home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  1 Bruger, 807 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613754 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2625: 04 Mar 2011, 17:30 »

Hvis du keder dig eller har lidt tid i overskud, kan du passende se om du kender dine film remedier http://famousobjectsfromclassicmovies.com/play
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2626: 04 Mar 2011, 17:33 »

Hvis du keder dig eller har lidt tid i overskud, kan du passende se om du kender dine film remedier http://famousobjectsfromclassicmovies.com/play

Så får jeg Jasons maske fra fredag den trettende, og prøver at skrive Jason Skuffet.
Logged

FCK

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2627: 05 Mar 2011, 08:38 »

Har lige set Buried. Synes det er en rigtig god og spændende film og en dramatisk afslutning. Nogen andre som har set den? Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2628: 05 Mar 2011, 08:45 »

Har lige set Buried. Synes det er en rigtig god og spændende film og en dramatisk afslutning. Nogen andre som har set den? Smiley

Yes, har set den  Peace

Rigtig god film, og en slutning med en masse dramatik. Jeg mener selv at Cortes(som vist har lavet filmen) tydeligvis har fået en masse inspiration fra Alfred Hitchcock, da jeg føler dette ligeså godt kunne være en A.H. film  Thumbs Up

Kan klart anbefales Wink
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2629: 07 Mar 2011, 23:30 »

The last song
Som kæmpe Miley Cyrus fan er det jo nærmest et must at se denne film, og det er jo næsten også for dårligt at jeg først har fået den set nu. Men bundkarakterer i de fleste anmeldelser har fået mig til at holde mig væk fra filmen. Karakteren inde på IMDB er blot 4,4/10 og flere har kaldt det den værste film de har set. Men nu skulle det altså være og hold da kæft jeg er positivt overrasket. Mine forventninger var nemlig ikke særligt store på grund af det jeg havde læst, og jeg ved ikke om man skal være Miley freak for at kunne li denne film, men jeg synes det er en udemærket middel film, hvilket jeg ikke havde forventet eftersom anmeldelserne stinker. Nogle har også kritiseret Miley for hendes evner som skuespiller, dog mener jeg at hun gør det fantastisk. Men det skal så også siges at det ikke ligefrem er en neutral vurdering da jeg som sagt er fascineret af pigen i forvejen. Men scener som denne kan da kun få en som mig, der er vild med hendes udseende, til at elske filmen. Filmen i sig selv er dog ikke noget vidunder. Det er godt nok en tøsefilm, men jeg var nu meget godt underholdt, især i de første 40 minutter af filmen, men derefter døde den lidt. Jeg har nogle forskellige karakterer jeg gerne vil give filmen.

Selve filmen: 6,5/10
Miley Cyrus's skuespil: 8/10
Miley Cyrus's udseende: 100/10
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2630: 07 Mar 2011, 23:34 »

The last song
Som kæmpe Miley Cyrus fan er det jo nærmest et must at se denne film, og det er jo næsten også for dårligt at jeg først har fået den set nu. Men bundkarakterer i de fleste anmeldelser har fået mig til at holde mig væk fra filmen. Karakteren inde på IMDB er blot 4,4/10 og flere har kaldt det den værste film de har set. Men nu skulle det altså være og hold da kæft jeg er positivt overrasket. Mine forventninger var nemlig ikke særligt store på grund af det jeg havde læst, og jeg ved ikke om man skal være Miley freak for at kunne li denne film, men jeg synes det er en udemærket middel film, hvilket jeg ikke havde forventet eftersom anmeldelserne stinker. Nogle har også kritiseret Miley for hendes evner som skuespiller, dog mener jeg at hun gør det fantastisk. Men det skal så også siges at det ikke ligefrem er en neutral vurdering da jeg som sagt er fascineret af pigen i forvejen. Men scener som denne kan da kun få en som mig, der er vild med hendes udseende, til at elske filmen. Filmen i sig selv er dog ikke noget vidunder. Det er godt nok en tøsefilm, men jeg var nu meget godt underholdt, især i de første 40 minutter af filmen, men derefter døde den lidt. Jeg har nogle forskellige karakterer jeg gerne vil give filmen.

Selve filmen: 6,5/10
Miley Cyrus's skuespil: 8/10
Miley Cyrus's udseende: 100/10

Hvilken karakter havde filmen fået hvis MIley ikke havde været med? Grin
Logged

FCK

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2631: 07 Mar 2011, 23:35 »

Hvilken karakter havde filmen fået hvis MIley ikke havde været med? Grin

Hvis hun ikke havde været med havde jeg slet ikke set den.
Men når det så er sagt kunne jeg nok heller ikke have givet den mere end 2-3 stykker hvis hun ikke var med. Det må jeg nok ærlig indrømme.
Logged


Grønthandleren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2632: 11 Mar 2011, 20:46 »

Nogen som har set 'Cass'? Og som kan give feedback på den? Imdb: http://www.imdb.com/title/tt0954981/
Logged

krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2633: 11 Mar 2011, 20:48 »

hey er der nogen der har set The Rite? og som kan give en anmeldelse af filmen? Smiley
Logged

... U ain't got a minute.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2634: 12 Mar 2011, 04:29 »

Nogen som har set 'Cass'? Og som kan give feedback på den? Imdb: http://www.imdb.com/title/tt0954981/

God men langtrukken. Læs hellere hans bøger.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2635: 12 Mar 2011, 10:06 »

Case 39
Ja, jeg så Case 39 i går - En thriller/gyser med Rene Zellweger. Den er ikke ret kendt, og det er forståeligt nok hvorfor. Filmen handler om en socialarbejder som får et barn tvangsfjernet fra et forældrepar der forsøgte at slå barnet ihjel - Barnet, en pige, flytter ind hos socialarbejderen, men alt er ikke lutter lagkage med hende i huset. Filmen har sine skrækindjagende øjeblikke, men selve handlingen er ret forudsigelig, skuespillet er ikke til at råbe hurra for, og der er nogle gange hvor historien er sådan lidt "what..." - Og ikke på en god måde. Et lille gys, men forvent ikke den store historie eller et mesterværk
4/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2636: 12 Mar 2011, 13:00 »

men forvent ikke den store historie eller et mesterværk


Det er nok heller ikke lige den genre man skal gå efter, hvis man har den slags forventninger til en film Wink Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2637: 12 Mar 2011, 14:09 »

Det er nok heller ikke lige den genre man skal gå efter, hvis man har den slags forventninger til en film Wink Grin

Hehe, nej bestemt ikke, den er da fin nok til et hjernedødt krimi-gys ... Men i forhold til så mange andre gode film i samme genre, har det ikke krævet de store hjerneceller at skrive eller producere denne. Slutningen er næsten på linje med slutningen af IT...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2638: 12 Mar 2011, 14:52 »

Claim

Man følger her en masse Extreme Skiiere, der skier ned ad de vildeste bjerge og laver de fedeste tricks imens de skier ned ad stejle bjerge og store klipper.
Det er nok ikke en særlig god film for en der ikke er så vild med ski, fordi den kan godt være meget langtrukken og meget af det minder om hinanden. Men hvis man er en kæmpe skihaj ligesom mig, der glæder sig til hver eneste skiferie og tager på ski hvert eneste år, så bliver man næsten nødt til at se Claim.

Jeg giver den karakteren 8/10.

Traileren/teaseren kan ses her: http://www.youtube.com/v/Z-C5MRFnSJk
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2639: 12 Mar 2011, 22:21 »

Nogen der kan sige mig en rigtig god Amerikansk Fodbold film eller Basketball eller noget lign. har jeg nemlig lige fået lyst til at se ??
Logged

Sider: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010