home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sydney FC --> Cruzeiro
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Jeg har fået et godt tilbud fra den brasilianske klub Cruzeiro - skal jeg tage det?  (Afstemning slut: 10 Mar 2006, 21:02)
Ja - viva Brazil!
- 15 (65,2%)
Nej - Go for treble!
- 8 (34,8%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Sydney FC --> Cruzeiro  (Læst 18949 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Start i Australien
« Svar #90: 07 Mar 2006, 21:08 »

Ser da ud til at økonomien er fin med det budgettet der er sat til indkøb af nye spiller.. så lidt penge må der være et sted i klubben.. men hvis du er i tvil så bliv hvor du er og tag CL med og prøv at vinde den.. det ville jo også pyndte på dit CV..

Kan du ikke udsætte dine forhandlinger med Cruzerio til efter du har spillet CL færdig??

Dusty78DK
Manager

« Svar #91: 07 Mar 2006, 21:15 »

=> Donthomas

Har lige tjekket sagen. CL i Asien har ikke finale før 24. & 31. oktober. Så lang tid kan jeg nok ikke forhandle med den nye klub.  Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #92: 07 Mar 2006, 21:24 »

Nej det bliver nok svært at udskyde forhandlingerne så lang tid.. så må du jo tage en beslutning..

Jeg har stemt Viva Brazil..

Bademesteren
Manager

« Svar #93: 09 Mar 2006, 13:00 »

Nej det bliver nok svært at udskyde forhandlingerne så lang tid.. så må du jo tage en beslutning..

Jeg har stemt Viva Brazil..

Det har jeg også!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #94: 09 Mar 2006, 13:22 »

Samme her.. Australien bliver vel også kedeligt i længden? Wink

Metsu1
Manager

« Svar #95: 09 Mar 2006, 13:56 »

Helt enig  Thumbs Up

Det er på tide at komme videre, du har jo allerede bevist, at du er den bedste manager i Australien, samtidig er der jo lidt penge at gøre godt med og alt andet lige er der jo også bedre udviklingsmulighede r (Brasserne er jo lidt bedre end Aussierne  Thumbs Up )

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #96: 09 Mar 2006, 18:06 »

Nu skal du bare se at komme til brasillien.... Grin Godt nok trist når du endelig kom i finalen i den asiatiske CL... men ellers vil du i hele næste sæson bare vente på der kommer et job tilbud da du muligvis så har vundet alt hvad der at vinde....

Det virker jo til at være en udemærket økonomi i Cruzeiro... sååå VIVA BRAZIL Thumbs Up

Mads
Ynglingespiller

« Svar #97: 09 Mar 2006, 18:50 »

VIVA BRAZIL Grin
Du skal tage til Brasilien, så hvidt jeg ved er der ikke nogle blog fra Brasilien og det skal der da også være Grin

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

Smith
Gæst

« Svar #98: 09 Mar 2006, 18:50 »

Dit CV ville blive meget bedre hvis du vandt Champions League så tag og bliv en sæson mere!  Wink Smiley

Thore
Manager

« Svar #99: 09 Mar 2006, 19:22 »

Kan du ikk sige til dem du først vil skifte når sæsonen er færdig spillet?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Dusty78DK
Manager

« Svar #100: 09 Mar 2006, 21:09 »

Sæsonen ER slut  Wink

Jeg kunne sikkert udsætte forhandlingerne en kort periode, men der er mere end 4. måneder til Asiatisk Champions League afgøres.

Thore
Manager

« Svar #101: 09 Mar 2006, 21:13 »

Nå ja men hvis du så siger fra næste sæson af, skal du bare spille en hel sæson til, derved kan du vinde CL og mesterskabet en gang til.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Dusty78DK
Manager

« Svar #102: 09 Mar 2006, 21:15 »

Nååå, så er jeg med  Smiley

Men indtil videre går afstemningen ikke i den retning.  Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #103: 10 Mar 2006, 13:41 »

Hej alle!

Tak for at i stemte og de mange gode kommentarer. Jeg lukker afstemningen ned nu så vi kan komme videre  Djævel og afgørelsen er meget tydelig: 2/3 af stemmerne bestemmer at jeg skal rejse til Brasilien.  Smiley

Dusty78DK
Manager

Sydney FC --> Cruziero
« Svar #104: 10 Mar 2006, 14:07 »

17. juni 2007

Eftermiddagssolen rammer de australske kyster og aftennyhederne bringer den chokerende nyhed: Succestræneren Martin Hansen, der har vundet ”The Double” i sidste sæson og netop har kvalificeret holdet til kvartfinalerne i den asiatiske Champions League har forladt Sydney og er taget til Brasilien for at forhandle med storklubben Cruzeiro, der hidtil har skuffet i den bedste brasilianske række. Rygterne er tophistorien i sportsnyhederne den aften.
Selv om Martin har skabt en stor økonomisk og sportslig succes i Sydney, har der været forlydender om uro i klubben – specielt i efteråret 2006 da resultaterne svigtede.

19. juni 2007

22:30 lokal tid, efter den bagende sol er gået ned over de barmfagre brunetter på strandene, præsenteres Martin Hansen som den nye træner i Cruziero, og rygterne bliver dermed bekræftet.

På pressemødet sagde Martin følgende:

Min tid i Australien har lært mig en hel masse og jeg skylder både klubben og spillerne tak for de mange store oplevelser. Det vil jeg aldrig glemme. Men jeg følte mig flyvefærdig og klar til at se nye horisonter. I Sydney var der ikke mange udfordringer tilbage for mig. Derfor har jeg sagt ja til at prøve kræfter med en ny fodboldkultur.

Spørgsmål: Klubben er forsvarende mestre i Minas Gerais mesterskabet. Vil du forsøge at genvinde titlen?

Svar: Den turnering er først lige overstået. Jeg mener der ligger andre opgaver foran mig og holdet på nuværende tidspunkt, og jeg er en mand af en gammeldags støbning: Jeg tager kampene én ad gangen.

Spørgsmål: Visse personer i pressen har peget på din manglende viden og forståelse for den brasilianske fodboldmentalitet. Hvordan forholder du dig til det?

Svar: Jeg tror den slags spørgsmål altid vil dukke op i pressen, når en udenlandsk træner kommer til et nyt land og en ny liga.

Spørgsmål: I øjeblikket ligger Cruzeiro på en skuffende 11. plads og flere er i tvivl om at holdet skulle være gode nok til at opnå noget som helst i denne sæson. Hvad siger du til det?

Svar: Det er alt for tidligt for mig at udtale mig om vores muligheder i ligaen, for den er kun lige begyndt. Det jeg dog kan sige er, at jeg har mødt spillerne og flere af medlemmerne i staben her i dag, og jeg synes alt i alt at min tid her i Brasilien tegner lovende. Ellers havde jeg ikke sagt ja til at rejse herover. 

Dermed sluttede pressemødet.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010