home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 284 285 [286] Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 579548 gange)
Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4275: 14 Feb 2015, 22:30 »

Har set rangeret efter smag...

Whiplash
Boyhood
The Theory of Everything
Birdman
The Grand Budapest Hotel

Oscars er først næste weekend.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2015, 22:38 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4276: 15 Feb 2015, 02:55 »

Er der nogle der har fået set nogle af de film der er nomineret til en Oscar for bedste film? Jeg mangler én (Selma) før jeg har set dem alle og kan da lægge ud med min egen personlige rangering af filmene.

1. Boyhood
2. Birdman
3. The Theory of Everything
4. Whiplash
5. The Grand Budapest Hotel
6. The Imitation Game
7. American Sniper

1 og 2 er meget tæt og egentligt kunne jeg virkelig godt lide alle film, bortset fra American Sniper (fin krigsfilm men ikke en Oscar-nominering værdig).

Kom med jeres rangeringer eller bud på hvem der vinder i morgen

Jeg må sige at jeg er uenig med dig i forhold til "American Sniper", den er om nogen en Oscar værdig. Hele setup'et er realistisk, og alle der kendte til Chris Kyle i virkeligheden, siger jo at Bradley Cooper, spiller ham perfect..., og historien er gjort spændende og realistisk, samtidig med at den er filmet flot og den er sat sammen, så man ikke går død i den.

Jeg anser den ikke blot som en krigsfilm, men som den historie den udspiller fra, og den viser den perfekt. Jeg synes at hele Crewet omkring filmen har gjort det godt, og i Chris Kyles minde, kunne det være fedt at den fik en Oscar.


Min liste ville se sådan her ud:

1. American Sniper
1. The Theory of Everything (ja det er med vilje begge hedder et, for mener at de begge er gode, på hver sin måde)
3. Boyhood
4. The Grand Budapest Hotel
5. Whiplash
6. Birdman
7. The Imitation Game

Men det er jo hver sin smag.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2015, 03:01 af beringer » Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4277: 20 Jan 2017, 01:05 »

Tråden her har da været død nogen tid efterhånden, så vil da se om vi kan få lidt liv i den igen.

Personligt har jeg lige set Sing Street og hold fast en oplevelse jeg havde. Positivt overrasket, trods jeg normalt godt kan lide 'musicals', så har denne løftet min entusiasme til et nyt niveau. Godt arbejde af John Carney der senest i 2013 havde en glimrende film i 'Begin Again'.

Anbefales herfra.  Thumbs Up
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4278: 12 Mar 2017, 20:44 »

Har fået købt (og set) True Romance på Blu-Ray. En helt igennem fantastisk film. Titlen betyder dog ikke at det er en chick-flick, tværtimod.
Filmen har manuskript af Quentin Tarantino, og tæller et cast af stjerner som Christian Slater, Patricia Arquette (de to hovedpersoner), Val Kilmer, Christopher Walken, Dennis Hopper, Brad Pitt, James Gandolfini og Gary Oldman.

Filmen handler i korte træk om Clarence Worley (Slater) der går alene i biffen på sin fødselsdag. Der møder han en kvinde (Arquette) som er en prostitueret, bestilt af Clarence's bedste ven til ham. De tilbringer natten sammen og bliver forelsket. Clarence tager derefter hen og besøger hendes pimp, som han ender med at dræbe og stjæler to kufferter med kokain. Derefter bliver de vildt jaget af mafiaen, gangsters og politiet, der alle vil have fat i varerne.

En helt igennem sublim actionfilm, og en glemt lille perle Wink
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4279: 13 Mar 2017, 00:13 »

Den lyder sgu meget fed, må være min næste film.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4280: 03 Nov 2017, 23:08 »

Er der nogle der har fået set nogle af de film der er nomineret til en Oscar for bedste film? Jeg mangler én (Selma) før jeg har set dem alle og kan da lægge ud med min egen personlige rangering af filmene.

1. Boyhood
2. Birdman
3. The Theory of Everything
4. Whiplash
5. The Grand Budapest Hotel
6. The Imitation Game
7. American Sniper

1 og 2 er meget tæt og egentligt kunne jeg virkelig godt lide alle film, bortset fra American Sniper (fin krigsfilm men ikke en Oscar-nominering værdig).

Kom med jeres rangeringer eller bud på hvem der vinder i morgen

1 Whiplash

Det er mit bud.
Logged

Sider: 1 ... 284 285 [286] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010