home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  2 Brugere, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The White Star
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du?
Den nye blog stil
- 4 (50%)
Den "gamle" blog stil?
- 4 (50%)
Antal Stemmer: 8

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: The White Star  (Læst 7037 gange)
Ranieri
Gæst
 
UEFA Cup
« Svar #15: 19 Aug 2007, 18:26 »


WislaSoccer.com | 2006.10.14
Vi klarede det!
- Groningen var meget svær modstander, og det afspejler resultatet 4-3 samlet også. Men vi overkom dem, og nu er det gruppespillet der bliver den nye udfordring. Aproppo gruppespillet, synes jeg at Newcastle helt klart den sværeste at overkomme. En svær gruppe, men man ved aldrig - Zbigniew Boniek.

Sarajevo og Groningen er fortid, og nu venter der nye udfordringer forude for Wisla. Nemlig, Gruppespillet. Ikke lige den heldigste gruppe at lande i, hvor gruppens klart største trussel bliver Newcastle. Den såkaldte Toon Army trup er i stor form i øjeblikket, der dermed giver dem en 2. plads i Barclays Premiership. En anden modstander der kunne blive en svær nød at knække, vil formentligt blive skotske Hearts. Klubben der indeholder en masse eftertragede spillere, eksempelvis målmands talentet Craig Gordon og den tjekkiske angriber Roman Bednar. Store navne som ikke er at finde i Wisla, men Groningen sejren har fået de andre hold til at tænke.

- En gruppe som jeg helt klart tror vi kan overkomme selvom der er nogen rigtige god hold involveret. Et hold som jeg tror kan overraske os alle i gruppen er Wisla Krakow. Jeg er har set nogen af deres kampe på, og synes de har en meget stærk trup. Spillere som de to tvillingebrødre Pawel og Piotr Brozek er helt klart en trussel - Glenn Roeder

Wisla Kraków's odds til at overleve i gruppen er meget lille, men udfra de kommentarer vi har fået fra manden i topform Pawel Brozek og træner Boniek, er kanonerne fra Wisla Kraków meget håbefulde.




« Seneste Redigering: 19 Aug 2007, 18:30 af Ranieri » Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The White Star
« Svar #16: 19 Aug 2007, 18:27 »

Dræbergruppe!

Men okay, flere gode tekniske hold plejer at have svært ved at spille mod velorganiserede østeuropæiske hold, jo  Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The White Star
« Svar #17: 19 Aug 2007, 18:29 »

Spænende gruppe. Hvem har du ude og hjemme? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #18: 19 Aug 2007, 18:29 »

Den nye grafik du indførte i sidste i update, er fænomal Thumbs Up
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #19: 19 Aug 2007, 18:34 »

Newcastle - Hjemme
Basel - Ude
Heerenveen - Hjemme
Hearts - Ude

- Ja Dusty det plejer de, og med lidt held tror jeg godt vi kan snævre os op til en tredjeplads Opstemt. Tak GH.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The White Star
« Svar #20: 19 Aug 2007, 18:37 »

Det ser jo fint ud mht. hjemme og ude kampe. Smiley

Jeg tror godt på, at Wisla kunne snuppe 7 point.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Ranieri
Gæst
 
Vinterpause!
« Svar #21: 20 Aug 2007, 16:03 »


WislaSoccer.com | 2006.12.13
På vej op
- Det går rigtig godt i ligaen, selvom det ser ud til de andre hold vil gøre alt for at få fingre i pokalen. Vi ligger nr.1 nu med 29 point - og det samme gør Korona Kielce. Jeg ved det stadig er tidligt på sæsonen og alt kan nå at ske. Det ser ud til at stillingen i år kommer til at ende tæt. Knald eller fald - Zbigniew Boniek

Succes i ligaen er lige hvad det er blevet til i Wisla lejren. Ikke en sikker nummer et plads i ligaen inden vinterpausen, men et godt udgangspunkt, det er det. Lad os tage et overblik over rejsen indtil videre.

I starten af sæsonen gik det fremragende, men så begyndte spillet at smuldre gevaldigt. Men der er sandelig blevet rettet op på fejlene, og Wisla Kraków er nu er for alvor tilbage i kampen om mesterskabet. Hold man kan betegne som skuffelser fra sæsonstart til hvor vi er nu, vinterpausen, har helt klart været mestrerne fra sidste år Legia Warszawa. Et hold der var seedet til nr. 1, men nu ligger på en 6. plads. Me ja - ligaen i det polske går rigtig godt for Wisla. De virker generalt allesammen opsatte på at løfte trofæet og kamp gejsten fejler ikke noget i den nationale liga. Boniek og co. har været godt kørende dette halvår.

Et andet område for Wisla har momentum er den polske ligacup - Puchar Polski. En pokal som blev vundet af Wisla Plock, forhænværende sæson. Wisla's første kamp (2nd round) skulle spilles mod et hold som man var overbeviste på at vinde. Det blev da også til en sejr som lød på 2-0. Tredje runde var nu en realitet, og der ventede et andet hold som ikke skulle blive den største, og det blev til en 3-0 sejr mod det polske bundhold Kania. Men så blev kampprogrammet straks værre - i kvart finalen ventede vinderne fra sidste år, som sagt Wisla Plock. Kvart finalen lød på to kampe, en hjemme og en ude. Wisla startede hjemme og en stor trussel blev de aldrig, da man sikkert vandt kampen 3-1. Et godt udgangspunkt til udekampen i Plock, og den vandt man 1-0 - og semi finalen er nu krydset af i kalenderen. Fjerde pladsen i ligaen, Cracovia Kraków er holdet man skal møde i semi-finalen. Hvis det bliver til en sejr til Wisla venter Widzew eller Korona, som begge spiller en rigtig flot sæson hver især. Svær kamp uanset hvordan Puchar Polski mønstrer sig.

UEFA Cup blev mildt talt en katastrofe i Wisla. Overraskelser og håb var hvad man havde men intet gav pote. Basel, gruppens store overraskelse fik sin stamplads på første pladsen, som blev forfulgt af Newcastle. Men Wisla havde stadig håb for at snige sig ind på tredje pladsen - men en sejr over Hearts var nødvendigt. Det blev det desværre ikke, og man måtte med en bitter smag i munden sende Hearts videre til knock-out runderne. Trist udvikling i Europa, men i Polen er der stadig masser at kæmpe om. En anden cup der ikke er blevet nævnt i teksten er Puchar Ligii, som også er på tæt hold. Der ligger man indtil videre nr. 2 i gruppen, og ligger til kvalificering til de næste runder.


« Seneste Redigering: 20 Aug 2007, 16:08 af Ranieri » Logged

Ranieri
Gæst
 
Pokalvindere!
« Svar #22: 20 Aug 2007, 22:48 »


WislaSoccer.com | 2007.4.25
Polsk topbrag
- Vi gjorde det! Efter katastrofen i europæisk gik holdet meget ned mentalt, men den her sejr har virkelig givet drengene selvtilliden igen. Det kan hjælpe os med at hente den store pokal - Z. Boniek

Caracovia var dem der ventede os i semifinalen - nøglen til succes. Første kamp var det Wisla på udebane, og kampen blev en rigtig drama scene. Det startede helt fantastisk for Wisla, da de blot efter 3. minutter kan kalde sig de førende, og hvem ellers end Pawel Brozek rammer rigtigt. 1-0 og kampen er igang. Syv minutter efter scoringen er der problemer i Wisla-forsvaret og det er med til at nedlægge en Cracovia spiller i feltet. Straffe bliver der fløjtet, men Dolha på mål var klar, og reddet skuddet. Men tilbage kommer Cracovia, da Piotr Bahia banker den ind med hovedet efter et flot indlæg af Cracovia backen, og 1-1. Man skulle helt frem til 87. minut for at finde den næste scoring som faldt til Wisla, et mål der blev scoret af Pawel Brozek. 2-1 var kampens slutresultat, og Wisla er klar til returkampen. 

Efter returkampen kunne Wisla kalde sig finalister, for kampen endte 1-1. I den anden semfinale havde Widzew vundet over Korona, og en ægte polsk topkamp skulle det blive. Cifrene blev helt de samme i finalen som de gjorde i semi'en, bare med tvillingebror Piotr Brozek på overskriften. Wisla Kraków - vindere af 06/07 Puchar Polski. Nu mangler den "store" pokal.



« Seneste Redigering: 21 Aug 2007, 17:11 af Ranieri » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #23: 21 Aug 2007, 10:36 »

Har lige set bloggen nu, og hold da op hvor er den flot sat op med lækkert grafik !  Selve holdet er ikke det jeg finder mest interessant at høre om, men jeg vil alligevel følge bloggen i et håb om at du skifter til et større hold senere !!   Thumbs Up
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #24: 21 Aug 2007, 14:59 »

Har lige set bloggen nu, og hold da op hvor er den flot sat op med lækkert grafik !  Selve holdet er ikke det jeg finder mest interessant at høre om, men jeg vil alligevel følge bloggen i et håb om at du skifter til et større hold senere !!   Thumbs Up
Tusind tak for din ros Guldbrand. Det har jeg planer om at gøre, men synes jeg mangler at give Wisla noget mere succes, sevlom jeg allerede har fået prædikatet "World Class" Tunge
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The White Star
« Svar #25: 21 Aug 2007, 15:25 »

Har lige set bloggen nu, og hold da op hvor er den flot sat op med lækkert grafik !  Selve holdet er ikke det jeg finder mest interessant at høre om, men jeg vil alligevel følge bloggen i et håb om at du skifter til et større hold senere !!   Thumbs Up

Er enig i alting, med undtagelse af det med om det er en spændende klub eller ej. Jeg synes det er en supersej klub du har valgt. Det må være den første polske blog vi har haft her på FM freaks. Men du må gerne fortælle lidt om fodboldforholdene i polen, hvad angår økonomi, transfers, antallet af fans til kampe osv. Bare en idé.

Men bare fortsæt det gode arbejde!  Thumbs Up
Logged

Ranieri
Gæst
 
Mestre!
« Svar #26: 21 Aug 2007, 17:09 »


WislaSoccer.com | 2007.26.5
The Double!
- Vi har gjordt det! Jeg troede ikke vi kunne nå det efter vi klarede det en smule dårligt halvvejs inde i sæsonen, men så fik vi styr på det hele i sidste ende. Kunne ikke være mere stolt - Zbigniew Boniek

Det hele blev afgjort i tredje sidste runde, om Wisla skulle blive mestre eller ej. Korona Kielce skulle lave uafgjort eller tabe, og pokalen ville dermed ende hos Wisla, og plus titlen "The Double". Wisla kunne efter Kielce's kamp kalde sig polske mestre 06/07. Fantastisk præstation af Boniek som henter The Double i allerede hans første år i front for klubben, selvom der ikke kun er glade tider hos mestrene fra Wisla Kraków.

Noget som andre ikke ved er at bag den fantastiske triumf, foregår nogen problemer i klubben. Boniek havde omkring februar måned flirtet lidt frem og tilbage med den tyske klub Schalke 04 - og det skulle bestyrelsen angiveligt ikke være så glad for. Fans har flere gange været fremme i tv-kanaler tidligere på sæsonen været ude at sige at de prøver at få bestyrelsen til at fyre ham. Om titlen har gjordt bestyrelsen gladere kan kun tiden vise. Vi håber selvfølgelig at bestyrelsen gør alt for at beholde ham. Men hvis man ser bort fra problemerne har Wisla haft intet mindre end en fantastisk sæson, og stolt burde man være som Wisla fan. Det har været en fantastisk sæson med polsk bold på plænen, og vi venter spændt på at sæsonen fløjter igang. Wisla Kraków - Mestre af Orange Ekstrklasa!





« Seneste Redigering: 21 Aug 2007, 17:13 af Ranieri » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #27: 21 Aug 2007, 19:22 »

Uha uha, så kommer man lige tilbage igen og ser dette. WOW!
Endnu engang en rigtig flot blog fra din side - det er virkelig smukt!
KUTGW!

Cesc.
Logged

Ranieri
Gæst
 
Første handel!
« Svar #28: 21 Aug 2007, 20:12 »


WislaSoccer.com | 2007.30.7
Talent til Wisla
- Poli havde ikke de store muligheder, for en spiller som mig, som har mange ambitoner for fremtiden. Wisla har lige vundet ligaen, og er med i CL. Jeg føler jeg har taget det rigtige valg - Gabriel Torje

Så er det absolut første indkøb i Boniek's karriere under Wisla foretaget, og nyheden omhandler den talentfulde rumæner Gabriel Torje. Det rumænske stortalent har til tider blevet scoutet af mange europæiske topklubber, men dog ikke været overdrevet sikre på rumæneren. Wisla har dog taget chancen, og han siges at have kostet €600K, og 40% af transferpengene skal tilbage til rumænien hvis Torje bliver solgt. Boniek sagde til gårsdagens pressemøde at det godt kunne tænke sig at Torje vil spille sig ind på førsteholdet inden længe.

Det 17-årige talent er utrolig god til positionerne og kan dække de fleste pladser på midten, og målstøvlerne fejler heller ikke noget i fronten af banen. Wisla forsøger at banke nogen venskabskampe sammen inden sæsonen starter, og det kunne tænkes at han vil være til at se på banen, hvis man skulle være interreseret i at se rumæneren spille. Held og lykke til Tojre herfra.
« Seneste Redigering: 21 Aug 2007, 20:16 af Ranieri » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #29: 21 Aug 2007, 20:15 »

Håhå - godt indkøb, han har været en vigtig brik på mit Wolfsburg hold engang! Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010