette er nok den hårdeste træning af dem alle, men spillerne bliver virkelig også gode!

Offensivmidt:
Dette her er til de lette drenge, her skal der ikke være en spiller der er 190 meter høj. Nej, det skal være en lille en som kan skabe plads til sig selv og sine medspillere, han skal også kunne spille bolden sikkert rundt og hamre bolden ind fra 20 meter. Alt dette lære man hér!

Fløjspillere:
Dem som træner her, ved ikke hvad forsvar vil sige. De her, ved bare at fodbold skal se flot ud og det skal være underholdne. Her bliver man udviklet til en drible maskine, som kan slå indlæg fra 100 meters afstand – der sidder perfekt. Her bliver der virkelig udviklet fløjspillere af god kaliber.

Angriber-Hurtig:
Angriber-Hurtig, går op i at udvikle hurtige angribere som man ikke kan følge med. Styrken er dog også vigtig, så det kommer der også noget af. Det ville jo være træls at være mega hurtig, men at vælte hver gang at man er i duel. Så afslutningerne og hurtigheden er utrolig vigtig her!

Angriber-stærk:
Her bliver der også gået til den! Hovedstødspillere som ikke kalde vælte bliver skabt her. Dette træningsprogram går op i at udvikle store spillere der kan fighte kampen igennem og virkelig søger mål hele tiden. Det er kloge spillere der skal på her. De behøver ikke være hurtige – bare store, meget store! 

DOWNLOAD:
http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=3402

Jeg håber på noget respons, ros og ris mm. Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Cesc-træning
« Svar #1: 26 Aug 2007, 11:50 »

Super arbejde, vil nok prøve det på et tidspunkt Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Cesc-træning
« Svar #2: 26 Aug 2007, 11:58 »

Super arbejde, vil nok prøve det på et tidspunkt Smiley

Tak, jeg håber du får succesc med den. Smiley
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc-træning
« Svar #3: 26 Aug 2007, 12:03 »

Det lyder spændende!

Kan en spiller, der træner med disse skemaer, klare alle kampe på en sæson?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Cesc-træning
« Svar #4: 26 Aug 2007, 12:09 »

Det lyder spændende!

Kan en spiller, der træner med disse skemaer, klare alle kampe på en sæson?

Ja, det vil jeg mene. Der sker oftest hos mig at de holder hele sæsonen.
Men selvfølgelig har det også noget af gøre med deres "Naturlige form", men ja, de burde kunne klare hele sæsonen.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc-træning
« Svar #5: 26 Aug 2007, 12:16 »

Ja, det vil jeg mene. Der sker oftest hos mig at de holder hele sæsonen.
Men selvfølgelig har det også noget af gøre med deres "Naturlige form", men ja, de burde kunne klare hele sæsonen.

Jamen så prøver jeg da lige at give din træning en chance.

Spiller dog, som altid, med 2 mand til hver plads efter mit eget rotationsprincip.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cesc-træning
« Svar #6: 26 Aug 2007, 12:17 »

Smid nogle screenshots ind, Cesc.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Niko
Gæst
 
Sv: Cesc-træning
« Svar #7: 26 Aug 2007, 12:39 »

MIDTERFORSVAR


BACKS


DEFENSIVMIDT


CENTRALMIDT (Har lige været skadet!)


OFFENSIVMIDT


FLØJSPILLERE


ANGRIBER-HURTIG


ANGRIBER-STÆRK
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cesc-træning
« Svar #8: 26 Aug 2007, 12:53 »

Jeg vil prøve dette træning med WestHam og så vender jeg tilbage Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Cesc-træning
« Svar #9: 26 Aug 2007, 12:54 »

Jeg vil prøve dette træning med WestHam og så vender jeg tilbage Smiley

Tak - glæder mig til at se dine resultater!  Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Cesc-træning
« Svar #10: 26 Aug 2007, 14:23 »

Jeg vil prøve dette træning med WestHam og så vender jeg tilbage Smiley
Hvad så? er du kommet godt igang?  Wink
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: Cesc-træning
« Svar #11: 26 Aug 2007, 14:35 »

Tror jeg vil prøve det en dag med mit Espanyol hold Peace
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-træning
« Svar #12: 26 Aug 2007, 14:48 »

Skal til at begynde en med Man. City lige nu, så kan da lige give det en chance Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Cesc-træning
« Svar #13: 26 Aug 2007, 14:52 »

Tak til jer begge Wink
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-træning
« Svar #14: 26 Aug 2007, 14:54 »

Så lidt Wink Giver respons når jeg spillet en halv sæson eller der omkring Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010