home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvordan er det gået dine favorithold?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan er det gået dine favorithold?  (Læst 181877 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1635: 14 Maj 2012, 08:17 »

Jeg har ikke andre hold end Brøndby, selvfølgelig sympatiserer man en lille smule med forskellige klubber rundt om i Europa, men ikke noget nævneværdigt!

Men jeg vil da hellere sætte fokus på hvor vild en dag det var i går!! Der skete jo de sindssygeste ting?! Mesterskabet i England blev som bekendt afgjort på vanvittig vis! Det samme gjorde nedrykningen til Bolton jo sådan set også! På et tidspunkt i kampen var Villa jo nede, men alligevel endte kampen som den så ofte har gjort for Bolton, de smed endnu en sejr.

I Spanien var mesterskabet afgjort for længst, MEN nedrykningskampen var da for vild!! i 92 minut ender det med at Villarreal rykker ud, eftersom Rayo scorede så langt inde i overtiden, samtidig med at Atletico Madrid havde scoret i 88 minut til 0-1 mod netop Villarreal Smiley Så det umulige skete for Villarreal, de er ude!

I Frankrig (Selvom der stadig mangler en runde) formåede Montpellier igen at score lige til sidst, og hev derfor en livsvigtig 1-0 sejr hjem, hjemme mod Lille. Derfor kan Montpellier nu nøjes med uafgjort i sidste kamp og stadig vinde mesterskabet!

I Italien blev det Inter der tabte det hele på gulvet i sidste runde og ender som 6'er ! Den dårligste placering i mange år! Og misser dermed Europa så vidt jeg kan se.

Så altså en vanvittig dag i går!

Hvad synes i om det hele?!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1636: 14 Maj 2012, 09:25 »

FCK tabte point, det var utilgiveligt.

Valencia tabte, det var lige meget.

Villarreal rykkede ud, det var rimelig nice.
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1637: 14 Maj 2012, 10:53 »

Det gik ikke super.

Brøndby tabte enormt.
Inter tabte og missede 3 pladsen, havde de nok også gjort selvom hvis de nu vandt.
Liverpool tabte.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1638: 14 Maj 2012, 10:58 »

Åh ja, Arsenal vandt. Så er den ikke længere.. Opstemt

Det var også fint at Man C snuppede titlen til sidst. FCM tabte vist (igen), men det er efterhånden mig ligemeget. Barca var jeg tidligere fan af, men der må jeg afskrives, så det gjorde mig heller ikke noget at Real vandt titlen. Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1639: 14 Maj 2012, 11:13 »

Real vandt, men det var nu mere mesterskabs festen bagefter der var fantastisk!

De 2 hold jeg sympatiserer med i England er Swansea og Newcastle, og jeg er sikker på at i godt ved hvordan det gik dem Smiley
Logged

Hala Madrid!

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1640: 14 Maj 2012, 11:28 »

Tjae, Milan vandt en lidt ligegyldig kamp mod Novara. Mesterskabet blev jo afgjort i næstesidste runde, hvor vi tabte til Inter, og dermed endegyldigt meldte os ud af mesterskabskampen. Så gårsdagens kamp kunne bruges til at give Pippo, Rino og Nesta en afskedskamp.

Men ok, havde vi slået Inter, så var vi sluttet et point efter Juventus, og så var Muntaris mål der fejlagtigt aldrig blev dømt i kampen mod Juventus, jo blevet afgørende for mesterskabet, det havde næsten været sværere at acceptere.

Champions League exitet gav desværre lige en formnedgang, som sendte matchbolden til Juventus, det var der det gik galt.

Men så må vi jo bare vende ekstra stærkt tilbage næste sæson, og vinde både Scudettoen og Champions League. Det kræver dog et par nye backs, i hvert fald en ny højreback...
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1641: 14 Maj 2012, 11:45 »

#DNE
Synes ellers Abate gør det bedre og bedre.. Men backsne har i flere år været vores svageste punkt - og er det uden tvivl stadig!
Spændende om det er planen at Mexes skal kunne tage over for Nesta, eller en ny hentes ind..
Traore og Montolivo er allerede kommet til på midten, og tager over for henholdsvis Gattuso og Seedorf(ud fra hvilken type spiller de er).
Det efterlader Inzaghi - hvor jeg vil tro vi vælger at give Paloschi en plads i truppen til næste år, som sidste angriber.
Mesbah er en fin back, men hvis vi vil til top i CL er vi nødt til at have backer på et højere niveau end dette.
Vores evne til at hente billige breddespillere er dog i top for tiden - og det er også her Mesbah hører til imo..

Back on topic:
Skuffende skuffende FCK... CV SKAL simpelthen stoppe, han magter ikke den position på bænken.
Milans rolle var udspillet, tilgengæld synes jeg det var en smuk fodboldkamp, ikke så meget på spillet, men betydningen. Det blev til farvel til Gattuso, Nesta, Inzaghi, Seedorf - og Van Bommel og Zambrotta som dog ikke har samme betydning. En tårevædet afsked der her blev taget, og Inzaghis mål, hvor han fanger forsvaret på offsidekanten, og smækker den ind bag keeperen, og hans efterfølgende jubel beskriver for mig hele mandens karriere. En nostalgisk dag, var det!
Logged


hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1642: 14 Maj 2012, 11:58 »


Brøndby tabte enormt!

Man United mistede mesterskabet i overtiden

Barcelona spillede uafgjort i en ligegyldig kamp.

Alt i alt.. En lorte sæson!
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1643: 14 Maj 2012, 12:08 »

Brøndby og Liverpool Behøver jeg sige mere?!?!

Real Madrid lidt blandede følelser Godt omkring mesterskabet lort omkring CHL
Logged

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1644: 14 Maj 2012, 13:06 »

Atlético sendt Villarreal ud af La Liga, men kom ikke i ChL-kval. pga. Malaga.. En lidt sur fornemmelse som Atlético Madrid-fan, da jeg egentlig godt kan lide Villarreal.. Jeg synes Granada burde have taget deres plads i Segunda Division..

Og så er der ikke meget at sige om det engelske mesterskab.. Det var fandeme surt, og jeg hader Agüero..
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1645: 14 Maj 2012, 13:50 »

Brøndby tabte enormt!

Man United mistede mesterskabet i overtiden

Barcelona spillede uafgjort i en ligegyldig kamp.

Alt i alt.. En lorte sæson!


Arggh de mistede det på hjemmebane imod Everton Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1646: 14 Maj 2012, 19:04 »

#DNE
Synes ellers Abate gør det bedre og bedre.. Men backsne har i flere år været vores svageste punkt - og er det uden tvivl stadig!
Spændende om det er planen at Mexes skal kunne tage over for Nesta, eller en ny hentes ind..
Traore og Montolivo er allerede kommet til på midten, og tager over for henholdsvis Gattuso og Seedorf(ud fra hvilken type spiller de er).
Det efterlader Inzaghi - hvor jeg vil tro vi vælger at give Paloschi en plads i truppen til næste år, som sidste angriber.
Mesbah er en fin back, men hvis vi vil til top i CL er vi nødt til at have backer på et højere niveau end dette.
Vores evne til at hente billige breddespillere er dog i top for tiden - og det er også her Mesbah hører til imo..

Back on topic:
Skuffende skuffende FCK... CV SKAL simpelthen stoppe, han magter ikke den position på bænken.
Milans rolle var udspillet, tilgengæld synes jeg det var en smuk fodboldkamp, ikke så meget på spillet, men betydningen. Det blev til farvel til Gattuso, Nesta, Inzaghi, Seedorf - og Van Bommel og Zambrotta som dog ikke har samme betydning. En tårevædet afsked der her blev taget, og Inzaghis mål, hvor han fanger forsvaret på offsidekanten, og smækker den ind bag keeperen, og hans efterfølgende jubel beskriver for mig hele mandens karriere. En nostalgisk dag, var det!

Det hører nok til i Milan tråden, men jeg er altså ikke enig i, at Abate gør det så godt. Han er en fighter af guds nåde, men han er så ringe defensivt, at det koster hver eneste gang vi møder de store hold. Han kan gå an som breddespiller, men han er slet ikke god nok, til at være fast mand i en klub som Milan. I dag kan jeg godt ærgre mig lidt over, at vi ikke slog til, da vi i sin tid havde chancen for at hente Ivanovic, men sådan er det så let at være bagklog, dengang var jeg ikke vild med tanken.

Men vi må nok hellere tage den i Milan tråden, hvis vi skal fortsætte den diskussion  Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1647: 14 Maj 2012, 19:35 »


Arggh de mistede det på hjemmebane imod Everton Smiley
Det kan man jo ikke sige.

Havde vi holdt stand mod Everton havde vi klart været tættere på mesterskabet, men det kunne jo lige så godt være vores ene point i mod Stoke tilbage i September, der kostede guldet.

I går tabte vi mesterskabet, det kan der ikke herskes nogen tvivl om. Hvis City havde vundet 4-0 kunne man argumentere for, at vi tabte mesterskabsterrænet da Everton gæstede os, men når vi nu var millimeter fra at ende med guldet i går, så hedder det altså, at det hele røg på gulvet i går.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1648: 15 Maj 2012, 21:19 »

AGF-Brøndby 5-1  Opstemt Grin Shockeret crazy Cool Thumbs Up
Milan vandt men det betød, som skrevet andetsteds ikke noget, da Juventus desværre havde vundet mesterskabet ugen inden.
Chelsea tabte til Liverpool, så det var noget lort.

Vh.Blackstone
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1649: 20 Aug 2012, 19:56 »

Silkeborg 0-1 Randers
-Skidt, skidt, skidt, skidt. Keld Bordinggaard RAUS! Desværre ser det ikke ud til at Kent Madsen tager situationen alvorligt nok.

Manchester City 3-2 Southampton
- Vi elsker når det ikke bliver for nemt! Men lækkert at starte ud med en sejr selvfølgelig. Dog ikke imponerende på nogen måde.

Atletico 3-5 Real Betis
Puha. Foran 0-3 ved pausen og så ser det ud til vi smider det hele væk i anden halvleg hvor Atletic kommer på 3-3. Dog ændrer vi hurtigt på det igen og vinder 3-5! Virkelig underholdene, og det er sgu en fantastisk start!
Logged


Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010