home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 682 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615772 gange)
Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1320: 19 Aug 2008, 18:02 »

Jeg var for nylig inde og se den nye Mummy film, i forbindelse med en marathon, hvor de viste dem alle sammen og jeg må sige at jeg blev vanvittig skuffet! Historien var meget tynd og ikke særlig gennemarbejdet, selvom de ligger op til en fantasisk historie i starten( Starten er faktisk det bedste i hele filmen ). Skurken er meget tynd, man for at vide at han kan en helt masse ting, fx styre elementerne og så er det jo Jet Lee der spiller rollen, så man forventer sådan set også at han kan noget karate eller Kung Fu, men det eneste vi ser han kan, er at han kan forvandle sig til andre væsner.

Efter at have set denne, vil jeg sige at den første stadig er den bedste og faktisk er 2'eren den næst bedste, hvilket vil sige at den nye er den dårligste og en kæmpe skuffelse.. Det hjælper heller ikke meget at en af skuspillerne er blevet skiftet ud og så gør den nye det ikke engang særlig godt og den personlighed hun giver karakteren ligner på ingen måde den personlighed vi ser i de 2 første film, altså alt i alt en dålig film, som slet ikke har udnyttet den fantastiske forhistorie de har lavet... Meget skidt!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1321: 19 Aug 2008, 18:04 »

Hvem spiller Evy i III'eren?
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1322: 19 Aug 2008, 18:06 »

Jeg ved det ikke, men hun gør det bestemt ikke særlig godt... Evy er jo vild og eventyr lysten, hvor hun i 3'eren nærmest er blevet en kedelig forstads snob.. Møg irriterende at se på!
Logged

Snons
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1323: 19 Aug 2008, 18:11 »

De seneste bio-film jeg har set var Iron Man og Hancock. Tjah, hvad er der at sige om dem? "Superheltefilm" med humor. Lidt humor i hvert fald.
Mummy lyder ringe, men det var også mit førsteindtryk da jeg så reklame for den. Hvad havde i regnet med? Opstemt
Logged

Real Madrid <3

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1324: 19 Aug 2008, 23:34 »

Jean Claude Van Damme is back, in the same crap you've seen over... and over.... and over again ! Smiley fik lige lyst.
Logged

Thaurat al Shabab

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1325: 20 Aug 2008, 00:43 »

Har lige set The Kingdom... En barsk film omkring USA's og Saudi-Arabiens forhold med alt hva det indebærer Smiley Den skal helt sikkert ses.. Men er ikke for sarte sjæle.
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1326: 20 Aug 2008, 04:14 »

Hmm... Har mest set OL de sidste par dage, men tror Simpsons The Movie er den sidste jeg har set Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1327: 20 Aug 2008, 08:39 »

Hmm... Har mest set OL de sidste par dage, men tror Simpsons The Movie er den sidste jeg har set Wink

Hvem havde troet det: John Spurs som spammer??  funny

Nå, back to topic

Var inde i weekenden og se "Blå mænd"

Det er ikke verdens bedste film, men den er riiiiigtig sjov. Personerne er skiftesvis grinagtige og pinlige, og så er der en ok morale i filmen. Der er nogle "drømme-sekvenser" der måske er lidt for langt ude, men eller er det en skide god film at tage kæresten eller gutterne med ind for at se
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1328: 20 Aug 2008, 11:17 »

Jeg så Blow igår på 3+, en udmærket film om hvordan kokain fandt sin vej til USA. Slutningen er dog forudsigelig og jeg sad faktisk og sagde hvad der ville ske 5 minutter inden det skete!

Så er der selvfølgelig den nye Batman - The Dark Knight. Jeg synes som sådan at filmen var ganske god. Heath Ledgers præstation ved jeg ikke helt hvad jeg skal synes om, det var ihvertfald den sindssygeste Joker nogensinde, men vel supergod eller genial må vel være ordene.

The Omen er en anderledes gyser, som ikke er helt som man regner med og faktisk rigtig god underholdning, på trods af at man ikke på noget tidspunkt er ved at tisse i bukserne (eller det der er værre Wink)
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

MBryoma
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1329: 20 Aug 2008, 11:57 »

skal se "Blå mænd" på fredag med skole, ville bare spørge om hvis den er gode?
Logged

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1330: 20 Aug 2008, 12:09 »

fik set The Mist igår, og tjah, af at den er en Gyser er den meget mangelfuld, men den har da sine gode momenter..

den starter stort set flot, med en stor storm, hvorefter en tyk tåge kommer ned mod den by filmen foregår i fra bjergene af, en række mennesker bliver så fanget i et supermarked, omringet af tågen, fordi en mand, med blod over det hele, har sagt at der er noget i tågen der slår ihjel.. og der er filmen så, den handler om alle de mennesker og hvordan de styrer deres frygt og begynder at slå hinanden ihjel.. det er en meget god film som sagt, men har set mange bedre.. for at sige hvad der sker, næsten da, så ku den godt ligne noget taget fra half-life af.. slutningen er dog skod..
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1331: 20 Aug 2008, 12:15 »

fik set The Mist igår, og tjah, af at den er en Gyser er den meget mangelfuld, men den har da sine gode momenter..

den starter stort set flot, med en stor storm, hvorefter en tyk tåge kommer ned mod den by filmen foregår i fra bjergene af, en række mennesker bliver så fanget i et supermarked, omringet af tågen, fordi en mand, med blod over det hele, har sagt at der er noget i tågen der slår ihjel.. og der er filmen så, den handler om alle de mennesker og hvordan de styrer deres frygt og begynder at slå hinanden ihjel.. det er en meget god film som sagt, men har set mange bedre.. for at sige hvad der sker, næsten da, så ku den godt ligne noget taget fra half-life af.. slutningen er dog skod..

Er enig i din anmeldelse af filmen, men at sige at slutningen er skod, er jeg dybt uenig i. Den er da netop fed, fordi den er totalt overraskende, og ikke så et lykkelig slutning som man normalt ser. Synes den er fed!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

andersvilster
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1332: 20 Aug 2008, 16:34 »

hvis i ønsker en syg gyser bør i se Saw. så den for noget tid siden og var decideret nødt til at zappe og da jeg skulle sove så jeg hele tiden morderen for mig. den er dog lidt svær at forklare. Handler mest om at en mand bliver smidt ind i et gammelt omkldningsrum med en anden som forklarer ham om den der morder og de mord han har begået og naturligvis prøver politiet at fange ham.
Logged

Snons
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1333: 20 Aug 2008, 17:25 »

hvis i ønsker en syg gyser bør i se Saw. så den for noget tid siden og var decideret nødt til at zappe og da jeg skulle sove så jeg hele tiden morderen for mig. den er dog lidt svær at forklare. Handler mest om at en mand bliver smidt ind i et gammelt omkldningsrum med en anden som forklarer ham om den der morder og de mord han har begået og naturligvis prøver politiet at fange ham.

Synes ikke Saw-filmene er rigtige gysere. Jo, de har jo selvfølgelig noget gyser over sig, men det er jo bare "splat, splat". Er det ikke 4'eren hvor de er ved at sprætte et hoved op? Det er mega klamt...
Næh, sådan en som The Grudge - det er en film der giver paranoia. En rigtig gyser!

For at komme tilbage til Saw-filmene. De er gode nok, det er sådan nogle man kan sidde og se med "gutterne" en aften/nat. Hvis alle altså kan holde til det!
Nu ved jeg ikke hvordan I vil have jeres gysere, men efter min mening er de bedste dem der giver dig paranoia!
Logged

Real Madrid <3

andersvilster
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1334: 20 Aug 2008, 17:30 »

Synes ikke Saw-filmene er rigtige gysere. Jo, de har jo selvfølgelig noget gyser over sig, men det er jo bare "splat, splat". Er det ikke 4'eren hvor de er ved at sprætte et hoved op? Det er mega klamt...
Næh, sådan en som The Grudge - det er en film der giver paranoia. En rigtig gyser!

For at komme tilbage til Saw-filmene. De er gode nok, det er sådan nogle man kan sidde og se med "gutterne" en aften/nat. Hvis alle altså kan holde til det!
Nu ved jeg ikke hvordan I vil have jeres gysere, men efter min mening er de bedste dem der giver dig paranoia!

Har ikke set The Grudge. Men hvordan paranoia mener du? du har ret at det en splatter-film, men det er nogle syge måder han dræber dem, det er det jeg synes er det værste ved morderen.
Logged

Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010