home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1251 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The White Star
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du?
Den nye blog stil
- 4 (50%)
Den "gamle" blog stil?
- 4 (50%)
Antal Stemmer: 8

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: The White Star  (Læst 7244 gange)
Ranieri
Gæst
 
The White Star
« : 17 Aug 2007, 19:29 »




Jeg har mistede motivation til at fortsætte mit Reading-spil på nuværende tidspunkt, og derfor er den sat på pause. For at give et friskt pust til min FM gejst har jeg valgt at starte en blog om et andet hold - Wisla Krakow. Et hold jeg virkelig har tænkt at starte en blog med i et stykke tid nu, og nu er den omsider igang. Wisla Krakow som har vundet den nationale liga 10 gange, men måtte nøjes med en anden plads sidste år. Det vil sige at Wisla virkelig har en stor historie bag sig, og med sidste års anden plads, har de også en plads i UEFA Cup. Mit mål med dette spil er nu at vinde det polske mesterskab, og prøve at skabe en stærk profil i Europa. Hvis der er nogen tvivl om hvordan mine updates kommer til at fungere, kan jeg sige at jeg vil holde jer opdateret om betydningsfulde klubnyheder, og angående ligaen, vil updatsene komme forskelligt. Min skrivestil vil foregå på den samme måde som min Reading blog dvs. det vil blive skrevet fra klub hjemmesidens synspunkt. Ris og ros er mere end velkomment, og jeg håber i vil følge med i bloggens udvikling. En ny blog er ankommet - en blog om det polske storhold Wisla Krakow.


Database: FreakUp Sommer
Størrelse: Stor
Ligaer: (Bedste liga i alle): England, Frankrig, Tyskland, Italien, Holland, Polen, Portugal & Spanien
Spillere fra: Argentina & Brasilien
Sprog: Engelsk
Valuta: Euro


Fulde navn: Wisla Krakow
Grundlagt: 1906
Status: Professionel
Omdømme: Nationalt
Bestyrelsesformand status: Elsker klubben
Ærkerivaler: Legia & Cracovia
Andre rivaler: Hutnik & Lech
Økonomi: Okay
Værdi: €4.3M
Stadion: Reymonta, Krakow
Stadium kapacitet: 15042 siddepladser + varme i banen
Træningsfaciliteter: Gode træningsfaciliteter
Ungdomsfaciliteter: Okay ungdomsfaciliteter + Fodboldskole
Europæisk turnering: UEFA Cup
Medieprognose: 2.
Truppens gennemsnitsalder: 25
Personlighed i truppen: Fast besluttet


« Seneste Redigering: 22 Aug 2007, 19:10 af Ranieri » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #1: 17 Aug 2007, 19:47 »

Spændende Smiley
Update! NU
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The White Star
« Svar #2: 17 Aug 2007, 19:52 »


Lyder spændende. Vil se frem til updates Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

artofck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The White Star
« Svar #3: 18 Aug 2007, 00:30 »

godt indlæg.   har selv spillet med dem i fifa et spændene hold.
Logged

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

Ranieri
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #4: 18 Aug 2007, 13:21 »

Update om ikke så længe Smiley
Logged

Ranieri
Gæst
 
Trænervalget!
« Svar #5: 18 Aug 2007, 14:23 »



Boniek overtager
wisłakraków.com - 1. juli 06
Dagen var kommet for Wisła Kraków. Dagen hvor alle spørgsmålene ville blive svaret, og alle forvirrelser ville få en ende. Den nye træner blev nemlig tidligere på dagen afsløret, og den nye mand i front bliver den polske legende - Zbigniew Boniek. Den såkaldte "Bello di notte" som har virkelig gjorde sit gennembrud i fodboldverden da han fra Widzew Łódź til Juventus, og senere hen stoppede sin fodboldkarriere i AS Roma 1988. Zbigniew Boniek fortsatte sit liv i Italian, da han accepterede en managerpost i Lecce. Tre andre italianske klubber fik også lov til at være under Boniek's tag, indtil han i 2002 accepteret et job fra det polske landshold. Endnu et navn er nu under Boniek's historiesamling, og det er nemlig Wisła Kraków. Vi fik de to kommentarer fra mændene i spotlight:

"Jeg er beæret over Boniek accepteret vores kontrakt, og kan kun spå succes i fremtiden. Vi har altid ville hyre Boniek, men tiden har ikke været rigtig - indtil nu. Jeg synes at ansættelsen falder på det perfekte tidspunkt, og er sikker på Boniek ikke skuffer os i fremtiden. Alt er helt perfekt på nuværende tidspunkt." - Formand Boguslaw Cupial.

"Jeg er utrolig glad for min rolle i Wisla, og kan ikke vente til sæsonen bliver sparket igang. Jeg synes personligt selv at Wisla er den største klub i polsk fodbold, og det vil jeg bevise i løbet af sæsonen. Er tilfreds med truppen i øjeblikket, og er også rigtig glad for bestyrelsens støtte." - Zbigniew Boniek

Wisla Kraków's første kampe i ligaen vil blive spillet mod Pogon, LKS Lodz og mod ærkerivalerne Legia.
« Seneste Redigering: 18 Aug 2007, 21:16 af Ranieri » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #6: 18 Aug 2007, 14:49 »

Ranieri, nok en gang, super update, håber bare ikke du bliver blogspamer funny , men jeg tvivler på at du bliver en Cesc.
Jeg elsker dit layout, og den måde du skriver på er rigtig god, bare fortsæt, så bliver det her rigtig godt Thumbs Up
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #7: 18 Aug 2007, 15:05 »

Ranieri, nok en gang, super update, håber bare ikke du bliver blogspamer funny , men jeg tvivler på at du bliver en Cesc.
Jeg elsker dit layout, og den måde du skriver på er rigtig god, bare fortsæt, så bliver det her rigtig godt Thumbs Up
Haha. Nej tror ikke du skal regne med jeg bliver blogspamer Smiley. & tak for rosen Smiley
Logged

Ranieri
Gæst
 
Den gode start
« Svar #8: 18 Aug 2007, 21:15 »


WislaSoccer.com | 2006.08.28
Boniek: Godt kickstartet
- Vi har fået sæsonen rigtig godt kickstartet. Jeg er meget glad for spillernes indsats til træning, og det gælder også kampene. Det er nogen flotte resultater vi fået, og jeg håber vi kan holde dampen oppe længe endnu. Vi er nummer et efter 5 kampe, og det er jeg meget tilfreds med - Zibigniew Boniek

Man må sige at Wisla Kraków har fået en flyvende start på sæsonen. Både i ligaen, men også europæisk. Første runde af UEFA Cup blev nemlig også sparket igang, hvor man skulle spille mod serbiske Sarajevo. En klub man ikke forventede ville være et problem, og det blev det heller ikke. Første kamp hvor man skulle en tur til Serbien, vandt de polske giganter 3:1. På hjemmebane var der derfor ikke det største pres, og der tabte man også 1:0. Den næste udfordring i UEFA Cuppen bliver en tur til de hollandske, hvor man skal møde FC Groningen.

Man er videre i europæisk sammenhæng, og i Polen's nationale liga kunne det heller ikke gå bedre. Fem kampe, 4 sejre, og en uafgjort er det blevet til i den forløbne måned. Spillere der har trådt frem i starten af sæsonen har helt klart været de to angrebspartnere Pawel Brozek og brasilianske Jean Paulista. Paulista som er den førende topscorer i Wisla med 7 mål, og er blevet kampens bedste spiller 3 gange. Partneren Brozek er dog ligaens topscorer med 7 mål, og samtidig den bedste gennemsnit indtil videre. Der er blevet vist meget imponerende spil fra Wisla i det polske, og nu kan tiden kun vise om det kan holde sæsonen over. Wisla-lejren's næste modstander i det polske bliver Korona Kielce.




« Seneste Redigering: 19 Aug 2007, 17:47 af Ranieri » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #9: 18 Aug 2007, 21:38 »

Ser godt ud Smiley
Fortsæt Fortsæt!
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #10: 19 Aug 2007, 00:23 »

Tak Møller Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #11: 19 Aug 2007, 09:44 »

Su7per grafik Shockeret
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #12: 19 Aug 2007, 10:33 »

God blog indtil videre, FEDT!
Logged

Erastes
Gæst
 
Sv: The White Star
« Svar #13: 19 Aug 2007, 11:19 »

Fantastisk Grafik...
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The White Star
« Svar #14: 19 Aug 2007, 11:27 »

Flot blog!
Super opsætning og også flot grafik.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010