home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 726 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615486 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1575: 25 Jan 2009, 12:58 »

.....om at den ikke burde have været på engelsk, eftersom det ikke hører hjemme dér... Det er for urealistiskt Smiley

Nemlig! Det svarer til, at man bruge engelsk i The Passion of the Christ. Det synes jeg er ødelæggende for filmen. Og ikke nok med, at det er engelsk - nej det er rasta-hawaii-engelsk! Wink
Logged


Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1576: 25 Jan 2009, 17:24 »

Slumdog Millionaire
Fúck en genial film! Helt fortjent den lige har fået 10 Oscar nomineringer!

Handler om en dreng fra slumkvateret i Mumbai som via sin livserfaring og længsel efter en barndomsforelskelse vinder "Hvem vil være millionær" og bliver anklaget for snyd.

Hård, fantastisk og smuk film. 9/10!
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1577: 25 Jan 2009, 17:28 »

Jeg så her forleden IronMan Det er Mega god og der er også lidt humor med i den.....

ville give den 4½ ud af 5 stjerner
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1578: 25 Jan 2009, 17:32 »

Fracture
En meget middelmådig film, hvor et dårligt plot og en ringe skuespilspræstation af den ellers dygtige Anthony Hopkins er medvirkende til at få filmen til at løbe ud i sandet.

Ted Crawford (Hopkins) dræber sin kone efter at have fundet ud af, at hun er utro med politimanden, Rob.
Den unge succesfulde advokat, Beachum bliver sat på sagen, og det ligner en let sejr, da Crawford allerede har tilstået mordet. En let sejr er det dog ikke, da tilståelsen ikke kan bruges til noget, da det var politimanden Rob, der tvang den ud af ham. Fordi at det var Rob, der var i seng med Crawfords kone gælder tilståelsen ikke. (Latterligt plot)

Det bliver fulgt op af en kamp på to timer, hvor Beachum forsøger at finde mordvåbnet, der kan bevise, at Crawford er gerningsmanden.

Middelmådige skuespilspræstation er og et dårligt plot gør Fracture til en dårlig film.

3/6
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1579: 25 Jan 2009, 19:29 »

Nu vil jeg lige bruge denne tråd til at spørge om et par film. Altså jeg vil gerne høre jer om følgende film er værd at købe, for vil helst ikke købe noget skidt. Smiley

First Snow
The Condemned
American Gangster
We Own The Night
The Brave One
Gone Baby Gone
Shooter
Logged


Arsenal Football Club


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1580: 25 Jan 2009, 19:32 »

AG, WOTN og GBG kan jeg kun sige god for. Jeg gider ikke skrive lange reviews her, så hvis du vil have yderligere forklaring, så skriv på msn Wink
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1581: 25 Jan 2009, 19:47 »

American Gangster, We Own The Night og Gone Baby Gone er alle fremragende film med dybde. We Own The Night ligner på overfladen en klassisk actionfilm, men den er meget mere og bedre end det. De tre kan varmt anbefales.

Derudover har jeg set The Brave One. Den er seværdig, men ikke en must-see, og det er ikke en film, jeg ville bruge penge på, om man så kunne få den til 25 kroner i TP.

Shooter har jeg ikke set, men jeg har hørt, at den skulle være fed. De to sidste kender jeg intet til.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1582: 25 Jan 2009, 19:51 »

Okay tak.

Så ved jeg da at jeg skal købe American Gangster, We Own The Night og Gone Baby Gone. The Brave One synes jeg lyder spændende, så hvad er det der gør at du ikke ville købe den? Shooter har jeg hørt MEGET delte meninger om, men på den anden side så kan jeg få den til 40 kr. så den kan altid bare prøves af!
Logged


Arsenal Football Club


United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1583: 25 Jan 2009, 19:56 »

Jeg ville ikke købe den, fordi den er okay, men heller ikke mere. Det er sådan en film, man ikke har brug for at se mere end én gang, fordi der ganske enkelt ikke er substans nok til, at det er tiden værd. Og jeg har set den én gang. Den er underholdende, men hurtigt glemt.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1584: 25 Jan 2009, 19:59 »

Gone Baby Gone er simpelthen så ringe en film! Tynd og forudsigelig historie præget af dårligt skuespil! Puha hvor var den ringe!

Shooter er en fin film... Handler om Mark Wahlberg der er sniper og skal hjælpe med at beskytte præsidenten. Det hele går dog galt og næsten hele USA kommer på nakken af ham. En klassisk conspiracy film som bejler til enhver med hang til action. Den kan du godt smide en smule penge efter!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1585: 25 Jan 2009, 20:01 »

Okay, tak for det. Er der andre film som du (eller andre) kan anbefale, som er actionfilm men med handling? Smiley

EDIT: Hvorfor synes du at den er det Hawk? Og nu hvor jeg tænker på sniper og Shooter, er Vantage Point så god? Var tæt på at tage i biffen, men så fik jeg at vide at den ikke var noget særligt.
Logged


Arsenal Football Club


Michaellaudrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1586: 25 Jan 2009, 20:03 »

Du kan se Death Race. (:
-jeg syns selv den er rigtig god, men selvfølgelig urealistisk. Men action mangler der ingenting af. d:
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1587: 25 Jan 2009, 20:06 »

Gone Baby Gone er simpelthen så ringe en film! Tynd og forudsigelig historie præget af dårligt skuespil! Puha hvor var den ringe!

Dårligt skuespil? Hvis man mener, at Casey Affleck spiller dårligt i Gone Baby Gone, så stiller man høje krav. Gone Baby Gone er en glimrende og velfortalt film med gode skuespilspræstation er, anført af et af Hollywoods nye stjerneskud.
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1588: 25 Jan 2009, 20:18 »

Jeg så The Day after Tommorow i går.

Den globale opvarmning er skyld i at tornadorer hærger Californien, vilde storme angriber USA. Dette medfører så en ny istid, da golfstrømmens cirkulation stopper. Der er nogle fede effekter i filmen, og synes historien er god. Kan anbefale den Thumbs Up
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1589: 25 Jan 2009, 20:20 »

Det er ikke så lang tid siden jeg var inde at se Sex Drive og det er en virkelig sjov og god film! Godt skuespil af alle sammen i filmen. Der blev sagt at den var frækkere end American Pie og sjovere end Vild med Mary, men synes ikke den var lige så fræk som American Pie, men den var helt vildt sjov og det var som om jeg havde indhaleret en hel bøtte lattergas for kunne bare ikke lade vær med at grine! Nu har jeg godt nok ikke set Vild med Mary, så kan ikke sammenligne dem med hinanden, men den var virkelig sjov!
Logged


Sider: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010