home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 790 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615298 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1680: 13 Feb 2009, 23:27 »

Så fik jeg lige set Kollegiet på Tv2. Vil bare lige spørge om hvad der skete med ham der Rolf til sidst?
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1681: 14 Feb 2009, 15:02 »

Efter at have set You Don't Mess With The Zohan for anden gang er der vendt op og ned på mit synspunkt. Jeg vil på det kraftigste fraråde folk at se den. Mage til smagløs, forudsigelig, plat og alt andet end morsom pubertetshumor skal man lede længe efter. Må have set den med det ene øje lukket første gang.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1682: 14 Feb 2009, 15:13 »

To versioner? Du skal se den med Denzel Washington fra 2007. Glimrende film - ligesom Gone Baby Gone i øvrigt Smiley
Ja, der er en såkaldt biografversion og så en som ikke blev vist i biografen med en alternativ slutning. Begge er med Denzel og er fra 2007. Smiley
Logged


Arsenal Football Club


United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1683: 14 Feb 2009, 15:17 »

Ah, det er vel bare en alternativ slutning på dvd'en. Jeg ville anbefale orginalen ... dvs.: jeg har ikke set den alternative slutning Tunge
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1684: 14 Feb 2009, 15:50 »

Men den med den alternative slutning varer lidt over en halv time længere? Kæmpe dilemma jeg står overfor.. xD
Logged


Arsenal Football Club


Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1685: 14 Feb 2009, 15:54 »

Se begge film så. Så kan du bare spole frem til den anden slutning Wink
Problem solved..
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1686: 14 Feb 2009, 15:55 »

Tjaaa, det kunne jeg vel.. :-)

Glæder mig i hvert fald til at se den!
Logged


Arsenal Football Club


Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1687: 14 Feb 2009, 18:10 »

Jeg har selv American Gangster Special Edition. Og jeg synes det er rigtig vigtigt man køber Special Edition, fordi den alternative slutning er helt klart værd af se. Udover det er der også nogle scener i filmen, som kun vises i den alternative udgave.
Dog synes jeg man skal se biograf versionen først.
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1688: 14 Feb 2009, 19:03 »

American Gangster (2007)

Efter der har været lidt snak om filmen, fik jeg lyst til at skrive en anmeldese om en film som jeg selv er meget glad for.
Filmen er instrueret af Ridley Scott, som også lige har været aktuel med Body of Lies.
I hovedrollenerne ser vi Denzel Washington og Russel Crowe. Begge to, skuespillere som er anerkendt i hele verden for deres gode præstationer.

Filmen begynder under Vietnam krigen og jeg kan love for at første scene for dig til at tabe cigaren.
Filmens ene hovedperson hedder Frank Lucas (Washington). Han er Bumby Johnson's chauffør og højre hånd.
Bumpy Johnson er en respekteret gangster fra Harlem, New York City. Folket i Harlem betragter dog ikke Bumpy som en gangster. De betragter ham som en gavmild forretningsmand. Bumpy er nemlig folkets mand.
Bumpy Johnson dør i armene på Frank Lucas tidligt i filmen. Han er rasende over hvordan folk kan tillade sig at udelukke mellemmændene. Derefter får han et hjerteanfald og dør.
Bumpy får en kæmpe begravelse. Skuespillere, Sportsstjerner og Mafia ledere er med til begravelsen.
Mange tror at de nu kan komme frem pågrund af Bumpy's død. Hvad de ikke ved endnu er at Frank Lucas overtager Bumpy's rolle.

Frank Lucas finder på noget helt nyt. Han vil transpotere 100 % ren heroin fra Thailand/Vietnam ind i USA. Når soldaternes lig bliver transpoteret fra Vietnam i fly, vil Lucas gemme sit narko på flyet i boksene hvor soldaterne ligger. Alt det kan lade sig gøre pågrund af Frank Lucas bestikker nogle vigtige mænd. Når det så kommer til USA, hvor konkurrenternes narko er 30-40 % rent, sælger han det til konkurrenternes halve pris. Det Frank gør er at han faktisk skærer mellem mændene væk. Det Bumpy hadede.
Ligesom Bumpy bliver Frank Lucas en folkehelt i Harlem. 

Den anden hovedperson hedder Richie Roberts (Russel Crowe). Han arbejder for politiet og har aftenkursuser i jura.
Næsten alle strissere i New York er på det tidspunkt korrupte. Undtagen Richie. Han er en af de eneste hæderlige politimænd tilbage.
Det bliver på et tidspunkt bevist i starten af filmen.
Richie bliver udstødt fordi han er ubestikkelig og får lov til at starte hans eget team. Et team som ligesom ham selv er ubestikkeligt og dygtigt. Deres job er at fælde alle narkobaronerne.

Dette er kun begyndelsen på en fantastisk film.
Denne film er virkelig virkelig god. Beggo hovedpersoner spiller rigtigt godt. Det er spændene at se hvordan de to personer er vidt forskellige og hvordan deres uungåelige konflikt kommer nærmere.
Så det er helt klart en film som er værd at se og den kan ses mange gange.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2009, 19:09 af Fredi » Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1689: 14 Feb 2009, 19:11 »

Knap så meget en anmeldelse, som et resume af filmen Thumbs Up

Det var en god idé, men det mislykkedes lidt. Det ender jo med at blive en lang spoiler, for folk som ikke har set den.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1690: 14 Feb 2009, 20:13 »

Så fik jeg lige set Kollegiet på Tv2. Vil bare lige spørge om hvad der skete med ham der Rolf til sidst?

Jeg så den med en dame aftenen før de viste den på tv2 (hun turde ikke se den alene Opstemt)
Synes faktisk den var okay sådan..
 
Skete der noget med ham? Han døde da ikke så vidt jeg husker?
Synes derimod slutningen ligger voldsomt op til en 2'er,
selvom jeg ikke har formået at finde noget om, at en sådan
film skulle være på vej, derimod er filmen på vej til USA.
Logged

It's all, part of the plan.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1691: 14 Feb 2009, 20:16 »

Jeg har fået set et par film...

Friday the 13th: Var jeg selvfølgelig inde og se i går... Den handler som sædvanlig om søde Jason der går rundt og slagter folk.. Jeg var faktisk positivt overrasket da den aldrig rigtig har fanget mig tidligere. Den byder på en masse gys (du får et chok ca. 30 gange i løbet af filmen), masser af klamme scener og i det hele taget masser af gys. Og så er der også faktisk en del sex i den, så det er jo bare herligt! Der er også en portion humor, så den har faktisk alle de elementer man har brug for i en god gyser. Jeg giver den 8/10.

Hostel 1 & 2: Hostel handler om nogle unge der tager til et hostel i Slovakiet hvorefter de bliver kidnappet til en kød factory. Jeg vil ikke afsløre mere, da det er en del af historien i 1'eren. Den har nogle mega nasty elementer, da der er tortur indblandet, og siden det er en Quentin film, er den sick i sig selv. 1'eren er også fyldt med sex og nudity, hvilket jo altid er et plus. Den mangler dog en anelse mere nastyness for at komme helt i top, så den får også 8/10. Historien i 1'eren er bedre, men en bestemt scene i 2'eren er simpelthen.. ubeskrivelig.. Jer der har set den ved hvad jeg snakker om Opstemt
« Seneste Redigering: 14 Feb 2009, 20:18 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1692: 14 Feb 2009, 21:33 »

Jeg har fået set et par film...

Friday the 13th: Var jeg selvfølgelig inde og se i går... Den handler som sædvanlig om søde Jason der går rundt og slagter folk.. Jeg var faktisk positivt overrasket da den aldrig rigtig har fanget mig tidligere. Den byder på en masse gys (du får et chok ca. 30 gange i løbet af filmen), masser af klamme scener og i det hele taget masser af gys. Og så er der også faktisk en del sex i den, så det er jo bare herligt! Der er også en portion humor, så den har faktisk alle de elementer man har brug for i en god gyser. Jeg giver den 8/10.

Hostel 1 & 2: Hostel handler om nogle unge der tager til et hostel i Slovakiet hvorefter de bliver kidnappet til en kød factory. Jeg vil ikke afsløre mere, da det er en del af historien i 1'eren. Den har nogle mega nasty elementer, da der er tortur indblandet, og siden det er en Quentin film, er den sick i sig selv. 1'eren er også fyldt med sex og nudity, hvilket jo altid er et plus. Den mangler dog en anelse mere nastyness for at komme helt i top, så den får også 8/10. Historien i 1'eren er bedre, men en bestemt scene i 2'eren er simpelthen.. ubeskrivelig.. Jer der har set den ved hvad jeg snakker om Opstemt

Jeg tror jeg ved hvad du mener, hvis du hentyder til hunden Misja? Opstemt
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1693: 14 Feb 2009, 21:36 »

Efter at have set You Don't Mess With The Zohan for anden gang er der vendt op og ned på mit synspunkt. Jeg vil på det kraftigste fraråde folk at se den. Mage til smagløs, forudsigelig, plat og alt andet end morsom pubertetshumor skal man lede længe efter. Må have set den med det ene øje lukket første gang.

Den er så sjov. Smiley

Hilsen Casper på 16. Og når du stiller dig op ved siden af damerne og laver Zohan dansen bagefter, så er der sgu fisse! Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1694: 14 Feb 2009, 21:44 »

Jeg tror jeg ved hvad du mener, hvis du hentyder til hunden Misja? Opstemt

Det var nu mere episoden lige et par sekunder før jeg hentydede til, med en saks...!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010