home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1184 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 612910 gange)
Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2985: 05 Dec 2011, 21:08 »

Jeg ved, at Tiger har den - eller i hvert fald har haft indtil et par uger siden, kan ikke huske om den er udgået nu.. Men prøv i din lokale Tiger. Smiley

Scheisse mand, det ser jeg først nu. Tak! Smutter i Tiger imorgen Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2986: 05 Dec 2011, 21:11 »

Hvis nogen er interesseret i en julefilm, kan jeg stærkt anbefale "Elf" med Will Ferrell.
Min yndlingsfilm og jeg ser den året rundt, synes den er virkelig sjov. Peace
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2987: 05 Dec 2011, 21:28 »

Er lige kommet tilbage fra Pumpehuset, hvor whisky-producenten Jameson havde en promotionsevent hvor de viste The Big Lebowski og gav gratis drinks. Filmen er jo verdensklasse og kan ikke ses nok gange. Am I wrong?Huh :-)
The Dude er ganske enkelt verdensklasse, men hvordan kan man servere Jameson?!?!? White Russian er da det eneste rigtige... Wink
Logged

Veni, vidi, vici

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2988: 05 Dec 2011, 21:40 »

I går så jeg de to bedste film jeg nogensinde har set!

Først var det Fight Club fra 1999 og derefter Memento fra 2000.
Kan stærkt anbefale at bruge de 4½ time de tog :-)
Jeg har desværre aldrig set Memento, men det kunne da lyde som om der er mange der er begejstrede for den, så den er da nok værd at bruge lidt tid på.

Mht Fight Club kan jeg kun være enig. En fantastisk film! Ligesom mange andre af filmene som min favoritskuespiller Brad Pitt har været med i:
-12 monkeys
-Se7en
-Meet Joe Black
-Inglorious Basterds
-Snatch
...plus alle dem jeg ikke lige kan huske.  Wink
Logged

Veni, vidi, vici

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2989: 05 Dec 2011, 21:46 »

Jeg har desværre aldrig set Memento, men det kunne da lyde som om der er mange der er begejstrede for den, så den er da nok værd at bruge lidt tid på.

Her vil jeg så gå i mod hele tråden og sige at jeg synes Memento var lort med lort på, langsom, ikke voldsomt interessant, med for mange gentagelser og når man 5 min inde i filmen havde forstået konceptet var der ikke meget nyt at komme efter. Men jeg er vist også ene om at have den holdning.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2990: 05 Dec 2011, 21:53 »

Her vil jeg så gå i mod hele tråden og sige at jeg synes Memento var lort med lort på, langsom, ikke voldsomt interessant, med for mange gentagelser og når man 5 min inde i filmen havde forstået konceptet var der ikke meget nyt at komme efter. Men jeg er vist også ene om at have den holdning.
funny Det lyder fanme ulækkert.
Det kunne være jeg skulle se en trailer for den først, og se om det evt ville være noget for mig.
Logged

Veni, vidi, vici

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2991: 05 Dec 2011, 21:58 »

Memento er en dejligt film.

Selv har jeg i weekenden fået set Alive. Længe siden, jeg havde set den sidst. Handler om et uruguayansk rugbyhold, som styrter ned midt i Andesbjergene og skal finde ud af hvordan de skal overleve sammen som gruppe. Den er iøvrigt baseret på en virkelig begivenhed. Ikke noget videre mesterværk, amerikanske, middelmådige skuespillere og ikke mere end okay effekter (trods alt en halvgammel film snart)  - men den virker for mig. Jeg ved ikke om der er lavet et remake, men det er selvfølgelig 93-udgaven, jeg snakker om.
« Seneste Redigering: 05 Dec 2011, 22:00 af Njaourinho » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2992: 05 Dec 2011, 23:03 »

Så er Det Grønne Mil set, og det var fandme noget af en film. Endnu et mesterværk fra Stephen King. Meget rørende afslutning, og en film hvor der er stof til eftertanke. Jeg fortryder ikke et sekund at jeg har brugt 3 timer på den. Den var det hele værd, så absolut.
Logged

Martin Barca
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2993: 05 Dec 2011, 23:44 »

Da Vinci Mysteriet er fandme god Smiley Helt sikkert de 149 minutter værd Smiley 8/10 herfra.. Hvad synes i om den?
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2994: 05 Dec 2011, 23:47 »

Da Vinci Mysteriet er fandme god Smiley Helt sikkert de 149 minutter værd Smiley 8/10 herfra.. Hvad synes i om den?

Jeg synes ikke rigtig den var det store, men er heller ikke hjemme i det univers. 6/10 hvis jeg skal bedømme den.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2995: 05 Dec 2011, 23:56 »

Så Mean Machine her i dag, den engelske udgave af The longest yard. Absolut seværdig, og så viser den en ellers farlig Vinnie Jones som en ret solid afslutter! 6/10 herfra. det store minus er efter min mening at den blev anbefalet som en fodbold film, og der går en del tid med andre ting end bare fodbold, lidt i stil med Victory... Begge gode film, men jeg ville gerne se mere til fodbold delen, det er nok for at skaffe et bredere publikum.

Derudover er jeg lige blevet færdig med Caddyshack, den er angiveligt en af de bedste komedier nogensinde. Jeg er dog lidt skuffet over den, velsagtens på grund af den var blæst sådan op før. Både Chevy Chase og Bill Murray er dog sjove, det er bare en film der efter min mening er meget rodet og meget plat humor. Mest af alt er den rodet fordi der er så mange aktive figurere som der er lagt meget historie i. Måske den ville gå hvis man så den uden at lave andet imens, men nu vurderer jeg komedier ud fra at de skal være sjove uden at man stirrer sig blind på dem.. med andre ord, film der kan spilles manager imens man ser. vil "kun" give denne film 4/10.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2996: 06 Dec 2011, 00:17 »

Her vil jeg så gå i mod hele tråden og sige at jeg synes Memento var lort med lort på, langsom, ikke voldsomt interessant, med for mange gentagelser og når man 5 min inde i filmen havde forstået konceptet var der ikke meget nyt at komme efter. Men jeg er vist også ene om at have den holdning.

Det er jo ikke kun konceptet, men også selve historien der er interessant.

Og selve det univers der går forud for historien for den sags skyld.

But to each his own, som man siger Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2997: 06 Dec 2011, 00:34 »

Så blev den nye Conan set, og som en der har vokset op med Arnies Conan, mangler der et eller andet. Måske er det fordi Conan hverken slår heste eller kameler ned i denne her?Huh Men den skulle jo lægge sig op ad bøgerne og hvis jeg glemmer Arnie homon/steoid filmene fra min barndom, så vil jeg sige den er OK 5½-6/10. desværre virker den for kort, som om de ville fortælle meget mere og så klippede det helt i smader, men stadig aktion til en gang tømmermænd eller til en kedelig mandag aften
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2998: 10 Dec 2011, 12:38 »

Har lige sat Peter Weir filmen The Way Back paa er den noget vaerd?
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2999: 10 Dec 2011, 18:34 »

Et par hurtige bud på en god actionfilm?  crazy
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010