home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615355 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1665: 08 Feb 2009, 09:54 »

Så fik jeg set The Assaination Of Jesse James by the coward Robert Ford. Jeg vil ikke komme så meget ind på handlingen, da den vist allerede er blevet fortalt før i denne tråd.

Men jeg vil hurtigt komme med en indrømmelse, omkring min mening om foromtalte Casey Affleck. Han er på ingen måde en dårlig kopi i storebror, Ben, i hvert fald ikke efter at have set filmen. Han gør det intet mindre en fremragende.

Derudover tror jeg lige jeg skal have set Gone Baby Gone, en gang til, nu hvor jeg ser lidt anderledes på navnet Affleck Wink

Godt vi fik dig med på vognen - som man siger.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1666: 08 Feb 2009, 09:58 »

Hvorfor kan du ikke anbefale dem? Jeg fatter ikke folk skriver så korte oplysninger om film - eller i dit tilfælde slet ingen. Det er ødelæggende for en ellers glimrende tråd.

Og specielt når man kritiserer en kultklassiker og på alle måder genial film som The Big Lebowski. Jeg vil i hvert fald gerne neutralisere ved at sige: Den skal ses.

Hvad syntes du i øvrigt selv om The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford som film? Du skrev mest om Casey Afflecks fremragende præstation.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1667: 08 Feb 2009, 19:30 »

Hvad syntes du i øvrigt selv om The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford som film? Du skrev mest om Casey Afflecks fremragende præstation.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om den. Den skal nok lige fordøjes lidt.

Jeg havde forventet mig en anden slags film, må jeg tilstå. Nok lidt mere om selve James-brødrenes røverier osv. Så derfor blev jeg nok lettere skuffet. Jeg kendte godt historien om Jessie James' død, så jeg følte lidt, at det bare var 2½ times venten på noget jeg vidste ville komme... Håber det gav mening Wink
Logged


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1668: 08 Feb 2009, 20:54 »

Tænkte på om jeg skulle se enten In Bruges eller Body Of Lies. Nogle som evt. har set dem og kan anbefale dem?
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1669: 08 Feb 2009, 20:57 »

Tænkte på om jeg skulle se enten In Bruges eller Body Of Lies. Nogle som evt. har set dem og kan anbefale dem?

Jeg har ikke set In Bruges endnu (ser den onsdag), men det er mit klare indtryk, at det er den bedste af de to. Begge skulle dog være seværdige.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1670: 08 Feb 2009, 21:13 »

Tænkte på om jeg skulle se enten In Bruges eller Body Of Lies. Nogle som evt. har set dem og kan anbefale dem?

Jeg har ikke set Body of Lies, men jeg har skrevet en anmeldelse af In Bruges tidligere, der er en fremragende film. Hele handlingen, historien, dialogen, skuespillet. Det hele er så fucking genialt! Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1671: 08 Feb 2009, 21:20 »

Jamen så er der vist ikke tvivl om at i hvert fald In Bruges skal ses snarligt.

Nu lånte jeg også forleden Any Given Sunday af brormand. Pinligt at jeg aldrig har fået den set - skulle efter sigende være en glimrende film
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1672: 08 Feb 2009, 21:24 »

Citat
Nu lånte jeg også forleden Any Given Sunday af brormand. Pinligt at jeg aldrig har fået den set - skulle efter sigende være en glimrende film

Fantastisk film! Så den faktisk igen her igår... Fremragende.
"On any given day, you're gonna win and you're gonna lose. The point is: Can you win and lose like a man?"
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1673: 08 Feb 2009, 21:28 »

Nu er det måske lidt of topic, men jeg vil gerne lige bringe en reklame for en film der bliver sendt i aften kl. 23 på TV3, nemlig Blow, som er en kanon film om en mand(Johnny Depp), der bringer kokain ind i USA... Se den, hvis i ikke har andet at foretage jer, for den er klasse...
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1674: 08 Feb 2009, 22:46 »

Nu er det måske lidt of topic, men jeg vil gerne lige bringe en reklame for en film der bliver sendt i aften kl. 23 på TV3, nemlig Blow, som er en kanon film om en mand(Johnny Depp), der bringer kokain ind i USA... Se den, hvis i ikke har andet at foretage jer, for den er klasse...

Jeg siger mange tak for oplysningen - håber den lever op til dine ord.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1675: 08 Feb 2009, 23:12 »

Så fik jeg set Gone Baby Gone, som har været meget diskuteret og omtalt her i tråden. Nej hvor er den god! Synes det er en helt igennem fed film, og Casey Affleck gør det super - billig kopi af brormand, I dont think so! Se den næste gang I skal se film! Opstemt

American Gangster skal jeg have set i løbet af de næste par dage, men der er to versioner - hvilken skal jeg se? Huh
Logged


Arsenal Football Club


United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1676: 10 Feb 2009, 10:07 »

Så fik jeg set Gone Baby Gone, som har været meget diskuteret og omtalt her i tråden. Nej hvor er den god! Synes det er en helt igennem fed film, og Casey Affleck gør det super - billig kopi af brormand, I dont think so! Se den næste gang I skal se film! Opstemt

American Gangster skal jeg have set i løbet af de næste par dage, men der er to versioner - hvilken skal jeg se? Huh

To versioner? Du skal se den med Denzel Washington fra 2007. Glimrende film - ligesom Gone Baby Gone i øvrigt Smiley
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1677: 10 Feb 2009, 10:39 »

Tænkte på om jeg skulle se enten In Bruges eller Body Of Lies. Nogle som evt. har set dem og kan anbefale dem?
Jeg så Body Of Lies her for et par dage siden, det er en rigtig fed film, kan jeg klart anbefale.
Leonardo Dicaprio spiller fremragende, det er en film med massere af action og der sker hele tiden noget. Handlingen er god, men vil jeg ikke afsløre så meget om, hvis du ikke har set den.

Men klart en film jeg kan anbefale Smiley
« Seneste Redigering: 10 Feb 2009, 10:46 af xaagaard » Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1678: 10 Feb 2009, 10:42 »

pshykopat (: den er fed
Logged

Arsenal <3

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1679: 10 Feb 2009, 10:46 »

pshykopat (: den er fed

Prøv at følge trådens regler og fortælle lidt om filmen og HVORFOR du synes den er fed.

Det andet kan vi ikke bruge til noget som helst.
Logged



Sider: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010