home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 718 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615525 gange)
KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1530: 03 Jan 2009, 00:10 »

Jeg har lige set South Park: Bigger, longer & uncut...
Meget mærkelig "film", men nu underholdende nok..
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Andreas93
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1531: 03 Jan 2009, 00:26 »

kan folk ikke fortælle lidt om filmen de har set hva var godt, hva var dårligt, kan den anbefales?? ellers bliver det bare en tråd hvor at man opremser titlerne på de film man har set på det sidste.
Logged

Krelle-Gutten
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1532: 03 Jan 2009, 00:36 »

Har lige set Hancock.

Vil ikke anbefale den..

Will Smith spiller ret godt, men jeg kan ikke lide selv plottet! :S
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1533: 03 Jan 2009, 00:48 »

Har lige set Hancock.

Vil ikke anbefale den..

Will Smith spiller ret godt, men jeg kan ikke lide selv plottet! :S

Jeg er helt enig her. Jeg så den i Quebec i sommers og nøj, hvor var handlingen så latterlig. Det er jo bare en efterligning af Superman filmene nærmest. De kommer fra tidligere, mister deres krafter via en bestemt måde. Redder begge en masse liv, og kan flyve og er bomstærk..
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

motZ
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1534: 03 Jan 2009, 00:57 »

Har lige set Grind for anden gang.

Det er en skater-film, som handler om Eric Rivers og hans 3 andre venner der drømmer om at blive kendte, professionelle skatere.
De fire skatere følger deres idol, Jimmy Wilson, rundt i hele landet, nærmest, for at få ham til at se på et bånd de har optaget med Eric, i håb om at han kan få en sponsor aftale. Deres tur rundt i landet til de forskellige skate-konkurrencer, byder på mange forskellige sjove indslag, på vejen til den store store skate-konkurrence hvor de fire skater-venner vil gøre forsøget på at blive kendt foran en masse mennesker..

I mine øjne, en rigtig god film. Ikke at jeg selv kører rundt på et latterligt bræt med hjul på i min fritid, men alligevel kan man godt synes at filmen er underholdende, selvom man ikke interesserer sig for det, normalt.
Logged

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1535: 03 Jan 2009, 03:00 »

Var med gutterne ind og se Rock'N'Rolla forleden

Et lille resumé (fra kino.dk)
'RocknRolla' følger den kriminelle underverden i London i en historie om sex, forbrydere og rock’n’roll.

En russisk gangster er i gang med en fingeret handel, et fupnummer der åbner muligheden for et million dollar kup til de hurtige.

Ejendomshandlen udgør et endnu større marked end narkotika, og forbryderne er de mest entusiastiske entreprenører. Alle vil have en bid af markedet, og med en millionforretning i udsigt begynder de at konspirere, snyde og bedrage hinanden i forsøget på at score stort.

Uanset hvor meget de forskellige anstrenger sig, så ligger den helt store præmie dog i hænderne på junkie-rockstjernen Johnny Quid, der egentlig formodes død, men som viser sig at være meget levende.

Min dom:
Hold kæft en fed film!!! Hvis man kan lide Lock Stock & Two Smoking Barrels vil man også kunne lide denne film! Gerard Butler (300) spiller sin rolle rigtig godt, og det er fedt han har så meget accent Smiley Guy Ritchie, som også instruerede Lock Stock & Two Smoking Barrels, har instrueret en perle af en film der fortjener at blive set af folk med trang til engelsk humor, cockney-slang og fede one-liners!!
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1536: 03 Jan 2009, 04:09 »

Er gået amok med film her efter nytåret:

Waking Life (2001)
En meget filosofisk film, der egentlig er en masse små dele samlet sammen - man skal se den (og gerne flere gange)
For at kunne forstå hvad jeg snakker om - den er meget genial, men vil ikke anbefale den til alle, den kræver tålmodighed. Har set filmen 4-5 gange selv og kan stadig se nogle scener igen og igen - og tænkte over hvad de siger mig.

Knocked Up (2007)
Ret så god komdie - lidt ala Juno hvis folk har set den. Meget underholdene og Seth Rogen film er altid underholdene.

Step Brothers (2008)
Endnu en god komedie med et par rigtig gode grin - kan klart anbefales

Balls Out - The Gary Houseman Story (2009) - den blev åbenbart leaked på nettet
Stifler fra American Pie i hovedrollen som tennis-coach for en flok uambitiøse unger - ikke vildt god imo, plottet er ret så dårligt.

Disaster Movie (2008)
OMFG! hvor er den dog elendig! Gav op efter 55 min. og skulle have slukket lang tid før.

I morgen står den på College (som jeg intet forventer af) og Pineapple Express som jeg tror er god.
« Seneste Redigering: 03 Jan 2009, 04:15 af Marchena » Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1537: 03 Jan 2009, 04:57 »

Er gået amok med film her efter nytåret:

Waking Life (2001)
En meget filosofisk film, der egentlig er en masse små dele samlet sammen - man skal se den (og gerne flere gange)
For at kunne forstå hvad jeg snakker om - den er meget genial, men vil ikke anbefale den til alle, den kræver tålmodighed. Har set filmen 4-5 gange selv og kan stadig se nogle scener igen og igen - og tænkte over hvad de siger mig.

Knocked Up (2007)
Ret så god komdie - lidt ala Juno hvis folk har set den. Meget underholdene og Seth Rogen film er altid underholdene.

Step Brothers (2008)
Endnu en god komedie med et par rigtig gode grin - kan klart anbefales

Balls Out - The Gary Houseman Story (2009) - den blev åbenbart leaked på nettet
Stifler fra American Pie i hovedrollen som tennis-coach for en flok uambitiøse unger - ikke vildt god imo, plottet er ret så dårligt.

Disaster Movie (2008)
OMFG! hvor er den dog elendig! Gav op efter 55 min. og skulle have slukket lang tid før.

I morgen står den på College (som jeg intet forventer af) og Pineapple Express som jeg tror er god.

hov hov det lyder vist ikke helt lovligt det der.. og hvis jeg husker rigtigt er det ikke kun balls Out der er ulovlig på din liste der..
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1538: 03 Jan 2009, 08:24 »

I julegave fik jeg bogen "1001 film du skal se, før du dør", og den har givet mig anledningen til at se en masse film jeg ellers ikke ville have set før i mit liv........

Fantastisk bog! Thumbs Up
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1539: 03 Jan 2009, 10:50 »

Disaster Movie (2008)
OMFG! hvor er den dog elendig! Gav op efter 55 min. og skulle have slukket lang tid før.

Det tror jeg gerne.. Jeg gav personligt op da han mødte Amy Winehouse og hvor hun begyndte at stå og bøvse. Det er sådan noget man syntes var sjovt da man var 7 år - det gør jeg ikke mere...

Jeg har været i biffen og se The Day the Earth Stood Still på trods af de utroligt dårlige anmeldelser. Og jeg må da også sige at jeg blev positivt overrasket. Jeg ved ikke om det var fordi at mine forventninger var på 0, men den var faktisk en udemærket film med en god historie og morale. Keanu Reeves er altid en god skuespiller og på trods af en irriterende knægt, så fortrød jeg ikke at jeg så den i biffen.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1540: 03 Jan 2009, 10:55 »

Det tror jeg gerne.. Jeg gav personligt op da han mødte Amy Winehouse og hvor hun begyndte at stå og bøvse. Det er sådan noget man syntes var sjovt da man var 7 år - det gør jeg ikke mere...

Jeg har været i biffen og se The Day the Earth Stood Still på trods af de utroligt dårlige anmeldelser. Og jeg må da også sige at jeg blev positivt overrasket. Jeg ved ikke om det var fordi at mine forventninger var på 0, men den var faktisk en udemærket film med en god historie og morale. Keanu Reeves er altid en god skuespiller og på trods af en irriterende knægt, så fortrød jeg ikke at jeg så den i biffen.

Det kan godt være, men når du så engang får set originalen fra 1951, så vil du sikkert synes at den er for "poppet" og for hollywood - på trods af at originalen også er hollywood'sk! Jeg blev skuffet over den version med Keanu Reeves efter jeg havde set originalen først.

Den første film - den fra '51 - handler meget mere om diverse miljøproblemer end den nye......
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1541: 03 Jan 2009, 15:43 »

Så den også.

Hovedpersonen i filmen Kalle, ringede i aftes på min dør for at låne en Nokia oplader. Hans telefon var løbet tør og han skulle ringe til sin kæreste. Han fortalte at han var hovedpersonen i Fidibus, så blev jeg jo nødt til at se den. Hans far er så åbenbart min genbo! Meeget underligt  crazy

Har fået min oplader igen Thumbs Up

Haha sjov historie. han ligner ekstrem meget Joaquin Phoenix.  funny
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1542: 03 Jan 2009, 15:46 »

Det kan godt være, men når du så engang får set originalen fra 1951, så vil du sikkert synes at den er for "poppet" og for hollywood - på trods af at originalen også er hollywood'sk! Jeg blev skuffet over den version med Keanu Reeves efter jeg havde set originalen først.

Den første film - den fra '51 - handler meget mere om diverse miljøproblemer end den nye......

Det er meget muligt at folk synes det, men det generer mig ikke på nogen måde. Jeg har også set begge udgaver af War of the Worlds, men selvom der er ændret i den nye i forhold til den gamle, så vil jeg da stadig ikke synes at den nye er ringere af den grund. Filmen The day the earth stood still er en god film - Den bliver ikke ringere af at den ikke er præcis som originalen.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1543: 03 Jan 2009, 15:48 »

Har lige set Grind for anden gang.

Det er en skater-film, som handler om Eric Rivers og hans 3 andre venner der drømmer om at blive kendte, professionelle skatere.
De fire skatere følger deres idol, Jimmy Wilson, rundt i hele landet, nærmest, for at få ham til at se på et bånd de har optaget med Eric, i håb om at han kan få en sponsor aftale. Deres tur rundt i landet til de forskellige skate-konkurrencer, byder på mange forskellige sjove indslag, på vejen til den store store skate-konkurrence hvor de fire skater-venner vil gøre forsøget på at blive kendt foran en masse mennesker..

I mine øjne, en rigtig god film. Ikke at jeg selv kører rundt på et latterligt bræt med hjul på i min fritid, men alligevel kan man godt synes at filmen er underholdende, selvom man ikke interesserer sig for det, normalt.

Samme her Wink
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1544: 03 Jan 2009, 15:49 »

Jeg synes så bestemt ikke, The Day The Earth Stood Still er særlig god. En film uden substans med middelmådigt skuespil og et overfladisk plot. Jeg havde meget lave forventninger og vil ikke sige, at jeg blev skuffet. Men jeg blev heller ikke positivt overrasket.
Logged

Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010