home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 750 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616063 gange)
Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1125: 21 Maj 2008, 00:15 »

Pitt er da ellers en fremragende skuespiller. Han er meget undervurderet, fordi han er en 'pretty boy', men i film som True Romance, 12 Monkeys, Fight Club, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford og Se7en spiller han virkelig overbevisende.

Ocean's-filmene og Babel kan også tilføjes samt Kalifornia, som Highfarm nævner. Der er mange.

Jeg er dybt enig i dit indlæg. Lidt synd for Pitt at han altid bare bliver stemplet som prettyboy med de klassefilm han har spillet med i, og de klasse præstationer han har vist os. Dog ville jeg ikke nævne hans rolle i True Romance. Det er jo bare en lille rolle?
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1126: 21 Maj 2008, 00:21 »

Jeg er dybt enig i dit indlæg. Lidt synd for Pitt at han altid bare bliver stemplet som prettyboy med de klassefilm han har spillet med i, og de klasse præstationer han har vist os. Dog ville jeg ikke nævne hans rolle i True Romance. Det er jo bare en lille rolle?

I glemmer helt Snatch, hvor han nok spiller den fedeste rolle han nogensinde har spillet Smiley
Logged


molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1127: 21 Maj 2008, 00:22 »

Har lige set Platoon. God film, men ikke på højde med Apocalypse Now.

Har også set Rundt om Schimdt og  Det bliver ikke bedre med Jack Nicholson. 2 super gode film. Han spiller !!!!! genialt
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1128: 21 Maj 2008, 00:37 »

Jeg har lige set Infernal Affairs eller Mou gaan dou som den hedder originalt.
Det er en film fra Hong Kong. Det er i øvrigt den film The Departed er lavet efter.

Jeg var selv ret vild med The Departed, så det var sjovt og se originalen. Den asiatiske version byder på lidt noget andet end den amerikanske, man er ikke ude i de helt store følelser, det bliver holdt på et meget normalt plan hvilket er ret fedt. Der er heller ikke overdrevet vold i Infernal Affairs, hvilket egentlig er udemærket.
Det er svært og sige hvad for en der er bedst.. selvom den skuespiller i Infernal Affairs der spiller gangster boss gør det godt, så kan han trods alt ikke slå Jack Nicholson  Wink, Men i de andre roller syntes jeg egentlig de asiatiske gør det bedre, måske fordi man ikke kender dem på samme måde som "stjerne" i The Departed.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1129: 21 Maj 2008, 00:51 »

Jeg har lige set Infernal Affairs eller Mou gaan dou som den hedder originalt.
Det er en film fra Hong Kong. Det er i øvrigt den film The Departed er lavet efter.

Jeg var selv ret vild med The Departed, så det var sjovt og se originalen. Den asiatiske version byder på lidt noget andet end den amerikanske, man er ikke ude i de helt store følelser, det bliver holdt på et meget normalt plan hvilket er ret fedt. Der er heller ikke overdrevet vold i Infernal Affairs, hvilket egentlig er udemærket.
Det er svært og sige hvad for en der er bedst.. selvom den skuespiller i Infernal Affairs der spiller gangster boss gør det godt, så kan han trods alt ikke slå Jack Nicholson  Wink, Men i de andre roller syntes jeg egentlig de asiatiske gør det bedre, måske fordi man ikke kender dem på samme måde som "stjerne" i The Departed.

Jeg vil faktisk sige at jeg er mest til den amerikanske version. Dog er der dog et minus ved den - Jack Nicholsons karakter. Han er for meget en superskurk -ren ondskab. Han mangler lige en lille menneskelig side som gør at vi kan også kan lide hans karakter.  Og en stor kado til Leo som spiller røven ud af bukserne i den film
Logged

zizou e
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1130: 21 Maj 2008, 00:56 »

har lige set en film baseret på virkelige hendelser om en amerikansk football hold som døde i et flystyrt.. minder meget om united... men filmen hedder we are marshall og er en af de film som SKAL ses især for sportsfans for vi forstår den måske bedre end de fleste. man behøver ikke kende til amerikansk fodbold for at se den, gjorde jeg nemlig ikke.. så absolut en af mine favorit film

se den... fantastisk film
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1131: 21 Maj 2008, 01:08 »

Jeg vil faktisk sige at jeg er mest til den amerikanske version. Dog er der dog et minus ved den - Jack Nicholsons karakter. Han er for meget en superskurk -ren ondskab. Han mangler lige en lille menneskelig side som gør at vi kan også kan lide hans karakter.  Og en stor kado til Leo som spiller røven ud af bukserne i den film

Jamen jeg bukker mig i støvet ligemeget hvad Jack Nicholson laver  Smiley
Jeg syntes gangster bossen i den originale til tider virker sådan lidt komisk/lun i det, jeg ved ikke om det har været deres hensigt, men syntes måske ikke det passer super godt i filmen
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1132: 21 Maj 2008, 07:13 »

Jeg er dybt enig i dit indlæg. Lidt synd for Pitt at han altid bare bliver stemplet som prettyboy med de klassefilm han har spillet med i, og de klasse præstationer han har vist os. Dog ville jeg ikke nævne hans rolle i True Romance. Det er jo bare en lille rolle?

Ja, det er en lille rolle, men også en sjov rolle, der viser, at hans repertoire er meget stort.
Logged

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1133: 23 Maj 2008, 11:40 »

Amercian Gangstar !

Fed film, havde troedet der var mere vold i filmen, men det var der ikke så meget af, ikke at det gør noget, men havde jeg bare forstillet mig.
Fed film hvor man også ser hvad der sker i baglandet i gangstar miljøet ..
Logged


Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1134: 23 Maj 2008, 11:53 »

Forleden var jeg inde og se "The Mist".  Handling mv: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Mist
 
En film der virkelig, virkelig overrrakede mig... Positivt vel og mærke Wink
Synes det er en fremragende film, med en HELT fantastisk handling og slutning, der, efter min mening, gør det til en klasse film. Hele vejen igennem er den præget af meget mystik, og til forskel fra andre lignende film, er der andre aspekter i end blot at skulle bekæmpe det overnaturlige "onde". Dog er det en low-budget film, der heller ikke har fået meget omtale, mens man til tider godt kan ane lidt B-skuespil.
 
Men alt i alt en virkelig fed film, der bestemt har fortjent en masse ros: 9/10
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1135: 23 Maj 2008, 11:56 »

Nu er jeg jo lidt af en film nørd så jeg ser utrolig mange film. Så jeg kan nævne side op og ned af film som jeg synes er must see.

Men jeg så Ironman tidligere på ugen og jeg synes den er rigtig god. Noget af baggrunden for det er jo nok at jeg så det meget som barn. Man kan hurtigt sige at manuskriptet nok ikke er at af de mest komplekse osv., men jeg kunne godt leve med den lidt tynde handling fordi de gode special effekts reddede meget. Og jeg kunne godt lide den kemi der var blandt nogle af skuespillerne, men igen det er en typisk tegneserie som er blevet filmatiseret.


Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1136: 27 Maj 2008, 12:18 »

Nu så jeg lige Hero Wanted i  går - En ny film med Cuba Gooding Jr. der altid har været god i sine film, men jeg må indrømme at jeg blev en smule skuffet. Det var nu nok fordi at jeg havde forventet en fremragende film, og imens fik jeg et action/drama. Det handler om at Liam (Cuba) laver et par heltegerninger, men det viser sig at han alligevel ikke er helt så heltmodig, og så har han et opgør at gøre op.. Det er lidt indviklet, især i starten, men efterhånden som tiden går, får man et overblik over hele hans situation.

Det er en fin film, hvis man kan lide film med knap så meget handling, men megen historie i.. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, så jeg giver den bare 6 af 10.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1137: 03 Jun 2008, 00:52 »

Nu er jeg jo lidt af en film nørd så jeg ser utrolig mange film. Så jeg kan nævne side op og ned af film som jeg synes er must see.

Men jeg så Ironman tidligere på ugen og jeg synes den er rigtig god. Noget af baggrunden for det er jo nok at jeg så det meget som barn. Man kan hurtigt sige at manuskriptet nok ikke er at af de mest komplekse osv., men jeg kunne godt leve med den lidt tynde handling fordi de gode special effekts reddede meget. Og jeg kunne godt lide den kemi der var blandt nogle af skuespillerne, men igen det er en typisk tegneserie som er blevet filmatiseret.

Vil give dig helt ret i, at det er en super god film, men mener dog ikke at det er en typisk filmatisering af en tegneserie - denne her film holder. Robert Jr. er perfekt i rollen som iron man, der er nogen gode punch lines, og hele sagen omkring at han vælger ikke (SPOILER!) længere at producere våben men istedet efter han bliver ramt af det selv, men istedet vælger at hellige sig den gode sag er da mere end tankevækende - specielt i et amerikansk samfund, hvor man enten er pro eller contra våben. Det underbygges også af hans tidligere ven og højre hånd, der ikke deler de samme ønsker om virksomhedens fremtid. - Endelig en blockbuster der kan tør kritisere dele af det amerikanske samfund! effekterne er noget af det bedste jeg længe har set, og jeg gik fra biffen med en virkelig god fornemmelse.

Ellers vil jeg gerne påpege four rooms, en noget speciel film, som jeg så igår. Filmen foregår på et hotel, hvor en bell boy (spillet genialt af Tim Roth) kommer til fire forskellige værelser. i hvert værelse følger man så en lille historie, hhv skrevet og instrueret af: Allison Anders, Quentin Tarantino, Alexandre Rockwell og Robert Rodriguez. Selve ideen holder egentlig vand, men at have så mange mærkelige instruktører sammen, skaber en noget mærkelig historie, som er langt uden realitetsans - måske noget der gør filmen god!? andre der har set den?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1138: 03 Jun 2008, 10:01 »

Jeg har set 10.000 BC. Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om den. Jeg havde rigtig høje forventninger, og derfor blev jeg nok en smule skuffet. I hvert fald indtil de nåede til pyramiderne, så blev filmen pludselig rigtig fed, og så nød  jeg slutningen. Jeg ved ikke lige hvordan jeg ellers kan forklare det, så den får 8/10

Desuden har jeg set Mr. Magoriums Wonder Emporium. En familiefilm som handler om en magisk legetøjsforretning. Den er fuldt ud skør og underlig, og har nogle meget skægge ideer med i den. Der er ikke specielt megen historie, men den er rigtig sød og underholdene, og med nogle gode skuespillere. Så i bund og grund er det faktisk en rigtig god film, især hvis man har børn at se den med. Den får 10/10 i familiefilmskategor ien og 9/10 overall Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1139: 05 Jul 2008, 11:20 »

Jeg har for nyligt set Cloverfield og 21.

Cloverfield starter rigtig godt, og jeg synes det er en fed måde at filme på, som gør filmen meget mere realistisk. Det bliver man dog desværre træt af efter en halv times tid, og så bliver det kedeligt når de bare går og snakker med hinanden. Filmen er i sig selv udemærket, men jeg må indrømme at jeg blev en smule skuffet over den, og især over slutningen der ikke er ret meget værd.

21 er derimod en rigtig rigtig fed film. Den handler om en gut der kommer med i et team af korttællere og tager til Vegas for at vinde $300k til hans uddannelse. Filmen bliver bare bedre og bedre, og slutningen er fænomenal!

Karakter Cloverfield: 7/10
Karakter 21: 10/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010