home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  2 Brugere, 891 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615012 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1950: 03 Jun 2009, 00:22 »

Nu ved jeg ikke om jeg bryder ind over indterne jokes eller resumerer en allerede nævnt film i tråden, men jeg var inviteret i biografen af en ven i dag, og vi valgte at se State of Play.
- Bedste valg, jeg har taget i lang lang tid. Det er virkelig en af de bedre film jeg nogensinde har set, og hvis man er på toppen, kan man godt finde rundt i alle de bolde og tråde, der bliver kastet i luften. Der er ikke tid til tissepauser eller noget og jeg var lige skarp nok til at kunne være med hele vejen igennem, uden at miste tråden, hvilket jeg tidligere har gjort.

Kan kun anbefale den, alle bør og burde have set den.
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1951: 03 Jun 2009, 06:33 »

Jeg tog ind og så forpremiere på Zoomerne, en børnefilm. Jeg var der inde fordi at jeg havde fået VIP-billeter af min gode ven Sophus, der spiller én af hovedrollerne, Alexander. Smiley
Han er blevet lidt af en 'stjerne' på det seneste. Wink Det er ret fedt at se i Go´ aften Danmark og læse interviews med ham i diverse blade.
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1952: 04 Jun 2009, 11:59 »

Det er måske lidt en sjov request men jeg søger nogle film.

Film der foregår tropiske steder, gerne på stranden eller i troperne, jeg elsker de billeder derfra.

Jeg har allerede:
The Beach
Into the blue

Det er lidt svært at google, så jeg håber der er nogle, som lige kan komme i tanke om nogle!
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1953: 04 Jun 2009, 12:28 »

Pirates of The Caribbean filmene er et bud.
ellers er der  den der med Tom Hanks, hvor han strander på en øde ø. ret flot film. - Cast Away
Rambo 2
Den der med Christian Bale, hvor han styrter ned mit så fly i Vietnams jungler - Rescue Dawn
Logged

Thaurat al Shabab

Kruckow
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1954: 05 Jun 2009, 14:55 »

I går valgte jeg at se filmen The Wrestler. Jeg troede jeg skulle bliver underholdt med flotte kampscener, og at det generelt ville være en meget overfladisk film, som ikke havde nogen speciel dybde eller pointe. Jeg blev i den grad gjort til skamme.

The Wrestler er et mesterværk, dette skyldes specielt hovedrolleindehaver en, Mickey Rourke. Rourke spiller wrestleren Robin 'the ram' Robinson, en wrestler som tydeligvis ikke er på toppen, og han gør det til UG med kryds og slange. Det er lang tid siden jeg har været så berørt af at se en film.

10/10
Logged

Og hun vil ik' ha' en bodybuilder... THANK YOU GOD!

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1955: 06 Jun 2009, 16:36 »

Hej drenge. Wink
Jeg søger en baseball film, som er af ældre dato. Den handler om nogle børn. Der er en kaster som kun kan kaste godt hvis han høre en bestemt sang fra hans walkmann, og så er der også en lille dreng der bliver skudt til sidst. Smiley
Jeg håber der er nogle der kan hjælp. Wink
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1956: 06 Jun 2009, 16:48 »

Det lyder som Hard Ball med Keanu Reeves fra 2001.
Logged

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1957: 06 Jun 2009, 16:55 »

mange tak, det var den. Wink
Logged


Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1958: 21 Jun 2009, 14:18 »

Dazed and Confused [1993]

Kultfilmen fra 1993 af Richard Linklater, en af mine favorit instruktører, blev i går sent kl. lort om natten og det var et glædeligt gensyn.

Filmen afspejler den amerikanske ungdomskultur meget bedre end nogen anden af de endeløse "teenage flicks" fra det nye årtusinde.
Den har også en del fremtidige stjerner med i form af Ben Affleck, Matthew McConaughey, Milla Jovovich og Adam Goldberg.

Til alle jer der lige nu er ved at afslutte 9. 10. Gymnasiet osv.: Sæt jer ned og se filmen Smiley
« Seneste Redigering: 21 Jun 2009, 16:58 af Marchena » Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1959: 21 Jun 2009, 16:41 »

Ja for fanden Marchena.
En overset film og en lille perle.
Jeg som gik og troede at jeg var den eneste som har ham som en af mine yndligsinstruktører ...
men han er selvfølgelig blevet mere kendt efter Before Sunrise og efterfølgeren, som jeg ike kan huske hvad hedder(Before Sunset), men har du set Slacker? og er den noget ved.
Jeg ved godt at den er god(tror jeg), men jeg har ikke fået den set endnu, hvilket er for dårligt, men det er jo ikke lige den nemmeste film at finde, selvom at man kan købe den diverse steder og jeg skal også ha købt den.
Waking Life og Tape er forresten også udmærkede film af Linklater, men han er nu meget undrvurderet synes jeg og er sammen med Tom di Cillo og Kevin Smith en af mine yndlingsinstruktøre r og har været det i mange år...
men Dased and Confused er absolut et kig værd og jeg har ikke tal på hvor mange gange at jeg har set den og jeg har den også på DVD...Den er rimelig gammel og ja der er en del i den, som nu er stjerner, som du også nævner...
men ja den film skal ses.
Jeg nævnte også Tom di Cillo, som har lavet Living in Oblivion, Box of Moonlight(en af mine favoritfilm) og The Real Blonde, som alle er rigtig gode(fede)film og er nogle af hans første film, jeg har ikke set nogle af hans nyere film, men det kunne være at jeg skulle det.
Nogen som har set dem og kan fortælle om dem?
Nå nu er jeg kommet ud på et sidespor, men det er film, som at jeg har brugt en del tid af min ungdom på at se og derfor betyder en del for mig og hvis at man er til Independentfilm, så skal man ha set dem...
og dit indlæg Marchena vækker minder for mig, når at jeg tænker på Dazed and Confused og kan ikke lade være med at tænke på de andre film, jeg bliver helt nostalgisk og tænker tilbage på de gode gamle dage.
Nå nok for mig for denne gang...

Vh.Blackstone
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1960: 21 Jun 2009, 17:04 »

Waking Life var den første film hvor jeg stiftede bekendskab med Linklater og filmen kørte i mit hoved flere dage efter og så den et par gange igen.

Slacker er også et kig værd, der er han også selv med i, han er dog bedre som instruktør end skuespiller Wink
Hele dens tema med dovenskab, mangel på ambitioner og mål passer meget godt ind i de fleste unge, inklusiv mig selv, selvom det måske ikke lyder så godt hehe.

Synes også det er ærgerligt at Wiley Wiggins som både er med i Dazed & Confused og har hovedrollen i Waking Life ikke er blevet større, han har stort set kun roller i Linklater film.

Linklater film er generelt som du siger meget overset.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1961: 21 Jun 2009, 17:07 »

I går valgte jeg at se filmen The Wrestler. Jeg troede jeg skulle bliver underholdt med flotte kampscener, og at det generelt ville være en meget overfladisk film, som ikke havde nogen speciel dybde eller pointe. Jeg blev i den grad gjort til skamme.

The Wrestler er et mesterværk, dette skyldes specielt hovedrolleindehaver en, Mickey Rourke. Rourke spiller wrestleren Robin 'the ram' Robinson, en wrestler som tydeligvis ikke er på toppen, og han gør det til UG med kryds og slange. Det er lang tid siden jeg har været så berørt af at se en film.

10/10

Bortset fra at navnet er Randy vil jeg give dig ret, det er en superfilm der sagtens ka ses selvom man ik er fan af wrestling genren, men man ska jo selvfølgelig se den pga Necro Butcher Opstemt
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1962: 21 Jun 2009, 18:02 »

Til Marchena:
Ja man kommer til at tænke over waking life, når at man har set den, men det er efterhånden ved at være længe siden at jeg har set den, men jeg har også set den flere gange, selvom at det som sagt er længe siden og jeg overvejer snart at se den igen inden længe...
Jeg har desværre ikke set Slacker, men jeg har hørt meget om den og ja det som, at jeg har hørt er også at den beskæftiger sig med dovenskab(som jeg også har haft meget af og hvilket har givet mig problemer i mt liv hidtil, men jeg skal/vil blive bedre til at bruge min tid især på ting, som at jeg interresserer mig for)Ambitioner har jeg aldrig manglet, men som sagt dovenskab har spoleret meget for mig, men vil som sagt blive bedre og gøre min hobby til levebød i mit eget tempo: at skrive digte, manuskripter, instruerer film og producerer film.
Jeg synes at du skal give de andre film, som jeg har nævnt en chance/et kig, for Tom di Cillo er også meget overset som instruktør, ligesom hans film og Kevin Smith er som du nok også ved mere kendt for sine film som Clerks, Mallrats, Chasing Amy,Dogma og Jay & Silent Bob strikes back og han er som bekendt også indbegrebet af dovenskab eller hans film og de karakterer som er i dem er, men de er alle en del af de independentfilm og den bølge af independentfilm og independetinstruktø rer som kom frem i starten af halvfemserne og frem, hvilket Quintin Tarantino også var og de var så vidt jeg ved alle interresserede i film og så mange af dem, hvilket inspirede dem meget og som fik dem til at lave deres egne film, en slags DIY(Do it yourself), som jeg også var meget inspireret af og stadig er og jeg vil til at gøre noget mere ved det, gøre mere alvor af det og gøre det til mit levebrød og leve af det og ikke spilde min tid mere, men det har givet mig meget erfaring og vil prøve mere kræfter med det, jeg var en gang meget inspireret af dem og er det stadig.

Vh.Blackstone
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1963: 23 Jun 2009, 22:10 »

Okay bruger lige dene tråd til at spørge om der er nogle, som kan anbefale en film, som er værd at se og gerne inden for Komedie eller gyser, da jeg mangler noget at se, jeg har dog masser af film, som jeg ikke har set og Canal+ bla.

Vh.Blackstone
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1964: 23 Jun 2009, 22:16 »

Okay bruger lige dene tråd til at spørge om der er nogle, som kan anbefale en film, som er værd at se og gerne inden for Komedie eller gyser, da jeg mangler noget at se, jeg har dog masser af film, som jeg ikke har set og Canal+ bla.

Vh.Blackstone

Du kan se "yes man" med Jim Carrey i hovedrollen. En sjov film og det hele Smiley
Logged

Sider: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010