home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 824 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613903 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2550: 23 Feb 2011, 12:25 »

Hvis den bliver set i selskab med andre, så kan det muligvis være, at den ryger på igen. Og jeg skal da ikke afvise, at du har ret, for der er vel en grund til den er højt rangeret Wink
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2551: 23 Feb 2011, 21:06 »

Nogle der har fået set 3:10 To Yuma? For overvejer at smide den i afspilleren og se den i aften.
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2552: 23 Feb 2011, 21:36 »

Nogle der har fået set 3:10 To Yuma? For overvejer at smide den i afspilleren og se den i aften.

Ja, jeg har set den. Kan godt anbefale dig at se den, hvis du er til western, Christian Bale og mean ass Russel Crowe Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2553: 23 Feb 2011, 22:00 »

Jeg er i hvert fald til 2 ud af 3 af det du nævnte Peace
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2554: 23 Feb 2011, 23:01 »

http://www.scope.dk/film/1985-skibbrud

Den så jeg tidligere i dag på tv2 film.. Fantastisk god film, som virkelig indeholder rigtig mange gode ting Smiley.. Kan klart anbefale folk at se den!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2555: 26 Feb 2011, 22:35 »

Så fik man lige set Falling Down med Michael Douglas igen...
Super film om hvad samfundet gør når en mand bliver presset helt i bund
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2556: 28 Feb 2011, 15:31 »

Pulp Fiction
Så er Pulp Fiction lige blevet færdig. Ud fra IMDb's fjerdeplacering til filmen, på deres top 250 liste, så var der høje forventninger til filmen, inden den blev sat i VHS afspilleren. Og eftersom jeg blevet meget, meget overrasket over Shawshank Redemption, så regnede jeg med, at jeg skulle give mig i kast med endnu et mesterskab.
MEN, nu hvor filmen er slut, så føler jeg, at jeg har spildt 2½ time af mit liv på den. Hold da op hvor var det en dårlig oplevelse. Langtrukken, kedelig, simpelthen intetsigende efter min mening. Hvis du ikke har set den endnu, så skal du kun prise dig lykkelig.

En af de værste film jeg nogensinde har set. Stik modsat Shawshank.

1/10

nejnejnejnej 1/10  Shockeret ticked off
Logged

FCK

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2557: 28 Feb 2011, 15:33 »

nejnejnejnej 1/10  Shockeret ticked off

han manglede to nuller på det et tal! 100/10!!
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2558: 28 Feb 2011, 15:41 »

A Lawbiding Citizen
http://www.imdb.com/title/tt1197624/
- Sidder der en derude, der endnu ikke har set denne film, kan jeg ikke sige andet end se for helvede en i fanden at få det gjort!
Den er virkelig fantastisk. Handlingen er genial, man får nemlig ikke blot den sædvanlige gang action, det hele udføres med et så perfektionistisk og klogt twist, der gør handlingen genial. Kort sagt handler den om en mand hvis kone og datter bliver voldtaget og dræbt, en voldtægtsmand får dødsstraf, den anden meget lavere.
Logged


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2559: 28 Feb 2011, 15:52 »

A Lawbiding Citizen
http://www.imdb.com/title/tt1197624/
- Sidder der en derude, der endnu ikke har set denne film, kan jeg ikke sige andet end se for helvede en i fanden at få det gjort!
Den er virkelig fantastisk. Handlingen er genial, man får nemlig ikke blot den sædvanlige gang action, det hele udføres med et så perfektionistisk og klogt twist, der gør handlingen genial. Kort sagt handler den om en mand hvis kone og datter bliver voldtaget og dræbt, en voldtægtsmand får dødsstraf, den anden meget lavere.
Den lyder nice og ser god ud på trailer. Så det vil jeg da se Smiley
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2560: 28 Feb 2011, 16:03 »

Helt enig. Det er en fantastisk film. Du har dog ramt et stykke væk fra den korrekte titel. Wink
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2561: 28 Feb 2011, 16:31 »

Har også set den, den er voldsomt god Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2562: 28 Feb 2011, 18:06 »

Shawshank Redemption
Forventningerne var, grundet jer hundehoveder, skruet ganske højt i vejret til denne film. Det er en gribende fortælling om rammerne bag et fængsel hvor Andy Dufresne prøver at klare sig. Filmen i sig selv er en rigtig god fortælling, men slutningen er en af de bedste jeg har set i mange år. Det er skægt når man ser slutningen så mange episoder man ikke lige har tænkt videre over, som bindes sammen til en fantastisk ending. Skuespillerne i den spiller også rigtig godt og man lever sig virkelig ind i den.
9/10

Black Swan
Ja, det er ikke hver dag man bliver sat til at se en balletfilm om Svanesøen, og jeg var da også ret skeptisk da kæresten fik overtalt mig til at se den med hende. Og jeg må indrømme at jeg blev positivt overrasket! Filmen handler om en balletdanser der skal opføre Svanesøen og lever sig meget ind i rollen som svanerne. I behøver ikke at kende noget til hverken ballet eller stykket, og alligevel kan filmen faktisk nydes. Den er fuld af ufattelig megen symbolisme, og man sidder virkelig til sidst og siger "aaah, DERFOR!" .. Utroligt at jeg kan synes om en film om en ballet, men denne er faktisk skruet rigtig godt sammen, og hvis I vil forkæle kæresten med en balletfilm, kan denne anbefales som godt materiale.
7.5/10

The Social Network
Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle håbe af denne film. En film om facebook lyder generelt lame, og det var den til dels også. Selve historien var ikke decideret forudsigelig, men alligevel var den ikke rigtig ret spændende. Det der hev den op, var den fanastiske figur i Mark Zuckerberg, som også bliver spillet fænomenalt. Men det er ikke en film som fascinerer eller underholder, så selvom den nok er en must-see for facebook fans, kan andre folk da også klare sig igennem den.
6/10
« Seneste Redigering: 28 Feb 2011, 18:23 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2563: 28 Feb 2011, 18:17 »

The Social Network
Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle håbe af denne film. En film om facebook lyder generelt lame, og det var den til dels også. Selve historien var ikke decideret forudsigelig, men alligevel var den ikke rigtig ret spændende. Det der hev den op, var den fanastiske figur i Mark Zuckerberg, som også bliver spillet fænomenalt. Men det er ikke en film som fascinerer eller underholder, så selvom den nok er en must-see for facebook fans, kan andre folk da også klare sig igennem den.
6/10
Well hvis man ser filmen som en film om hvordan man laver en stor hjemmeside, så er filmens berettigelse og deraf kvalitet selvfølgelig helt på det jævne. Men hvis man ser det som en klassisk film om Begær, jalousi og deraf indignation vendt mod hovedpersonen så er filmen altså bedre end 6/10
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2564: 28 Feb 2011, 18:28 »

Well hvis man ser filmen som en film om hvordan man laver en stor hjemmeside, så er filmens berettigelse og deraf kvalitet selvfølgelig helt på det jævne. Men hvis man ser det som en klassisk film om Begær, jalousi og deraf indignation vendt mod hovedpersonen så er filmen altså bedre end 6/10

Det ved jeg nu ikke.. Jeg kan sagtens se og følge de elementer i hvordan han forråder ham Eduardo men der er ikke ret mange elementer i den som gør filmen specielt indviklet eller spændende. Man befinder sig lidt på overfladen af den, og netop Zuckerbergs figur gør at man ikke lever sig videre ind i den. Han virker for intetsigende og fåtalt i de elementer hvor man virkelig kunne have gravet den del ud af filmen - hvis det var det man havde lyst til. Men jeg synes ikke at filmen helhjertede styrede efter hverken den ene eller anden side, og derfor blev det lidt en 'meh' løsning som jeg ikke kan bifalde.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010