home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:16:55 Lars Pedersen Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Indlæg: 1132905 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614583 gange)
fck-drengen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2250: 04 Sep 2010, 00:22 »

For 3 dage siden kom denne legende film på Youtube som nr. 6 i rækken: http://www.youtube.com/v/NKdPMqguDw8&feature=sub The Online Gamer 6 funny
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2251: 04 Sep 2010, 00:32 »

For 3 dage siden kom denne legende film på Youtube som nr. 6 i rækken: http://www.youtube.com/v/NKdPMqguDw8&feature=sub The Online Gamer 6 funny

Fuck så epic en film! Grin men tror ikk den skal ligges herunder, da dette er en vurder film tråd Tunge
Logged


fck-drengen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2252: 04 Sep 2010, 00:41 »

Fuck så epic en film! Grin men tror ikk den skal ligges herunder, da dette er en vurder film tråd Tunge
Ja, så tror jeg også det er den forkerte Smiley Men den er fandeme sjov! Grin
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2253: 04 Sep 2010, 00:44 »

Ja, så tror jeg også det er den forkerte Smiley Men den er fandeme sjov! Grin

Ja Grin har også valgt at se de andre afsnit Grin
Logged


fck-drengen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2254: 04 Sep 2010, 00:50 »

Ja Grin har også valgt at se de andre afsnit Grin
Min personlige favorit er 2'eren, hvor han ''danser'' funny
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2255: 04 Sep 2010, 00:57 »

Min personlige favorit er 2'eren, hvor han ''danser'' funny

Sys det er 6'eren der er sjovest Grin
Logged


ZZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2256: 12 Sep 2010, 21:26 »

Så vil jeg da lige komme med et input til denne fremragende tråd, da jeg har set en del film over de seneste par uger:

Welcome to the Dollhouse:
En film af en af mine yndlingsinstruktøre r, Todd Solondz, som laver nogle meget specielle og anderledes film. Den 11-årige (tror jeg) Dawn er grim, bliver mobbet i skolen, og hendes forældre er heller ikke vilde med hende. Hun forelsker sig i forsangeren fra sin storebrors band og kæmper længe for at vinde hans kærlighed. Pludselig dukker kærligheden op fra en uventet kant, og Dawns lillesøster forsvinder. En god skildring af et barns psykologi. Dog er det heller ikke Todd Solondz bedste film, og jeg vil anbefale at se 'Happines' i stedet for, hvis man vil se noget af ham. 6/10

Letters from Iwo Jima:
På trods af, at filmen er produceret og instrueret af min all-time yndlings filmperson, Clint Eastwood, blev jeg lidt skuffet over denne film. Historien fangede mig ikke 100%, og jeg synes, at filmen er for langsom og tung. Den foregår på en japansk ø under anden verdenskrig, og de japanske soldater forbereder sig på at blive angrebet af amerikanerne. Midtvejs i filmen kommer angrebet så, og resten af filmen går så med dem, mens man følger historiens hovedpersoner. Skuffende i mine øjne.. 4/10

O brother where art thou?
Filmen er lavet af den ene Coen-bror, og det er da også en ganske sjov komedie om de tre fængselsfanger, der formår at flygte. Filmen handler om deres vej tilbage til samfundet, hvor de må gå igennem mange prøver, inden filmen slutter. Historien er bygget op omkring Homers Odysse, og man møder forskellige karakterer fra bogen undervejs, "forklædt" som normale mennesker. Den har George Clooney i hovedrollen, og han gør det som altid glimrende. 7/10

No country for old men
Endnu en Coen-film og denne gang af dem begge to. Jeg blev virkelig positivt overrasket over denne film, som jeg virkelig synes er fantastisk. De tre største roller gør det fantastisk, specielt Javier Bardem i rollen som psykopatisk morder. Historien kender de fleste vel, så den vil jeg ikke ridse op, jeg vil blot sige, at hvis man ikke allerede har set den, bør man klart gøre det, da man er underholdt hvert eneste minut af filmen. 9/10
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2257: 12 Sep 2010, 21:38 »

PUSHER III

Genre: Thriller/Drama/Action.
Indspillingsår: 2005.
Skuespillere: Zaltko Buric, Marinela Dekic, Ilyas Agac, Slavko Labovic.
Instruktør: Nicolas Winding Refn.

PLOT: Narkohandleren Milo har nok at se til. Hans datter fylder 25 og der skal holdes en kæmpe fest. Samtidig er en af hans håndlangere forsvundet med ecstacy til en værdi af 120.000 kroner og den albanske mafia vil meget gerne have deres penge. Og som om det ikke er nok, er de fleste af hans håndgange mænd syge efter at have spist hans mad. Milos position som gangster er truet.

MIN BEDØMMELSE:
Jeg har altid været kæmpe fan Pusherfilmen og nu fik jeg mig endelig taget sammen til af se 3'ern hvor man denne gang følger Milo (Franks bagmand i 1'ern). Nicolas Refn har sat denne film op på en anden måde end de to andre. Jeg var meget spektisk og havde kun læst dårlige anmeldeser om den, men må sige den var en rigtig god film Zlatko Buric spiller fantastisk, dog kan man godt se der er mange uerfaren skuespillere med og det rykker lidt ned - dog virker det fedt når det er skuespillere som kommer fra det milijø, men alt i alt er det en god film med massere af power på hele vejen igennem - Men den kan imo ikke måle sig med Pusher 1 og for den sags skyld hellere ikke Pusher 2.

7/10.
« Seneste Redigering: 12 Sep 2010, 21:40 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

caspar2
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2258: 13 Sep 2010, 13:45 »

The Prestige

Intet mindre end en klassefilm. Til Jer som ikke har set den; Se den! Det er absolut en film, der er værd at anbefale.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2259: 20 Sep 2010, 17:32 »

Jeg vil lige efterlyse en film som jeg har rigtig meget lyst til at se igen. Jeg så den for, det har nok været 4-5 år siden cirka, så den er ihf. ikke ny. Filmen omhandler en gruppe unge, britiske drenge, i 11-12 års alderes (ret mig hvis jeg tager fejl). De laver så kriminalitet, og en grov slags, indtil de fylder de magiske 13 år og kan straffes. En af disse drenge er filmens hovedperson, og noget af det eneste jeg kan huske er, at i starten overfalder de en bil med lysstofsrør, og i slutningen sidder ham der drengen med en tændstik og skal til at brænde sit eget hus ned ( og dermed begå selvmord fordi han er fyldt 13 og kan straffes ).

Jeg håber nogle af jer kan hjælpe! Smiley
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2260: 30 Sep 2010, 19:25 »

Shutter Island

Ja, har først fået set den nu.
En film jeg virkelig nød at se, da der virkelig var meget stof til eftertanke. Jeg sad og spekulerede gennem hele filmen, prøvede at få trådende til at hænge sammen. En film, som stik modsat beretter-modellen, virkelig er godt klippet sammen. Historien er genial, hvilket manden bag i kameraet også er, Martin Scorsese.
En af de bedre psykologiske thrillere jeg har set i lang tid. Meget høj underholdningsværdi .

Jeg har aldrig været så tæt på at falde i søvn i en biograf som jeg var under den film. Jeg fattede simpelthen ikke det mindste af hvad den gik ud på.
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2261: 30 Sep 2010, 19:56 »

Nogen der har været inde og se Grown Ups?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2262: 30 Sep 2010, 20:04 »

Nogen der har været inde og se Grown Ups?

Ja, den er herre grineren efter min mening. Helt klart vær at se.
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2263: 30 Sep 2010, 20:18 »

Ja, den er herre grineren efter min mening. Helt klart vær at se.
Okay har også overvejet det meget.
Logged

JLC™
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2264: 01 Okt 2010, 19:55 »

Machete (2010)

Kan man li' blodig vold og rå action, så er dette en film der skal ses.
Robert Rodriguez har gjort det igen.

8/10


Predators (2010)

En dårlig efterfølger til klassikeren Predator fra 1987.
Er man fan af Predator så skal man jo nok se den, men forvent ikke nogen superfilm.
Skuffende.

5/10


Get Him To The Greek (2010)

Spin-off film med Russell Brand's karakter Aldous Snow fra filmen Forgetting Sarah Marshall.
Den var ikke noget for mig, fangede mig ikke og var bare generelt irreterende.
Kan ikke anfebales, heller ikke engang hvis man er fan af Russell Brand.

5/10


Logged

Sider: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010