home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615248 gange)
Pepe
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1755: 27 Feb 2009, 20:39 »

Så var jeg til forpremiere på Mænd der hader kvinder her i tirsdags, og det er en helt fantastisk film.
Spændende hele vejen igennem og glimrende skuespillere gør filmen til en god oplevelse!
Historien holder også godt, men det kan være en smule svær at følge med i, hvis man ikke har læst bogen.
Fantastisk film! 6/6!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1756: 27 Feb 2009, 20:55 »

Har også set den, og jeg er helt enig. Mange personer siger, at den er så fantastisk, men imo er den bare sygt kedelig.

Men en ting fik jeg da ud af det: Jehovas vidner er en langt ude trosretning!

Præcis det samme fik jeg ud af den.

Kan godt li', at de tror, at de er de eneste som vil overleve, hvis/når Jordens undergang kommer. Grin
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1757: 27 Feb 2009, 20:59 »

Præcis det samme fik jeg ud af den.

Kan godt li', at de tror, at de er de eneste som vil overleve, hvis/når Jordens undergang kommer. Grin
Ja, haha. Og ældrerådet ser alt og hører alt. De har garanteret stået og luret udenfor vinduet, da de havde sex Shockeret

Men tænk engang.. Folk dræber sig selv, fordi de mener, at Jordens undergang har en bestemt dato.
Logged


Ostehaps
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1758: 27 Feb 2009, 21:03 »

Kan godt li', at de tror, at de er de eneste som vil overleve, hvis/når Jordens undergang kommer. Grin
Det jeg synes er det sjovste ved det er at biblen siger at ca. 70.000 vil overleve, men der langt over 70.000 medlemmer i Jehovas vidner.  Grin
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1759: 27 Feb 2009, 21:08 »

30 Days of Night!

En film jeg havde forholdsvis store forventninger til, men som jeg må indrømme at jeg er en smule skuffet over. Normalt "plejer" vampyrer at holde sig til varmere steder end Alaska, men sjovt nok ikke i denne her.

Historien går på at der ligger en by i Alaska og den ligger så nordligt at der 30 dage i træk om året er mørkt, døgnet rundt. Lige pludselig ud af det blå dukker en masse vampyrer op og begynder at slå folk i denne her by ihjel. Hvorfra og hvorfor de er taget så langt nordpå er der ingen forklaring i filmen at finde. Effekterne - med hensyn til blodet (Læg her mærke til mit tag: Slasher-film!), er ganske godt lavet, men alt i alt finder jeg den skuffende.....

Så konklusionen må være:
Historiemæssigt er den mere eller mindre til rotterne, men gys/effekt-wise er den ganske glimrende.......

NB: Med til historien hører det sig dog, at der i filmen nævnes "faderen" til alle vampyrer der nogensinde er blevet portrætteret på film: Bela Lugosi! Han var en af de første, der levendegjorde figuren Dracula på det store lærred og jeg finder det værdigt at nævne en så nævneværdig person! Thumbs Up
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1760: 27 Feb 2009, 21:24 »

XIII: The Conspiracy

Det er en 3 timer lang film, i 2 dele.

Filmen handler om mordet på en amerikansk præsident. Det bliver foretaget af en person fra en gruppe, der hver tatoverer sig med et romertal fra 1-20. Det er så nummer 13(XIII) der slår præsidenten ihjel.

Politiet, FBI, CIA osv. osv. bliver sat på sagen for at finde frem til morderen. De finder ham, og dræber ham - men det ved "gruppen" ikke. Kun hæren ved det. De har en udstationeret agent, som har mistet kone og barn, og derfor har intet at miste. Ham slår de bevidstløs og med plastik kirurgi (dette ser man ikke, men det finder man ud af i filmen) får ham til at ligne morderen, altså nummer XIII.

Han ved det ikke selv, da han får totalt hukommelsestab - det ved hæren dog ikke. Så det hele er et stor mysterium, som stille og roligt går op i en højere enhed.

Denne spil imponerende mig virkelig meget.. Den kan klart anbefales - den er lidt svær at forstå. Det tog mig lidt tid at få den til at give mening da jeg skiftede filmen, fordi det er nærmest et helt kapitel, det føles som om du springer over.
Men, hold kæft en god film.

Den får 50 ud af 5 stjerner.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1761: 27 Feb 2009, 21:38 »

XIII: The Conspiracy

Det er en 3 timer lang film, i 2 dele.

Filmen handler om mordet på en amerikansk præsident. Det bliver foretaget af en person fra en gruppe, der hver tatoverer sig med et romertal fra 1-20. Det er så nummer 13(XIII) der slår præsidenten ihjel.

Politiet, FBI, CIA osv. osv. bliver sat på sagen for at finde frem til morderen. De finder ham, og dræber ham - men det ved "gruppen" ikke. Kun hæren ved det. De har en udstationeret agent, som har mistet kone og barn, og derfor har intet at miste. Ham slår de bevidstløs og med plastik kirurgi (dette ser man ikke, men det finder man ud af i filmen) får ham til at ligne morderen, altså nummer XIII.

Han ved det ikke selv, da han får totalt hukommelsestab - det ved hæren dog ikke. Så det hele er et stor mysterium, som stille og roligt går op i en højere enhed.

Denne spil imponerende mig virkelig meget.. Den kan klart anbefales - den er lidt svær at forstå. Det tog mig lidt tid at få den til at give mening da jeg skiftede filmen, fordi det er nærmest et helt kapitel, det føles som om du springer over.
Men, hold kæft en god film.

Den får 50 ud af 5 stjerner.

Er den på DVD?
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1762: 27 Feb 2009, 21:40 »

Er den på DVD?

Ja..

Bla på dvdcity.dk
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1763: 27 Feb 2009, 21:40 »

Konspirationsteorie r er altid sjove at høre - dog er der sjældent hold i det Smiley
Logged


Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1764: 27 Feb 2009, 23:46 »

Her for lidt siden var der en klassiker på 6eren, nemlig Strømerne slår til igen med Jackie Chan i en af rollerne.

Hong Kong action fra 1985

Originaltitel: Twinkle, Twinkle Lucky Stars
Muscles, Kidstuff og Fung tager på en velfortjent ferie i Thailand sponsoreret af politiet i Hong Kong. Desværre bliver der ikke tid til meget afslapning da deres chef indleder jagten på en liste over narkoledere. Chefens stikker bliver imidlertid slået ihjel, og dette bliver starten på en underholdende, actionfyldt og kampsportsmættet efterforskning, når de tre med alle lemmer kaster sig ud i jagten på thailandske narkobaroner.

Medv.: Muscles: Jackie Chan. Kidstuff / Fastbuck: Sammo Hung Kam Bo. Herb: Charlie Chin. Ricky Fung: Biao Yuen.

Instr.: Sammo Hung Kam Bo. lex

Kan huske at jeg så en anden film med de samme skuespillere i rollerne,  da jeg var yngre, det meste af den foregik i et tivoli og der var smæk på for alle pengene, den var godt fyldt med action og kampsport, desværre kan jeg ikke huske hvad den hedder.

Vh. Blackstone

Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1765: 28 Feb 2009, 23:45 »

Yamato
Krigsfilm der handler om da verdens største krigsskib Yamato bliver sænket af en masse amerikanske skibe udfra Japans kyst. Det skulle være enden på 2. verdenskrig. Men man følger Kamio der er en gammel mand, som har indvilligt i at følge en dame ud på præcis det sted Yamato sank. Han finder ud af det er hans gamle kammerat og overordnede fra hans egen tid på Yamato, Sergent Uchidas datter. Kamio var selv en af de få overlevende, hvor han kom på skibet som 15-årig. 3000 døde på skibet. På turen ud til stedet tænker han på sin tid på skibet, hvor man ser ham arbejde, blive straffet osv. Man følger også de tre venner Uchadi, Mirokawi og Karaki, som alle er Sergenter eller gruppefører og har noget at gøre med Kamio. Filmen afsluttes med det store slag, hvor japanerne ikke har en chance, mod de amerikanske fly.
7/10
Logged

former zoesuckins

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1766: 28 Feb 2009, 23:52 »

30 Days of Night!

En film jeg havde forholdsvis store forventninger til, men som jeg må indrømme at jeg er en smule skuffet over. Normalt "plejer" vampyrer at holde sig til varmere steder end Alaska, men sjovt nok ikke i denne her.

Historien går på at der ligger en by i Alaska og den ligger så nordligt at der 30 dage i træk om året er mørkt, døgnet rundt. Lige pludselig ud af det blå dukker en masse vampyrer op og begynder at slå folk i denne her by ihjel. Hvorfra og hvorfor de er taget så langt nordpå er der ingen forklaring i filmen at finde. Effekterne - med hensyn til blodet (Læg her mærke til mit tag: Slasher-film!), er ganske godt lavet, men alt i alt finder jeg den skuffende.....

Så konklusionen må være:
Historiemæssigt er den mere eller mindre til rotterne, men gys/effekt-wise er den ganske glimrende.......

NB: Med til historien hører det sig dog, at der i filmen nævnes "faderen" til alle vampyrer der nogensinde er blevet portrætteret på film: Bela Lugosi! Han var en af de første, der levendegjorde figuren Dracula på det store lærred og jeg finder det værdigt at nævne en så nævneværdig person! Thumbs Up

Grunden til de vælger det sted er jo at ingen vil kunne afsløre hvad der er sket, da ingen kan hverken flygte eller ankomme i 30 dage.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1767: 01 Mar 2009, 06:38 »

Her i nat så jeg for 2. eller 3.gang Ustyrlige Hjerter med Cristian Slaiter og Marisa Tomei i hovedrollerne.
Ved jeg har anbefalet den før, men synes at den er så god, at jeg gør det igen:

Original titel:Untamed Hearts

All of Caroline's boyfriends seem to leave her or cheat on her. On her way home from work two men try to rape Caroline. An introverted man from her work, Adam, rescues her. Adam is an orphan and he is told that he's got a baboon's heart. Adam opens up to Caroline and together they make sense. Adam and Caroline are very happy together but the rapists try to get back at Adam and not everyone accepts an outcast like Adam.

Christian Slater ...  Adam
Marisa Tomei ...  Caroline
Rosie Perez ...  Cindy
Kyle Secor ...  Howard
Willie Garson ...  Patsy

En dejlig anderledes romantisk film med pragtfulde skuespilspræstation er. Se den du vil ikke fortryde(måske?).
Vh.Blackstone
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1768: 01 Mar 2009, 07:01 »

Grunden til de vælger det sted er jo at ingen vil kunne afsløre hvad der er sket, da ingen kan hverken flygte eller ankomme i 30 dage.

Jojo, men alligevel...... Vampyrer har ALTID holdt sig til varmere himmelstrøg og siden man ikke engang vælger at komme med en ordentlig forklaring på HVORFOR de lige pludselig dukker op af den blå luft, det finder jeg besynderligt! Skuffet
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1769: 01 Mar 2009, 22:32 »

Lige set A history of Violence på tv2.. den var faktisk fin nok synes jeg. Forstod dog ikke helt slutningen hvor de sidder ved spisebordet?
Logged

It's all, part of the plan.

Sider: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010