home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 793 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614855 gange)
LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2085: 28 Jul 2009, 22:58 »

Igår så jeg filmen "Vejen til Guantanamo", en rigtig fed film, hvor tre kammerater rejser til Pakistan fordi den ene skal giftes. De vil lige tage et smut til Afghanistan, som ender med en modbydelig rejse gennem et-to fængsler før de ender i Cuba på Guantanamo-basen. De bliver igen og igen beskyldt for at være Talebanere der arbejdede for Bin Laden, men i sidste ende bliver de sluppet fri pga. at de snakker engelsk og bor i England. Altså 1½-2 år efter de rejste til Pakistan. Deres ene ven forsvandt dog på vej til Pakistan, formodentlig bombet på ladet af en af de andre lastbiler som de var tvunget til at køre med.

Man får virkeligt et indblik i hvor barsk det er når ingen tror på en i et fængsel hvor de bliver med at beskylde uden grund indtil man giver efter. Deres redning var at hvis de gav efter for beskyldningerne, vil de komme for en dommer. Der er det så at kammeraterne har et bevis som jeg nok skal lade være med at afsløre. Men det bliver igen og igen udsat, men til sidst bliver de sat fri Smiley Alt i alt en fed film.
Logged


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2086: 28 Jul 2009, 23:04 »

Jeg er lige kommet hjem fra biffen hvor jeg så Hangover - Tømmermænd i Las Vegas.
En herlig film - Humor i topklasse!

Ja den er virkelig sjov og uforudsigelig! Synes den er rigtig sjov, havde ikke regnet med at den var SÅ sjov Opstemt
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2087: 28 Jul 2009, 23:11 »

The Hangover er klart en film ALLE drenge bør se, normalt sidder jeg og tænker over hvad der nu vil ske, men i denne film er der nærmest ikke mulighed for det, man griner nærmest fra start til slut, klasse film!
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2088: 31 Jul 2009, 21:33 »

Jeg er lige kommet hjem fra The Hangover!

FUCK HVOR ER DEN GENIAL! Jeg ved ikke hvad fuck nogen af dem hedder pånær Doug, men forsatan den var var sjov. Flækkede af grin op til flere gange! Mega morsom - og jeg kan kun anbefale den! Fuck Sorte Kugler og alt andet - den her slår alle rekorder!

Hahaha!!!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2089: 31 Jul 2009, 21:43 »

Ja, Hangover er beeestemt en lækker film. Utroligt som man havde lyst til at drikke sig fuld efter, haha. Wink Bedste film jeg har set i år.
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2090: 31 Jul 2009, 21:49 »

lige nu er der jo the fast and the furious på tv3, så den ser jeg, en halvgammel film, men den er sgu stadig genial! Opstemt

til dem der ikke ved det kommer både nummer to og tre de følgende dage:)

seneste film jeg ellers så var goal 2, og goal 1 lige efter hinanden.
filmene der følger santiago munez' vej fra de mexicanske/amerikanske gader og så til england og newcastle, indtil han i goal 2 living the dream, havner i selveste real madrid og oplever diverse ting Smiley
Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2091: 31 Jul 2009, 21:53 »

Havde sgu ikke regnet med så gode tilbagemeldinger fra The Hangover! Den ser ret plat ud på plakaten, men det kunne da være man skulle se den så Smiley

Jeg så Brüno her forleden, og DET er fandeme en sjov film Opstemt Der er så mange geniale sekvenser, og den er bestemt en must-see, hvis man kan lide Cohens humor. Dog kan den østrigske bøsse som karakter ikke holde en film, og de sidste 20 minutter er en smule kedelige, da historien minder lidt for meget om Borat-filmen, og man efterhånden er kommet godt ind på livet af Brüno.
Der er dog så mange geniale scener, at dette ikke spiller den store rolle.

5/6
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2092: 31 Jul 2009, 21:55 »

lige nu er der jo the fast and the furious på tv3, så den ser jeg, en halvgammel film, men den er sgu stadig genial! Opstemt

Enig, sidder også selv og ser den, det er sku en pænt god film.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Aarhus Fremad
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2093: 31 Jul 2009, 21:59 »

Jeg så den nye Harry Potter i biffen, men den var sgu kedelig. Heldigvis er pigerne da kønne og sjove ellers var jeg helt sikkert faldet i søvn...
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2094: 31 Jul 2009, 22:12 »

Havde sgu ikke regnet med så gode tilbagemeldinger fra The Hangover! Den ser ret plat ud på plakaten, men det kunne da være man skulle se den så Smiley

Jeg så Brüno her forleden, og DET er fandeme en sjov film Opstemt Der er så mange geniale sekvenser, og den er bestemt en must-see, hvis man kan lide Cohens humor. Dog kan den østrigske bøsse som karakter ikke holde en film, og de sidste 20 minutter er en smule kedelige, da historien minder lidt for meget om Borat-filmen, og man efterhånden er kommet godt ind på livet af Brüno.
Der er dog så mange geniale scener, at dette ikke spiller den store rolle.

5/6

hangover er fucking sjov!
og et godt råd, se rulleteksterne! der er de vildeste billeder af hvad der faktisk er sket Smiley
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2095: 02 Aug 2009, 23:24 »

Jeg har lige set The Shawshank Redemption på TV2 og forstår først nu, hvorfor alle mener, at den film er så god. Kæft, hvor var det en dybt fascinerende oplevelse, som overgår alle andre film jeg har set med længder. Heriblandt to så store perler som Scarface og The Godfather Part I, som begge ellers har den suverænt fedeste skuespiller i historien, i hovedrollen. Vanvittigt. Vil ikke sige noget som helst om handlingen, men bare anbefale dem som ikke har set den at se den. Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2096: 02 Aug 2009, 23:27 »

Satans. Jeg vidste, at jeg skulle have sat mig ned og få set den!
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2097: 02 Aug 2009, 23:29 »

Satans. Jeg vidste, at jeg skulle have sat mig ned og få set den!
Tag ned i Stereo Studio og køb den til 25kr. Utroligt hvad man kan få for de penge!
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2098: 02 Aug 2009, 23:29 »

... og i samme genre som -LFC- bringer på banen, vil jeg anbefale Escape from Alcatraz - den er ikke helt i samme klasse, men den kan fåes til ca. 20-50 kroner i mange DVD-butikker, og det er den uden tvivl værd. Smiley Plottet er ikke særlig chokerende, især ikke hvis man har set filmen ovenover, men det er en rigtig flot film, og hvis man kan lide Shawshank Redemption, så kan man også lide denne med stor sandynlighed. Smiley
Logged

Iloveme
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2099: 02 Aug 2009, 23:34 »

The Hangover/Tømmermænd i Las Vegas er den sjoveste film !!
Elsker den måde den er sat op på og skuespillerne spiller deres roller helt perfekt ! (:

Alan spiller sin rolle pisse godt. han er så grinern..

DEN SKAL SES (helst i biografen mener jeg)
Logged

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010