Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:39:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
0 Brugere, 717 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Sydney FC --> Cruzeiro
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Jeg har fået et godt tilbud fra den brasilianske klub Cruzeiro - skal jeg tage det? (Afstemning slut: 10 Mar 2006, 21:02)
Ja - viva Brazil!
15 (65,2%)
Nej - Go for treble!
8 (34,8%)
Antal Stemmer: 23
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
8
Forfatter
Emne: Sydney FC --> Cruzeiro (Læst 18954 gange)
Bademesteren
Manager
Sv: Start i Australien
«
Svar #60:
11 Feb 2006, 17:15 »
Din mand Ezenwa har du fået en ganske fornuftig start på sæsonen!
Dusty78DK
Manager
«
Svar #61:
11 Feb 2006, 19:36 »
Yes, det kan godt betale sig at shoppe angribere i Afrika. Det gjorde jeg også i et andet FM 2006 spil.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #62:
12 Feb 2006, 00:39 »
Super læsning vil helt klart følge den forsatte udvikling !
CyTecniC
Gæst
«
Svar #63:
12 Feb 2006, 04:39 »
det her er altså, total
yndligs
blog!
+
forsæt det
gode
arbejde!
Dusty78DK
Manager
«
Svar #64:
19 Feb 2006, 17:01 »
30. September 2006
Australske liga, 7. spillerunde
Central Coast (8) – Sydney FC (2)
1: 5,00 X: 3,35 2: 1,57
Før kampen:
Et møde med ligaens bundprop. Et møde med det hold som slog mig i den første kamp ved årets træningsturnering. It’s payback time!
Central Coast – Sydney FC 0 – 3 (0-2)
0-1 Ezenwa (7)
0-2 Ezenwa (15)
Udvisning: Brogaard, 17 (Central Coast)
Udvisning: Clark, 41 (Central Coast)
0-3 Viduka (75)
Kommentar:
Sådan! Jeg følger sidste uges resultat op med endnu en sejr. Bude måske have scoret et par mål mere efter de to udvisninger.
7. oktober 2006
Australske liga, 8. spillerunde
Melbourne Victory FC (1) – Sydney FC (2)
1: 2,75 X: 3,20 2: 2,25
Før kampen:
Tid til hævn. Den sæsonstart med hjemmebanenederlag var simpelthen så ringe. Det er på tide at hævne det.
Melbourne Victory FC – Sydney FC 1 – 4 (1-3)
1-0 Ferrante (6)
1-1 Viduka (13)
1-2 Jabar (str. 39)
1-3 Ezenwa (44)
1-4 Ezenwa (47)
Kommentar:
Jeg var under stor pres i hele første halvleg, og det afgørende øjeblik er helt klart straffesparket, som min nye forsvarsklippe scorer på. Med to hurtige kontramål kort efter er kampen afgjort. Med resultatet rykker jeg op på 1. pladsen igen!
17. oktober 2006
Australsk pokalturnering, 3. runde (kvartfinale)
Newcastle Jets (8) – Sydney FC (3)
1: 4,00 X: 3,00 2: 1,80
Før kampen:
Et hold, der ligger nummer 7 i ligaen og jeg er favorit. Den her skal vindes!
Newcastle Jets – Sydney FC 0 – 2 (0-2)
0-1 Danze (1)
0-2 Danze (str. 21)
Efter kampen:
Sikkert videre til næste runde. Jeg begynder at lugte den næste pokal.
21. oktober 2006
Australske liga, 9. runde
Sydney FC (1) – New Zealand Knights (5)
1: 1,67 X: 6,00 2: 11,00
Før kampen:
Gode odds eller hvad? Jeg har haft fire ligasejre i træk og tørster efter nummer fem.
Sydney FC – New Zealand Knights 1 – 0 (1-0)
1-0 Ezenwa (21)
Kommentar:
Mine spillere virker trætte og slidte. Det og et tamt udehold giver en uinspirerende kamp. Men jeg fik de tre point.
29. oktober 2006
Australsk Liga, 10. runde
Adelaide Utd (4) – Sydney FC (1)
1: 4,50 X: 3,25 2: 1,67
Før kampen:
Adelaide vil sikkert gerne holde fast i den 4. plads, der giver adgang til slutspillet. Men de har spillet dårligt på det sidste.
Adelaide Utd – Sydney FC 1 – 1 (0-0)
Brændt straffe: Adelaide: Valkanis (58)
0-1 Danze (71)
1-1 Rech (79)
Efter kampen:
En kedelig, dårlig kamp, der først liver op da hjemmeholdet får straffespark og jeg prøver at skifte fra 4-4-2 til 4-3-3. Til at starte med giver det mig flere scoringschancer, men Adelaide er tæt på at vinde til sidst.
EVALUERING AF NYINDKØB
Efter ti ligakampe er det tid til at evaluere de nye spillere.
Haidar Jabar (central forsvar): Er stærk og sikker i forsvaret og er god til straffe. Har et gennemsnit på 7,20. Et af de mest vellykkede køb.
Ljubo Milicevic (forsvar/midtbane): Har været skadet og har derfor kun spillet to kampe. Så længe sidste års overraskelse Danze spiller godt på midtbanen, er ham her nok nødt til at være reserve.
Michael Panopoulos (midtbane): Endelig har jeg fået den stabile midtbanegeneral, jeg manglede sidste sæson. Han spiller skide godt og har spillet sig til en plads som uundværlig.
Lindsay Wilson (wing): Svingende i sine præstationer, sikkert fordi han har haft et par småskader. Bliver nødt til at fungere som reserve indtil videre.
Ezenwa (angriber): 18 mål i 15 kampe. Mere er der ikke at sige. Topkarakter. Aldrig har så få penge købt så meget.
Mark Viduka (angriber): Skiftende præstationer. Han spiller for det meste godt, men scorer ikke nok mål. 8 mål i 12 kampe. Den gamle stjerne er i alvorlig fare for at ende som super-sub i stedet for førsteholdsstjerne.
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
«
Svar #65:
19 Feb 2006, 17:17 »
Jeg har selv spillet med FC Sydney i FM 2005.. Jeg kom der til fordi jeg blev fyret i FC København efter ½ sæson .. efter 1 sæson i Australien røg jeg så til Luton .. Måske det var værd at prøve igen? Du giver mig i hvert fald lyst til at prøve igen!
Med venlig hilsen
C^Ronaldo.
In the scene since approx. 2000.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #66:
19 Feb 2006, 23:52 »
Hæ, Petrovski gør det turen værd. Men ligaens regler er dødbesværlige - you have been warned.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #67:
28 Feb 2006, 21:13 »
4. november 2006
Australsk liga, 11. runde
Sydney (1) – Perth Glory (6)
1: 2,00 X: 3,25 2: 3,25
Før kampen:
Perth vil gerne være tophold, men har hidtil ikke været i stand til at leve op til den rolle. Ingen grund til at jeg hjælper dem.
Sydney FC – Perth Glory 0 – 0
Efter kampen:
Jeg burde have vundet, men specielt en storspillende målmand gav modstanderne et point.
Efter kampen er der spekulationer i pressen om hvorvidt jeg vil kunne leve op til min rolle som tophold, men jeg har kun mulighed for ikke at kommentere på udtalelserne. Mystisk, det må være en fejl i spillet.
8. november 2006
Australsk liga, 12. runde
Sydney FC (2) – Newcastle Jets (7)
1: 1,80 X: 3,00 2: 4,00
Før kampen:
Jeg møder et svagt hold, men har ikke spillet godt på det sidste. Lad mig sige det på den måde, at jeg ikke tager sejren for givet.
Sydney FC – Newcastle Jets 5 – 0 (2-0)
1-0 Ezenwa (7)
2-0 Panopouplos (16)
3-0 Ezenwa (55)
4-0 Ezenwa (79)
5-0 Petrovski (90)
Efter kampen:
Yes! Mestrene er tilbage i det gode spil.
11. november 2006
Australsk pokalturnering, semifinale
Sydney FC – Queensland
Før kampen:
De samme odds som i sidste kamp. Det lover godt!
Sydney FC – Queensland 2 – 1
(efter forlænget spilletid. Ordinær: 0 – 0)
1-0 Ezenwa (97)
1-1 Obuke (105)
2-1 Ezenwa (109)
Kommentar:
I første halvleg burde jeg have været bagud. Queensland spillede skide godt og havde flere gode chancer. Flere spillere måtte skiftes ud fordi de var for trække. Først da jeg midt i anden halvleg gik over til at spille 4-3-3, skete der noget. Men afgørelsen faldt først i den forlængede spilletid, hvor jeg spillede klart bedst.
14. november 2006
Australsk liga, 13. runde
Queensland (4) – Sydney FC (2)
1: 4,00 X: 3,00 2: 1,80
Før kampen:
De samme odds for tredje kamp i træk. Queensland prøver at presse mig ved at sige at jeg ikke har det der skal til. Jeg giver igen og krydser fingre på at mine drenge ikke er for smadrede efter den lange pokalkamp.
Queensland – Sydney FC 2 – 1 (1-1)
0-1 Petrovski (2)
1-1 Brownlie (37)
2-1 Richardson (77)
Efter kampen:
Så fik Queensland sin hævn. Jeg var ellers ganske godt i kontrol i første halvleg, men kampen bliver mere og mere jævn. Men så kommer chokket, målet, der sænker mit hold og giver tanker tilbage til sidste sæson. Brandærgerligt.
17. november 2006
Australsk Liga, 14. runde
Sydney FC (2) – Central Coast (8)
1: 1,57 X: 3,50 2: 5,00
Før kampen:
Kun ét point bagefter Melbourne og jeg spiller mod det hold jeg tæskede med 3-0 på udebane tidligere på sæsonen. Victory, here I come!!
Sydney FC – Central Coast 2 – 1 (1-0)
1-0 Ezenwa (17)
2-0 Viduka (70)
2-1 Mrdja (76)
Kommentar:
Central Coast havde ret mange gode chancer til sidst og holdet var ikke overbevisende. Holdet skal forbedre sig en hel del hvis mesterskabet skal vindes.
24. november 2006
Australsk Liga, 15. runde
Sydney FC - Melbourne
1: 2,25 X: 3,20 2: 2,75
Før kampen:
2/3 af ligaen er nu færdigspillet, jeg ligger nr. 2 og er 2 point efter Melbourne. Nu skal det være. En sejr i dag vil sende mig op på ”min”
1. plads.
Sydney FC – Melbourne 1 – 1 (0-0)
1-0 Viduka (45+2)
1-1 Thompson (86)
Efter kampen:
LORT! Jeg havde godt kontrol over sagerne i 2. halvleg, men det lykkedes for gæsterne at sætte mig under pres i det sidste kvarter, og så gav mit centerforsvar chancen væk. Jeg skal faktisk være meget glad for ikke at tabe. DOOOHHH!!
30. november 2006
Australsk liga, 16. runde
New Zealand Knights (7) – Sydney FC (2)
1: 8,00 X: 4,00 2: 1,34
Før kampen:
Fede Odds! Der er kun 6 kampe tilbage i grundspillet og jeg er to point fra førstepladsen. Skal jeg have nogen som helst chance for at genvinde titlen som grundspilsvindere, så skal jeg vinder alt og samtidig håbe Melbourne klokker i det. Hvem sagde Denmarks VM kvalifikation??
Desuden er denne kamp optakt til pokalfinalen!!
New Zealand Knights – Sydney FC 0 – 0
Kommentar:
Det var så ringe. Jeg skældte og smældte I pausen og efter kampen, men det virkede ikke. Jeg overvejer alvorligt at sige mit job op nu.
3. december 2006
Australsk pokalturnering, FINALE!
Adelaide Utd – Sydney FC
1: 4,50 X: 3,25 2: 1,67
Før kampen:
Jeg er langt nede og spillerne hænger også en smule med hovederne. Jeg prøver at piske dem op til at sparke røv i kampen, fordi det kun er nr. 4 i ligaen vi skal møde. Men i en pokalfinale kan alt jo ske …
Adelaide Utd – Sydney FC 0 – 2 (0-2)
0-1 Petrovski (1)
0-2 Ezenwa (26)
Kommentar:
FANTASTISK. Sæsonnens første pokal er hjemme. I første halvleg lignede vi næsten det hold, der vandt alt sidste sæson. Alt for feeeeedt!
Dusty78DK
Manager
«
Svar #68:
02 Mar 2006, 21:13 »
29. december 2006
Australsk liga, 17. runde
Newcastle Jets (6) – Sydney FC (2)
1: 3,25 X: 3,25 2: 2,00
Før kampen:
Nu skal der følges op på den flotte pokal. Sejren SKAL i hus!!
Newcastle Jets – Sydney FC 2 – 3 (0-1)
0-1 Ezenwa (4)
1-1 Bridge (49)
2-1 Bridge (78)
2-2 Viduka (86)
2-3 Ezenwa (91)
Kommentar:
Efter en første halvleg, hvor jeg var klart i kontrol, går alt galt i anden halvleg. Da jeg kommer bagud med 12 minutter tilbage skifter jeg til 4-3-3 med Petrovski, Viduka og Ezenwa helt fremme, og det giver en helt anden dynamik. Overvejer alvorligt permanent at skifte taktik.
5. Januar 2007
Australsk liga, 18. runde
Sydney FC (2) – Adelaide Utd (4)
1: 1,57 X: 3,50 2: 5,00
Før kampen:
Melbourne er 4 point foran, så jeg ved ikke rigtig om jeg tror på at sejre i ligaen.
Sydney FC – Adelaide Utd 4 – 1 (0-1)
0-1 Matricciani (4)
1-1 Petrovski (55)
2-1 Ceccoli (60)
3-1 Ezenwa (77)
4-1 Valkanis (selvmål, 81)
Kommentar:
Holdet spillede enormt ringe hele første halvleg. Modstandernes forsvar stod stærkt. Det var først i anden halvleg, da jeg skiftede til 4-3-3 at tingene begyndte at lykkedes for mig. Nu har jeg bestemt mig. 4-4-2 er slut, 4-3-3 er fremtiden.
Det svenske landshold søger en ny mand til at bringe de grimme gutter videre til EM. Jeg søger stillingen, men de mener åbenbart Erik Hamrén er et bedre valg. Det fatter jeg ikke.
Til gengæld vil FCK gerne snart af med Hans Backe, og jeg fatter personligt ikke hvorfor de har holdt på ham så længe. Anyways – det lyder som en tjans for mig.
13. januar, 2007
Australsk liga, 19. runde
Perth Glory (5) – Sydney FC (2)
1: 3,25 x: 3,25 2: 2,00
Før kampen:
Melbourne fik kun uafgjort i deres sidste kamp, så hvis jeg tæsker dem her er der stadig en teoretisk chance for at nå førstepladsen. Men hvorfor skulle det være vigtigt? Jo, fordi det åbenbart er efter grundspillet at pokalen fordeles. Tid til at afprøve 4-3-3.
Perth Glory – Sydney FC 2 – 2 (1-2)
1-0 Fa’arondo (15)
1-1 Petrovski (25)
1-2 Talay (45, straffe)
2-2 Ward (77)
Udvisning: Harnwell, Perth (60)
Udvisning: Miller, Perth (62)
Kommentar:
Jeg havde førstepladsen i hånden indtil 77. minut. Hvordan fanden kan et hold, der er reduceret til 9 mand komme op og udligne? Er jeg blevet tryllet om til AGF, eller hvad fanden sker der? Jeg havde 16 skud på mål i kampen, TI fucking skud indenfor rammen, de har måske tre.
WTF!!!?!!
19. januar 2007
Australsk Liga, 20. runde
Sydney (2) – Queensland (3)
Før kampen:
Jeg er meeeeeget negativ efter jeg smed 1. pladsen væk i sidste kamp. Mine drenge skal vise de gider noget, ellers siger f***me op.
Sydney – Queensland 2 – 0 (1-0)
1-0 Ezenwa (40)
2-0 Petrovski (59)
Kommentar:
Gutterne har ikke helt mistet taget, men jeg er stadig kun nr. 2, kun én kamp tilbage.
20. Januar 2007
Melbourne – Central Coast 0 – 0
Topholdets kamp blev spillet efter min, og hvad jeg troede ville blive et midlertidigt ophold på 1. pladsen er nu permanent. På grund af det skuffende resultat for min værste konkurrent, overtager jeg nu 1. pladsen og fører den med ét point inden sidste spillerunde.
27. januar 2007
Australsk lige, 21. runde
Central Coast (7) – Sydney FC (1)
1: 5,00 X: 3,50 2: 1,57
Før kampen:
Både pressen og klubbens bestyrelse erklærer mig som vinder af ligaen før sidste spilledag. Måske er det ved at være på tide jeg får den nyeste patch installeret.
Jeg udtaler til pressen, at selv om det bliver hårdt arbejde, tror jeg også på ligasejr næste sæson, hvilket får en del af spillerne – eksempelvis Viduka og Petrovski – til at udtrykke bekymring for min optimisme.
Igen bliver jeg bekræftet I, at australsk fodbold ikke lige har de samme ambitioner som mig.
Nå, men jeg skal i hvert fald af sted til den modstander, som gav mig førstepladsen syv dage forinden, så jeg forventer ikke en let kamp.
Central Coast – Sydney FC 0 – 4 (0-3)
0-1 Talay (straffe, 16)
0-2 Petrovski (33)
0-3 Petrovski (36)
0-4 Petrovski (52)
Kommentar:
Fantastisk gjort af drengene. 4-3-3 kører så godt for holdet og Petrovski, der ellers har stået i skyggen af Ezenwa hele sæsonen, sætter en stor streg under, at ham skal jeg regne med. Fantastisk!
Så er det tid til slutspil!!
Bademesteren
Manager
«
Svar #69:
02 Mar 2006, 21:28 »
Citat af: Dusty78DK 02 Mar 2006, 21:13
Det svenske landshold søger en ny mand til at bringe de grimme gutter videre til EM. Jeg søger stillingen, men de mener åbenbart Erik Hamrén er et bedre valg. Det fatter jeg ikke.
Trist
Citat
Til gengæld vil FCK gerne snart af med Hans Backe, og jeg fatter personligt ikke hvorfor de har holdt på ham så længe. Anyways – det lyder som en tjans for mig.
Buuh
Der må da være noget mere spændende. med det mener jeg at du har fortalt om os at være manager et specielt sted, hvis du skifter til FCK, så går det lidt af fløjten, så det ville være fedt hvis du skiftede til noget andet specielt...
Dusty78DK
Manager
«
Svar #70:
02 Mar 2006, 22:59 »
Jeg er bare ved at være en smule træt af den "simple" liga i Australien, de mange regler etc. Jeg overvejer at starte en ny blog i Europa ... men stadig et lidt specielt sted, eks. i en mindre liga.
Sorry, det med FCK - der er ikke noget personligt i det, Bademester
Men okay, der er også flere af de bedre hold i Argentina og Brazilien, der har en manager, der sidder i en varm stol ...
«
Seneste Redigering: 02 Mar 2006, 23:00 af Dusty78DK
»
Bademesteren
Manager
«
Svar #71:
02 Mar 2006, 23:20 »
Hvilke ligaer har du med?
wirenfeldt
Gæst
«
Svar #72:
03 Mar 2006, 08:05 »
Skift dog klub!
Er det ikke ved at være lidt små kedelig med FC Sydney aka. Petrovski ?
Bademesteren
Manager
«
Svar #73:
03 Mar 2006, 09:02 »
Citat af: wirenfeldt 03 Mar 2006, 08:05
Skift dog klub!
Er det ikke ved at være lidt små kedelig med FC Sydney aka. Petrovski ?
Det ser ud til at han er ved at være træt af livet i Sidney...
Citat
Jeg er bare ved at være en smule træt af den "simple" liga i Australien, de mange regler etc.
Men når nu han har optjent noget erfaring osv. som manager, så er det da federe at skifte til en anden mindre kendt klub, end bare til FCK, Brøndby eller Man U - bare for at nævne nogle eksempler...
Dusty78DK
Manager
«
Svar #74:
03 Mar 2006, 12:27 »
=> Hey alle!!
Liga'er i mit australske spil:
Sydafrika - bedste række
Mexico - bedste række
USA - bedste række
Danmark - kun superliga
England - 2. division og opefter
Australien - selvfølgelig
Argentina - kun bedste række
Brasilien - kun bedste række
Specielt Brasilien eller Argentina kunne være lidt fedt. FCK, Brøndby. Man Utd eller lignende ville selvfølgelig være en smule ordinært, men på den anden side, kunne det ikke være meget fedt at træne et tophold, når man mere eller mindre har gjort sig fortjent til det??
Men indtil videre har jeg haft svært ved at få job. Eksempler på hold, der har afvist mig:
Det svenske landshold
AAB
West Ham
Mange andre hold har haft fyret deres træner hidtil, men ingen andre end FCM har kontaktet mig og spurgt om jeg ville være deres træner. Tror måske jeg trænger til at opdatere fra 6.0.2 til 6.0.3 - der er også stadig problemer med turneringen i Australien.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »