home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  2 Brugere, 673 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (lukket) Klubben med store traditioner
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: (lukket) Klubben med store traditioner  (Læst 4248 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
(lukket) Klubben med store traditioner
« : 14 Aug 2007, 00:53 »

Kasper Hjulmand siger op – Ny mand ind


I dag den 25. juni har Kasper Hjulmand meddelt Lyngby BK at han har valgt at trække sig som træner for Lyngby BK. Hvorfor Hjulmand har taget denne beslutninger er der ikke nogen der ved noget om, men det lyder på at han gerne ville stoppe i Lyngby imens det gik godt og han ønskede ikke at foresætte i klubben.

Lyngby skulle nu ud og kigge sig efter en ny træner. De havde kig på nogen stykker men kig synes de så interessant ud. Ham de havde kig på trænede old boys i en mindre klub og så lovende ud. Manden var 37 år og kom fra Asnæs. Navnet på denne fine herre var Danni Mickelborg. Danni Mickelborg blev kontaktet nogen dage efter og han var hurtig til at sige ja til sådan et tilbud.

Den 1. juli blev Danni Mickelborg præsenteret i Lyngby og han var nu klar til at redde Lyngby endnu en sæson i den bedste danske række. Danni var meget stolt over at komme til sådan en fantastisk klub som Lyngby og lød og så meget glad ud på presse mødet.

Her er hvad der blev spurgt om på pressemødet:

J: Velkommen til Lyngby. Hvor gode chancer synes du Lyngby har for at overleve i SAS ligaen?
D: Jeg synes at Lyngby har et godt hold og har mange gode talenter. Jeg tror vi skal kæmpe om 8,9,10 pladsen og så 11 og 12 pladsen. Men jeg håber da vi ender op over nedrykningsstregen.
J: Hvad med nye spillere? Hvordan ligger landet med det.?
D: Jeg ikke så mange penge at gøre godt med men jeg regner da med at hente nogen stykker til klubben om det så skal være køb eller leje må tiden vise.
J: Jeres 3 første kampe lyder sådan: Brøndby Hjemme, Viborg Hjemme og AaB Ude. Som jeg kan se lyder det som en svær start. Hvordan ser du på det?
D: At starte med Brøndby hjemme synes jeg er en fin start, dog tror jeg det bliver svært. Viborg hjemme lyder rigtig godt og der tror jeg godt vi kan få et godt resultat. AaB i Aalborg bliver også svært.
J: Det var alt fra mig.
D: Godt. 




I næste update er med Truppen og muligvis indkøb og salg.! 
« Seneste Redigering: 25 Aug 2007, 11:29 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben med store traditioner
« Svar #1: 14 Aug 2007, 22:02 »

Hvis alt går godt kommer der update i morgen med Truppen og handler.!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

andersfa123
Gæst
 
Sv: Klubben med store traditioner
« Svar #2: 17 Aug 2007, 10:54 »

Hmm... God start men kommer du snart videre?? Wink
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben med store traditioner
« Svar #3: 17 Aug 2007, 17:05 »

Ja.. Men tiden har desværre ikke været der til det.!  er slet ikke rigtig kommet rigtig igang i nu.!

Håber på der kommer nogen updates i weekenden..! måske en idag.!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Klubben med store traditioner
« Svar #4: 17 Aug 2007, 17:13 »

Hva så med Skotlands bloggen?

Btw, så synes jeg det er grimt at du smækker et logo i fjæset på dem du laver grafik med Wink
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben med store traditioner
« Svar #5: 17 Aug 2007, 17:15 »

Den er igang.. Men der kan jo ikke komme update lige så tit nåh vi ikke har så meget tid til at spille.!  så tænkte jeg ville have en blog ved sidan af.!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben med store traditioner
« Svar #6: 17 Aug 2007, 19:57 »

Forventninger, Truppen og Handler





Forventninger:
 Mine forventninger er at vi skal overleve i SAS ligaen i første sæson. Jeg ved helt sikkert at det bliver svært men vi skal blive i SAS ligaen hvis vi skal håbe på at få nogle penge og få en god økonomi. Penge er alt i fodbold nu til dags og derfor er det vigtig at vi bliver i den bedste danske række. I pokalen vil vi helst så langt som muligt. Mit mål er en kvart finale.













Truppen:
Målmand:
Rune Pedersen
Thomas Seidelin

Forsvar:
Morten Petersen
Rang Shawkat
Brian Hamalainen
Michael Madsen
Rasmus Marvits
Jakob Bresemann
Alexander Fischer
Marc Møller

Marko Risimovic
Claus Andreasen

Midtbane:
Nicolai Melchiorsen
Tem Hansen
Kasper Kristensen
Martin Andersen
Emil Dyre
Danny Andersen
Mikkel Beckmann
Andreas Bjelland
Morten Christiansen

Angriber:
Christian Holst
Jesper M. Kristensen
Lasse Rise
Kim Aabech

Truppen ser rigtig flot ud. Jeg synes den er fyldt med talent og den har klasse nok til at blive i den bedste række i Danmark. Nogen jeg glæder mig til at se er Rang Shawkat, Kim Aabech og Lasse Rise. Disse tre spillere er meget talentfulde og jeg er glad for de spiller for Lyngby. De bliver vigtigere for holdet i denne sæson vis de for deres gennembrud.












Handler:

Indtil videre er der ikke sket så meget her i lyngby angående handler. Der er blevet udlejet et par spillere og mere er der ikke sket, om vi så for lavet nogen  handler senere i transfer vinduet er ikke godt af vide.

Ind:

Ud:
Jesper Sørensen er udlejet til Stenløse.
Stefan Didrichsen er udlejet til Jetsmark.





I næste update kommer til at handle om Juli måned.!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 Klubben med store traditioner
« Svar #7: 17 Aug 2007, 20:35 »

God update med fin grafik.
Glæder mig til at følge dit eventyr i Lyngby.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 Klubben med store traditioner
« Svar #8: 17 Aug 2007, 20:38 »

God update med fin grafik.
Glæder mig til at følge dit eventyr i Lyngby.
 

mange tak..!

Hvis jeg er god så kommer Juli måned måske også idag.!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #2 Klubben med store traditioner
« Svar #9: 17 Aug 2007, 20:43 »

Meget flottere grafik, og god blog, KIU Thumbs Up
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 Klubben med store traditioner
« Svar #10: 17 Aug 2007, 21:11 »

Jeg kan allrede love at næste update bliver meget længere.!  er nemlig igang.!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 Klubben med store traditioner
« Svar #11: 17 Aug 2007, 21:12 »

Meget flottere grafik, og god blog, KIU Thumbs Up
'


Tak Du.!  jeg synes også selv grafiken er blevet god denne gang
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 Klubben med store traditioner
« Svar #12: 17 Aug 2007, 23:17 »

Juli Måned



Sæsonen skulle sparkes i gang den 19. juli hvor Lyngby lagde ud mod Brøndby hjemme.




Lyngby - Brøndby                                                                        
Første halvleg var dårligt fløjtet i gang før Morten ”Duncan” havde hamret bolden i mål. Heldigt nok for Lyngby var Duncan offside og målet blev annulleret. Første halvleg var en god af slagsen. Lyngby kom bedre og bedre med i kampen og fik da også skabt et par chancer. Efter ca. en halvtime blev Peter Madsen nød til at udgå med en skade. Et minut inde i overtiden i første halvleg blev Morten Christiansen sparket ned og måtte også udgå med en skade. Anden halvleg startede fint for begge hold. Det var dog Lyngby der kunne juble.

 Indskiftede Lasse Rise bragte Lyngby foran efter en times spil og det var et meget flot mål. Han var alene med målmanden og bankede den sikkert op i krogen. Det var Daugaard der fik lavet en dum fejl og det kostede så et mål. 5. min efter målet dummede Per Nielsen sig. Per lavede et dumt frispark bagfra og fik sit andet gule kort. Et kvarter tilbage og Mikkel Bechmann forsøgte sig udefra. Klasse regning af Andersen. Med 10 min. igen var det ved at gå galt. Duncan fik en stor chance men missede dog efter en kanon redning af Pedersen. 5. min tilbage og frispark til Brøndby.
Mike Jensen skulle tage det og det var da også tæt på vis ikke Pedersen havde nuppet den. God redning. Så skete det. Brøndby scorede i det 94 min. og sikrede sig det ene point.

Kampen sluttede 1-1 på Lyngby stadion og Lyngby kunnen være meget tilfreds med deres egen indsats. Det Brøndby mål var held da vi styrede det meste af anden halvleg. Vores bedste mand var Danny Andersen som også blev Man of the Match. En god kamp.






Lyngby - Viborg
Kampen mod Viborg var lidt speciel. Vi var favoritter. Første halvleg startede lidt blandet. Der var lidt chancer til begge hold. 21 min. spillet. Vi pressede fuldstændig Viborg ned og Danny Andersen kørte lige gennem deres forsvar men missede desværre. Første halvleg ovre. En halvleg fyldt med flot spil fra Lyngby der fuldstændig styrede første halvleg. Der var nogen gode muligheder til Lyngby men de brændte gang på gang.

 48 min. god chance til viborg men de brændte. En time spillet. Lyngby fik frispark på kanten af feltet og Holst skulle tage sig af det. Holst rammet Muren og den gik ud til hjørnespark. God mulighed til Lyngby. 67 min spillet. Lasse Rise blev spillet fri ude på fløjen og sender et indlæg ind mod Holst som stod helt umarkeret. Holst ramte overliggeren. Endnu en stor chance. 78 min. Viborg fik et frispark på kanten af feltet og Mikkel Rask skulle sparke. Det gjorde han også godt. Mikkel Rask lavede et perfekt spark som sad lige oppe i hjørnet. 78 min. 0-1. Kampen sluttede ufortjent 0-1 til Viborg. Efter kampen fik vi af vide at Rasmus Marvits ville være ude mellem en uge og to uger.






AaB - Lyngby                                                                       
Vi tog til Aalborg med god selvtillid og gode ben. I dag håbede vi på at vi skulle få vores første sejr i Ligaen. 9 min. Christian Holst havde et godt spark. Karim Zaza hev dog en god redning frem og viste sin godhed. 15 min gået. Nomwethe med en god afslutning men endnu engang for Pedersen nuppet bolden. 32 min. Nomwethe fik serveret bolden lige til foden og sparkede bolden sikkert i kassen. 1-0 til hjemmeholdet.

40 min. Vi havde endnu en god afslutning på mål men igen reddede Karim Zaza flot. 43 min. Simon Bræmer til 2-0. han blev spillet fri og skød fra kanten af feltet. Pedersen kunne intet gøre. 45 min. Så kom målet fra Lyngby. Danny Andersen lavede et godt mål lige inden pausen som bare var perfekt. Det gav lige en ekstra håndfuld selvtillid. 45 min og 33 sek. STRAFFE til AaB. Den uheldige Var Martin Andersen som dog ikke fik noget kort. Johansson skulle tage straffesparket og han skød langt over. Johansson brugte ikke muligheden til at lukke kampen.

66 min. Kim Aabech blev spillet helt fri men brændte desværre den chance. Endnu en gang var det Karim Zaza der fandt en kanon redning frem. 69 min. Et godt indlæg blev sendt ind i feltet men heller ikke Andersen kunne få bolden ind for Lyngby. 75 min. tre kæmpe chancer til AaB for at lukke kampen men ingen af de tre kunne banke bolden forbi vores stærke keeper Pedersen. Kampen sluttede igen med et nederlag til Lyngby og de slutter så juli måned af med 1 point i 3 kampe.   




I næste update kommer det til at handle om august måned.
« Seneste Redigering: 18 Aug 2007, 19:33 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Klubben med store traditioner
« Svar #13: 18 Aug 2007, 09:23 »

God update.
Dog kunne jeg godt tænke mig, at du lavede nogle flere linjeskift i dine kampreferater, da det ellers kan virke lidt uoverskueligt at læse. 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Klubben med store traditioner
« Svar #14: 18 Aug 2007, 09:37 »

God update.
Dog kunne jeg godt tænke mig, at du lavede nogle flere linjeskift i dine kampreferater, da det ellers kan virke lidt uoverskueligt at læse. 


Mener du afsnit eller.?
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010