home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:41:15 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Indlæg: 1132916 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 617280 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #210: 23 Jul 2006, 15:10 »

Så A Walk To Remember på dr1 i forgårs.
Genial film, man skal lede meget længe før man finder en så genial tudefilm! Thumbs Up

Følg nu lige linjen, og skriv lidt mere om filmen, og hvad den handlede om, og hvad der var godt og skidt..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kauster
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #211: 23 Jul 2006, 18:41 »

Så A Walk To Remember på dr1 i forgårs.
Genial film, man skal lede meget længe før man finder en så genial tudefilm! Thumbs Up

Sys ikke man skal lede så længe  Wink Fandt lige min yndlingsfilm frem fra hylden, Remember The Titans.

Handlingen foregår i 60'ernes USA hvor en "sort" og en "hvid" skole bliver lagt sammen, og dermed også deres football hold,. hele filmen igennem prøver træneren at bekæmpe rasicmen på holdet og i byen,.

En Fantastisk film som jeg syntes i alle skal se  Smiley
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #212: 23 Jul 2006, 18:49 »

Ja, fremragende film! Og lækkert skuespil af Denzel Washington!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MeeLo
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #213: 23 Jul 2006, 19:03 »

Har lige set The Fast and the Furious: Tokyo Drift, og den kan sagtens anbefales til bil- og actionelskere.
Logged

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #214: 23 Jul 2006, 20:47 »

Sys ikke man skal lede så længe  Wink Fandt lige min yndlingsfilm frem fra hylden, Remember The Titans.

Handlingen foregår i 60'ernes USA hvor en "sort" og en "hvid" skole bliver lagt sammen, og dermed også deres football hold,. hele filmen igennem prøver træneren at bekæmpe rasicmen på holdet og i byen,.

En Fantastisk film som jeg syntes i alle skal se  Smiley
 
 
Uha!! Ja det er virkelig, virkelig, VIRKELIG en god film.. Har osse set den op til flere gange  Thumbs Up
Logged

Qv4Mp
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #215: 23 Jul 2006, 20:53 »

Har også set Fast and the Furious: TD Den er al for fed, så hvis man har kunne lide de to gamle folm, så kan denne også anbefales.
Logged


Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #216: 25 Jul 2006, 01:08 »

Følg nu lige linjen, og skriv lidt mere om filmen, og hvad den handlede om, og hvad der var godt og skidt..

Den kan ikke beskrives den skal ses Græder
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #217: 25 Jul 2006, 01:13 »

Har også set Fast and the Furious: TD Den er al for fed, så hvis man har kunne lide de to gamle folm, så kan denne også anbefales.

Den har jeg også lige været med nogle venner og veninder ude at se. Fantastisk film! Thumbs Up Kan jeg også nemt anbefale..
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #218: 25 Jul 2006, 03:47 »

Har set Munich, Elizabethtown, Pirates 2 og Råzone for nylig. Munich er imo en kæmpe skuffelse, simpelthen amatøragtigt produceret. Elizabethtown var jeg meget skeptisk ved, men den overraskede positivt og var faktisk en halvgod film. Pirates 2 skuffede mig også lidt, da det er en actionkomedie så synes jeg at man skal grine meget og det var så som så med latteren fra min side, i hvert falde i forhold til 1eren, synes Depp overspiller rollen og Sparrow bliver direkte dum at se på til tider. Råzone var alt for fed, tragikomisk, man grinte bare gennem det meste af filmen.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #219: 25 Jul 2006, 05:43 »

har været hos kæresten i weekenden, så vi fik set American Sweethearts og You Got Mail (begge efter hendes valg)...
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #220: 25 Jul 2006, 16:22 »

Pirates 2 skuffede mig også lidt, da det er en actionkomedie så synes jeg at man skal grine meget og det var så som så med latteren fra min side, i hvert falde i forhold til 1eren, synes Depp overspiller rollen og Sparrow bliver direkte dum at se på til tider.

Helt enig mht. Pirates, det var præcis samme fornemmelse jeg sad med Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #221: 25 Jul 2006, 16:37 »

På vej hjem fra ferie så jeg The Da Vinci Code ombord på færgen.
Nu har jeg læst bogen først, og syntes den er fantastisk. Så jeg havde selvfølgelig store forventninger til filmen. Da det var på en færge fra England til Holland var der ingen undertekster, men jeg er rimlig gode til engelsk, og da jeg jo havde læst bogen var der ikk nogen problemer i og følger med.
Skuespillet er ganske godt, Tom Hanks er jo altid god, men det er ligesom der mangler noget, i hvert falde når man har bogen i baghovedet, der er ikk helt det samme.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #222: 25 Jul 2006, 16:39 »

Nej, det vil jeg give dig ret i. Bogen er fremragende, og éns forventninger til filmen bliver lige så høje. Men nogen gange sidder man med en flad fornemmelse, og jeg mener heller ikke at de har fundet det optimale hold skuespillere. Kun Silas var jeg imponeret af, han blev virkelig spillet godt!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #223: 25 Jul 2006, 16:43 »

Jeg syntes nu også Ian McKellen er rigtig god, han kan både spille den lune bedstefar agtig mand, og den lumske skurk..
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #224: 25 Jul 2006, 16:45 »

Ja, det er rigtigt nok, han var også god.. Ham og Silas så Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010