home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 758 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616018 gange)
ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1155: 05 Jul 2008, 23:45 »

Når nu tråden er oppe vil jeg lige fortælle lidt om min absolutte yndlingsfilm - "Lucky number Slevin".

Er ikke sikker på, hvorvidt folk har hørt om den sådan rigtigt. I betragtning af hvilke skuespillere der er med er det besynderligt, at jeg aldrig har set en reklame for den i tv eller lignende - men det er heller ikke nogen ordinær film.

Skuespillere som Josh Hartnett, Bruce Willis, Morgan Freeman, Sir Ben Kingsley og Lucy Lui spiller i filmen, og de rammer alle plet med deres roller efter min mening. Kan man forvente andet af så prominente navne?

Filmen handler om gamblingæld og hævn, men jeg vil nødig komme ind på mere. Handlingen er helt unik, og historien bliver fortalt med en blanding af mystik og skarp humor, som jeg finder ret genial. Ikke før de sidste fem minutter finder man ud af, hvordan det hele hænger sammen - ellers skal man være mere end almindelig skarp.

Jeg kan kun anbefale "Lucky Number Slevin" - den er genial.
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1156: 05 Jul 2008, 23:48 »

Jeg har godt set den, men det er efterhånden noget tid siden. Jeg kan huske den ikke rigtig fangede mig, det var ikke lige min stil.
Jeg kan ikke rigtig huske hvordan skuespillerne gjorde det, men mindes jeg godt kunne lide Hartnetts rolle.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1157: 06 Jul 2008, 00:30 »

Nogen som har set Lions For Lambs
Overvejer at købe den, så kunne godt bruge noget respons på filmen.
Nogen som kan sige deres mening om Tom Cruise's nyeste film ?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1158: 06 Jul 2008, 01:41 »

Når nu tråden er oppe vil jeg lige fortælle lidt om min absolutte yndlingsfilm - "Lucky number Slevin".

Er ikke sikker på, hvorvidt folk har hørt om den sådan rigtigt. I betragtning af hvilke skuespillere der er med er det besynderligt, at jeg aldrig har set en reklame for den i tv eller lignende - men det er heller ikke nogen ordinær film.

Skuespillere som Josh Hartnett, Bruce Willis, Morgan Freeman, Sir Ben Kingsley og Lucy Lui spiller i filmen, og de rammer alle plet med deres roller efter min mening. Kan man forvente andet af så prominente navne?

Filmen handler om gamblingæld og hævn, men jeg vil nødig komme ind på mere. Handlingen er helt unik, og historien bliver fortalt med en blanding af mystik og skarp humor, som jeg finder ret genial. Ikke før de sidste fem minutter finder man ud af, hvordan det hele hænger sammen - ellers skal man være mere end almindelig skarp.

Jeg kan kun anbefale "Lucky Number Slevin" - den er genial.

Jeg kan også kun anbefale den.

Den måde den er skruet sammen på er helt fantastisk, og en af de eneste film, jeg ikke bare sådan kunne regne ud, i løbet af filmen. En klarttopfilm.
Logged


Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1159: 06 Jul 2008, 02:34 »

Cloverfield
Man følger en hjemmevideo, filmet af en ung mand sammen med sine venner, fra start til et surpriseparty, for hans bedste ven som flyver til Japan i et stykke tid( Eller flytter?  Ubeslutsom) Der opstår strømsvigt i et kort stykke tid, og lige pludselig er byen i kaos, man følger denne hjemmevideo gennem hele filmen, hvor de løber rundt på manhatten som er blevet angrebet af et monster.

Filmen er positivt anderledes, og jeg håber at 2'eren vil give et afklaring på filmen.

Shoot 'em up!
En gravid kvinde bliver jagtet, hun løber forbi en mand siddende på en bænk(filmens helt), hun bliver jagtet ind i en gyde, hvor en forfølgerne skal til at skyde hende, da helten kommer anstigende, og redder hende. Filmen handler kort om at denne gravid kvinde skal beskyttes, lidt efter at hun føder bliver hun dræbt, så nu er det barnet der skal beskyttes.

En lidt sær film på nogle punkter, men egentlig meget underholdende, den er humoristisk, actionpræget, og lidt mystisk.
Logged

Practise makes Perfect!

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1160: 06 Jul 2008, 07:29 »

Så fik jeg lige set The Butterfly Effect igen... Suveræn film!!

Til dem der ikke hvad det er for noget, kommer lige en hurtig re-cap:
Ashton Kutcher spiller den psykologi-studerende Evan Treborn, der opdager han mentalt kan rejse tilbage i tiden.
Nu har han mulighed for at ændre på fortiden så hans barndoms veninde ikke bliver sexuelt misbrugt af faderen, forhindre at hendes bror slår hans hund ihjel osv osv...
Problemet er bare, at når han sætter sin verden i bevægelse og ændrer fortiden, påvirker det i højeste grad
også fremtiden! En virkelig god thriller, der skal ses.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1161: 06 Jul 2008, 08:19 »

Så fik jeg lige set The Butterfly Effect igen... Suveræn film!!

Til dem der ikke hvad det er for noget, kommer lige en hurtig re-cap:
Ashton Kutcher spiller den psykologi-studerende Evan Treborn, der opdager han mentalt kan rejse tilbage i tiden.
Nu har han mulighed for at ændre på fortiden så hans barndoms veninde ikke bliver sexuelt misbrugt af faderen, forhindre at hendes bror slår hans hund ihjel osv osv...
Problemet er bare, at når han sætter sin verden i bevægelse og ændrer fortiden, påvirker det i højeste grad
også fremtiden! En virkelig god thriller, der skal ses.

Og til folk der overvejer at se 2'eren, lad vær!
Det er muligvis en af de dårligste efterfølgere til en god 1'er jeg nogensinde har set.
Logged


spørgefuglen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1162: 06 Jul 2008, 09:51 »

21. Lige en film efter mit hoved. Gambling, damer og sprut.
Logged

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1163: 06 Jul 2008, 09:54 »

Når nu tråden er oppe vil jeg lige fortælle lidt om min absolutte yndlingsfilm - "Lucky number Slevin".

Er ikke sikker på, hvorvidt folk har hørt om den sådan rigtigt. I betragtning af hvilke skuespillere der er med er det besynderligt, at jeg aldrig har set en reklame for den i tv eller lignende - men det er heller ikke nogen ordinær film.

Skuespillere som Josh Hartnett, Bruce Willis, Morgan Freeman, Sir Ben Kingsley og Lucy Lui spiller i filmen, og de rammer alle plet med deres roller efter min mening. Kan man forvente andet af så prominente navne?

Filmen handler om gamblingæld og hævn, men jeg vil nødig komme ind på mere. Handlingen er helt unik, og historien bliver fortalt med en blanding af mystik og skarp humor, som jeg finder ret genial. Ikke før de sidste fem minutter finder man ud af, hvordan det hele hænger sammen - ellers skal man være mere end almindelig skarp.

Jeg kan kun anbefale "Lucky Number Slevin" - den er genial.

Ja, det er en fed film. En cool film. Specielt kemien mellem skuespillerne løfter den, og den har et højt tempo og en herlig frækhed. Den er efter min mening en smule undervurderet, om end den ikke er blandt mine absolutte favoritfilm.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1164: 06 Jul 2008, 09:58 »

Rambo IV!

Fantastisk blodig film, men jf. min mening mangler der lidt historie.....

Den er ganske nem: "Okay, jeg vil lave endnu en Rambo film for a tjene penge, men eftersom jeg ikke har en bedre historie, tager vi den klassiske gidsels situation hvor en masse badguys dør og jeg ender som en hero, IGEN"

Men bortset fra historien er det en film der virkelig appelerer til den filmnørd der elsker "hack'n'slash" (Eller: Gun'n'slash) action...
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1165: 06 Jul 2008, 13:52 »

Har set den. En udemærket film, jeg vil dog foreslå at leje den istedet. Tror ikke det er én, du vil se flere gange Smiley
Logged

Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1166: 06 Jul 2008, 13:54 »

kung fu panda, meget sjov, så den i org. taler, da jeg ikke kan fordrage tegnefilm på dansk, den er bare genial, jack black er dog set bedre, men det har nok noget at gøre med at han ikke kan underholde på samme måde når han bare er en tegnefilmsfigur, vil nok ikke gå så meget i dybten om hvad den handler om, da den skal opleves selv, så er man til madagascar, shrek, bee movie osv. så er den her et must....
« Seneste Redigering: 06 Jul 2008, 14:00 af Buschaka » Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1167: 06 Jul 2008, 13:57 »

kung fu panda, meget sjov
Vil du ikke skrive noget mere!? Det er jo individuelt, hvornår man syntes noget er sjovt, eller godt. Du kan jo evt skrive om du så den med DK tale eller org. som jeg nok ville foretrække, hvor Jack Black (fra School of Rock) ligger stemme til hovedfiguren. Skriv lidt om historien i filmen osv osv.

Kom nu lige med noget vi andre kan BRUGE til noget!
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1168: 06 Jul 2008, 13:58 »

Nogen som har set Lions For Lambs
Overvejer at købe den, så kunne godt bruge noget respons på filmen.
Nogen som kan sige deres mening om Tom Cruise's nyeste film ?
Det har jeg, og synes den er rigtig god. Man følger krigen fra forskellige vinkler, og det bliver på intet tidspunkt rodet. Historien fanger en fra start til slut, og tøsen jeg havde med i biffen græd også en lille tåre da hun så den. Jeg vil varmt anbefale den!
Men som Don A siger, måske ikke en film man ser igen og igen, men synes helt sikkert du skal se den. Den er er aktuel i sin samfundskritik, og ikke bare en block buster. Tror der går nogen måneder imellem man gider se den.

Så fik jeg lige set The Butterfly Effect igen... Suveræn film!!

Til dem der ikke hvad det er for noget, kommer lige en hurtig re-cap:
Ashton Kutcher spiller den psykologi-studerende Evan Treborn, der opdager han mentalt kan rejse tilbage i tiden.
Nu har han mulighed for at ændre på fortiden så hans barndoms veninde ikke bliver sexuelt misbrugt af faderen, forhindre at hendes bror slår hans hund ihjel osv osv...
Problemet er bare, at når han sætter sin verden i bevægelse og ændrer fortiden, påvirker det i højeste grad
også fremtiden! En virkelig god thriller, der skal ses.
Du har så ret. En film som jeg aldrig vil glemme, den er så gennmført på alle områder, historien holder igennem hele filmen, og jeg var virkelig fanget.
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1169: 06 Jul 2008, 14:00 »

Lions for Lambs. Nu skal jeg lige være helt sikker. Er det den hvor man følger de to soldater (i krig), en dreng/mand på en skole til samtale med en lærer og så Tom Cruise, som en senator (eller sådan noget), og en journalist? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010