home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:41:15 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  0 Brugere, 700 Gæster Online.

Indlæg: 1132916 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 617268 gange)
Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #225: 30 Jul 2006, 19:23 »

Angående Pirates of the Caribbean 2. Jeg skal ud og se den i aften. Jeg kunne ikk få 1'eren til at virke og har ikke set den. Men skal man have set 1'eren før at kunne finde ud af handlingen i to'eren?? Eller kan man hurtigt forstå handlingen??
Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #226: 30 Jul 2006, 19:34 »

Du kan sagtens forstå de vigtigste træk i filmen selvom du ikke har set 1'eren Smiley nogle detaljer kan du nok ikke helt forstå, men selve de vigtige ting kan du godt følge med i Smiley
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #227: 30 Jul 2006, 19:57 »

Okay... Det lyder godt. Glæder mig til at se den...
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #228: 12 Aug 2006, 22:41 »

Stanley Kubrick står bag adskillige af de vigtigste og bedste film nogensinde. Det er store ord, men intet mindre kan gøre det. Jeg nævner i flæng Rumrejsen 2001, Ondskabens Hotel og Full Metal Jacket. Derfor opfordrer jeg alle til at se 'Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb'. Normalt er jeg ikke meget for komediefilm med år på bagen, men denne film er simpelthen ligeså sjov idag som den var da den udkom.
Det skyldes ikke mindst en eminent komisk præstation af Peter Sellers (kendt fra Den Lyserøde Panter-filmene).

Med Den Kolde Krig i baghovedet er denne film simpelthen hysterisk morsom. DR2 kl 22.50 i aften.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #229: 12 Aug 2006, 22:43 »

Tak for tippet! vil tjekke den ud Smiley
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #230: 13 Aug 2006, 00:52 »

General Jack Ripper

"gentlemen, you can't fight in here! This is the war room!"

Tlf samtalerne med dmitrij

"bodily fluids"

Normalt synes jeg den smiley er plat, men her passer den: funny


Suveræn film.

Desuden bruger Kubrick en revolutionerende autentisk kameraføring under kampscenerne udenfor kontoret. Mange år forud for sin tid.

Og i øvrigt den filmhistorisk klassiske scene med piloten der svinger sin cowboyhat på vej ned med atommissilet. Og den klassiske sang imens man ser atombomberne sprænge. Ren provokation.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2006, 00:55 af SaneSoul » Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #231: 13 Aug 2006, 00:59 »

I denne film tråd, kan jeg fortælle at Scary Movie 4 snart udkommer på DVD Grin
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #232: 13 Aug 2006, 01:25 »

Ja og hvilken lortefilm..  Klart den dårligste af dem alle, og håber sq ikke de laver endnu en efter den fiasko
Logged

R O T R

absalonsen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #233: 13 Aug 2006, 01:26 »

Den er klart for fed!
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #234: 24 Aug 2006, 01:16 »

Jeg håber at så mange som muligt fik set Once Upon A Time In The West på DR1 nu her (den er netop slut). Klart en af mine yndlingsfilm. Musikken er enestående integreret i filmen, mest tydeligt med Charles Bronsons mundharmonika-spil. Rent visuelt er den også en nydelse. Især i slutscenen er der nogle eminente kamera-panoreringer og da folk ligger døde udenfor toget.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #235: 24 Aug 2006, 02:10 »

Ja Once Upon A Time In The West er også klart en favorit hos mig (pga fodbold så jeg dog ik det meste af den i dag) og med i min dvd samling.

Jeg lejede Tristan & Isolde i går og må sige det er da en for fed film, men jeg er også vild med "sværd & skjold" film, så selv om det i bund og grund er en ulykkelig kærligheds historie på linie med Romeo & Julie er den absolut værd at se.
Logged

Morti17
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #236: 24 Aug 2006, 02:40 »

Super-man
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #237: 24 Aug 2006, 07:37 »

Super-man

Her kan du skrive et indlæg om den film du lige har set for 10 minutter siden eller for en uge siden, og forklare om du synes den er god, dårlig eller ligegyldig. Og naturligvis hvorfor.
Logged


SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #238: 02 Sep 2006, 18:12 »

Her kommer lige en opfordring. Kl. 18.45 i aften vises gangsterfilmen Hoodlum på TV2 Film. Indrømmet, jeg har kun set den én gang og det ligger nogle år tilbage, men så vidt jeg husker er Tim Roth røvskæg i den film (for nu at bruge det udtryk Wink )
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #239: 02 Sep 2006, 18:16 »

Har ikke Film Skuffet
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010