home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 748 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615440 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1590: 25 Jan 2009, 20:26 »

er Vantage Point så god?

Godt spørgsmål... Du skal have noget tålmodighed i starten, da de gennemgår den samme situation ufatteligt mange gange... Det bliver for meget i længden, men når du kommer forbi det og ind i selve historien er den ganske god og ganske godt sat sammen. Den er dog ikke værd at tage i biffen for. Den kan få 7/10.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1591: 25 Jan 2009, 20:37 »

Hoffa - Den handler om manden James Hoffa, der i 30'ernes USA prøver at overtale chauffører og lagerarbejdere og lignende til at melde sig ind i fagforeningen "The Teamsters". Filmen igennem ser man hans opstigning mod stjernerne og med en Danny DeVito som Hoffas højre hånd (Og instruktør, ej at forglemme) giver denne film et bud på, hvordan han bliver myrdet.....

Anbefalelsværdig film: 9/10
----------------------------------------------

Black Hawk Down - USAs forsøg på at fjerne Aidid i start 90'ernes Somalia. Til trods for Amerikas overvældende militære styrke ender det dog med en eklatant fiasko, og drejer sig til sidst om en redningsaktion for at få alle mand ud af Mogadishu.....

Se den 8/10
----------------------------------------------

The Day the Earth Stood Still (BEMÆRK: Originalversionen fra 1951) - I stedet for at se den nye "poppede" udgave med Keanu Reaves og Jennifer Connely, burde man seriøst overveje at se denne i stedet for. Til trods for at man allerede i 1951 kan lave en film, hvor man snakker om hvordan menneskeheden er i gang med at ødelægge jorden, er denne udgave den bedste at se rent tidsmæssigt, da de problemer der belyses i filmen er mere korrekte pr. dags dato end den nye udgave.

Hvis man kan se bort fra den sort/hvide kvalitet, er dette en af mine favoritfilm nogensinde, og kan kun anbefale den: 10/10

Håber ovenstående har været med til at inspirere nogle herindefra. Thumbs Up
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1592: 25 Jan 2009, 20:59 »

Godt spørgsmål... Du skal have noget tålmodighed i starten, da de gennemgår den samme situation ufatteligt mange gange... Det bliver for meget i længden, men når du kommer forbi det og ind i selve historien er den ganske god og ganske godt sat sammen. Den er dog ikke værd at tage i biffen for. Den kan få 7/10.

Kunne godt forestille mig at det bliver lidt langtrukkent, men den vil jeg da også skrive på "indkøbslisten".

EDIT: Kommer nok med nogle spørgsmål om andre film nogle gange, så håber jeg at i har set dem! Wink
« Seneste Redigering: 25 Jan 2009, 21:03 af NicolasFelipe » Logged


Arsenal Football Club


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1593: 25 Jan 2009, 21:07 »

Det er ikke så lang tid siden jeg var inde at se Sex Drive og det er en virkelig sjov og god film! Godt skuespil af alle sammen i filmen. Der blev sagt at den var frækkere end American Pie og sjovere end Vild med Mary, men synes ikke den var lige så fræk som American Pie, men den var helt vildt sjov og det var som om jeg havde indhaleret en hel bøtte lattergas for kunne bare ikke lade vær med at grine! Nu har jeg godt nok ikke set Vild med Mary, så kan ikke sammenligne dem med hinanden, men den var virkelig sjov!
Nu bliver jeg efterhånden nødt til at spørge hvad folk forstår ved godt skuespil. Nu siger du at hele castet til sex drive spiller godt. Og jo, jeg ved godt, at skuespilpræstatione r er subjektive, men det forekommer mig ubegribeligt, at du siger, at castet spiller godt, med mindre godt betyder, at de er med i filmen. Din kommentar svarer jo næsten til, at man sagde, at hele Viborg FF's startopstilling er i verdensklasse. Jeg vil næsten opfordre folk, der synes ungdomsskuespillere, Bruce Willis og Will Smith spiller godt, til at se nogle film på et højere filmisk niveau, med skuespillere, der faktisk ser ud til at mene det de siger. Det er ikke et angreb på dig personligt; Jeg har set og hørt mange lovprise skuespil, som fagligt kun lige tangerer at være skuespil.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1594: 25 Jan 2009, 21:52 »

Dårligt skuespil? Hvis man mener, at Casey Affleck spiller dårligt i Gone Baby Gone, så stiller man høje krav. Gone Baby Gone er en glimrende og velfortalt film med gode skuespilspræstation er, anført af et af Hollywoods nye stjerneskud.

Jeg er ikke meget for at give Hawk ret, men her er jeg faktisk enig. Synes Casey virker som en ringere copy af storebror Ben. Jeg har aldrig kunne lide Ben Affleck, så det er måske derfor jeg ser lidt negativt på den yngre Casey.

Filmens plot ved jeg ikke rigtig med. Jeg havde ret hurtig en fornemmelse af, hvad der var sket, og hvad der præcis foregik. Jeg er ret god til at spotte films twist (har over 650 dvd'er så man bliver lidt "skadet"), men jeg føler egentlig at enhver anden kunne have gættet sig frem til slutningen.

Jeg ser lidt Gone Baby Gone, som en god film, men ikke en film jeg føler behov for at se igen. Jeg var faktisk allerede begyndt at glemme den, lige indtil jeg så på coveret igen, efter at have set jer snakke om den.
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1595: 25 Jan 2009, 22:00 »

Jeg er ikke meget for at give Hawk ret, men her er jeg faktisk enig. Synes Casey virker som en ringere copy af storebror Ben. Jeg har aldrig kunne lide Ben Affleck, så det er måske derfor jeg ser lidt negativt på den yngre Casey.

Filmens plot ved jeg ikke rigtig med. Jeg havde ret hurtig en fornemmelse af, hvad der var sket, og hvad der præcis foregik. Jeg er ret god til at spotte films twist (har over 650 dvd'er så man bliver lidt "skadet"), men jeg føler egentlig at enhver anden kunne have gættet sig frem til slutningen.

Jeg ser lidt Gone Baby Gone, som en god film, men ikke en film jeg føler behov for at se igen. Jeg var faktisk allerede begyndt at glemme den, lige indtil jeg så på coveret igen, efter at have set jer snakke om den.

Jeg er lidt målløs, må jeg erkende. Jeg kan ikke anfægte dit syn på filmen; jeg var blot ude efter Hawk1nZ' kommentar om at det var "så ringe en film!", men jeg begriber ikke, at man kan kalde Casey en dårlig kopi af Ben. Ben Affleck er i mine øjne en middelmådig skuespiller, mens Casey er et kæmpetalent, hvilket han beviste sidste år, både i Gone Baby Gone, men især i The Assasination of Jesse James by the Coward Robert Ford, som gav ham en fortjent Oscar-nominering for bedste birolle.
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1596: 25 Jan 2009, 22:07 »

Navaronens kanoner har jeg netop set i dag på DR2.

En knap 50 år gammel film om en flok allierede soldater, som prøver at trænge ind på et fort på en græsk ø, som er besat af nazisterne. På fortet gemmer sig nogle kanoner, som skal uskadeliggøres.

Filmen er voldsom lang, 2½ time, og tempoet afspejler at den er fra 1961, så det er ikke fordi man ikke kan følge med rent handlingsmæssigt, hvis man lige har et halvt øje på fm, msn eller "surfer med venstre hånd, men det er en absolut anbefalingsværdig film, der vist også har vundet, eller hvertfald blevet nomineret til, oscars og en stribe andre obskure priser.

-bune
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1597: 25 Jan 2009, 22:50 »

Jeg er lidt målløs, må jeg erkende. Jeg kan ikke anfægte dit syn på filmen; jeg var blot ude efter Hawk1nZ' kommentar om at det var "så ringe en film!", men jeg begriber ikke, at man kan kalde Casey en dårlig kopi af Ben. Ben Affleck er i mine øjne en middelmådig skuespiller, mens Casey er et kæmpetalent, hvilket han beviste sidste år, både i Gone Baby Gone, men især i The Assasination of Jesse James by the Coward Robert Ford, som gav ham en fortjent Oscar-nominering for bedste birolle.

Jeg vil lige sige, at jeg kun har set Casey Affleck i Gone Baby Gone. Jeg har desværre ikke fået købt/set The Assasination of Jesse James by the Coward Robert Ford (selvom den står på listen). Så jeg kan KUN bedømme udfra den ene film.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1598: 25 Jan 2009, 23:53 »

Jeg har lige set The Heartbreak Kid med Ben Stiller og Jerry Stiller (kendt som Arthur i KAQ Wink), og den var faktisk positivt overraskende! Den handler om at Eddie (Ben) får at vide at han skal se at komme videre fra ungkarlelivet, så da han møder en fantastisk sød og sjov pige (og lækker) ved navn Lila spillet af Malin Akerman, gifter han sig med hende efter to uger. Da de skal på honeymoon finder han dog ud af at hun ikke lige er helt så perfekt, og møder i stedet Miranda (spillet af Michelle Monaghan der desuden også er med i Gone Baby Gone Wink) dernede som han så falder for. Den har en fed humor, og er lige ud af posen - Og man ser endda Lila's bryster, hvilket jo ikke er normalt i en romantisk komedie Opstemt Men for en film af en genre jeg normalt ikke ser, var den faktisk god. 7/10.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1599: 26 Jan 2009, 00:21 »

Jeg vil lige sige, at jeg kun har set Casey Affleck i Gone Baby Gone. Jeg har desværre ikke fået købt/set The Assasination of Jesse James by the Coward Robert Ford (selvom den står på listen). Så jeg kan KUN bedømme udfra den ene film.

Nu har jeg ikke set Gone Baby Gone, men Casey er fremragende i Assasination.
Man skal dog lige vænne sig til hans specielle stemme, men ellers har jeg kun ros tilovers for ham.
« Seneste Redigering: 26 Jan 2009, 00:24 af Njaourinho » Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1600: 26 Jan 2009, 00:24 »

Nu har jeg ikke set Gone Baby Gone, men Casey er fremragende i Assasination.

Som før sagt, kan jeg ikke bedømme ham ud fra en film jeg ikke har set. Men jeg synes ikke han er overbevisende i Gone Baby Gone.

Om det er filmen i helhed, eller ham ved jeg ikke, men jeg ser det altså ikke for en skuespiller præstation som jeg vil huske ret længe.

Btw. så skal jeg nok se om jeg ikke kan så set The Assasination Of Jessie James snarest... Så kan jeg evt. bedømme ham ud fra den.
Logged


enged
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1601: 26 Jan 2009, 00:27 »

I lørdags var jeg inde og se Body Of Lies.
Filmen handler om en CIA agent i Mellemøsten som skal prøve at optrævle hvor lederen af en terror-organisation befinder sig, i mens han gør det bliver han forelsket i en muslimsk pige, som ikke ved hvad han 'laver'. Det er svært at skrive mere, men alt i alt er det en rigtig god film, hvis man kan lide krigs-drama/action, dog kan filmen være lidt svær at finde rundt i, men hvis man ikke er langsomt opfattende er det ikke noget problem. Jeg tvivler stærkt på den er en film der kan betale sig at hive et tøsebarn med ind for at se, men den kan bestemt anbefales at se med en af vennerne.
Jeg vil give filmen 7.5/10
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1602: 26 Jan 2009, 01:34 »

Jeg har lige siddet og læst hvad der er skrevet om Casey Affleck og The Assassination Of Jesse James By The Coward Robert Ford .
Jeg ser mig selv som lidt af en film nørd, mest pga. min samling af 700 original dvd film og serier, men også på baggrund af at jeg ser utrolig mange film.
Men med hensyn til filmen The Assassination Of Jesse James By The Coward Robert Ford , så var jeg meget skuffet. Jeg havde set meget frem til den, men den var langtrukken og kunne ikke holde min interesse. Jeg syntes historien og skuespillet var helt i top, men filmen gav mig ikke den fornemmelse af at den skulle købes og ses igen. Til tider følte jeg at jeg ligeså godt kunne have set en dokumentar på national geographic eller lignende, og jo jeg ved den er historisk forbundet og derfor kan man ikke bare ændre en masse på det, men tilføje lidt spænding kan man altså godt. Men det hele kommer jo også an på hvad man forventer af filmen.
Med hensyn til Affleck så er jeg splittet, jeg syntes ikke han er god som leading man i en film. Han kan ikke bærer en film på sine skuldre, men som bi/delt hovedperson har han virkelig vist sine evner på det hvide lærred. Og i henhold til noget der er skrevet længere oppe så kan man slet ikke sammenligne de to brødre da de ikke har en ens tilgang til skuespillet. De spiller heller ikke ens roller i film, Ben er mere mainstream, men Casey spiller off-set roller. Sådan har det været tidligere, men det kan selvfølgelig ændre sig i fremtiden.

Jeg vil kun give filmen 6.5/10, set som en helhed
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1603: 26 Jan 2009, 03:14 »

Har lige set to geniale serier:

Silver (uncut DVD-boks) - alt for fed retro-serie om ulvehunden Silver og de andre Ben, Cross, Daisuke, Gohei, Great, Smith etc. Et must see, selvom serien efterhånden er fra 1986. 9/10 herfra!

Band of Brothers (Blu-ray-boks) - denne serie har efterhånden også et par år på bagen, men det er stadig en helt unik fortælling om Easy-kompagniets gerninger under 2. verdenskrig. 9/10 herfra!
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1604: 26 Jan 2009, 11:03 »

Jeg så igår filmen Van Wilder 2 rise of Taj

Filmen er en opfølger på Van the man. i filmen følger man Van Wilders assistent Taj Mahal Badalandabad som tager til en Engelsk skole fyldt med snobber, her skulle han efter sigende være optaget i et anderkendt broderskab, men det viser sig at det kun er en spøg fra deres side.

Taj bliver derfor leder af, alle dem de tidligere har lavet samme spøg med og udfordrer "snobberne" i Hastings cuppen som er den mest prestigefyldte udfordring på skolen....

det hele udvikler sig, i skæve situationer og pinlige indfald.

alt i alt en god film der dog ikke når 1'erens højder, men dog stadig rigtig god underholdning.
7/10 herfra og helt sikkert et kig værd Smiley

Logged

Sider: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010