home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615384 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1650: 03 Feb 2009, 19:30 »

Jeg har lige set The Prestige, og omfg, det er en af de bedre film, jeg har set i lang tid (og jeg har trods alt set blandt andet Benjamin Button, Forrest Gump, En Verden Udenfor og Batman - The Dark Knight indenfor de sidste fire uger.. Den slår ikke dem alle, men den er oppe i det niveau, uden tvivl..)

Flere mennesker har nævnt den i tråden, men for at give et kort resumé, er det to unge tryllekunstnere, der starter med at arbejde sammen, da de er assistenter for en helt normal tryllekunstner, men der sker uheld og den ene bliver sur på den anden - herefter går de hver til sit, og rivaliseringen når nye højder. Det ender med en meget overraskende slutning, som egentligt giver mening... men hold da kæft den er genial - se den!

Det er i øvrigt samme instruktør, der instruerede Batman Begins + The Dark Knight og hovedpersonen er også den samme.
Logged

AmauriCarvalho
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1651: 05 Feb 2009, 20:31 »

Bedste film Blood In Blood Out!  Set så mange at jeg er i tvivl om skiven ikke efterhånden synger på sidste vers. Værste film hmm der er fandme mange dårlige derude..den største skuffelse jeg har set i et stykke tid må være The Mist, fik den anbefalet af en del venner, men den er da uhyggelig ringe, følte mig sku en smule irreteret mens jeg så den..
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1652: 05 Feb 2009, 20:33 »

The hills have eyes 1 + 2.

2 gysere om en by ude i ørkenen som engang var base for atomprøvesprængning er. De folk som boede derude dengang blev så syge af strålingen og udviklede sig til misfostre, som vil dræbe alle uvedkommende. Syge effekter!
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1653: 06 Feb 2009, 22:08 »

Var forleden på filmindkøb, og endte med at købe fire film. American Gangster, D-War, Football Factory og Gone Baby Gone. American Gangster og Gone Baby Gone blev købt fordi at jeg havde hørt gode ting om dem her i tråden. American Gangster var der ikke delte meninger om, for alle synes den er god. Men derimod Gone Baby Gone blev diskuteret meget, og derfor blev jeg nysgerrig efter at se den med mine egne øjne og komme med min mening bagefter. Jeg skal nok komme med anmeldelser i løbet af tiden...

D-War
Forleden så jeg Flood, og som jeg skrev i tråden slukkede jeg hurtigt for den. Jeg havde håbet at der ville gå lang tid før at jeg skulle gøre det igen, for det er ikke sjovt! Men det skete så da jeg så D-War. Den handler om en koreansk myte som går på at hver 500. år vil der være en pige... bla bla... en kæmpe drage/slange...ødelæggelse i Los Angeles. 45 minutter var gået før at jeg slukkede for dvd-afspilleren. Hold jer væk fra den - medmindre at I vil se en gang crap...
Logged


Arsenal Football Club


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1654: 06 Feb 2009, 22:26 »



D-War
Forleden så jeg Flood, og som jeg skrev i tråden slukkede jeg hurtigt for den. Jeg havde håbet at der ville gå lang tid før at jeg skulle gøre det igen, for det er ikke sjovt! Men det skete så da jeg så D-War. Den handler om en koreansk myte som går på at hver 500. år vil der være en pige... bla bla... en kæmpe drage/slange...ødelæggelse i Los Angeles. 45 minutter var gået før at jeg slukkede for dvd-afspilleren. Hold jer væk fra den - medmindre at I vil se en gang crap...

Jeg vil så gerne anbefale den hvis man er til monster film! Indrømmet, historien er lidt tynd, og skuespillet er ikke i top... Men den er til gengæld fantastisk flot animeret, og med knald på når man først er kommet igennem de første 40-50 min, hvor NicolasF tilsyneladende slukkede... Er man til monster film, spilder man ikke de 40-60 kr denne film koster.
Logged


real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1655: 06 Feb 2009, 22:36 »

Så Meet Dave i mandags. En udmærket film, men ikke helt så god som jeg havde forventet. Eddie Murphy spiller fint, menjeg synes stadig der mangler lidt flere sjove sekvenser.
Logged

mathiasaalb
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1656: 07 Feb 2009, 20:03 »

Så i går xXx i går. Fantastisk film, hvis man er til den 'lidt' overdrevne actionfilm med den overtatoverede Vin Diesel i hovedrollen som vovehalsen Xander Cage, der af den amerikanske organisation, National Security Agency (NSA) hyres som kontravåben mod den anarkistiske gruppe Anarchy 99. Efter min mening en god film. Efterfølgeren, xXx 2: The Next Level kan også anbefales.
Logged

Hvis man har Alzheimers, kan man så opleve dejavu? Hvis OL blev afholdt i bronzealderen, var der så ingen medaljer til 1. og 2.-pladsen? Hvis man har klaustrofobi, kan man så godt være skabsbøsse?

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1657: 07 Feb 2009, 20:24 »

Så den også og synes også virkelig det er en fremragende actionfilm. Jeg vil også kraftigt anbefale den film!
Logged

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1658: 07 Feb 2009, 20:31 »

Hannibal the Cannibal Red Dragon
En genial film, og mege meget realistisk.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1659: 07 Feb 2009, 23:14 »

Nogle der har set Boyz N the Hood?

Den kommer nemlig om 10 minutters tid.

Er den vær at bruge tid på? Wink
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1660: 07 Feb 2009, 23:27 »

Så fik jeg set The Assaination Of Jesse James by the coward Robert Ford. Jeg vil ikke komme så meget ind på handlingen, da den vist allerede er blevet fortalt før i denne tråd.

Men jeg vil hurtigt komme med en indrømmelse, omkring min mening om foromtalte Casey Affleck. Han er på ingen måde en dårlig kopi i storebror, Ben, i hvert fald ikke efter at have set filmen. Han gør det intet mindre en fremragende.

Derudover tror jeg lige jeg skal have set Gone Baby Gone, en gang til, nu hvor jeg ser lidt anderledes på navnet Affleck Wink
Logged


naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1661: 08 Feb 2009, 02:06 »

The Big Lebowski og RocknRolla.

To underlige film, som jeg ikke rigtig kan anbefale.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1662: 08 Feb 2009, 02:31 »

The Big Lebowski og RocknRolla.

To underlige film, som jeg ikke rigtig kan anbefale.

Hvorfor kan du ikke anbefale dem? Jeg fatter ikke folk skriver så korte oplysninger om film - eller i dit tilfælde slet ingen. Det er ødelæggende for en ellers glimrende tråd.
Logged


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1663: 08 Feb 2009, 09:46 »

Fik lige set sex drive her den anden dag, meget god og sjov film (Opstemt). Sådan en film SKAL ses, hvis man er til komedier (;
Logged


nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1664: 08 Feb 2009, 09:48 »

så australia for en uge seiden. den er rigtig god, men til sidst bliver den noget langtrukken, selvom det er en god slutning
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010