home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1127 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 622549 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Film du så for nylig
« Svar #90: 09 Mar 2006, 21:46 »

Så "Flightplan" med Jodie Foster i går.

Fly-eksperten er på vej hjem til USA med sin mand i en kiste efter han døde. Med sig har hun sin lille pige, men pludselig forsvinder hun sporløst. Hvad værre er, ingen mener de har set hende (pigen altså!)

Så starter dramaet. Jodie tror nogen har kidnappet hendes datter, de andre passagerer synes hun er a pain in the ass og regner med hun bare er småtosset fordi hendes far lige er død.

Hvad sker der? Er både datteren og manden død? Er Jodie idiot? Hvem har kidnappet hende og hvorfor? Hvorfor døde manden? Er han død overhovedet?  Er de alle sammen døde? Er der arabiske terrorister med på flyet? Hvad fanden sker der?  Shockeret  Opstemt  Huh

Der er dømt spændingsfilm med inspiration af Sixth Sense - i hvert fald i de første 2/3 af filmen. Efter det afsløres plottet og filmen kører bare derud af.

En okay film, bedre end jeg havde regnet med - men jeg havde heller ikke regnet med det store  Wink

Helt enig i bedømmelsen, jeg så den i bio for et par mdr siden Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mart
Ynglingespiller

« Svar #91: 09 Mar 2006, 21:50 »

Jeg inviterede konen med ind og en film og hun ville se BrokeBack Mountain.
Og lidt skeptisk er man vel, selvom de mange Oscar nomineringer.
Men jeg blev sgu overrasket
Det er den bedste film jeg har set længe. Thumbs Up
Skuespiller præstationer i TOPKLASSE.Det fås ikke bedre.Man følte virkelig med dem.
Den skal opleves!

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #92: 09 Mar 2006, 21:51 »

Så lige The Boondock Saints igår..

den kan ikke ses for lidt Opstemt den er alt, aæt for god efter min mening Wink

Thore
Manager

« Svar #93: 09 Mar 2006, 21:54 »

Så lige The Boondock Saints igår..

den kan ikke ses for lidt Opstemt den er alt, aæt for god efter min mening Wink

Det er en af de bedste tømmermænds film  Thumbs Up
Virkelig en fed film, og Willem Dafoe er virkelig kanon i rollen som bøsse strømeren.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #94: 09 Mar 2006, 21:56 »

Det er en af de bedste tømmermænds film Thumbs Up
Virkelig en fed film, og Willem Dafoe er virkelig kanon i rollen som bøsse strømeren.

Ja det er han godt nok Wink hehe..
Skide godt lavet hele filmen

Dusty78DK
Manager

« Svar #95: 09 Mar 2006, 22:15 »

Helt enig i bedømmelsen, jeg så den i bio for et par mdr siden Smiley

Var du også pissesur på "Flightplan" de første 20 minutter fordi intet af det gav mening??  Opstemt

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #96: 10 Mar 2006, 01:39 »

Så Doom for et par dage siden, og må sige at den faktisk ikke var så dårlig som jeg havde forventet.
En ganske underholdende film så længde den den varede - dog ikke noget af det helt store.

Også selvom plottet ikke ligner noget man har set i nogen af spillende er atmosfæren fanget rimelig ok.

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

arsenalistic
Manager

« Svar #97: 10 Mar 2006, 01:47 »

Jeg er lige blevet færdig med Hostage og den var da også ok, men ikke det helt vilde. En ganske stille og rolig film uden de vilde overraskelser.

Glæder mig faktisk ret meget til at se Doom, og din omtale har ikke gjort lysten til at se den mindre  Peace

Nå, tror jeg vil smide Guess Who på og falde i søvn

Go you Gunners!

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #98: 10 Mar 2006, 05:18 »

Det er en af de bedste tømmermænds film  Thumbs Up

Jeg kunne ikke være mere enig. Det er en perfekt tømmermandsfilm. Det er ikke et helt fantastisk mesterværk, handlingen er relativt simpel og der er nogle rigtig fede action-sekvenser. Da der tager hele bundtet ud mens de hænger på hovedet er superfedt!

Hvis jeg vil leve mig ind i en film skal den handle om mere end to 'kutteklædte hævnere', men en suveræn tømmermandsfilm. God underholdning.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Bademesteren
Manager

« Svar #99: 10 Mar 2006, 08:27 »

Jeg inviterede konen med ind og en film og hun ville se BrokeBack Mountain.
Og lidt skeptisk er man vel, selvom de mange Oscar nomineringer.
Men jeg blev sgu overrasket
Det er den bedste film jeg har set længe. Thumbs Up
Skuespiller præstationer i TOPKLASSE.Det fås ikke bedre.Man følte virkelig med dem.
Den skal opleves!

Jeg har set trailers til filmen et par gange, men har alligevel valgt ikke at se den i biografen.

Føler nemlig de har taget så mange macho-ting, cowboys osv, for at sælge den film til herrepublikum'et, men den hopper jeg ikke på...

...Det var måske en fejl?
« Seneste Redigering: 10 Mar 2006, 08:29 af Bademesteren » Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #100: 10 Mar 2006, 21:49 »

Jeg ville snarere være skeptisk på grund af de mange Oscar nomineringer. Ofte har de sgu givet dem til de største blockbusters uden at tage hensyn til mindre film som måske egentlig har en original historie at fortælle Smiley

Men jeg må sige at det har været det stærkeste Oscar-år i mange mange år. Så mange deciderede kvalitetsfilm har været med. Ikke mindst Clooneys to film 'Syriana' og 'Good night, and good luck'. To film der har haft meget begrænsede budgetter, men til gengæld gode historier og virkelig godt skuespil Thumbs Up

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Mart
Ynglingespiller

« Svar #101: 10 Mar 2006, 22:43 »

Jeg har set trailers til filmen et par gange, men har alligevel valgt ikke at se den i biografen.

Føler nemlig de har taget så mange macho-ting, cowboys osv, for at sælge den film til herrepublikum'et, men den hopper jeg ikke på...

...Det var måske en fejl?

Ja for den handler ikke om de er cowboys!
De kunne havet været forretningsmænd eller andet.I ved jo i grove træk hvad den handler om og den måde den bliver fortalt på er sublim

Jeg ville snarere være skeptisk på grund af de mange Oscar nomineringer. Ofte har de sgu givet dem til de største blockbusters uden at tage hensyn til mindre film som måske egentlig har en original historie at fortælle Smiley

Men jeg må sige at det har været det stærkeste Oscar-år i mange mange år. Så mange deciderede kvalitetsfilm har været med. Ikke mindst Clooneys to film 'Syriana' og 'Good night, and good luck'. To film der har haft meget begrænsede budgetter, men til gengæld gode historier og virkelig godt skuespil Thumbs Up

Jeg ville give dig hvis jeg ikke havde set filmen.Jeg har set den der vandt, og ja den er god, men jeg føler at denne burde have vundet.Man kan vist ikke sige at det er en blockbuster.Syriana har et budget på 50 mill doll.BBM har et på 14 mill.Godt nok har BBM tjent 75 Mill mod Syrianas 49 Mill
King kong(Budget 207 Mill doll) var der en masse opmærksomhed på men var ikke engang nomineret i bedste film, og det hele taget en dårlig film.
Jeg er ked at sige dette men det er folks fordomme der gør man ikke vil se filmen.Ja jeg var også skeptisk og lidt på bagbenene, men er glad for at jeg så den.

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #102: 10 Mar 2006, 23:54 »

Jeg har ikke sagt at Brokeback er dårlig. Jeg har ikke set den så det kan jeg ikke udtale mig om. Jeg har hørt at den er temmelig sentimental, hvad mener du om det?

Jeg har ikke noget macho-kompleks med at se bøsser i film, men snarere hvis det bliver for sentimentalt hollywoodsk.

Mart
Ynglingespiller

« Svar #103: 11 Mar 2006, 00:20 »

Jeg har ikke sagt at Brokeback er dårlig. Jeg har ikke set den så det kan jeg ikke udtale mig om. Jeg har hørt at den er temmelig sentimental, hvad mener du om det?

Jeg har ikke noget macho-kompleks med at se bøsser i film, men snarere hvis det bliver for sentimentalt hollywoodsk.

Det har jeg heller ikke ment at du gjorde.Blot at det ikke er en høj budget film.

Og den er ikke sentimental......de n er sørgelig.Og den giver stof til eftertanke som sådan en film skal gøre.
Men til allersidst   snyd ikke dig selv for at se denne i biffen eller når den kommer på DVD.

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #104: 11 Mar 2006, 00:37 »

Det har jeg heller ikke ment at du gjorde.Blot at det ikke er en høj budget film.

Og den er ikke sentimental......de n er sørgelig.Og den giver stof til eftertanke som sådan en film skal gøre.
Men til allersidst   snyd ikke dig selv for at se denne i biffen eller når den kommer på DVD.

At den er sørgelig betyder ikke at den ikke er sentimental. Faktisk tror jeg at de fleste sentimentale film er sentimentale netop fordi de er sørgelige. Men jeg tager dit ord for det Smiley

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 286 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010