home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvordan er det gået dine favorithold?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan er det gået dine favorithold?  (Læst 181904 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1620: 20 Nov 2011, 16:12 »

FC Bayern 0-1 Dortmund
- En fremragende sejr, der bringer spænding i toppen af Bundesligaen. I øvrigt tredje gang i træk at vi besejre Bayern.

AC Horsens 0-1 OB
- En vigtig sejr i bestræbelserne på at vende den negative form. Trods sejren, så ser jeg stadig frem til en træner fyring, da Henrik Clausen på ingen måder lever op til mine forventninger.

Chelsea - Liverpool
- Kampen er ikke begyndt endnu, men ingen tvivl om at en sejr forventes i dette opgør. Glæder mig til at følge kampen, og håber på en to-måls sejr.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1621: 20 Nov 2011, 20:29 »

Chelsea - Liverpool 1-2
Den havde jeg ikke lige set, men vil da bestemt ikke beklage mig over det Smiley

FCM - AaB 1-3
Den havde jeg heller ikke set komme, og igen jeg skal nok lade være med at klage over det Wink
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1622: 20 Nov 2011, 20:49 »

Valencia 2 - 3 Real Madrid
Tilfreds med sejren, holdt lidt hårdt til sidst. Smiley

Og jeg er en glad EfB fan da Randers tabte 3-0 Vejle!
Logged

Hala Madrid!

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1623: 20 Nov 2011, 20:59 »

Thomas Rasmussen Kys Kys Kys

Javier Hernandez Kys
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1624: 20 Nov 2011, 21:02 »

Robin van Persie, der er vist ikke andet at sige..........
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1625: 20 Nov 2011, 21:09 »

Valencia 2 - 3 Real Madrid
Tilfreds med sejren, holdt lidt hårdt til sidst. Smiley

Og jeg er en glad EfB fan da Randers tabte 3-0 Vejle!

Hvorfor? ;-)

Havde det ikke være bedre at lade Randers ekspedere Vejle helt ud af kampen om oprykning? Om vi bliver 1'er eller 2'er er reelt set ligegyldigt, det vigtige er at rykke op for ellers er vi virkelig økonomisk alvorligt på skideren, og med Vejles afsluttende sejr er de 9 point efter (og har masser af selvtillid), mens en Randers-sejr ville have givet luft på 12 point ned og et Vejle-hold der nok havde stået uden megen tro på tingene i henhold til oprykning.

Det her er nok ikke lige tråden at diskutere det her, men nu tog jeg det lige op alligevel.  Tunge

Swansea 0-1 Manchester United  Smiley
« Seneste Redigering: 20 Nov 2011, 21:29 af Newton Heath » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1626: 20 Nov 2011, 21:28 »

... 2-1 FC København
Valencia 2-3 Real Madrid

Værste weekend i lang tid.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1627: 20 Nov 2011, 21:35 »

 Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Skøn weekend Brøndby og Liverpool vinder samtidigt også mod top holdene... jamen det er sgu længe siden det er sket.

Real Madrid henter desuden 3 point i Valencia hvilket heller ikke har gjort min weekend ringere.

HSV vandt ligeledes og med nederlag til Bayern så er den tyske front også sikret... meeen

FCM led et grumt nederlag men omvendt Q.P.R vandt en udekamp... sikken en weekend verden er smuk
Logged

YNWA

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1628: 20 Nov 2011, 21:41 »

Vestegnen 2-1 FCK Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt.. VILDESTE JUBEL ved 2-1 målet, og sikke en fantastisk forløsning da dommeren ENDELIG fløjtede af Grin.. Hvor er det ubegribeligt smukt at slå FCK, og ikke mindst deres taber afrikaner N Doye der nok er det mest usympatiske og tankefortabte menneske  Grin

Chelsea 1-2 Liverpool Grin Grin Opstemt.. Det er jo helt ude af kontrol.. Det burde ikke være muligt? Begge mine hold vinder, og enda over store rivaler.. Johnson så lad mig dog føde dine børn for fanden Grin Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Naustratze
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1629: 20 Nov 2011, 22:05 »

Hvorfor? ;-)

Havde det ikke være bedre at lade Randers ekspedere Vejle helt ud af kampen om oprykning? Om vi bliver 1'er eller 2'er er reelt set ligegyldigt, det vigtige er at rykke op for ellers er vi virkelig økonomisk alvorligt på skideren, og med Vejles afsluttende sejr er de 9 point efter (og har masser af selvtillid), mens en Randers-sejr ville have givet luft på 12 point ned og et Vejle-hold der nok havde stået uden megen tro på tingene i henhold til oprykning.

Det her er nok ikke lige tråden at diskutere det her, men nu tog jeg det lige op alligevel.  Tunge

Swansea 0-1 Manchester United  Smiley
Helt ærligt, vi vil hellere have Vejle BK end Randers :-)
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1630: 13 Maj 2012, 20:44 »

Selvom der stadig mangler 2 kampe i superligaen og den sidste runde i spanien bliver spillet lige nu, så vil jeg gerne nu sige at det har været et godt fodboldår.

Manchester City vinder mesterskabet. Det kan ikke være bedre. Og i sær med sådan en vanvittig afslutning. Det er bare lækkert.

Real Betis bliver nummer 13 eller 14 alt efter om Espanyol taber eller vinder mod Sevilla.
Det er også godkendt. Vi rykkede ned på et kussehår og missede oprykningen igen med et kussehår. Det har givet 2 års fravær fra La Liga og vi er blevet svækket meget siden. Vi har mistet mange gode spillere på de 2 år. Vi har aldrig rigtigt været i nedrykningsfare i sæsonen, jeg har hele tiden følt vi har styr på det og det virker det også til. 2-2 kampen mod Barcelona i går var rigtig flot. Ruben Castro er vanvittig. Næste år håber jeg vi kan komme til at blande os lidt højere oppe i tabellen. Men vores økonomi er ekstremt ringe, så det bliver måske svært at forstærke truppen. Jeg savner de gamle dage hvor vi spillede med i den sjove ende, men nu må vi affinde os med at være i den anden ende og derfor vil jeg heller ikke forvente mere i næste sæson, end det vi har opnået i denne sæson. Så hvis vi bare undgår at gå konkurs og undgår nedrykning næste år så er alt godt! I år har i hvert fald været en fornøjelse. Det bedste må siges at være 1-1 og 2-1 sejren over Sevilla. Lækkert at vi ikke taber til rivalerne!

Hvad Silkeborg angår kan jeg ikke undgå at være skuffet. Altså det er meget flot uanset hvad der sker de næste 2 kampe, men bare tanken om at vi har tabt til Køge 2 ud af 3 gange i sæsonen er klam. Hvis vi da bare havde fået de 6 point. At undgå nedrykning var min forventning og vi var heller ikke i nærheden af det så det er kun godt. Men vi svinger altså alt for meget. Træls at vi igen har været oppe at kysse den Europa League plads, men alligevel slacker det hele væk til sidst. Det er simpelthen for dumt. Vi må altså hæve vores bundniveau. At tabe til Køge er simpelthen ikke i orden. Hvad angår næste sæson så er mine forventninger dog stadig blot at vi bliver i den bedste række. Superligaen er uforudsigelig. Alt kan ske. Det eneste der ikke må ske for Silkeborg er at vi rykker ned. Og med Troels Bech ved roret samt Pourie i en god udvikling kan jeg heller ikke forstille mig det ske. Jeg tror vi kan opnå gode resultater bare med den tysker i truppen. Men lad os se til næste år. Jeg ser frem til næste sæson hvor jeg håber jeg kommer mere på stadion end jeg har været i år. Det er pinligt lidt jeg har været der i år.
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1631: 13 Maj 2012, 23:44 »

SønderjyskE 2:2 F.C. København

Vidunderligt resultat. Jeg er stadig i fuldstændig ekstase. Et vigtigt point på vejen mod anden pladsen!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1632: 14 Maj 2012, 00:57 »

SønderjyskE 2:2 F.C. København

Vidunderligt resultat. Jeg er stadig i fuldstændig ekstase. Et vigtigt point på vejen mod anden pladsen!
Grin

Swansea 1-0 Liverpool crazy crazy funny
Godnat sæson 2011/2012, hvor vi endnu engang fastholdte vores imponerende plads i 6-8 feltet i Premier League. Fantastisk job drenge, fantastisk flot sejr i verdens vigtigste pokalturnering! Mon ikke eksperterne som sædvanligt på forunderlig vis regner os med i top 4 igen næste sæson, hvilket efterhånden må være en joke medmindre vi forstærker os kraftigt i sommerferien! Dybt godnat sæson fra Liverpools side og den ferie er mere end usædvanligt meget tiltrængt!

AGF 5-1 Brøndby crazy Shockeret ticked off Græder
Godnat BRØNDBY! Gider ikke mere!

Denne her sæson kan som de sidste to, rende mig grusomt i røven! Optur må være, at City tog mesterskabet fra United på grusommeste United-vis, mens Nordsjælland gerne skulle løbe væk med den Superliga-titel, samt en Champions League-sejr til Bayern! Det vil trøste lidt! crazy
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1633: 14 Maj 2012, 01:16 »

AGF 5-1 Brøndby
Det kan ikke blive bedre! Fantastisk kamp!

West Brom 2-3 Arsenal
3. pladsen i hus. Ja tak!

Juventus 3-1 Atalanta
Endelig kom mesterskabet hjem, og en sæson uden nederlag i ligaen er jo bare fremragende.

Bedste fodboldweekend længe!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan er det gået dine favorithold?
« Svar #1634: 14 Maj 2012, 06:57 »

Agf 5-1 Brøndby
Swansea 1-0 Liverpool

En dag på kontoret Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010