home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 792 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616074 gange)
freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1140: 05 Jul 2008, 11:29 »

synes slutningen på 21 er fesen... Og filmen er alt for stereotyp opbygget.

I øvrigt synes jeg det er synd, de har ændret så meget på karakterene, istedet for at følge den bog som den er skrevet efter, lidt mere.

Men filmen 21 er generelt fed, ca. hvad man kan forvente synes jeg.
Logged

Hej alle mine venner

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1141: 05 Jul 2008, 11:51 »

Jeg så Atonement i går. Det er en smuk og bevægende film, som kan (og bør) ses af alle modne sjæle. Jeg er principielt imod at afsløre handlingen i en film, så det vil jeg undlade.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1142: 05 Jul 2008, 12:14 »

Traileren til The Happening gjorde filmen yderst lovende, men den levede ikke helt op til forventningerne, da jeg tirsdag så den. Budskabet var svært at få øje på, og jeg synes aldrig, man helt forstod den. 5 ud af ti stjerner.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1143: 05 Jul 2008, 12:33 »

Traileren til The Happening gjorde filmen yderst lovende, men den levede ikke helt op til forventningerne, da jeg tirsdag så den. Budskabet var svært at få øje på, og jeg synes aldrig, man helt forstod den. 5 ud af ti stjerner.

De få som har set The Happening, af dem jeg kender, synes alle at det er en meget fesen film, der er præget af et utroligt dårligt "plot" og dertilhørende dårligt skuespil. Der advares striks om at man tager ind og ser den, for det skulle være mere profitabelt at sætte pengene på at Spurs vinder det kommende mesterskab.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1144: 05 Jul 2008, 17:32 »


Karakter Cloverfield: 7/10
Karakter 21: 10/10

Hvilke andre film er i din bog 10/10, for det er da noget af en rating.

http://www.imdb.com/title/tt0901507/
Jeg har fået set Rise Of The Footsoldier som er en engelsk gangsterfilm. Der bliver ikke holdt igen på stoffer, vold og kvinder i den her film. Alt i alt en god historie, stemning og billeder. Hvis jeg ikke husker forkert er den også baseret på en sand historie. Vil nok ramme 9/10 på min karakterskala

http://www.imdb.com/title/tt1060277/
Cloverfield så jeg for et par dage siden efter desværre at have misset den i biografen  Sur
Fantastisk film, der kun blev bedre af at man havde fulgt alt hypen på nettet et halvt år før den udkom. Har man ikke det, kan jeg godt se man måske ikke er videre imponeret over filmen. Slutningen kan jeg ikke sætte en finger på, syntes den hænger godt sammen med starten, og at der skal komme en toer. 8.5/10

http://www.imdb.com/title/tt1054485/
Futurama: Beast A Million Backs blev jeg en smule skuffet over, efter at have grint min røv i laser til 1'eren for et halvt års tid siden. Stadig en fin film til lidt søndags underholdning, og for en Futurama fan er den et must. 7/10

http://www.imdb.com/title/tt0486576/
Sidst men ikke mindst har jeg fået set Fantastic 4: Rise Of The Silver Surfer. Godt nok lang tid siden jeg har følt mig så lidt underholdt af en film! Skuespillet er imo elendigt og historien er dårligt overført til film. Er du marvel fan som jeg er, så styr langt uden om den her film. 3/10 kan den få for at have Alba på rollelisten
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1145: 05 Jul 2008, 20:26 »

Det er der godt nok ikke mange film der har fået Opstemt Kan ikke huske nogen der står i denne tråd, men Matrix 1 ville nok have fået den da den udkom, hvad jeg lige kan komme i tanke om Opstemt 10/10 er måske også rigeligt nok, men jeg har set så mange skod film på det seneste, at det var dejligt at se en god Wink Men jeg går ikke lavere end 9/10 Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1146: 05 Jul 2008, 20:35 »

Nogle der har set AVP 2 ? Og kan fortælle lidt om den ?
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1147: 05 Jul 2008, 21:52 »

Nogle der har set AVP 2 ? Og kan fortælle lidt om den ?

Den er dårligere end etteren  Opstemt
Den kan vel bedst betegnes som en amerikansk ungdoms action film . Endnu engang kan jeg kun sige at hvis man er vild med tegneserierne, skal man ikke gå efter filmen  Smiley

højst 4/10 herfra
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1148: 05 Jul 2008, 21:54 »

Det er der godt nok ikke mange film der har fået Opstemt Kan ikke huske nogen der står i denne tråd, men Matrix 1 ville nok have fået den da den udkom, hvad jeg lige kan komme i tanke om Opstemt 10/10 er måske også rigeligt nok, men jeg har set så mange skod film på det seneste, at det var dejligt at se en god Wink Men jeg går ikke lavere end 9/10 Smiley

Ahh ok tænkte nok der lå noget lignende bag grunden til den karakter, for 10/10 er der ikke mange film der skal ha'  Smiley

Har faktisk filmen liggende, nu skal jeg bare have taget mig sammen til at smække den på.
Logged


mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1149: 05 Jul 2008, 22:10 »

The Happening. Ganske fin film, men ikke noget særligt.
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1150: 05 Jul 2008, 22:29 »

Jeg så Cloverfield i nat og hold kæft, hvor er det længe siden jeg har set så tynd en film Huh
Logged

It's all, part of the plan.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1151: 05 Jul 2008, 22:33 »

Jeg så Cloverfield i nat og hold kæft, hvor er det længe siden jeg har set så tynd en film Huh

Hvad manglede der?  Smiley
Logged


makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1152: 05 Jul 2008, 22:42 »

Hvad manglede der?  Smiley

Jeg synes bare ikke den var så scary som jeg havde regnet med, efter at have set traileren i sin tid Smiley
den var ikke specielt spændende eller noget.. blev aldrig rigtig forskrækket eller noget som helst,
og det havde jeg bare regnet med ville være i filmen  Rullende Øjne
Logged

It's all, part of the plan.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1153: 05 Jul 2008, 23:09 »

Så fik jeg endelig set No Country for Old Men, og jeg kan bestemt godt forstå den ros filmen har fået.
Det der springer mest ud, er jo nok Javier Bardem præstation som psykopat, det gør han virkelig godt.
Men det er en fornem action thriller, det bliver holdt på et dejlig stille plan, hvilket giver filmen en kølig stil uden det bliver for makabert
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1154: 05 Jul 2008, 23:34 »

Drenge prøv og læs første indlæg i tråden, og så se om jeres indlæg passer ind  Wink
Det er jo trods alt ikke en børnehave tråd
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010