home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:16:55 Lars Pedersen Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 779 Gæster Online.

Indlæg: 1132905 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614647 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2220: 07 Aug 2010, 21:55 »

Like Mike 2 er en afslappende familiefilm, men se den selv og bedøm selv om den er noget for dig.

Amerikansk familiefilm fra 2006
Originaltitel: Like Mike 2: Streetball

Jerome Jenkins Junior får ikke den respekt, han fortjener på basketball-banen. Han er for ung, for langsom og for kort. Men når han ifører sig et par mystiske kondisko, så bliver han pludselig i stand til at drible og dunke som en anden Michael Jordan.

Medvirkende: Jascha Washington (Jerome), Kel Mitchell (Ray), Michael Beach (Senior), Brett Kelly (Rodney), Micah Williams (Nathan) mfl.

Vh.Blackstone

Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2221: 07 Aug 2010, 22:28 »

Den nye Karate KID ER OGSÅ ALT FOR FED Smiley ups caps Skuffet
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2222: 07 Aug 2010, 23:01 »

Jeg har så også været inde og se Inception, og hold kæft den er fed!

Den store hype er i mine øjne helt fortjent - mere gennemført film skal man lede længe efter Smiley
Logged

GatoGordo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2223: 07 Aug 2010, 23:07 »

Jeg har så også været inde og se Inception, og hold kæft den er fed!

Den store hype er i mine øjne helt fortjent - mere gennemført film skal man lede længe efter Smiley
og fantastisk cast !, alle levere bare en super præstation, og vil give dig helt ret i den lever op til al den hype der har været ..
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2224: 07 Aug 2010, 23:46 »

Dorm Daze 2 er en fed komediefilm med gode skuespilspræstation er.

Amr. komedie fra 2006
Originaltitel: Dorm Daze 2
Et nyt skoleår er begyndt for de sexfikserede studerende på Billingsley University. Og for 2.års-eleverne betyder det starten på en arkæologisk studietur på et krydstogtskib i det caribiske hav. Der er lagt op til hårdt arbejde ombord i det flydende klasseværelse. Men når temperaturen stiger, ryger tøjet sammen med hæmningerne. Og så er kursen lagt om til partycruise med kapsejlads om, hvem der først kommer i køjen med kaptajnens lækre kone...

Medv.: Rachel Hubber: Gable Carr. Mike: Patrick Casey. Pete Hanson: Patrick Cavanaugh. Cliff: James DeBello.
Instr.: David Hillenbrand/ Scott Hillenbrand.

Vh.Blackstone
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2225: 09 Aug 2010, 05:09 »

Jeg så tidligere i nat The Hills Run Red, som er en fed film, som skal ses, men se den selv og vurder selv.

The Hills Run Red
Gyser Usa 2009
En bande af filmfanatikere begiver sig ud i skoven for at finde det sted, hvor en berygtet splatterfilm er optaget.

Sophie Monk, Tad Hilgenbrink, William Sadler.
Instruktør:Dave Parker.

Vh.Blackstone
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2226: 09 Aug 2010, 05:22 »

Iskoldt Mord er en fed film, som skal ses miníum en gang og jeg kan se den igen og igen, men se den selv og vurder selv.
Den er med gode skuespilsprlstation er af bla. Sandra Bulluck, Chris Penn, Ryan Gosling og Ben Champlin.

Originaltittel:
Murders By Numbers
To high school-studerende mistænkes for mordet på en ung kvinde, selvom de har et vandtæt alibi. Med Sandra Bullock og Ryan Gosling.

Sandra Bullock, Ryan Gosling, Ben Chaplin, Chris Penn, Michael Pitt.
Instruktør:Barbet Schroeder.

Vh.Blackstone
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2227: 11 Aug 2010, 21:52 »

Inception

Ved hjælp af tophemmelig teknologi kan Dom Cobb trænge ind i andres drømme og udtrække ideer fra deres natlige hjernespind. Men på sin seneste opgave bliver han hyret til at gøre præcis det modsatte. Cobb skal plante en idé i hjernen på forretningsmanden Saitos rival, Fischer. Drømmetyven indrullerer et helt hold af hjælpere til missionen, som naturligvis er endnu mere kompliceret, end den lyder.


Gik lidt skeptisk ind til denne film, da jeg har tendens til at hade film alle andre elsker. Mange har sgu kigget undrende på mig, da jeg fortalte jeg hader Indiana Jones, Star Wars, Avatar, Terminator. Men altså med frygt for skuffelsen, blev jeg meget glædeligt overrasket over denne film. Historie og manuskript er outstanding. Jeg forsvandt helt i denne fanastiske film. Udover den første lidt for kedelig halve time undeholder filmen hele vejen og er røget ind på fin favorit film top 10. 9.5/10

Vil dog lige nævne et lille minus, som også er en lille !SPOILER!.
Marion Cotillard, som har en rimelig væsentlig rolle i filmen, selvom hun har en birolle. Hun spiller Di Caprios fortabte kærlighed og gør et absolut horribelt arbejde. Hendes replikker i filmen lyder som læst direkte fra manuskript og hun ligner et lig. Det sidste er faktisk så voldsomt, at det er befriende, da hen mod slutningen i filmen, hvor hun endelig viser et ansigtsudtryk, der tyder på lidt indlevelse i denne film.
Hendes metalliske stemme lyder også forfærdeligt, men det kan selvfølgelig skyldes, at hun er født franskmand. Derfor burde der stadig været hyret en ordentligt sprog coach eller castet en anden skuespiller.
Synd hun skal ødelægge en ellers fantastisk film og synd hun skulle spille overfor di Caprio, som jeg mener er en fantastisk skuespiller. Scenerne med de to viser virkelig, hvor forfærdelig hun er.
Den VÆRSTE præstation jeg NOGENSINDE har set i en film.
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2228: 11 Aug 2010, 22:09 »

Inception

Ved hjælp af tophemmelig teknologi kan Dom Cobb trænge ind i andres drømme og udtrække ideer fra deres natlige hjernespind. Men på sin seneste opgave bliver han hyret til at gøre præcis det modsatte. Cobb skal plante en idé i hjernen på forretningsmanden Saitos rival, Fischer. Drømmetyven indrullerer et helt hold af hjælpere til missionen, som naturligvis er endnu mere kompliceret, end den lyder.


Gik lidt skeptisk ind til denne film, da jeg har tendens til at hade film alle andre elsker. Mange har sgu kigget undrende på mig, da jeg fortalte jeg hader Indiana Jones, Star Wars, Avatar, Terminator. Men altså med frygt for skuffelsen, blev jeg meget glædeligt overrasket over denne film. Historie og manuskript er outstanding. Jeg forsvandt helt i denne fanastiske film. Udover den første lidt for kedelig halve time undeholder filmen hele vejen og er røget ind på fin favorit film top 10. 9.5/10

Vil dog lige nævne et lille minus, som også er en lille !SPOILER!.
Marion Cotillard, som har en rimelig væsentlig rolle i filmen, selvom hun har en birolle. Hun spiller Di Caprios fortabte kærlighed og gør et absolut horribelt arbejde. Hendes replikker i filmen lyder som læst direkte fra manuskript og hun ligner et lig. Det sidste er faktisk så voldsomt, at det er befriende, da hen mod slutningen i filmen, hvor hun endelig viser et ansigtsudtryk, der tyder på lidt indlevelse i denne film.
Hendes metalliske stemme lyder også forfærdeligt, men det kan selvfølgelig skyldes, at hun er født franskmand. Derfor burde der stadig været hyret en ordentligt sprog coach eller castet en anden skuespiller.
Synd hun skal ødelægge en ellers fantastisk film og synd hun skulle spille overfor di Caprio, som jeg mener er en fantastisk skuespiller. Scenerne med de to viser virkelig, hvor forfærdelig hun er.
Den VÆRSTE præstation jeg NOGENSINDE har set i en film.

Svar på SPOILER:

Da jeg så den må jeg sige at jeg ikke lagde mærke til at hun ikke havde noget udtryk eller "læste" op. Jeg ved ikke om man kan tolke det sådan at hun er et minde, og derfor husker man ikke hendes ansigtsudtryk og det hele bliver lidt mere mekanisk, det er den eneste forklaring jeg kan komme på ihf.  Hævet Øjenbryn
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2229: 11 Aug 2010, 22:48 »

Gik lidt skeptisk ind til denne film, da jeg har tendens til at hade film alle andre elsker. Mange har sgu kigget undrende på mig, da jeg fortalte jeg hader Indiana Jones, Star Wars, Avatar, Terminator.

Jeg har samme "tendens" som dig, men Christopher Nolan kan jo ikke skuffe. Han har til dato ikke lavet en dårlig film.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2230: 11 Aug 2010, 22:49 »

Inception
Jeg tvivler meget på at det er nødvendigt at uddybe. Alle ved vel efterhånden hvad det er for en film, og de fleste har nok efterhånden hørt en del godt om den.
10/10

Kingdom of Heaven
Jeg havde ganske vidst set den før, men det er en del år siden. Jeg kunne ikke rigtigt huske noget af den, men jeg blev godt nok positivt overrasket. Orlando Bloom spiller som sædvanlig en ekstremt afslappet og rolig mand, der dog er noget af en haj med et sværd. Som altid er han fyldt til randen med sarkastiske oneliners, såvel som punchlines og klogt input. En cool karakter. Altid spændende med noget historisk indhold og så er der altså nogle fantastisk kampscener deri. Generelt en stor positiv overraskelse, i og med at jeg egentlig huskede den som lidt halv-kedelig.
8,5/10

The Ghost Writer
Virkelig god. Super spændende thriller, også selvom den ikke er fyldt med action-scener og så videre. Ewan McGregor er som altid super god og Pierce Brosnan gør det virkelig også godt i rollen som en tidligere engelsk premierminister, der nu risikerer at skulle stå skoleret i Haag, efter at være blevet beskyldt for at have begået adskillige krigsforbrydelser.
Spændende, underholdende og velskrevet.
8,5/10

Green Zone
De siger 'Bourne Goes Epic'. Alligevel synes jeg ikke at det var bedre end Bourne filmene. Men Matt Damon gør det som så ofte før set, rigtig godt og så er det en super velskrevet historie, som er rigtig spændende og får en til at tænke om det mon virkelig gik sådan for sig, da amerikanerne invaderede Irak tilbage i 2003. Alligevel var den absolut ikke 'Epic', men en god og underholdende film var det da uden tvivl.
7,5/10

Hot Tub Time Machine
Endnu en typisk amerikansk komedie, der tager et emne der er brugt adskillige gange og forsøger at trække latter ud af det. Det lykkes dog nogenlunde, men det er absolut ikke på grund af historien. Det er til gengæld et rigtig godt cast, med John Cusack (2012), Clark Duke (Sex Drive), Craig Robinson (Pineapple Express) og Rob Corddry (Harold and Kumar: Escape from Guantanamo Bay). Og så skader det vel heller aldrig at Crispin Glover er med.
6,5/10
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2231: 13 Aug 2010, 00:34 »

HAr lige været ind og se the expendables super fed film.. en film lavet af mænd til mænd... så nice
Logged

KaAn
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2232: 13 Aug 2010, 00:42 »

HAr lige været ind og se the expendables super fed film.. en film lavet af mænd til mænd... så nice
Christ!
The Expendables er den dårligste film jeg nogensinde har set!
Den er så dårlig at jeg ikke kan kritisere den konstruktivt.
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2233: 13 Aug 2010, 01:24 »

To veninder lokkede mig i går til at se den danske komedie Srængfarlig bombe.
Normalt elsker jeg danske komedier, og denne her var også ganske underholdende. Dog er det ærgeligt, at der kun er én nice karakter med, og det er selvfølgelig hovedpersonen Tonny, som har et fantastisk sprog, og afogtil får nogle helt sindsyge vredesudbrud.

Så hvis du kan lide forholdsvist urealistiske film, med en rimelig plat handling, men med en del sjove citater, så kan jeg godt anbefale Sprængfarlig bombe.
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2234: 13 Aug 2010, 10:56 »

Christ!
The Expendables er den dårligste film jeg nogensinde har set!
Den er så dårlig at jeg ikke kan kritisere den konstruktivt.
Det er nok fordi du ikke er så gammel måske.. det er en film jeg har savnet. en film som den var lavet tilbage 80erne. ingen mening med film.. bare mega rå hård action. plus fedt at se alle de fede gammel skuespiller. lad os få nogen flere af dem.. håber der kommer en 2er af den..
Logged

Sider: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010