home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 834 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sydney FC --> Cruzeiro
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Jeg har fået et godt tilbud fra den brasilianske klub Cruzeiro - skal jeg tage det?  (Afstemning slut: 10 Mar 2006, 21:02)
Ja - viva Brazil!
- 15 (65,2%)
Nej - Go for treble!
- 8 (34,8%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Sydney FC --> Cruzeiro  (Læst 19793 gange)
zakii
Gæst

Sv: Start i Australien
« Svar #45: 30 Jan 2006, 18:08 »

GÅ TIL DANMARK!!!!!!!  crazy Grin

cube
Manager

« Svar #46: 31 Jan 2006, 14:58 »

Synes HELT KLART du skal blive i Australien.
Hvis du skifter til FCM bliver denne her blog ligepludselig ret kedelig og ordinær Skuffet

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Lemvig
Gæst

« Svar #47: 31 Jan 2006, 15:29 »

Du skal da helt klart blive i Sydney og Australien...Det er også fedt med en blog udenfor Europa....i stedet for hele tiden at læse blogge fra hold i Europa...

Ikke for at kritisere de andre blogge, de er nemlig også skide gode, men det er sjovt at læse om en der styrer en klub fra udlandet.

Dusty78DK
Manager

« Svar #48: 03 Feb 2006, 22:43 »

Ooookay!!!

Tak alle sammen for jeres mening. Jeg lader jer bestemme og bliver i Sydney ... indtil noget bedre dummer op ...  Rullende Øjne

Bademesteren
Manager

« Svar #49: 03 Feb 2006, 22:47 »

Ooookay!!!

Tak alle sammen for jeres mening. Jeg lader jer bestemme og bliver i Sydney ... indtil noget bedre dummer op ...  Rullende Øjne

Super  Thumbs Up

Og lad os så høre, hvordan det står til dernede sydpå  Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #50: 03 Feb 2006, 23:49 »

UPDATE!

Jeg siger altså pænt nej tak til at rejse hjem til Danmark. Hvis jeg skal være helt ærlig, så var der et øjeblik hvor jeg var fristet alene af den grund at jeg hader de underlige Australske turneringer og de dumme transferregler, der forbyder mig at købe flere spillere, fordi min trup er på 24 mand.  ticked off

Midtjylland-boss udtrykker sin skuffelse, jeg tækker på skuldrene og ser frem til den asiatiske Champions League

9. Marts 2006
Asiatisk Champions League
KTB (Thailand) – Sydney FC
1  5,00     X  3,50    2  1,57

Før kampen
Jeg udråbes til at være favoritter, hvilket jeg tager som et godt tegn. Som sagt har jeg ikke haft de bedste erfaringer med at rejse væk fra Australien med mine gutter. Dwight Yorke er ved at være klar igen efter sin skade (Hurra!), men er stadig kun på let træning. Han må spares.

KTB – Sydney FC   0 - 3  (0-2)

0-1    Zdrilic (11) – en mislykket tilbagelægning, som Petrovski sparker frem til sin makker.
0-2    McFlynn (16) – En farlig bold ind over, hovedstød på mål. Målmanden klarer den i første omgang, 
         men så er midtbanemanden over bolden.
0-3    Petrovski (69) spilles fri på midten og så svigter han ikke.

Kommentar:
Det var rart her efter jeg alvorligt overvejede at sige farvel til Australien, at mine drenge kunne spille noget godt bold. Det tegner godt!

MOM: Morten Hamm (højre forsvar)

Dusty78DK
Manager

« Svar #51: 04 Feb 2006, 20:01 »

14. Marts 2006
Asiatisk Champions League, 2. spilledag
Sydney FC – Seongnam (Syd Korea)
1: 2,75    X: 3,20    2: 2,25

Før kampen: Dwight Yorke er stadig ikke klar til kamp, og selv om jeg er på hjemmebane, er jeg ikke favorit. Det lover slet ikke godt.

Sydney FC – Seongnam  1-2  (0-1)
0-1 Kim Eun-Joong (2)
1-1 Petrovski (70)
1-2 Kim Eun-Joong (84)

Danze (Sydney): brændt strafe (92)

Kommentar:
PIS!! Det hurtige mål i kampens andet minut er med til at smadre mit spil fuldstændig. I første halvleg spiller mine drenge som om de spiller efter hver deres taktik. Angrebet prøver hvad de kan, men de får ikke meget hjælp af midtbanen. Først efter pausen, hvor jeg for en sjælden gangs skyld skælder ud, ser det en smule bedre ud. Kampens største skuffelse er det brændte straffe i det 92. minut.

Dusty78DK
Manager

« Svar #52: 04 Feb 2006, 23:13 »

Kontraktforhandling er

Sydney er meget glad for det arbejde jeg har lavet.

Derfor tilbyder de mig en tre-årig kontrakt med et lønbudget på £25.000. Tidligere var budgettet £21.000, og jeg bruger kun £16.550 lige nu. Dette lønbudget vil gøre det muligt at tilbyde gode lønninger til store spillere – hvis jeg kan lokke nogen til.
Mit transferbudget bliver på £875.000, hvor det tidligere var £246.000. En pæn stigning, men jeg brugte også kun £50.000 på transfere.

Kontrakten er meget fortjent. Jeg mener faktisk at jeg fortjente flere transferpenge. Da jeg kom til Australien var klubbens egenkapital på £750.000, og nu er den på £3.000.000 – en rimelig stigning, ikke sandt?

Men okay, hvem siger at jeg bliver i Australien?  Grin

5. April 2006
Asiatisk Champions League, 3. spilledag
Shanghai Shenhua (Kina) – Sydney FC
           1:  2,50      X:  3,00      2:  2,63

Før kampen:
Nu begynder det at spidse til. Modsat den europæiske turnering er der ikke to pladser fra hver gruppe, der går videre, kun nr. 1! Dwight Yorke er vendt tilbage, men jeg er igen undertippet. Så hvis jeg skal videre ville en sejr være en rigtig god ting.  Cool

Shanghai Shenhua – Sydney   2 - 2   (0-0)
0-1 Dwight Yorke (48)
1-1 Sun Xiang (55)
1-2 Anthony Danze (66)
2-2 Saúl Martinez (68)

Kommentar:
Øv, øv. Efter en dårlig første halvleg får jeg godt fat, men det er ikke nok. To dumme kontraer koster mig sejren, og jeg glider ned på 3. plads, og den magiske 1. plads er meget langt væk.  Skuffet

zakii
Gæst

« Svar #53: 05 Feb 2006, 14:48 »

syntes det er en fed blog, men hvis jeg skal give dig noget kritik, så skulle det være at du skulle lave nogle længere updates Cool

Dusty78DK
Manager

« Svar #54: 05 Feb 2006, 17:10 »

19. april 2006
Asiatiske Champions League, 4. spilledag
Seongnam (Sydkorea)  -  Sydney FC 
  1:   2,00     X: 2,25      2:    2,25

Før kampen:
Dagens modstander er nr. 1 i gruppen og der er to point fra mig og op til 1. pladsen. Så for at have en realistisk chance for at komme videre i turneringen SKAL jeg vinde. Det lyder usandsynligt.

Seongnam (Sydkorea) – Sydney 1-0 (0-0)
1-0   Ricardo (83)

Kommentar:
Så er det slut. Ingen mulighed for at nå kvartfinalen. Det var en tæt kamp, jeg havde chancerne til at scorer først, men det gik altså ikke til sidst. Jeg ryger ned på 4. pladsen  Græder

10. Maj 2006
Asiatisk Champions League, 5. spilledag

Sydney FC – Shanghai Shenhua 1-1 (0-1)
0-1 Xiao Zhanbo (straffe 12)
1-1 David Zdrilic (92)

Kommentar:
Dårligt, alt for dårligt. Jeg havde flere chancer til at komme i front i første halvleg, men det gik ikke. Spillerne kunne ikke de simpleste ting, som eksempelvis smide et hjørnespark ind over. Jeg sidder og holder tæt øje med mulige nye jobs.

24. maj 2006
Asiatisk Champions League, 6. spilledag

Sydney - KTB (Thailand)  5 – 0  (4-0)
1-0  Anthony Danze (3)
2-0  Petrovski (10)
3-0  Dwight Yorke (12)
4-0  Dwight Yorke (str. 28)
5-0  Anthony Danze (74)

Kommentar:
Endelig! Mine spillere spillede endelig op til deres bedste. Chockstarten med 3 mål på et kvarter sikrer mig sejren.  Smiley

Evaluering:
2 sejre, 2 uafgjorte og 2 nederlag. Det er okay ikke at gå videre, men det er ikke okay at spille så ringe som jeg gjorde i flere af kampene. Det var faktisk kun kampene mod KTB, hvor jeg spillede godt.

Det er at Melbourne, som også var kvalificeret til Champions League, kom videre til kvartfinalen.  ticked off DOH!

Så er sæsonen gået.
På gensyn i sæson 2006/2007

Dusty78DK
Manager

« Svar #55: 08 Feb 2006, 21:56 »

SOMMER 2006

13. Juni 2006

Ny spiller i Sydney FC!

I dag blev det offentliggjort at manager Martin Hansen har indkøbt den 21-årige nigerianske angriber Ekene Ezenwa for £350.000

Hvorfor en ny angriber? Jo, fordi Dwight Yorke er 34 år og nok ikke holder mere end en sæson mere – han er faktisk allerede meget svingende. Jeg er nødt til at opretholde det høje niveau i den forreste række.  Smiley

2. juli 2006

Ny spiller i Sydney FC!

Klubben har indkøbt forsvarsspiller og midtbanemand Ljubo Milicevic fra FC Thun på fri transfer.

Jeg har brug for mere tyngde på den defensive midtbane

4. juli 2006

Indkøb i Sydney FC igen!!

Klubben har i dag offentliggjort endnu et Bosman-køb. Panopoulos – defensiv midtbane - skifter på en fri transfer fra Metz, og skal styrke den defensive side af sit hjemlands bedste hold.

7. juli 2006

Shopping spree!!  Opstemt

Sydney indkøber endnu en spiller. Denne gang wing Linsay Wilson, der skifter fra PSV på en transfer på £130.000.

Yes, der skal købes ind, og det er nu. Hvorfor, spørger du måske. Jeg vandt jo alt i Australien. Ja, men det er ikke nok i den kommende sæson. Denne sæson vil jeg klare mig bedre i VM for klubhold og den asiatiske champions league. Det kræver mere bredde i truppe.

I denne periode bliver jeg tilbudt at blive ny træner i AAB, men siger nej tak. Jeg regner med at kunne komme ind i en bedre klub (no offence).

AUSTRALSK OPVARMNINGSTURNERIN G 2006

Okay, jeg koncentrerer mig ikke så meget om turneringen, for jeg er i gang med at forhandle flere transfers. Problemet er at bestyrelsen blokerer mine planer på grund af reglen om ungdomsspillere, lønbudget m.v. Faktisk er det så træls at jeg er meget tæt på at sige op. Men i stedet fyrer jeg omkring 10 spillere og 10 ungdomsspillere for at få luft i truppen.

14. juli 2006
Australsk opvarmningsturnerin g, 1. kamp.
Sydney FC – Central Coast   0 - 1

Huh

Ja, den er god nok jeg taber, selv om jeg er kæmpe favoritter og vandt alle kampene i sidste sæsons opvarmningsturnerin g suverænt. Hvad sker der? Det må være uro i truppen fordi jeg har fyret alle de ringe spillere. Jeg ville bare have troet at spillerne så ville have anstrengt sig mere.

23. juli 2006
Australsk opvarmningsturnerin g, 2. kamp.
Sydney FC – Queensland

Det er så en lidt mere interessant kamp. Min modstander er det hold, der som den eneste slog mig i ligaens gruppe spil i sidste sæson. Jeg er presset til at vinde og bookmakerne tror jeg vinder overbevisende. Jeg ved godt hvilket hold jeg havde sat mine penge på.

Kampen ender 2-1 til Queensland.

Jeg er i chok! Mine drenge spiller som en brækket arm, og kun ti gode minutter i anden halvleg giver os en reducering. Med det nederlag er jeg ude af den turnering jeg vandt suverænt sidste sæson allerede efter to kampe i den indledende pulje. Jeg fatter ikke en bønne.  Forlegen

27. juli 2006

To nye spillere til Sydney!!!

Efter intense forhandlinger og 20 spillere fyret i den australske topklub, kan Martin Hansen i dag præsentere følgende to spillere:

Haidar Jabar -> Irakisk forsvarsklippe, der skal give det svage australske forsvar et internationalt præg. Han er købt i Al Khor for £120.000.

MEN NU TIL STJERNEN!!!

Mark Viduka – Ja, den tidligere Leeds-stjerne – har sagt ja til at rejse hjem efter en skuffende tur til Middlesbrough. Pris: En bagatel af £375.000. Sikke en overraskelse!!!  Hævet Øjenbryn

Jeg er godt nok overbesat på angrebspladsen nu (Ezenwa, Petrovski og Viduka), men regner med at kunne rotere spillerne for at gøre dem alle glade. 

Fans’ne giver mig dog hurtigt en bredside: De erklærer med det samme at Viduka er afdanket og intet har at lave i klubben.

Fuck det. Jeg skal have et tophold med internationalt præg. Og det har jeg fået nu. Mesterskab, here I come!

28. juli 2006
Australsk opvarmningsturnerin g, 3. kamp
Sydney FC – New Zealand Knights

Jeg sætter alt på at vinde æren i denne kamp mod en af ligaens absolut svageste hold. Problemet er bare at mine gutter ikke kan spille godt i længere end ti minutter ad gangen, og forsvaret har taget en off-day.  ticked off

Kampen ender 2-2.

Med røde ører forlader jeg turneringen. Senere vinder Melbourne finalen, hvilket bare gør min fiasko endnu tydeligere. Er de gyldne dage for Sydney forbi?

Alt balladen har givet mig blod på tanden hvad angår at skifte klub. Omkring 1. august byder jeg på den ledige stilling som West Ham træner. Holdet er lige rykket op i Premier League og ser ud til at have en okay trup. Meeeeen, jeg får ikke jobbet. DOH!
« Seneste Redigering: 08 Feb 2006, 21:58 af Dusty78DK » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #56: 09 Feb 2006, 08:46 »

Fed Blog......

men bliv nu hængende, du har da nogle fremragende spillere, når man tænker på at du spiller i den australske liga. Jeg tror bare lige de nye spillere skal "køres" ind på holdet , for at du derefter kan tromle alt modstand ned.

Så bliv nu hængende i Australien!! (selvom West Ham kunne have været fristende  Wink )

cube
Manager

« Svar #57: 09 Feb 2006, 10:42 »

Du skal da ikke lægge så meget i en opvarmningsturnerin g Smiley Rolig nu.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #58: 09 Feb 2006, 13:26 »

Ja, det var jo kun en opvarmningsturnerin g. Videre op på hesten igen.

Du skal blive i Austalien ! Smiley

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #59: 11 Feb 2006, 16:23 »

SÆSON 2006/2007

19. august 2006
Australsk pokalturnering, 1. runde
Marconi Stallions – Sydney FC
1:   21,00     X: 6,50      2:   1,07

Før kampen:
Det kan man da kalde gode odds! Jeg regner med at kunne klare denne kamp uden problemer

Marconi Stallions – Sydney FC  0 – 6 (0-2)
0-1 Panopoulos (8)
0-2 Robbie Middleby (19)
0-3 Ekene Ezenwa (51)
0-4 Ekene Ezenwa (57)
0-5 Ekene Ezenwa (62)
0-6 Mark Viduka (89)

Kommentar:
Rigtig god start for klubben efter den skandaløse præstation i opvarmningsturnerin g. Nu er der også faldet ro på holdet igen

25. august 2006
Australsk Soccer League, 1. spilledag
Sydney FC – Melbourne Victory FC
1:  2,25   X: 3,20   2: 2,75

Før kampen:
Sikke en start på sæsonen! Jeg skal møde sølvvinderne i en kamp, der ser enorm lige ud.

Sydney FC – Melbourne Victory FC 1 – 2 (1-1)
0-1 Ogoubiyi (2)
1-1 Panapoulos (44)
1-2 Thompson (64)

Kommentar:
Sikke en fiasko. Græder Sidste sæson tabte jeg kun 1 kamp, og det var I 18. spillerunde. At tabe premieren er under al kritik.

29. august 2006
Australsk soccer League, 2. spilledag
Newcastle Jets – Sydney FC
1:  3,25    X: 3,25    2:  2,00

Før kampen:
Der skal virkelig andre boller på suppen i denne kamp. Newcastle var et af de hold, der ikke kvalificerede sig til slutspillet, så dem burde jeg kunne slå.

Newcastle Jets – Sydney FC  0 – 2  (0-1)
0-1 Mark Viduka (12)
Zelic (Newcastle) brænder straffe (16)
0-2 Mark Viduka (49)

Kommentar:
Vi styrer kampen med er nervøse. Heldigvis brænder modstanderne et straffe, ellers er jeg ikke sikker på jeg ville have vundet.
Petrovski bliver skadet og er ude mellem to uger og en måned.  Sur

1. september 2006
Australsk Soccer League, 3. spilledag
New Zealand Knights – Sydney FC
1:  7,50    X: 3,75   2:  1,40

Før kampen:
New Zealand’erne endte sidst I ligaens grundspil I sidste sæson. Den her skal bare vindes for at genvinde troen på at jeg er et tophold.

New Zealand Knights – Sydney FC  0 – 1 (0-0)
0-1 Ekene Ezenwa (75)

Kommentar:
Jeg ved ikke om jeg ligefrem spiller som et tophold, men jeg har I hvert fald det held tophold ofte har. Målet kommer fordi en bold bliver rettet af og snyder målmanden. Lidt heldig har jeg åbenbart også lov til at være.

6. september 2006
Australsk pokalturnering, 2. runde
Sydney FC – South Melbourne
1:  1,07   X: 6,50    2:  21,00

Før kampen: Endnu en kamp med et hold, der er placeret udenfor den professionelle liga. En god ting, for jeg har problemer med nogle skader.

Sydney FC – South Melbourne  9 – 0 (5-0)  Opstemt
1-0   Viduka (4)
2-0   Ezenwa (22)
3-0   Ezenwa (24)
4-0   Ezenwa (37)
5-0   Danze (40)
6-0   Viduka (47)
7-0   Ezenwa (52)
8-0   Ezenwa (57)
9-0   Jabar (61, straffe)

Kommentar:
Sikke en kamp! Boldbesiddelsen siger 66% mod 34%!! Jeg havde 39 skudforsøg i hele kampen, 21 af dem var indenfor rammen. Så jeg kan stadig blive bedre.
Lige præcis den slags selvtillid jeg har brug for.  Cool

9. september 2006
Australsk Soccer League, 4. runde
Sydney FC (3) – Adelaide Utd (2)
1:  1,67    X:  3, 25    2:  4,50

Før kampen:
Jeg har vundet alle fire kampe jeg har spillet mod dette hold hidtil, men det har været tætte kampe. Kan jeg fortsætte stimen?

Sydney FC – Adelaide Utd 0 - 2  (0-1)
0-1 Aloisi (23)
0-2 Shengquing (straffe, 71)

Kommentar:
Under al kritik! Jeg må konstatere at jeg slet ikke har det hold jeg havde i sidste sæson. På trods af at flere pladser er blevet forbedret. Den Australske liga er helt åben, og min indkøbsstrategi har slået helt fejl.  ticked off
Efter kampen fortæller jeg at indsatsen var pinlig, og Morten Hamm lækker historien til pressen. Så meget for patriotisk sympati.  Opstemt

16. september 2006
Australsk liga, 5. spillerunde
Perth Glory (7) – Sydney FC (4)
1:  2,25   X:  2,25   2:  2,00

Før kampen:
Jeg har 5 skader på mit hold, men har ansat 4 nye trænere inden kampen for at ruske op i holdet og vende skuden. Jeg ligger på en meget usikker 4. plads, og SKAL tilbage i toppen.

Perth Glory – Sydney FC 0 - 1 (0-1)
0-1 Harnwell (selvmål)

Kommentar:
Ringe kamp, jeg var slet ikke god nok.

22. september 2006
Australsk liga, 6. spillerunde
Sydney FC (3) – Queensland (4)
1:  1,80    X: 3,00    2:  4,00

Før kampen:
Hvis jeg havde været en australsk tipper havde jeg sat pengene på Queensland. De er mine rivaler, jeg har mange skader – blandt andet er min gode målmand Clint Bolton kommet på den lange liste - og holdet er inde i en skidt periode. Overraskelsen lurer.

Sydney FC – Queensland  4 – 1 (1-0)
1-0 Viduka (10)
1-1 Obuke (49)
2-1 Ezenwa (56)
3-1 Ezenwa (71)
4-1 Ezenwa (87)

Kommentar:
Hold da op! Jeg er hastigt på vej mod førersædet i den australske liga. Ikke nok med at jeg vandt, jeg pulveriserede mine rivaler og er på vej i den rigtige retning igen!!  Cool

Iain Fyfe bliver skadet, så nu ser min skadesliste sådan ud:

Clint Bolton (målmand)
Ljubo Milicevic (forsvar/midtbane)
Iain Fyfe (forsvar)
Andrew Packer (wing og anfører)
Linsay Wilson (wing)
Robbie Middleby (wing)
Petrovski (angriber)

Sikke noget skidt!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010